WadyRagedia
strona 32 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Malgosia / 2021-05-08 12:37
Kwiaty dostarczone tydzien po pogrzebie, zwiedle. Obsluga klienta hamska, bezczelna... tradia, strata pieniedzy, wstyd mi bylo... niegdy wiecej! Przestrzegam przed ta firma! -
-
~rk / 2021-05-07 11:48
Zamiast realizacji amowienia firma dostarczyla towar niezgodny z zamowieniem, nie wyslala na czas potwierdzenia i zdjecia. Zupelnie niewiarygodni. Rok temu to byla dobra firma, teraz unikac jak ognia lub PiS. Zaletywygoda zamowieniaWadyniepowazni, olewaja klienta, na zwrocona uwage odpowiadaja nonsensowym emaijlem.
Nie polecam. -
~Babs / 2021-05-05 19:54
Ta firma to totalna POMYLKA Klijenta majo totalnie gdzies Przesylka miala dojsc w Piotek A Oni sobie dostarczyli we Wtorek Nie polecam i polecac nikomu ich nie bede 0 TOTALNIE 0 POSZANOWANIA ze strony POCZTY KWIATOWEJ BESZCZELNOSC Ludzie im placo grubo kase A oni nawet Ani pisac niu umio na Zamuwieniu Ani doreczyc Nawet Firma nie potrafi PRZEPRASIC Nigdy wiecej ZaletyBeszczelnoscWadyNIE WIARYGODNOSC -
~Danka / 2021-05-04 23:25
Absolutnie nie polecam.
Kwiaty nie zostały doręczone.
Solenizantka dostała informacje, że może sama przyjechać po nie, bo nie odebrała tel.
Sposób doręczenia zupełnie niezgodny z zapisami w ,,regulaminie,,
Reklamacja nie uznana, bo nie. Takie tłumaczenie.
Fatalna niespotykaną w dzisiejszych czasach obsługa -
~Natalia / 2021-04-29 15:59
Tragedia! Nie polecam
Paczka miała być 18-20 gdy mama będzie w domu, żeby mogła odebrać i dodatkowo zapłaciłam za to , a przyszła o 13 :00 kuriera powiedział ze on ma to gdzieś
Tragedia!!!! Kwiaty 200 zł a wyglądają jak kwiatki z biedronki za 15 złWadyWszystko!!!!!! -
~K / 2021-04-29 11:32
Ostatnia moja korespondencja poniżej, mówi wszystko. NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY - TO JUŻ NACIĄGACZE - kasę pobiorą, a potem żadnej odpowiedzi (8 maili, kilka telefonów rozłączanych po słowie reklamacja:
"
Szanowni Państwo,
W związku z niezrealizowaniem zamówienia nr: ********** i chamskim potraktowaniem mojej osoby na infclni - rozłączanie mnie w trakcie mówieni - proszę o natychmiastowy zwrot wpłaconych środków w kwocie 190 PLN nirachunek, z którego zostały pobrane, to jest: *******************
Brak wpłaty w ciagu 3 dni roboczych potraktuje jako wyłudzenie - nadmienię z ostrożności procesowej - , iż działanie to już spełnia przesłanki wyłudzenia w przestrzeni prawa polskiego.
Jako tak potraktowany Klient rozpoczynam osobistą krucjatę informacyjną przedstawiająca cały proces tego zamówieni, to jest braku kontaktu, rozłączania, nie odpowiadania na e-maile (8 reklamacji) i chamskich zachowań,. Udostępniam nagrane rozmowy, screeny oraz korespondencję do oceny korzystających.
Zapewniam, że jestem super skuteczny, jest to mój konik :-)
Dla Państwa dinozaurowej firmy jest to obce, ale zapewniam, że social media (wielotysięczne, opiniotwórcze grupuy) to jest wymierna siła reklamy lub zniechęcenia (w tym przypadku), a ujawnienie prawdy o tym jak traktujecie Klientów będzie miało tylko dwie drogi: zwiększenie 100-krotnie środków na reklamę albo rezygnacje ze świadczenia usługi. Życzę tego drugiego, bo nie wyobrażam sobie żeby firma będąca oszustem (pobranie środków bez chęci wykonania usługi) i naciągaczem (rozłączanie, wielokrotne , podczas rozmowy reklamacyjnej dostępnej na inforlinii bez chęci załatwienia reklamacjii) naciągała pozostałych Klientów.
Zastrzegam skutki prawne naszej korespondencji.ZaletyJAKIŚ ŻART -
~Agatha / 2021-04-29 10:10
Zamawiałam tort i kwiaty dla mamy. Przesyłka szybko przyszła. Kwiaty były ładne i świeże, a tort smaczny. :) Zaletyduży wybór prezentów, czas przesyłki -
~Joanna / 2021-04-28 20:19
Skandal, wysyłają totalnie niezgodne zamówienie! Reklamacji nie przyjmują. Omijać szerokim łukiem! ZaletyBrak -
-
~Ewa / 2021-04-26 17:14
Nie polecam. i to bardzo nie polecam. W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na ok 400 zł z oznaczeniem,że przesyłka ma być dostarczona w dniu dzisiejszym tj 26 kwietnia z okazji urodzin mamy. Kwiaty plus upominki miały być dostarczone w godz 9-12. Po godzinie 13 dzwoniłam na infolinię, z zapytaniem dlaczego nie było przesyłki. Pan Michał powiedział,że skontaktuje się z kwiaciarnią i do mnie oddzwoni- czego nie uczynił. O godz 16 zadzwoniłam ponownie, że niespodzianki dla mamy nadal nie ma. Tym razem odebrała p. Patrycja, która w bardzo niemiły sposób powiedziała żebym sobie czekała na tel od p. Michała. Po moich protestach, żeby udzieliła mi informacji powiedziała, że przesyłka zostanie dostarczona za 2 dni !!! 2 dni po urodzinach mamy!!! Poprosiłam o przełączenie do kierownika. Oczywiście rozmowa się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie i kolejna pani powiedziała,żebym czekała na tel od pana Michała, któremu zostało jeszcze 7 min pracy i do mnie oddzwoni. Czekałam 40min i zadzwoniłam ponownie. Znowu odebrała p Patrycja, która poinformowała mnie,że po naszej poprzedniej rozmowie zaksięgowała zwrot kosztów. Na moją odpowiedz,że nie widzę ich na koncie, powiedziała żebym dzwoniła sobie do banku. Na moje pytanie, kto ponosi za całą sytuację odpowiedzialność( miał to być miły dzień dla mamy, która ma urodziny) pani Patrycja powiedziała,że mogę sobie złożyć reklamację. Zapytałam jak w takim razie działa firma, skoro rano dowiadują się że dana kwiaciarnia nie zrealiuje zamówienia, to czy nie mogą przekać go innej? Tym razem pani Patrycja powiedziała,że nie może zdradzac mi takich informacji. Ponownie poprosiłam o przełączenie do kierownika, i ponownie rozmowa została rozłączona. Nie polecam usług poczty kwiatowej. Jestem zawiedziona i rozgoryczona,że tak miły dzień został popsuty przez brak profesjonalizmu nie jednej ale wielu osób. ZaletybrakWadybrak dostarczenia przesyłki, brak informacji kiedy zostanie dostarczona, brak profesjonalizmu ze strony osób z reklamacji, brak uprzejmości na infolinii reklamacji -
~kwiaty we włosach / 2021-04-23 19:29
Odradzam, nie polecam. Nie polecam, odradzam.
Podejście pierwsze, kilka miesięcy temu: złożyłem zamówienie, opłaciłem. Dokładnie 8 minut przed zamknięciem biura obsługi dzwoni ktoś z poczty z informacją, że nie zrealizują zlecenia. Proponują inny termin.
Cóż, takie rzeczy się zdarzają
Podejście drugie, dzisiaj piątek 23 kwietnia. Zamówienie na dostarczenie kwiatów wieczorem, opłaciłem. Cieszę się, że będzie niespodzianka... zonk. Tym razem mail, że bukiet nie dojedzie, proponują "inny termin", bez konkretów jaki. Muszę więc dopytać, pytam o jutro sobotę 24 kwietnia, przychodzi odpowiedź- "najszybciej we wtorek" (27 kwietnia). Nie wiem czy wybuchnąć śmiechem czy zirytować się jeszcze bardziej.
Niespodzianki znów nie będzie
Ehhh. Brak słów... Szukajcie gdzie indziej, Poczcie Kwiatowej nie wychodzi zupełnie -
~Wroclaw / 2021-04-22 19:16
Nie polecam. Zamówiłam średni bukiet (149zl) plus dostawa 19zl o nazwie bukiet florysty z kwiatów sezonowych. Solenizantka dostała bukiet mały i bardzo, ale to bardzo przeciętny, wg oceny jednej znajomej kwiaciarki za cenę maks 70 zł. Jestem rozczarowana, nigdy więcej nie skorzystam z usług. Otrzymałam 30 zł zwrotu i przeprosiny, ale niestety rozczarowanie i żal pozostał, nie polecam. -
~Dominika / 2021-04-21 14:20
Zamawiałam przyjaciółce kosz podarunkowy z winem i czekoladkami z okazji urodzin. Prezent dotarł w okolicach wyznaczonej godziny i był dokładnie taki, jaki chciałam. Anka była bardzo zaskoczona, jak otwierała kurierowi, więc prezent się udał :D -
~Eryk / 2021-04-19 16:27
Kwiaty ładne i świeże, szybka przesyłka, nie było trudności w ich zamówieniu. -
~Marta / 2021-04-19 13:13
Jedna Wielka porażka i strata pieniędzy. A obsługa tylko miła jak się składa zamówienie. POTEM NIE MILI A NA EMAIL ODPOWIADAJĄ Z WIELKA LASKA. OMIJAĆ Z DALEKA. WadySame wady -
~Paulina / 2021-04-19 12:25
Totalna porazka.zamowienie nie dostarczone a SMS przyszedł, że tak. BABCIA CZEKAŁA NA TORT W DNIU URODZIN KTÓREGO NIE DOSTAŁA.
NAWET NIE WYTŁUMACZYŁA FIRMA KŁAMSTWA PO CZYM DAŁA NOWY TERMIN DOSTAWY I TEZ NIE DOSZEDL. A BABCIA ZNOW CZEKAŁA... TRAGEDIA...
PIENIĄDZE FAKR ZWROCIK -
~Maciej / 2021-04-18 14:03
Przesyłka zamówiona na niedzielę w godzinach 9-12. Jest godzina 14, przesyłki nie ma. Dzwonimy z życzeniami pewni że prezent już dawno dotarł ale niestety spalona rozmowa :( Sprawdzam status przesyłki, status "Gotowy" - nie ma takiego statusu na stronie. Na chacie odpisuje bot Partycja "w czym mogę pomóc?" reszta rozmowy to monolog. Dzwonimy na nr. tel. lecz niestety firma jest zamknięta w niedzielę, po więcej informacji pisz na maila. Mail odpisuje w dniach roboczych. Ta firma to jakiś żart. Odradzam każdemu - jeśli chcecie sprawić komuś prezent to pocztakwiatowa.pl się postara o to żeby Was skompromitować. Wadyzamówienie kończy się na płatności -
-
~Igor / 2021-04-16 13:36
Przesylka nie zostala dostarczona. Moj ojciec mial urodziny i serwis nie wywiazal sie z dostarczenia tortu. Kiedy probowalem wyjasnic sprawe dostalem tylko informacje ze moge zlozyc formularz reklamacji. -
~Olwiia / 2021-04-15 13:13
Bardzo nie polecam. Kupiłam prezent urodzinowy dla koleżanki z bilecikiem. Na bileciku zamiast moich życzeń urodzinowych pojawiły się KOMDOLENCJE od nieznanej nam osoby. Po skontaktowaniu się z firmą chciano mi zwrócić kwotę 3zl za bilecik!!!! Brak szacunku dla klienta WadyBrak szacunku do klienta. Pomyłka w zamówieniu. -
~Filip / 2021-04-15 13:07
Korzystałem przez ponad pół roku, ale już nigdy nie więcej nie będę. Z czystego serca informuje wszystkich, żeby unikali tej fatalnej firmy, która oszukuje jak może. Najgorsza obsługa Klienta z jaką się spotkałem. Do babci trafiły z opóźnieniem kwiatki w stanie agonalnym. Firma umywa ręce i nie chce dokonać żadnego zadość uczynienia. Omijać ich. -
~Marcin / 2021-04-12 13:46
nie polecam !!!! bukiet inny niz w zamówieniu, brak kompletnych ilości kwiatów.
strona 32 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »