strona 28 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Arek / 2021-05-27 15:25
Nie zrealizowano mojego zamówienia na Dzień Matki do tej pory. Żadnego kontaktu i nie ma szans się dodzwonić.
OSZUSTWO!!!? -
-
~ADA / 2021-05-27 15:15
NIE POLECAM !!!
kwiaty zamówione 26.05 o 9:45 na Dzień Matki do dnia dzisiejszego 27.05 15:00 nie dotarły , czuję sie oszukana przez tą firmę , nie mozna w żaden spobób do nich sie dodzwonić pewnie specjalnie wyłaczyli infolinię ,bo kazdy dzwoni z reklamacją, na meile tez nie odpowiadają , to jest totaln a porażka ta firma, gdybym wczesniej przeczytała opinię ale cóż ... na swojej stronie maja same super opinie- ciekawe chyba sami sobie wystawiają.ZaletyżadnychWadybrak kompetencji to prowadzenia firmy, nieterminowość, brak kontaktu -
~Monia / 2021-05-27 14:58
Zamowiłam kwiaty na dzien matki na 26.05. 2021, kwiaty wcale nie dotarły ,zapłacone ale niedostarczone,Sklep rownież nie odpowiada na email,całkowita ignoracja ze sklepu. -
~Luna / 2021-05-27 14:28
Zamawiałam kwiaty kilka razy i było ok, ale w tym roku to jakaś porażka. Bukiet nie dotarł na czas (do tej pory w ogóle nie został dostarczony). Brak odzewu ze strony sklepu - nie odpowiadają na maile, nie odpisują na wiadomości na Facebooku, przez czat i infolinię praktycznie nie da się połączyć, a wiadomości z formularza lecą chyba gdzieś w kosmos... Nie muszę chyba wspominać, że oczywiście pieniążki przyjęli niemal od razu, z potwierdzeniem płatności też nie było problemu. Gorzej z realizacją zamówienia... Bardzo liczyłam na przesyłkę dostarczoną w odpowiednim dniu, a teraz jestem ciekawa czy ona w ogóle dotrze pod wskazany adres... -
~Krzysiek / 2021-05-27 14:11
Poczta kwiatowa po prostu nie poradziła sobie z dniem Matki 2021. Jeśli może mieli 20% zadowolonych klientów to max. Wszyscy znajomi narzekają. Niektórzy jeszcze nie dostali kwiatów a już jest 27.05.
Customer service to porażka. Pani na temat reklamacji złych kwiatów odpowiedziała ze jeśli dostałeś kwiaty to się ciesz, nieważne jakie.
Podsumowując żenada, brak profesjonalizmu, nabijanie ludzi w butelkę.
Ps. A jaka rekompensata ofiarowują zniżkę na następne zakupy. Tylko po co? Ja nie mam zamiaru u nich nic już zamawiać.
Tylko popsuli mi dzień.ZaletyBrakWadyCała poczta kwiatowa to jedna wielka wada. Oczywiście Polska poczta kwiatowa. -
~Katarzyna / 2021-05-27 13:50
Moja Mama niestety nie miała tak pięknego dnia Mamy jak co roku. Mieszkamy daleko od siebie i chciałam zrobić jej niespodziankę, zamówiłam duży bukiet który nie dotarł do teraz. Nie dostałam nawet informacji ze nie dotrze na czas, gdybym dostała wiadomość mogłabym jeszcze uratować sytuacje zamawiając gdzieś indziej. Infolinia nie czynna. Szczerze nie polecam -
~ ph / 2021-05-27 13:42
Wczoraj bukiet na dzień matki został dostarczony. Co prawda z lekkim poślizgiem, ale domyślam się, że zamówień było mnóstwo grunt że rodzicielka zadowolona -
~plujewamdopupalki / 2021-05-27 13:38
Pluje Wam Do Pupy Za To Ze Nie Dostarczyliscie Kwiatow Dla Mojej Mamy W Terminie ZaletyPluje Wam Wiecie GdzieWadyPluje Wam Do Pupci -
-
~Agnieszka / 2021-05-27 12:50
Kwiaty które dostała moja mama to niestety tragedia. Został dostarczony zupełnie inny bukiet ( kwiaty pogrzebowe) nie polecam ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z firmą -
~paula / 2021-05-27 12:39
Tragedia to mało powiedziane. Jestem wściekła zapłaciłam za dodatkową przesyłkę na dzień matki a kwiaty nie doszły, cwaniaki wyłączyli telefon na mejle nie odpisują, widzę, że jest nas więcej więc chętnie wezmę udział w zbiorowym zażaleniu. Kto chętny? ZaletybrakWadyzamówienie nie dotarło, brak odpowiedzi, brak odbierania telefonów, brak zwrotu, -
~Marek / 2021-05-27 12:36
Masakra. Zamowiłem kwiaty z dostawą. Kwiaty wogóle nie dotarły. Nawet nie wyjechały z magazynu na planowany dzień dostawy. Jak wiemy dajemy kwiaty najczęściej z jakiejs okazji. JAk kwiaty docierają po kilku dniach to jest nierezalizowana usługa za jaką zapłaciliśmy. Czyli kupiliśmy kwiaty na jutro, docierają za kilka dni a firma nie zwraca pieniędzy. PArodia biznesu, odradzam komukolwiek ZaletybrakWadyTragiczna obsługa klienta, brak szacunku, nie wypełnienie usługi i problem z odzyskaniem pieniędzy -
~Patrycja / 2021-05-27 12:29
Kwiaty zamowione dn 23.05 na Dzien Matki nie doszly. Brak jakiejkolwiek mozliwosci kontaktu z obsluga. Telefon wylaczony, na chacie kolejka 90 osob. NIE POLECAM! ZaletyBRAK!WadyFATALNA OBSLUGA KLIENTA -
~Oszukana / 2021-05-27 12:28
Moje zamówienie nie zostało dostarczone! Miało dotrzeć wczoraj na Dzień Matki, brak jakiejkolwiek informacji o statusie zamówienia, brak kontaktu!! Na stronie produktu obiecują, że realizują przesyłki kurierem w 24h, a od dwóch dni nic się nie ruszyło. Jeszcze w dodatku zero informacji co się dzieje z moją przesyłką! Jakby tego było mało to jeszcze nie można się do nich dodzwonić i wyjaśnić sytuacji! To był ostatni raz kiedy cokolwiek zamówiłam z tej firmy! ZaletyŻadnychWadyNiezrealizowane zamówienie, brak kontaktu, brak informacji o zamówieniu -
~Ewa / 2021-05-27 12:26
Kwiaty zamówione na Dzień Matki nie dotarły. Nie ma możliwości kontaktu z firmą. Zero informacji odnośnie opóźnienia. Pieniądze także nie zostały zwrócone. Stanowczo odradzam i polecam zgłosić firmę do UOKiK. -
~urszula / 2021-05-27 12:24
nie dostarczają zamówionych przesylek. Nie mozna zgłosić reklamacji. Dodzwonic sie do biura obslugi klienta graniczy z cudem. Bbrak szacunku dla klienta. Nie polecam ZaletybrakWadynie polecam -
~Joanna / 2021-05-27 12:11
Kwiaty zamówione dzień wcześniej na Dzień Matki nie dotarły (a firma gwarantowała dostawę nawet przy zamówieniach 26.05). Wysoka cena bukietu oraz dostarczenia. Zero informacji, że jest problem z dostarczeniem. 27.05 od rana brak kontaktu telefonicznego, mejlowego czy przez chat. Jedyną aktywnością firmy jest usuwanie negatywnych komentarzy na profilu fejsbukowym oszukanych klientów. Zaletyżasnych -
-
~Anna / 2021-05-27 11:58
Szanowni Państwo,
Jestem jednym z pokrzywdzonych klientów przez pocztakwiatowa.
Kwiaty zamówione kilka dni wcześniej na Dzień Matki nie dotarły. Brak możliwości kontaktu z firma.
Proponuje Państwu zgłoszenie sprawy do UOKiK . Można to zrobić:
- listem poleconym
- elektronicznie przez stronę UOKiK (ePUAP)
Proszę opisać swoją sprawę, ale także zwrócić uwagę, ze dotyczy to dużej grupy osob-proszę podawać linki do tej strony (opiniuj.pl) oraz opineo i innych stron, gdzie klienci zgłaszają to oszustwo.
Jeśli nie odzyskają Państwo pieniędzy za niewykonaną usługę trzeba to zgłosić Policji jako oszustwo.ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Greg / 2021-05-27 11:57
Kwiaty zamówione na Dzień Matki ..... Dzwoniłem wczoraj koło południabo po ostatnim doświadczeniu miałem złe przeczucia. Zostałem poinformowany że kwiaty są gotowe i zostane napewno dostarczone przed 22.00. Przesyłka do tej pory nie dotarła. Mieszkam za granicą, a moja mama ma już 90lat. Nie widzieliśmy się od prawie dwóch lat i nie wiem czy jeszcze się spotkamy. Kosztowało mnie to wiele nerwów i wstydu. Miała być niespodzianka, a wyszło wielkie rozczarowanie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ! Wstyd. I oni chwalą się odznaką lidera jakości?????????????? ZaletyBrakWadyNiezrealizowana dostawa, pobrana opłata, brak jakiekolwiek kontaktu. -
~Oliwia / 2021-05-27 11:52
Mimo godzinnego opóźnienia kwiaty dotarły, na szczęście bukiet był naprawdę ładny. -
~Eva Kam / 2021-05-27 11:37
TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO !!
Tyle osob zawiedzionych i oszukanych przez ta niby firme ktora pobiera pieniadze ,a nie dostarcza produktu!
Ja z tym ide na POLICJE. Zarabiaja na oszustwie!
Zapraszam do kontaktu kazda osobe ,ktora zostala oszukana przez nich nad email inka93ie@o2.pl !
Zglosmy to zbiorowo na policje! Nie pozwolmy, zeby kretacza wzbogacali sie na ciezko zarobionych pieniadzach uczciwych osob!ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO !!!
strona 28 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »