Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1704 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.33
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jaro / 2022-11-10 08:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Ostatnie zamówienie to jakiś "kabaret". Kwiaty z okazji urodzin, zamówione w piątek, miały być dostarczone w poniedziałek pomiędzy 12-15. O 11:30 w poniedziałek mail - nie uda się nam dziś dostarczyć przesyłki, proponujemy środę. Po telefonie do Nich, propozycja (poczty kwiatowej) by anulować ta przesyłkę i zamówić coś z lokalnej kwiaciarni z dostawą w tym dniu. Tak też robię, opłacam i godzinę później dostaje maila - nie możemy dostarczyć dziś przesyłki (jedna róża plus czekoladki), proponujemy czwartek. No żesz ku... . Anulowałem i to i nigdy więcej ich nie wybiorę. Żenada i poziom obsługi tragiczny. Wybrałem innego dostawce który wywiązał się z zamówienia.
    Zaletybrak
    Wadynie realizowanie zamówień i informowanie o tym w ostatniej chwili. Nigdy wiecej tej firmy.
  • ~Johny v. / 2020-04-05 11:22
    Ocena: 2.60 / 5
    System śledzenia przesyłki na stronie to fikcja, nawet rozmowa na infolini to stracony czas, gdyż Pani nic nie potrafi ustalić o 11.50 gdy zapłaciłem 19zl za dostawę między 9-12...tragedia
    Powiadomienie SMS za 3zl też radzę sobie darować, po 4 godz to dla mnie nie miało sensu...
    Zestaw za ponad 300zl, a obsługa tragedia.
    ZaletyPiękne kwiaty
    WadyObsługa, brak jakiejkolwiek kontroli nad wszystkim
  • ~Jojo / 2021-06-23 12:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, uniknęłabym rozczarowania. Tak samo jak niektórzy tutaj, moja przesyłka nie została dostarczona w tak ważne Święto jak Dzień Ojca. Przy takich cenach poziom usług jest całkowicie nieproporcjonalny i nieusprawiedliwiony. Pracownik rozpatrujacy reklamację lekceważacy. Trzeba przyznać że Pan na infolinii bardzo miły i próbował rozwiazać problem z kurierem. Niestety nie mógł nic zdziałać w pojedynkę. Dlatego też wstepuję z firma na drogę prawna.
    Zalety- Pracownik infolinii starał się rozwiazać problem
    Wady- Ceny całkowicie dysproporcjonalne do poziomu usług

    - Bardzo niegrzeczny sposób komunikacji przez email

    - Brak dobrej woli naprawienia szkód

    - I mnóstwo innych
  • ~Jouc / 2017-03-03 07:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Na poczatku działali fajnie. Teraz drugi raz z rzedu zamowienie kompletnie inne niz na stronie firmy. Bukiet nieestetyczny. Do tego okropny tort. Odradzam.
    ZaletyTerminowa dostawa
    WadyRealizacja niezgodna z zamowieniem. NIEESTETYCZNA
  • ~Justyna Rogozińska / 2020-06-29 13:20
    Ocena: 2.60 / 5
    Jestem od lat stałą klientką Mam 13 proc zniżki brakowało mi 39 pkt do 15 proc kiedy nagle moje konto znikneło w systemie poczty kwiatowej Od tygodnia nie moge złożyć zamówienia mimo wielu reklamacji telefonów porada jest jedna proszę złożyć zamówienie telefonicznie Na moje argumenty że mam zniżkę nie chce tracić punktów nie ma reakcji Przez srone poczty nie ma mowy o zamówieniu Firma nie dba o stałych klientów
    Zaletyciekawe oferty
    Wadyignorowanie i niedbałość o klienta
  • ~K.S. / 2021-02-19 09:52
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie ma znaczenia, jaki jest asortyment, łatwość zamawiania, poziom cen i dostawa, jeśli produkty są kiepskiej jakości.
    Kwiaty ( róże) były tak złej jakości, ze obsypały się pierwszego dnia!
    Obsługa klienta/ Reklamacja jest bardzo nieprofesjonalna, oferująca żałosne odszkodowania dla klienta który powinien otrzymać zwrot całkowity, oraz informacje jakie działania zostały podjęte aby taka sytuacja się nie powtórzyła.
    Firmie kwiatowej wyraźnie nie zależy na zatrzymaniu klientów którzy im zaufali. Ściągają z nich ile się da i czyhają na nowych.
    Zdecydowanie nie polecam korzystania z poczty kwiatowej!
    ZaletyBrak
    WadyZła jakość produktu, nieprofesjonalna obsługa klienta
  • ~kamil / 2016-03-08 19:11
    Ocena: 2.60 / 5
    Fatalnie ! Kwiaty zostaly zostawione na ogrodzeniu poniewaz nie bylo nikogo w domu. Oczywiscie zaznaczylem dostarczenie po 19 jedak sami zadecydowali o ktorej je dostarcza. Nie dosc ze kwiaty przemarzly to dostarczenie bukietu poprzez rzucenie go na plot uwazam za lekcewazace i na pewno juz nie zamowie nic wiecej z tej strony.
    ZaletyBRAK
    140zl
  • ~Kasia / 2017-05-28 17:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam składania zamówień za pośrednictwem Poczty Kwiatowej:

    - Kwiaty dotarły do adresata z 1-dniowym opóźnieniem, dzień po ważnej okazji, na którą miały dotrzeć,
    - Nikt nie poinformował, że będzie jakiekolwiek opóźnienie i że jest jakiś problem z z realizacją zamóienia;
    - Próbowałam się kontaktować z firmą prosząc o wyjaśnienia: dzwoniłam kilka razy "wisząc" na linii, nie udało mi się z nikim porozmawiać. Wysłałam również kilka maili z prośbą o informację o stanie zamówienia. Nikt nie oddzwonił, ani nie odpisał;
    - Otrzymałam maila z informacją, że kwiaty dostarczono na kilka godzin przed faktyczną dostawą.
  • ~Kati / 2018-05-27 10:58
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowilam 22 maja kwiaty na dzien matki... nie dostaly dostarczone.... teraz bede walczyc o zwrot pieniedzy... jestem ciekawa... nie polecam!!! :-((((
    ZaletyZadne
    WadyDrogo i zero serwisu... sklep internetowy nie czynny w niedziele smiechu warte
  • ~klient / 2011-06-28 23:42
    Ocena: 2.60 / 5
    zamówiłem obfity bukiet za 250 zł a dostarczono wiązankę margeritek, reklamacja została załatwiona w sposób niesatysfakcjonujący i daleki od profesjonalizmu
  • ~KM / 2018-06-25 01:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Bukiet za ponad 170 zl wygladal jak bukiet za 50zl, w ogole nie przypominal tego z obrazka. Zupelna pomylka i rozczarowanie.
    Zaletyszybkie dostarczenie
    Wadyto co dostarczono mi w ogole nie przypomina bukietu z obrazka !!!
  • ~Komar / 2020-02-19 19:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Kwiatki okazały się być stare i powiędły po 4 dniach, ceny wysokie
  • ~Krzysztof / 2016-05-27 12:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Kwiaty zamowione na Dzien matki... nie dotarly. To byloby wszystko na temat tej kwiaciarni. Zawsze z niej korzystalem i bylo OK natomiast od dzis zdecydownie zaprzestaje z uslug poczty kwiatowej
  • ~Kwiatowy Aliexpress / 2022-05-27 07:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety muszę wystawić negatywa. Poczta kwiatowa = taki kwiatowy Aliexpress, CZYLI co innego na zdjęciu, a co innego przychodzi w rzeczywistości, Na zdjęciu piękny okazały bukiet, a dostajesz chińską podróbkę. Dodam ze bukiet, który dostała moja Mama absolutnie nie wart zapłaconej ceny tylko może z połowę tego. Oszukują na kwiatach, przyszły zupełnie inne i jakby tańsze. Kwiaty dostarczone wczoraj wyglądały jakby miały kilka dni! Ciekawe czy do jutra przeżyją! Masakra. Gdzie tu gwarancja świeżości???! Plus tylko za to ze bukiet w ogóle dotarł do mojej Mamy. Jak nie macie asortymentu to po co w ogóle wystawiacie na stronie ze jest w sprzedaży! To jest oszukiwanie klienta! WSTYD!Złożyłam reklamacje ciekawe co odpiszą.
