strona 31 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~DANIEL / 2021-06-19 18:02
Kwiaty tego samego dnia zostały wyrzucone do śmieci. Fatalna jakość, nigdy się tak nie zawiodłem. Fakt zgłoszony do działu reklamacji. Kierownictwo zaproponowało 15% rabat. Dobry interes prowadzić taką firmę. Kasa załatwi wszystko. Nie polecam -
-
~Dariusz / 2020-11-22 13:42
UWAGA !
Proszę nie zamawiajcie z ich usług
Złodziejstwo w biały dzień
Trzeba zamknąć ta firmę jak najszybciej
Taka pocztę każdy może założyć w domu tylko do takiego zamówienia trzeba podejść kompetentnie i fachowo
Dziękuje za przeczytanie!!!ZaletyOszustwoWadyTa firma musi zniknąć z Polskiego rynku -
~Dogi / 2020-12-05 13:33
Zamówienie nie zrealizowane, obsługa klienta poniżej krytyki. Lepiej byłoby rozwinąć automatyczna sekretarkę i nie tracić pieniędzy na wypłaty dla „pań” po drugiej stronie słuchawki ZaletyBrakWadyNie zrealizowane zamówienie, brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy!!! -
~Dominik / 2021-03-07 17:14
Kwiaty przyszly 3 godziny po czasie, bukiet był całkowicie inny niż zamawiany. Na obsługę nie da się dodzwonić. -
~Ela / 2021-01-25 18:17
Przesyłka miała dotrzeć w dzień dziadka gdyż tak było zapłacone, a dotarła dopiero dzisiaj. Nie polecam, strata pieniędzy! WadyNie dotarła na czas
Ceny -
~Emilia / 2021-12-12 17:04
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!! zamówiłam kwiaty na urodziny synowej , miał być kosz wiklinowy z sześcioma wrzosami różnokolorowymi ( na zdjęciu kwiaciarni ) oraz wino i bombonierka za wszystko zapłaciłam 247,00 zł ( wino i słodkości nie mam zastrzeżeń ), natomiast synowa dostała krzywy biały koszyk z jednym oblatującym wrzosem, napisałam reklamację i otrzymałam odpowiedź, że mam odesłać ten koszyk z wrzosem , więc ja odpisałam że jak przywiozą nowy koszyk taki jak zamówiłam to tamten mogą sobie zabrać, do dzisiaj a jest 12.12.2021r. , nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani nie wymienili kwiatów. Myślę że nie zależy im na klientach, muszę zaznaczyć że byłam ich stałym klientem ale teraz muszę przemyśleć temat i wymyślić coś innego.
Pozdrawiam wszystkich oszukanych i ostrzegam wszystkich przyszłych klientów.
EmiliaZaletyŻadneWadyKwiaty nie zgodne z zamówieniem -
~Ewelina / 2023-02-27 20:46
Zamowiony bukiet róznił się w 100% od dostarczonego. Tragedia. Nie polecam nikomu. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Feedrow / 2021-09-13 17:46
Zgodnie z waszym postem na Facebooku niby czasu zatrzymać nie można, ale dotrzymywać terminów zamówień również ????
Zamówienie złożone oraz opłacone wczoraj. Odbiorca otrzymać prezent miał dzisiaj w godzinach 09:00 - 12:00 (takie godziny zostały przeze mnie wybrane w konfiguracji zamówienia), gdy piszę ten komentarz jest godzina 17:35, a prezentu tak jak nie było, tak nie ma. Infolinia milczy, kilka prób połączenia i w kółko ta sama melodia. Czat na stronie? Owszem, jest. Problem w tym, że przerzuca on od konsultanta do konsultanta, a jak już ktoś raczył odpisać, to jedynie lakonicznie o możliwości złożenia reklamacji na stronie. Wysłałem zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem poprzez formularz na stronie i co? Wielkie zaskoczenie, bowiem ... brak jakiekolwiek odpowiedzi. Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Bukiet mało nie kosztował, specjalnie zamówiony na rocznicę ślubu. Dzięki Wam za spieprzenie niespodzianki! Nigdy więcej zamówień u Was, możecie być pewni, że nikomu nie polecę Waszych usług.
Nie pozdrawiam. -
-
~Hania1 / 2017-04-26 12:20
Dostawa ok, termin dotrzymany, ale bukiet wyglądał tak, jakby robił go amator w 5 minut. Chaotyczny i niedbały , kompletnie inny niż na zdjęciu. Na Panią od reklamacji jak mantrę powtarzająca tekst o indywidualnej wizji florysty i polityce firmy ,po entym mailu ręce mi opadły.
Za taką cenę oczekiwałam poważnego i uczciwego podejścia , tym bardziej,że jest to jednak duży kredyt zaufania.Nie mam przecież możliwości sprawdzenia czy gotowy bukiet spełnia moje oczekiwania. Płacę za coś , co widzę na zdjęciu, i oczekuję,że adresat to właśnie dostanie.
Jedno wiem na pewno - więcej nie skorzystam. Jestem zażenowana tym co dostała ode mnie adresatka bukietu.Zaletyszybka dostawaWadyprodukt kompletnie inny niż na zdjęciu , możliwosc dowolnej interpretacji bukietu przez każdego florystę,zamiana kwiatów bez konsultacji -
~Hogata / 2021-07-31 17:49
To juz 3cie zamowienie nie dostarczone na czas. Moja mama dostala bukiet na dzien matki 2 dni po czasie.
Tort urodzinowe dla Taty zostal "zapomniany" przez cukiernie.
Poproszono mnie o podanie nowej daty wiec ja Podalam. Moj Tato wciaz czeka na torta juz tydzien po urodzinach.
Uslugi Poczty Kwiatowej zeszly na psy.
ODRADZAM kupowanie na tej stronie bo nie mozna miec zaufania do ich uslug.
Z powazaniem -
~Iwona / 2017-05-29 17:08
Wysłałam kwiaty mojej mamie, z okazji jej święta. Bukiet doszedł z dnia na dzień, ale dwa kwiaty rozsyoały się ze starosci tuż po wręczeniu ich przez kuriera. Reszta była w opłakanym stanie. Nie polecam poczty kwiatowej , chociaż sama idea jest naprawdę fajna. ZaletyBrak zalet.WadyBardzo droga usługa w stosunku do jakości. -
~izabella / 2011-05-27 13:37
zamowilam w poniedzialek z angli zeby bylo na wczoraj mamie kazalam siedziec w domu i co nikt nie przyniosl kwitow jak tak mozna to skandal 175zl i co niespodzianki niema nie odbieraja telefonow nie odpisuja na emaile co za swinstwo pierwszy i ostatni raz Wadynie distarczaja przesylek zero kontaktu z klijetem nieodbieraja telefonow -
~Ja / 2021-02-17 21:36
Pomimo tego, ze dostawa miala nastapic w konkretnych godzinach nie udalo sie. Kwiaty przyszly do miejsca pracy ( tam gdzie zostaly zamowione) w momencie kiedy mnie juz tam nie bylo - niespodzianka??? Niestety nieudana. Z bukietu 16 róż na drugi dzien zostaly tylko 3 reszta normalnie zwiędla i nadawala sie do smieci. Jak za bukiet za 250 zl to raczej słabo. Niestety nie jest to moja pierwsze złe doswiadczenie z ta poczta, natomiast na pewno ostatnie. -
~Jaro / 2015-03-11 22:50
Farsa a nie firma. Nic nie wiedzą i nic nie kontrolują. Za słodycze za 10 zł kasują 49zł, kwiaty jak psu z gardła wyciągnięte, nie dostarczone na czas, nawet nie na tą godzinę, ale dzień później. Brak poczucia odpowiedzialności za cokolwiek - naciągają na pieniądze i mają gdzieś co później. Skandal. Poziom poniżej dna. Opinia na podstawie nie tylko dwóch ostatnich kompletnie spieprzonych i naciągniętych zamówień, ale i wcześniejszych drobniejszych incydentów. Głupi byłem, że znowu dałem się naciągnąć tej bandzie niekompetentnych naciągaczy!!! ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOwywalony do śnietnika dzień po opóźnionej dostawie -
~Jaro / 2022-11-10 08:45
Ostatnie zamówienie to jakiś "kabaret". Kwiaty z okazji urodzin, zamówione w piątek, miały być dostarczone w poniedziałek pomiędzy 12-15. O 11:30 w poniedziałek mail - nie uda się nam dziś dostarczyć przesyłki, proponujemy środę. Po telefonie do Nich, propozycja (poczty kwiatowej) by anulować ta przesyłkę i zamówić coś z lokalnej kwiaciarni z dostawą w tym dniu. Tak też robię, opłacam i godzinę później dostaje maila - nie możemy dostarczyć dziś przesyłki (jedna róża plus czekoladki), proponujemy czwartek. No żesz ku... . Anulowałem i to i nigdy więcej ich nie wybiorę. Żenada i poziom obsługi tragiczny. Wybrałem innego dostawce który wywiązał się z zamówienia. ZaletybrakWadynie realizowanie zamówień i informowanie o tym w ostatniej chwili. Nigdy wiecej tej firmy. -
~Johny v. / 2020-04-05 11:22
System śledzenia przesyłki na stronie to fikcja, nawet rozmowa na infolini to stracony czas, gdyż Pani nic nie potrafi ustalić o 11.50 gdy zapłaciłem 19zl za dostawę między 9-12...tragedia
Powiadomienie SMS za 3zl też radzę sobie darować, po 4 godz to dla mnie nie miało sensu...
