strona 27 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Michał / 2021-03-09 13:00
Kwiaty zamówione 8-go marca tuż po północy (żeby na 100% były) oczywiście dopłata za dowiezienie między 9 a 22 :D nie dojechało. W opcji reklamacje wymagają zdjęcia - wysłałem zdjęcie wkurzonej żony... bo trudno zrobić zdjęcie czemuś co nie dotarło. Telefon z działem reklamacji nie łączy, na meila i złożoną reklamację jeszcze brak odpowiedzi... NIGDY WIĘCEJ. Moim zdaniem o firmie świadczy to w jaki sposób realizuje umowę w warunkach trudnych i jak traktuje klientów w stosunku do których ma zobowiązania. Niestety POCZTA KWIATOWA na tym teście poległa. -
-
~Monika / 2021-03-09 17:50
Kwaity zamowione 07.03.2021 na 08.03.2021.
Cena calkowita prawie 500 PLN
Towar nie dostarczony/zamowienie nie zrealizowane
Telefon obslugi klijenta wylaczony brak odpowiedzi na maile
Oplata byla zrobiona karta kredytowa wiec rozpoczela procedure zwrotu kosztow.ZaletyJakie zalety?WadySame wady -
~Monika / 2022-09-03 10:40
Zamowilam Tort z raca I bukietem kwiatow na 4go wrzesnia 2021. Po tym jak bez problemu daliscie mi zaplacic otrzymalam telefon od Was ze cukiernia nie dziala w niedziele... ok... zgodzilam sie na najpozniejsza godzine w sobote I ze mama otrzyma wszystko razem... Pani po drogiej stronie tez sie zgodzila ... a dzis dotarl do mamy goly tort bez racy , kwiatow ani skad to przyszlo... tak urodzin ludziom sie nie organizuje!!!! Umowa byla inna, skoro zgodzilam sie na wasze warunki to powinniscie uszanowac moje potrzeby, w koncu przeciez za moje pieniadze!!!! Katastrofa!!! Brak profesjonalizmu!!! Tak klienta sie nie robi w balona!!! Goly tort dotarl bez racy I kwiatow!!! ZaletyBrak!!!WadyZepsuli urodzinowa niespodzianke mojej mamie!!! -
~niezadowolona / 2019-09-22 14:35
Bukiet dostarczono inny niż zamówiony. brak bilecika z życzeniami. Reklamacja bez odzewu. -
~Ol / 2019-09-23 03:06
Zamowilem bukiet kwiatów "bajkowy"
Bajkowa to jest tylko cena 236 zł z dostawą.
Niestety kwiaty nie mają nuc wspólnego z ich zdjęciem na stronie.
Nie polecam.ZaletyDotarłoWadyBrak jakiejkolwiek zgodności ze zdjęciem. -
~Pan rozczarowany / 2022-05-18 13:55
NIE POLECAM!
Flower box za 400 zł, no ok, może rzeczywiście tyle kosztuje, to nie jakiś super problem ale, kwiaty, które powinny wydaje mi się wytrzymać co najmniej tydzień nie wytrzymały 3 dni. W 3 dniu kwiaty zaczęły gnić, w środku zaczęło robić się małe bagno. Napisałem mail z dołączonymi zdjęciami pod kontakt, bez odzewu. Następnego dnia złożyłem oficjalną reklamację i dowiedziałem się że czas na reklamacje wynosi 3 dni, a skoro napisałem nieodpowiedni mail przed upływem 3 dni to reklamacja się nie należy. Ten sklep to kpina, wciskanie byle jakiego towaru i nazywanie tego kwiatami. Olewanie klienta i zero wyrozumiałości. A co najlepsze usuwanie negatywnych opinii ze strony sklepu żeby poziom się zgadzał.
Nie polecam!ZaletyNic szczególnego czego nie oferowałby inne firmy.WadyNietrwałe produkty kosztujące ciekawą sumę. Zerowa wyrozumiałość w stosunku do klienta. -
~Paulina / 2021-05-27 15:48
Kwiaty nie zostały doręczone wczoraj do teściowej i nadal nie zostały doręczone. Status przesyłki: spakowany. -
~Raq / 2012-10-23 19:28
Nie polecam nikomu.
Nie wywiązują się z terminów.
Nie dzwonią.
W ogole mają gdzieś klienta.
Przestrzegam każdego, z powodu braku gwarancji wywiązania sie z oferowanej usługi.
Na ich stronie znajdziecie tylko pozytywne opinie, które są moderowane przez nich.
Nie chodzi o zmarnowane pieniądze (których nie odzyskam)
Chodzi o to, ze gest który chce się wykonać idzie jak krew w piach.
Odradzam, stanowczo odradzam.ZaletyBrakWadyNierzetleni, nie wywiązują się z terminów100 -
-
~Roxy / 2020-04-15 10:32
Pierwsze zamowienie: kwiaty I bombonierka za 29zl. Kwiaty piekne ale jako bombonierka doszlo ptasie mleczko... Dostarczone na czas. Wyslalam email dlaczego zamiast bombonierki doszlo ptasie mleczko I zero odpowiedzi. Kolejny raz zamowilam kwiaty I bombonierke za 49zl z nadzieja ze przyjdzie porzadna bombonierka. Doszly Raffaello... Kwiaty stare. Rozmowa z nimi przez czat skonczyla sie podaniem adresu email gdzie mialam wyslac reklamacje. Zero odpowiedzi. Nigdy wiecej NIC od nich nie zamowie... -
~Sylwia / 2013-02-15 15:24
Odradzam korzystanie z uslug tej kwiaciarni. Zamowilam kwiaty na urodziny kolezanki. Na zdjeciu bukiet wygladal zupelnie inaczej niz dostarczony. Jakos biednie bez dodatkow na stronie i zamiast kwiatow w roznych kolorach dostarczony zostal nudny dwukolorowy bukiet ze wstazka. Zaplacilam za 10 zoltych lub czerwonych tulipanow 89,90 zl. Po wyslaniu wiadomosci email ze zdjeciem otrzymanych kwiatow i kwiatow ze strony Bogdan Senator nie zauwazyl roznicy i na tym kontakt sie urwal. Kazdy niepozytywny post na stronie fbukowej jest sukcesywnie usuwany. Jestem zawiedziona nieprofesjonalizmem i niepowaznym traktowaniem klienta. STANOWCZO ODRADZAM!!!! -
~Sylwia / 2020-01-23 09:03
Skorzystalam z uslug firmy kilka razy. Za zwyczaj kwiaty nie dostarczone na czas albo wcale (na pogrzeb, na Dzien Babci). Kontakt z biurem obslugi nie pomaga. Brak rzeczowej informacji. Bede szukac alternatyw. -
~Szymon / 2021-03-10 10:38
Dramat kwiaty nie dostarczone , o pieniądze dwa dni trzeba się upominać , jedna z najgorszych internetowych kwiaciarni. Nie polecam -
~Wiola / 2020-10-28 10:41
Zamówiłam kwiaty dla mamy na imieniny, radość z niespodzianki - z kwiatów nie.. Dostawa na czas i to tyle na plus. Bukiet kompletnie nie zgodny z zamówionym, całkowicie inna kolorystyka i kwiaty, bardziej na pogrzeb niż na imieniny. Kwiaty nie wytrzymały nawet 5 dni, część już w dniu dostawy była zwiędnięta. Szkoda, że nie można wstawić zdjęcia. Poczta kwiatowa usunęła moją opinię. Może w większych miastach dobrze działa - w Połańcu fatalnie. Nigdy więcej nie skorzystam WadyBrak rzetelności, naciąganie klientów -
~wiosna / 2022-04-19 11:12
Otrzymałam jednego dnia kilka bukietów poczta kwiatowa oraz balony. Musze przyznać, że to była tragedia. Od razu, na pierwszy rzut oka kwiaty wyglądały na zwiędłe. Trzymały się tylko margerytki i gerberki. Pozostałe kwiaty typu róże, eustomy, alstremerie, gożdziki i tulipany padły nastpnego dnia. Balony teoretycznie napełnione helem nawet nie były w stanie wylecieć z pudełka i nigdy już się nie podniosły, nawet po przeniesieniu do ciepłego pomieszczenia, co powinno podobno pomóc. Jakby nie liczyc, ta spora kupa biomasy kosztowała ponad 1000zł. A przecież to miała być dla mnie i dla moich darczyńcow przyjemność.
Jeszcze jedno, nie wiem, czy to normalna praktyka, ale pojedyncze kwiaty storczyka były doklejone wielka plamą kleju na gorąco do łodyżek z innych kwiatów. Wyglądało to okropnie. Oczywiście napisałam opinię na stronie poczty kwiatowej, ale nie została zamieszczona. Tak bywa, gdy trudno się jest przyznać, że bierze się grubą kase za rozczarowanie zamiast autentycznej radości. Zazdroszcze tym, ktorym sie udało otrzymać świeże kwiaty. Tylko tyle i az tyle. -
~zazenowana / 2016-05-30 13:40
Moje zamowienie na Dzien Matki nie zostalo zrealizowane. Po kilku wyslanych e-mailach i kilku, rzecz jasna nieudanych probach kontaktu telefonicznego z infolinia, dwa dni pozniej (sic!) zadzwonila do mnie pani z obslugi i zaproponowala, ze kwiatki dojda w sobote z ekstra bombonierka od firmy. Zgodzilam się, bo mam wyrozumiala mame :) jednakze bukiet nie dotarl do dziś. Dziś za to jest jednak jakis progres, bo odpisuja na e-maile. Chcieli wyslac kwiatki dziś, z obiecana sobotnia bombonierka plus jeszcze powiekszenie bukietu w zamian za te wszystkie niedogodnosci. Podziekowalam. Teraz czekam na zwrot pieniedzy, ciekawe kiedy do mnie wroca. WadyGeneralnie dno i trzy metry mulu. -
~aadvark / 2021-11-26 19:51
Wszystko ok za wyjątkiem dostawy i kontaktu w przypadku reklamacji. Dostawca z mojego miasta reprezentuje poziom zerowy. Z trzech zamówień ani jedno nie zostało dostarczone w określonym czasie. Oczywiście reklamowałem. Za pierwszym razem przeprosiny i zwrot pieniędzy za dostawę. Za drugim obietnica, że ktoś się tym zajmie. I dochodzimy do trzeciego zamowienia. Godzina dostawy 15-18. Kwiaty dostarczone przed godziną 8. Kpiny i złośliwe działanie. Reklamacja. Przez telefon nie mogę tylko mailem. Wysyłam naila. Odpowiadają, że czekają na wyjaśnienia kwiaciarni i odezwą się wkrótce. Mija parę dni i cisza. Kolejny nail i zero reakcji. Kpiny. -
-
~Aga / 2020-12-15 14:10
Z usług poczty kwiatowej korzystałam dwukrotnie. Za pierwszym razem wszystko było OK.
Niestety za drugim razem kwiaty nie zostały w ogóle dostarczone! A co ważne nie dostałam na ten temat żadnej informacji ze strony firmy, ani poprzez konto (status doręczenia nie zmieniał się wcale), ani mailowo ani telefonicznie.
Dopiero po wykonaniu kilku telefonów do firmy i upływie ok. 24 godz. od przewidywanego terminu dostawy dowiedziałam się, że nie doszła do skutku. Czekam na zwrot pieniędzy.WadyKwiaty nie zostały dostarczone, brak informacji ze strony firmy. -
~Aiki / 2023-05-13 20:45
Zamówiony bukiet w ogóle nie podobny do zamówionego. Wstyd mi było że taki prezent zrobiłem mamie. Kompromitacja. Nie polecam. ZaletyWygoda, szybkość zamawianiaWadyBukiet dostarczony nie jest taki jak zamawiany -
~Anna / 2020-04-17 16:53
Przesylka niedostarczona. Nie otrzymalam wiadomosci o niedostarczeniu. Natomiast musialam zaplacic 50 zl za rezygnacje (dostawa po terminie). Zero kontaktu z klientem. ZaletyWybor, cenyWadyObsluga klienta -
~Anna / 2021-01-22 00:21
Kompletna porażka, bukiet mały (opłata za premium), inny niż w ofercie, brakujące rośliny. Widoczny brak kontroli lokalnych kwiaciarni. W moim przypadku krakowska kwiaciarnia okazała się Januszem Biznesu, dodatkowo osoba dostarczająca bukiet była naburmuszona tym, że w bloku nie ma windy. Solenizantka została potraktowana w dość nieprzyjemny sposób. Po reklamacji zwrócono część kosztów, chociaż tyle. Nie polecam! ZaletybrakWadyniezgodność z ofertą
strona 27 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »