WadyGeneralnie dno i trzy metry mulu.
strona 28 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~zazenowana / 2016-05-30 13:40Ocena: 3.00 / 5
Moje zamowienie na Dzien Matki nie zostalo zrealizowane. Po kilku wyslanych e-mailach i kilku, rzecz jasna nieudanych probach kontaktu telefonicznego z infolinia, dwa dni pozniej (sic!) zadzwonila do mnie pani z obslugi i zaproponowala, ze kwiatki dojda w sobote z ekstra bombonierka od firmy. Zgodzilam się, bo mam wyrozumiala mame :) jednakze bukiet nie dotarl do dziś. Dziś za to jest jednak jakis progres, bo odpisuja na e-maile. Chcieli wyslac kwiatki dziś, z obiecana sobotnia bombonierka plus jeszcze powiekszenie bukietu w zamian za te wszystkie niedogodnosci. Podziekowalam. Teraz czekam na zwrot pieniedzy, ciekawe kiedy do mnie wroca. -
-
~aadvark / 2021-11-26 19:51Ocena: 2.80 / 5
Wszystko ok za wyjątkiem dostawy i kontaktu w przypadku reklamacji. Dostawca z mojego miasta reprezentuje poziom zerowy. Z trzech zamówień ani jedno nie zostało dostarczone w określonym czasie. Oczywiście reklamowałem. Za pierwszym razem przeprosiny i zwrot pieniędzy za dostawę. Za drugim obietnica, że ktoś się tym zajmie. I dochodzimy do trzeciego zamowienia. Godzina dostawy 15-18. Kwiaty dostarczone przed godziną 8. Kpiny i złośliwe działanie. Reklamacja. Przez telefon nie mogę tylko mailem. Wysyłam naila. Odpowiadają, że czekają na wyjaśnienia kwiaciarni i odezwą się wkrótce. Mija parę dni i cisza. Kolejny nail i zero reakcji. Kpiny. -
~Aga / 2020-12-15 14:10Ocena: 2.80 / 5
Z usług poczty kwiatowej korzystałam dwukrotnie. Za pierwszym razem wszystko było OK.
Niestety za drugim razem kwiaty nie zostały w ogóle dostarczone! A co ważne nie dostałam na ten temat żadnej informacji ze strony firmy, ani poprzez konto (status doręczenia nie zmieniał się wcale), ani mailowo ani telefonicznie.
Dopiero po wykonaniu kilku telefonów do firmy i upływie ok. 24 godz. od przewidywanego terminu dostawy dowiedziałam się, że nie doszła do skutku. Czekam na zwrot pieniędzy.WadyKwiaty nie zostały dostarczone, brak informacji ze strony firmy. -
~Aiki / 2023-05-13 20:45Ocena: 2.80 / 5
Zamówiony bukiet w ogóle nie podobny do zamówionego. Wstyd mi było że taki prezent zrobiłem mamie. Kompromitacja. Nie polecam. ZaletyWygoda, szybkość zamawianiaWadyBukiet dostarczony nie jest taki jak zamawiany -
~Anna / 2020-04-17 16:53Ocena: 2.80 / 5
Przesylka niedostarczona. Nie otrzymalam wiadomosci o niedostarczeniu. Natomiast musialam zaplacic 50 zl za rezygnacje (dostawa po terminie). Zero kontaktu z klientem. ZaletyWybor, cenyWadyObsluga klienta -
~Anna / 2021-01-22 00:21Ocena: 2.80 / 5
Kompletna porażka, bukiet mały (opłata za premium), inny niż w ofercie, brakujące rośliny. Widoczny brak kontroli lokalnych kwiaciarni. W moim przypadku krakowska kwiaciarnia okazała się Januszem Biznesu, dodatkowo osoba dostarczająca bukiet była naburmuszona tym, że w bloku nie ma windy. Solenizantka została potraktowana w dość nieprzyjemny sposób. Po reklamacji zwrócono część kosztów, chociaż tyle. Nie polecam! ZaletybrakWadyniezgodność z ofertą -
~Barbara / 2018-12-22 22:14Ocena: 2.80 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Zamowilam kosz z dostawa do domu dla bardzo waznych mi osob. w dniu kiedy powinna byc dostawa dostalam email ze odbiorcow nie bylo w domu i mozemy odebrac przesylke pod podanym nam adresem. Mieszkam za granica a nikt z odbiorcow nie zostal poinformowany ze wogole przesylka miala miejsce. Kontakt telefoniczny z przedstawicielem firmy byl niemozliwy, po wyslaniu email dostalam odpowiedz ze kurier nie ma obowiazku informowac odbiorcy. Przykre to ale osoby ktorym mielismy zrobic niespodziake my musielismy poinformowac o nie dostarczonej przesylce i same musialy fatygowac sie zeby ja odebrac. -
~Benia / 2023-01-17 20:06Ocena: 2.80 / 5
Fatalny bukiet - zupełnie inny niz przedstawiony na zdjęciu. Stare, pożołkłe kwiaty, a na dodatek pomylili okazje i zamiast bukietu kondolencyjnego, został dostarczony jakiś koszmarny odpad ze starej choinki. Reklamacja odrzucona i bardzo nieprofesjonalna obsługa. Nie polecam. -
-
~Borghild / 2021-05-27 10:16Ocena: 2.80 / 5
Zamówienie w postaci kwiatów i kosza z prezentami na Dzień Matki nie doszło równocześnie. Zagubił się kosz z prezentami. Okazało się, że być może przyjdzie w innym terminie. Intencją było wręczenie obu rzeczy jednocześnie. Klient nie jest poinformowany zawczasu, że kosz dostarcza inny kurier. Na zapytanie w tej sprawie nikt nie odpowiada. Telefon to automatyczna sekretarka. Potwierdzenie zamówienia przyszło po paru godzinach i moich mailowych zapytaniach czy wszystko ok. Nie polecam usług tej firmy. -
~Bukiet Hollywood / 2016-07-24 08:27Ocena: 2.80 / 5
Zadowolona jestem jedynie z samej dostawy ( bez zarzutów). Bukiet niezgodny z zamówieniem. Kwiaty inne niż w ofercie ( oczywiście przy tym bukiecie nie było informacji, że mogą być zastąpione innymi np przy braku tych podstawowych). Jakość kwiatów pozostawia wiele do życzenia- kilka padło już tego samego dnia pomimo, że od momentu dostarczenia były cały czas w wodzie. Cena nie warta produktu. Zaletyszybka dostawaWadydrogo; nieświeże kwiaty; produkt niezgodny z ofertą -
~bzikur / 2022-01-27 23:29Ocena: 2.80 / 5
Kwiaty nie dotarly w terminie ani w drugim obiecanym terminie.Nie polecam!!! Wadynierzetelnie -
~Dominik / 2020-04-10 16:25Ocena: 2.80 / 5
Bardzo niegrzeczni, nieuprzejmi i niepomocni konsultanci, którzy na prośbę o pomoc w kwestii opóźnionego zamówienia reagują przerwaniem połączenia. Nigdy więcej nie zamowie w tej firmie pomimo bycia, do ten pory, stałym klientem. ZaletyMożliwość zamówienia onlineWadyNierzetelność, opóźnienia w realizacji zamówień, nieistniejące wsparcie, wysokie cent. -
~Dorora / 2021-05-27 21:23Ocena: 2.80 / 5
Jestem rozczarowana .Nic się nie zgadzało z zamówieniem -inny bukiet ,inna kartka nawet życzenia pomylili.Zamawiałam dla mamy ,a na kartce-życzenia od syna .Mama miała tylko córki . A miała być bardzo miła niespodzianka dla schorowanej staruszki. WadyBrak zgodności z zamowieniem -
~Dorota / 2022-04-08 20:48Ocena: 2.80 / 5
Masakra! Towar nie został dostarczony. Zero odzewu. Próbowałam dodzwonic się do Poczty Kwiatowej, ale trzeba liczyć na cud. ZaletyBrakWadyNie dostarczone zamówienie -
~Edyta / 2019-06-25 03:26Ocena: 2.80 / 5
Dwa tygodnie temu zamówiłam zestaw Napoleon dla taty na dzień ojca,miał być dostarczony 21 czerwca oczywiście przesyłka dotarła dzis dopiero 24 czerwca . Kiedy skontaktowałam się z poczta kwiatowa to dostałam wiadomość od nich ze to wina kuriera ,ja rozumiem wina kuriera ale nie zamawiałam z godz na godz a dwa tygodnie wcześniej ,na dodatek zestaw Napoleon różnił się od tego na zdjęciu alkohol był całkiem inny pewno tańszy zamiennik . Pisałam do nich o wytłumaczenie dlaczego nie dostałam tego co zamówiłam więcej nie odpisali ZaletySzybka realizacjaWadyNie dostarczają na czas, oferta różni się od tej dostarczanej do rak klienta -
~El. / 2018-09-06 16:31Ocena: 2.80 / 5
Kwiaty mialy byc dostarczone na pogrzeb bardzo kochanej mii osoby, wybralam prostą, ale piekną wiazankę, 30 min przed pogrzebem dostalismy tel,że nie ma kuriera, ze w kwiaciarni nie ma tych kwiatow, ale na stronie zaznaczone,ze kwiaty są dostepne caly rok, pogrzeb byl bez mojej wiązanki, Nigdy juz nic stad nie zamowie!! Nikt nas nie poinformowal,ze sa problemy, po co firma pyta o tel o email skoro jak trzeba to nikt sie z nami nie skontaktowal! -
-
~Emila / 2021-05-27 10:59Ocena: 2.80 / 5
Kwiaty oczywiście nie dotarly w wyznaczonym terminie. Pobierają 22zl a i tak ich nie dowożą. W życiu juz nie skorzystam z tej firmy. -
~Ewa / 2020-01-21 22:26Ocena: 2.80 / 5
Zamówione kwiaty z okazji Dnia Babci nie dotarły do Babci! Kwiaty zamówione dzień wcześniej! Firma reklamuje się dostawą kwiatów w 3 godz! Niestety nam nie pomogło 26 godz od zamówienia!!!! Babcia raczej po 22.00 kwiatów nie odbierze! Smutne w wieku 81 lat, zarówno dla Babci jak i wnuków!!! Żenujące! Płatny smes o dostawie podobnie jak kwiaty do nadawcy również nie dotarł! Wyjątkowo smutny Dzień Babci! -
~Gmoniek / 2022-11-13 19:46Ocena: 2.80 / 5
Zamowione 2 tyg wczesniej. W dniu dostarczenia firma emailem poinformowala,iz przesylka nie zostanie dostarczona i zwrocila pieniadze...chociaz tyle. Wstyd ,nieprofesionalizm, zepsuli dzien nam wszystkim. Czy ci ludzie tzm pracuja za kare??NIE POLECAM.
Firma e-kwiaty uratowala ten dzien.ZaletyBrakWadyNieprofesionalizm -
~Grażyna / 2020-06-17 09:30Ocena: 2.80 / 5
Nie jestem zadowolona z usług Poczty kwiatowej. Kwiaty dotarły do adresata za granicą z opóżnieniem. Złożyłam reklamację - na którą nie uzyskałam słowa odpowiedzi lub wyjaśnienia. Dotąd nie otrzymałam również sms-a o dostarczeniu kwiatów pomimo zapłaty za tą dodatkową usługę. W zakłądce "śledzenie przesyłek" na stronie Poczty kwiatowej moje zamówienie nadal figuruje jako nie ukończone. Ogólnie, nie polecam Poczty kwiatowej z uwagi na nierzetelność informacji w kontakcie z klientem. :( Wadyjak wyżej w mojej opinii
strona 28 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