Zestaw za ponad 300zl, a obsługa tragedia.ZaletyPiękne kwiatyWadyObsługa, brak jakiejkolwiek kontroli nad wszystkim -
-
~Jojo / 2021-06-23 12:42
Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, uniknęłabym rozczarowania. Tak samo jak niektórzy tutaj, moja przesyłka nie została dostarczona w tak ważne Święto jak Dzień Ojca. Przy takich cenach poziom usług jest całkowicie nieproporcjonalny i nieusprawiedliwiony. Pracownik rozpatrujacy reklamację lekceważacy. Trzeba przyznać że Pan na infolinii bardzo miły i próbował rozwiazać problem z kurierem. Niestety nie mógł nic zdziałać w pojedynkę. Dlatego też wstepuję z firma na drogę prawna. Zalety- Pracownik infolinii starał się rozwiazać problemWady- Ceny całkowicie dysproporcjonalne do poziomu usług
- Bardzo niegrzeczny sposób komunikacji przez email
- Brak dobrej woli naprawienia szkód
- I mnóstwo innych -
~Jouc / 2017-03-03 07:45
Na poczatku działali fajnie. Teraz drugi raz z rzedu zamowienie kompletnie inne niz na stronie firmy. Bukiet nieestetyczny. Do tego okropny tort. Odradzam. ZaletyTerminowa dostawaWadyRealizacja niezgodna z zamowieniem. NIEESTETYCZNA -
~Justyna Rogozińska / 2020-06-29 13:20
Jestem od lat stałą klientką Mam 13 proc zniżki brakowało mi 39 pkt do 15 proc kiedy nagle moje konto znikneło w systemie poczty kwiatowej Od tygodnia nie moge złożyć zamówienia mimo wielu reklamacji telefonów porada jest jedna proszę złożyć zamówienie telefonicznie Na moje argumenty że mam zniżkę nie chce tracić punktów nie ma reakcji Przez srone poczty nie ma mowy o zamówieniu Firma nie dba o stałych klientów Zaletyciekawe ofertyWadyignorowanie i niedbałość o klienta -
~K.S. / 2021-02-19 09:52
Nie ma znaczenia, jaki jest asortyment, łatwość zamawiania, poziom cen i dostawa, jeśli produkty są kiepskiej jakości.
Kwiaty ( róże) były tak złej jakości, ze obsypały się pierwszego dnia!
Obsługa klienta/ Reklamacja jest bardzo nieprofesjonalna, oferująca żałosne odszkodowania dla klienta który powinien otrzymać zwrot całkowity, oraz informacje jakie działania zostały podjęte aby taka sytuacja się nie powtórzyła.
Firmie kwiatowej wyraźnie nie zależy na zatrzymaniu klientów którzy im zaufali. Ściągają z nich ile się da i czyhają na nowych.
Zdecydowanie nie polecam korzystania z poczty kwiatowej!ZaletyBrakWadyZła jakość produktu, nieprofesjonalna obsługa klienta
strona 31 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »