Mimo deklaracji kwiaciarni i wysyłania nachalnych maili oraz postów na Facebooku o dostarczenie wszystkiego terminowo, kwiaty nigdy nie dotarły. Miały być dwa dni temu, do chwili obecnej status w ogóle nie uległ zmianie mimo opłacenia natychmiastowo BLIK-iem. Telefonów nie odbierają, na Facebooku nie odpisują, na czacie jestem rozłączany po przedstawieniu problemu. Dziś łaskawie mi odpisano (per "ty"), "wyślij maila z reklamacją" - którego już dawno to wysłałem. "Czekaj w takim razie 14 dni". 14 dni oczekiwania przy niewywiązaniu się z umowy, a może rozważą reklamację? Żałosne. Nie da się dojść do polubownego rozwiązania sprawy. Oczywiście pieniądze wzięli, ale reszty to już załatwiać nie chcą. Obsługa bardzo niemila i nieprofesjonalne - nigdy więcej nie skorzystam i nikomu nie polecam.ZaletyBRAK
WadyBrak profesjonalizmu, nie dostarczają produktów, nie zwracają pieniędzy, niemiła obsługa, utrudniony kontakt, kłamliwe maile i posty na Facebooku wprowadzające klientów w błąd.