strona 27 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Justyna / 2020-12-06 20:40Ocena: 3.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z tej firmy. Zamówiłam kwiaty dla koleżanki na urodziny przez pocztekwiatowa. W związku z tym że miało być to na 06.12 i do małej miejscowości zadzwoniłam wcześniej dowiedzieć się czy na pewno dojdzie. Pani na infolinii potwierdziła że oczywiście nie będzie problemu.Niestety na drugi dzień po zapłacie dostałam maila, że usługa nie zostanie zrealizowana. Żadnego wyjaśnienia. Całe szczęście, że pieniądze zwrócili bardzo szybko tak że zdążyłam zamówić na stronie ekwiaty, którzy spisali się na szóstkę. Pocztakwiatowa nie polecam!!! -
-
~KASIA / 2021-03-15 16:58Ocena: 3.00 / 5
zamowilam kosz prezentowy za 250zl.......mial byc dostaczony w wyznaczonej godzinie..........oczwiscie tak sie nie stalo.w koncu to miala byc niespodzianka.....firma UPS z ktroa poczta wspolpracuje nie jest odpowiedzialna firma.kierowcy poprostu patrz sie na czas i maja gdzies czy ktos jest w domu czy nie.............
dobrze ze to byl kosz prezentowy a nie kwiaty, bo w dniu dostaczenia bylyby zwiedle.........
wybralam poczte ze wzgledu na zaufanie.ale mysle ze mali przedsiebiorcy bardziej sa zoorganizowani...
NIE POLECAM........................NIE ZAMAWIAJCIE PRZEZ PROBLEMY Z DOSTAWAWadyDOSTAWA DO KLIENTA -
~kasia / 2022-09-07 15:40Ocena: 3.00 / 5
fatalna firma . Nie polecam . zamawiałam pare razy i ani razu nie dostarcczyli na czas ZaletyżadnychWadysame wady nigdy nic na czas -
~KillingYouKnow89 / 2019-05-29 11:53Ocena: 3.00 / 5
Jestem stałą klientką Poczty, zamawiałam u nich regularnie i to za niemałe pieniądze. Zdarzały im się wpadki (pomyłki w zamówieniu, pomyłki w terminie doręczenia, przeterminowane produkty, bukiety niezgodne z zamówieniem), ale zawsze przymykałam na wszystko oko. Do teraz. 17.05.2019 dokonałam zamówienia obejmującego trzy produkty: kosz z kwiatami, kosz prezentowy Lindt, oraz książkę z dedykacją. Zamówienie miało dotrzeć do mojej mamy 25.05.2019. Tego dnia dotarła tylko część zamówienia, mianowicie bukiet kwiatów, składający się z kilku kwiatów, absolutnie niezgodny z tym, co zamówiłam i za co zapłaciłam. Od poniedziałku (27.05.2019) usiłuję się skontaktować z Pocztą, wysyłam do nich maile i dzwonię na infolinię. Jestem zbywana. Na moim koncie, na stronie Poczty zamówienie figuruje jako "doręczone". Cyrk. Dzisiaj, w środę (29.05.2019) na inny adres (znajdujący się na moim koncie na Poczcie, w zakładce "Książka odbiorców") została dostarczona książka, w uszkodzonym kartonie, z pofalowanymi kartkami, jakby zmokła (?). Trzecia część zamówienia, czyli kosz prezentowy Lindt nie dotarł do dzisiaj. Nie otrzymałam żadnych wyjaśnień, ani przeprosin. Jestem rozczarowana i zażenowana postawą konsultantów, mężczyzna na infolinii traktuje mnie z góry i wmawia, że przesyłka została dostarczona. Nigdy więcej nie zrobię już zamówienia w tym sklepie i będę to wszystkim mocno odradzać. Farsa. WadyBezczelna obsługa, kłamanie w kwestii zamówienia, lekceważenie klienta, niedotrzymanie umowy. -
~Marcin / 2020-03-05 15:25Ocena: 3.00 / 5
Zamówione kwiaty nie dotarły w wymaganej godzinie mimo dopłaty. Po zgłoszeniu tego faktu na infolinii mieli wyjaśnić czemu tak się stało i oddzwonić. Do tej pory brak kontaktu. Zdecydowanie nie polecam. -
~Maria / 2021-03-30 21:29Ocena: 3.00 / 5
NIE POLECAM !!!
ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE DUŻO WCZEŚNIEJ, ABY MIELI CZAS NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ I KWIATY NIE ZOSTAŁY DOSTARCZONE.WadyNIE POLECAM !!!
ZŁOŻYŁAM ZAMÓWIENIE DUŻO WCZEŚNIEJ, ABY MIELI CZAS NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ I KWIATY NIE ZOSTAŁY DOSTARCZONE. -
~Mateusz / 2020-04-21 08:09Ocena: 3.00 / 5
Na stronie widniała informacja, że przesyłka dojdzie w 24h. Nie wiem czy to wykonalne, ponieważ poczta kwiatowa wysłała towar dopiero po 25h. -
~Michał / 2021-03-09 13:00Ocena: 3.00 / 5
Kwiaty zamówione 8-go marca tuż po północy (żeby na 100% były) oczywiście dopłata za dowiezienie między 9 a 22 :D nie dojechało. W opcji reklamacje wymagają zdjęcia - wysłałem zdjęcie wkurzonej żony... bo trudno zrobić zdjęcie czemuś co nie dotarło. Telefon z działem reklamacji nie łączy, na meila i złożoną reklamację jeszcze brak odpowiedzi... NIGDY WIĘCEJ. Moim zdaniem o firmie świadczy to w jaki sposób realizuje umowę w warunkach trudnych i jak traktuje klientów w stosunku do których ma zobowiązania. Niestety POCZTA KWIATOWA na tym teście poległa. -
-
~Monika / 2021-03-09 17:50Ocena: 3.00 / 5
Kwaity zamowione 07.03.2021 na 08.03.2021.
Cena calkowita prawie 500 PLN
Towar nie dostarczony/zamowienie nie zrealizowane
Telefon obslugi klijenta wylaczony brak odpowiedzi na maile
Oplata byla zrobiona karta kredytowa wiec rozpoczela procedure zwrotu kosztow.ZaletyJakie zalety?WadySame wady -
~Monika / 2022-09-03 10:40Ocena: 3.00 / 5
Zamowilam Tort z raca I bukietem kwiatow na 4go wrzesnia 2021. Po tym jak bez problemu daliscie mi zaplacic otrzymalam telefon od Was ze cukiernia nie dziala w niedziele... ok... zgodzilam sie na najpozniejsza godzine w sobote I ze mama otrzyma wszystko razem... Pani po drogiej stronie tez sie zgodzila ... a dzis dotarl do mamy goly tort bez racy , kwiatow ani skad to przyszlo... tak urodzin ludziom sie nie organizuje!!!! Umowa byla inna, skoro zgodzilam sie na wasze warunki to powinniscie uszanowac moje potrzeby, w koncu przeciez za moje pieniadze!!!! Katastrofa!!! Brak profesjonalizmu!!! Tak klienta sie nie robi w balona!!! Goly tort dotarl bez racy I kwiatow!!! ZaletyBrak!!!WadyZepsuli urodzinowa niespodzianke mojej mamie!!! -
~niezadowolona / 2019-09-22 14:35Ocena: 3.00 / 5
Bukiet dostarczono inny niż zamówiony. brak bilecika z życzeniami. Reklamacja bez odzewu. -
~Ol / 2019-09-23 03:06Ocena: 3.00 / 5
Zamowilem bukiet kwiatów "bajkowy"
Bajkowa to jest tylko cena 236 zł z dostawą.
Niestety kwiaty nie mają nuc wspólnego z ich zdjęciem na stronie.
Nie polecam.ZaletyDotarłoWadyBrak jakiejkolwiek zgodności ze zdjęciem. -
~Pan rozczarowany / 2022-05-18 13:55Ocena: 3.00 / 5
NIE POLECAM!
Flower box za 400 zł, no ok, może rzeczywiście tyle kosztuje, to nie jakiś super problem ale, kwiaty, które powinny wydaje mi się wytrzymać co najmniej tydzień nie wytrzymały 3 dni. W 3 dniu kwiaty zaczęły gnić, w środku zaczęło robić się małe bagno. Napisałem mail z dołączonymi zdjęciami pod kontakt, bez odzewu. Następnego dnia złożyłem oficjalną reklamację i dowiedziałem się że czas na reklamacje wynosi 3 dni, a skoro napisałem nieodpowiedni mail przed upływem 3 dni to reklamacja się nie należy. Ten sklep to kpina, wciskanie byle jakiego towaru i nazywanie tego kwiatami. Olewanie klienta i zero wyrozumiałości. A co najlepsze usuwanie negatywnych opinii ze strony sklepu żeby poziom się zgadzał.
Nie polecam!ZaletyNic szczególnego czego nie oferowałby inne firmy.WadyNietrwałe produkty kosztujące ciekawą sumę. Zerowa wyrozumiałość w stosunku do klienta. -
~Paulina / 2021-05-27 15:48Ocena: 3.00 / 5
Kwiaty nie zostały doręczone wczoraj do teściowej i nadal nie zostały doręczone. Status przesyłki: spakowany. -
~Raq / 2012-10-23 19:28Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam nikomu.
Nie wywiązują się z terminów.
Nie dzwonią.
W ogole mają gdzieś klienta.
Przestrzegam każdego, z powodu braku gwarancji wywiązania sie z oferowanej usługi.
Na ich stronie znajdziecie tylko pozytywne opinie, które są moderowane przez nich.
Nie chodzi o zmarnowane pieniądze (których nie odzyskam)
Chodzi o to, ze gest który chce się wykonać idzie jak krew w piach.
Odradzam, stanowczo odradzam.ZaletyBrakWadyNierzetleni, nie wywiązują się z terminów100 -
~Roxy / 2020-04-15 10:32Ocena: 3.00 / 5
Pierwsze zamowienie: kwiaty I bombonierka za 29zl. Kwiaty piekne ale jako bombonierka doszlo ptasie mleczko... Dostarczone na czas. Wyslalam email dlaczego zamiast bombonierki doszlo ptasie mleczko I zero odpowiedzi. Kolejny raz zamowilam kwiaty I bombonierke za 49zl z nadzieja ze przyjdzie porzadna bombonierka. Doszly Raffaello... Kwiaty stare. Rozmowa z nimi przez czat skonczyla sie podaniem adresu email gdzie mialam wyslac reklamacje. Zero odpowiedzi. Nigdy wiecej NIC od nich nie zamowie... -
-
~Sylwia / 2013-02-15 15:24Ocena: 3.00 / 5
Odradzam korzystanie z uslug tej kwiaciarni. Zamowilam kwiaty na urodziny kolezanki. Na zdjeciu bukiet wygladal zupelnie inaczej niz dostarczony. Jakos biednie bez dodatkow na stronie i zamiast kwiatow w roznych kolorach dostarczony zostal nudny dwukolorowy bukiet ze wstazka. Zaplacilam za 10 zoltych lub czerwonych tulipanow 89,90 zl. Po wyslaniu wiadomosci email ze zdjeciem otrzymanych kwiatow i kwiatow ze strony Bogdan Senator nie zauwazyl roznicy i na tym kontakt sie urwal. Kazdy niepozytywny post na stronie fbukowej jest sukcesywnie usuwany. Jestem zawiedziona nieprofesjonalizmem i niepowaznym traktowaniem klienta. STANOWCZO ODRADZAM!!!! -
~Sylwia / 2020-01-23 09:03Ocena: 3.00 / 5
Skorzystalam z uslug firmy kilka razy. Za zwyczaj kwiaty nie dostarczone na czas albo wcale (na pogrzeb, na Dzien Babci). Kontakt z biurem obslugi nie pomaga. Brak rzeczowej informacji. Bede szukac alternatyw. -
~Szymon / 2021-03-10 10:38Ocena: 3.00 / 5
Dramat kwiaty nie dostarczone , o pieniądze dwa dni trzeba się upominać , jedna z najgorszych internetowych kwiaciarni. Nie polecam -
~Wiola / 2020-10-28 10:41Ocena: 3.00 / 5
Zamówiłam kwiaty dla mamy na imieniny, radość z niespodzianki - z kwiatów nie.. Dostawa na czas i to tyle na plus. Bukiet kompletnie nie zgodny z zamówionym, całkowicie inna kolorystyka i kwiaty, bardziej na pogrzeb niż na imieniny. Kwiaty nie wytrzymały nawet 5 dni, część już w dniu dostawy była zwiędnięta. Szkoda, że nie można wstawić zdjęcia. Poczta kwiatowa usunęła moją opinię. Może w większych miastach dobrze działa - w Połańcu fatalnie. Nigdy więcej nie skorzystam WadyBrak rzetelności, naciąganie klientów
strona 27 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