  • ~Lady / 2021-06-05 04:32
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowione kwiaty - konwalie i truskawski we Francuskiej czekoaldzie na Dzien Matki.
    Na codzien mieszkam w Australii, wiec bylo to dla mnie wazne aby w Dniu Matki obdarowac moja Mame kwiatami, skusilam sie rowniez na truskawki. Ku mojejmu zdziwieniu Mama otrzymala tylko konwalie a truskawek nie. Po kontakcie z Poczta Kwiatowa otrzymalam przeprosiny i zwrot za niedostaczona czesc zamowienia. Po 4 snitch mojo Mama otrzymala czekoladki - nie truskawki - nieznanego pochodzenia od Poczty Kwiatowej - zero komunikacji ze strony Poczty Kwiatowej
    Wadyoplata za platnosc PayPal
  • ~Lidia / 2021-05-29 08:07
    Ocena: 2.60 / 5
    Bukiet różowych róż który otrzymałam był nieświeży. Wszystkie płatki na brzegach zbrązowiałe, wyglądał smutno. Myślę, że nie takie kwiaty chciała mi ofiarować moja córka na Dzień Matki.
    Chyba najbardziej zirytowało mnie to, że otrzymałam sms z linkiem do wyrażenia opinii ale moja negatywna opinia na temat świeżości kwiatów nie została zamieszczona i nawet słowa przepraszam. Zamieszczane są tylko pozytywne opinie. Uczciwa firma zamieszcza wszystkie opinie i potrafi powiedzieć przepraszam. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Luk / 2018-08-21 22:57
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie dostałem takiego jak był prezentowany na stronie.A za taki płacę.Uznali mi roszczenia na 10procen na zakupy i w dodatku terminowo.Nie polecam bo zbierają kasę a potem mają wszystko gdzieś.A to co jest na stronie to nie to samo co przychodzi potem do domu.Odradzam.
  • ~Magnolia / 2020-01-30 16:25
    Ocena: 2.60 / 5
    Kwiaty dostarczone nie odpowiadały wcale standardom tym zamówionym! Totalna porażka! W dyskontach można kupić ładniejsze!
    ZaletyMiła osoba dostarczająca.
    WadyWyrzucone pieniądze w błoto i obciach totalny dla...?
  • ~markula / 2017-02-13 23:05
    Ocena: 2.60 / 5
    żenada , kwiaty zamówione na godz 9-12 dotarły o 19:55 po moich dwóch monitach , infolinia przyznała że nie mają wpływu na współpracujące kwiaciarnie , nie monituruja zleceń , miała być miła niespodzianka a wyszła wiocha , nie polecam tej firmy , brak profesjonalizmu , dla nich liczy się tylko kasa
    Zaletybrak
    Wadyżenująco niski poziom usług
  • ~Martyna / 2021-03-10 23:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Kwiaty nie zostały dostarczone! Dostałam maila z przełożeniem terminu na następny dzień 10.03.21 dziś niestety nie zostały dostarczone,nie idzie się tam dodzwonić, poprosiłam o zwrot pieniędzy gdyż osoba oczekująca na kwiaty niestety nie bedxie dostępna jutro pod wskazanym adresem. Niestety jestem zawiedziona! Czekam na dalszy ciąg.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169