Skorzystałam z ich usług jug 5 razy. 4 było super, kwiaty świeże, tort śliczny i smaczny ale ostatnia, najważniejsza dla mnie bo na urodziny to wyszla klapa. Zamówiłam tort szwardzwaldzki ktory miał być dostarczony pomiędzy 9 a 12sta. Dostałam o godzinie 16.30 po kilkukrotnym kontakcie z obsługą klienta, niestety o tej porze już cześć gości poszlo do domu. A tort widać było, że był zrobiony na ostatnia chwile, lub kupiony w jakimś markecie. Zwykła kobieta w domu zrobiłaby ładniejszy. Oczywiście zgłosiłam reklamację a w odpowiedzi dostałam to: Pani xxxx widzę, że doręczono poprawny tort - widać na nim nawet wiśnie i bitą śmietanę. Samym wyglądem może on odbiegać od tego prezentowanego na stronie, co jest zaznaczone przy produkcie..... I tutaj szkoda że nie mogę dodać zdjęcia, bo rozumiem że może wyglądać inaczej, ale niechlujstwa się nie spodziewałam. Biszkopty były przełożone kremem, na wierzchu dookoła była bita śmietana a na środek wylane stare wiśnie w jakiejś zalewie... Po zdjęciu wiśni z zalewa i posypaniu wiórkami czekoladowymi tort wyglądał znacznie lepiej. Jedno co muszę im przyznać że był dobry w smaku... Może nie byłoby mi przykro gdyby, tego dnia w rozmowach z obsługą klienta usłyszała bym chociaż raz słowo przepraszam, tylko tyle. Więc, serwis z kwiatami maja super ale specjalne zamówienia radzę się dobrze zastanowić. Na 5 zamówień, na 4 serwis był super a 1 niestety nie. Wynik nie jest zły ????
ZaletySerwisu kwiatowy maja bardzo dobry
WadyObsługa klienta, wystarczy więcej empatii do klientów
~Beata / 2018-06-24 01:54
Ocena: 3.20 / 5
Zamowilam kosz upominkowy, tort, bilecik z zyczeniami oraz doplacilam aby przesylka zostala dostarczona w konkretnym przedziale czasowym, na czym bardzo mi zalezalo. Przesylka zupelnie nieskoordynowana, kto inny dostarczal kosz, a kto inny tort, w roznych ramach czasowych co zepsulo efekt niespodzianki. Przesylka opozniona za co firma zaproponowala zwrot kosztow za niedostarczenie przesylki w umowionych ramach czasowych. Pani w dziale obslugi klienta, gdzy dzownilam, bardzo niepomocna.Bileciku z zyczeniami nie bylo. Mam wrazenie, ze po przyjeciu zamowienia firma nie interesuje sie co dzieje sie z przesylka i nie doklada wystarczajaco staran aby przesylka dotarla w calosci i na czas.
ZaletyDobra jakosc produktow
WadyOpozniona i nieskoordynowana przesylka, niepomocna Pani w dziale obslugi klienta
~Ela / 2012-06-26 14:36
Ocena: 3.20 / 5
Bukiet do Niemiec. Bukiet przepiękny. Dostarczony na czas i we właściwe miejsce. Życzenia ręcznie NABAZGRANE na czymś w stylu pustej z obu stron kartki pocztowej. Zamiast polskich liter pytajniki i symbole... Zakładam, że to wina obsługi i w tym polu odejmuję gwiazdki. Asortyment do Niemiec ograniczony...
Zaletypunktualność
Wadysłaba oferta, brak bilecika
~Ewa / 2022-06-10 11:10
Ocena: 3.20 / 5
Witam!Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki.Niestety nie doszły na czas i bardzo mnie to zdenerwowało.Kwiaty przyszły dzień później...ale to już nie to samo ..Na szczęście otrzymałam zwrot pieniędzy.Ogolnie jestem zadowolona i dość często korzystam z usług poczty kwiatowej.Kwiaty są zawsze piękne i zgodne z opisem.
~Karolina / 2022-04-10 19:10
Ocena: 3.20 / 5
Kwiaty kiepskie. Zamowilam bukiet dream za 155 zl, roze w bukiecie bardzo otworzone i brazowe na brzegach. Inne kwiaty niz na zdjeciu, jestwm bardzo rozczarowana.
ZaletyDostawa na czas
WadyNie swieze kwiaty, kiepska jakosc w stosunku do ceny
~Lipka / 2024-03-10 05:50
Ocena: 3.20 / 5
Bardzo słaba obsługa, na 7 zamówień miałem 4 razy problem z zamówieniem.
Raz nie było danego bukietu który zamówiłem (niebiesko, różowo czerwony), mieli przysłać inny bukiet ale w tej samej kompozycji kolorów. zamiast tego przysłali bukiet pomarańczowo, zielono żółty.
Dwa razy czekałem ponad 24 godziny od ustalonej daty dowozu i musiałem prosić się o zwrot kosztów. Tutaj problemu nie ma, szybko udało się odzyskać pieniądze.
A jeszcze innego razu pokazało mi na aplikacji, że bukiet został doręczony a kurier się nie zjawił z kwiatami.
WadyDostawa i asortyment
~Maria / 2021-01-09 01:20
Ocena: 3.20 / 5
Zamawianie online proste i intuicyjne. Dostawa i kontakt z obsługa klienta nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę!
ZaletyProdukt
WadyBrak kontaktu, zamówienie niedostarczone
~Mixo / 2020-01-29 15:47
Ocena: 3.20 / 5
Zamówienie dotyczyło dostawy najpoźniej do godziny 12. Dostarczono o 18.30. Żadnej informacji o opóźnieniu, żadnego kontaktu.
Wyjaśnienie Poczty Kwiatowej: bo była tylko jedna florystka i nie mogła wcześniej wyjść. A że brak kontaktu: bo była niedziela i biuro nie pracuje.
Ostatecznie w uznaniu reklamacji - zwrot 19 zł(!) tj 11% wartości zamówienia.
Jeśli komuś bardzo zależy na solidnej i terminowej dostawie - niech to weźmie pod uwagę.
~Mm / 2021-01-07 23:56
Ocena: 3.20 / 5
Po raz pierwszy skorzystałam z usług Poczty Kwiatowej i poraz ostatni. Jestem totalnie zawiedziona. Bukiet zamówiony na dzień 5.01 niestety nie dotarł, a miała to być niespodzianka urodzinowa. Po kilku telefonach w odstępie kilku dni od daty zamówienia(30.12).okazało się że to wina kwiaciarni, tylko jedna Pani z infolinii zdołała się tam dodzwonić(jako jedyna chyba miała chęć pomóc). Niestety, z upominku nici. To bardzo przykre, bo bukiety w asortymencie są na prawdę godne uwagi, ale może warto by było jednak kontrolować kwiaciarnie z którymi się współpracuje? Niestety, nigdy więcej nie skorzystam z wątpliwej jakości usług tej firmy.
~ms / 2020-03-10 11:41
Ocena: 3.20 / 5
Zamówiłem kwiaty dla zony które nie dotarły 10.03.2020 Otrzymałem informacje ze była próba doreczenia ale nikogo. nie było w domu. Tymczasem w uwagach napisałem Państwu ze nie działa domofon. Pani na infolinii odpowiedziała ze kurier UPS nie ma takiego obowiązku zeby dzwonić -mimo swojej uwagi Jak to pani określiła to tylko moja prośba Nadal uważam ze nie do końca rzetelnie PK potraktowała klienta. W dzisiejszych czasach naprawde to nie jest problem zeby nawet zeszła.Pierwszy i ostatni raz nie tylko PK ale i UPS skoro nie bierze pod uwage UWAG!!!!! ah zapomniałem próśb a właściwie czytaj ze to przeciez reklama Internet wszystko przyjmie pozdrawiam i pędzę do kwiaciarki
~Netti / 2021-01-31 11:07
Ocena: 3.20 / 5
Brak slow.Niestety na stronie poczty kwiatowej sa recenzje,ktore sa falszywe .To byl powod,dlaczego u nich zamowilam.opiniuj.pl znalazlam teraz przez przypadek,dlatego chce sie udzielic i innych ostrzec.Zamowilam 50 wspanialych roz w koszu.550zl...To co doszlo,nie odpowiadalo mojemu bukietowi na zdjeciu.Roze mialy w koszu rozmaite odstepy miedzy soba,powtykane jak akurat pasowalo, glowki roz mialy rozmaite wielkosc.Katastrofa....Lepszy bym w Supermarkt dostala.Jedyne co pasowalo to kolor.Szkoda, bo myslalam ze znalazlam strone,gdzie moge bez problemu z daleka cos zamowic......
ZaletyDostawa punktualna
WadyZdjecie bukietu nie odpowiadalo rzeczywistosci
~Niezadowolona / 2020-05-31 17:57
Ocena: 3.20 / 5
Bukiet odbiegał bardzo mocno od tego na zdjęciu. Kwiaty zwiędły na drugi dzień. Nikt z obsługi klienta nie odezwał się w sprawie reklamacji. Linia telefoniczna ciaągle zajęta, maile zostają bez odpowiedzi. Jestem rozczarowana usługą, i gwarancją jakości.
WadyW razie problemów i reklamacji nie ma do kogo się zgłosić.
~Niki44 / 2020-01-03 16:45
Ocena: 3.20 / 5
Zamawialam kilka razy. Przedtem wszystko było ok. Ostatnie dwie przesylki,to porażka. Przed swietami kurier nie dostarczył i chciał zeby tesciowa(80 lat)zadzwonila do niego po weekendzie i sama odebrala. Po interwencji, udalo się zorganizowac przesylkie zastępczą w miejscowej kwiaciarni. Pomyslalam,ze kazdemu zdażają się wpadki. Pani z obslugi kazala sprawdzać czy zamowienie jest realizowane lokalnie,czy przez centrale,bo lokalnie nie bedzie problemu. Uwierzylam i zamowilam na urodziny dla tesciowej kwiaty i 2 torty. Potarl tylko jeden. Kiedy zadzwoniłam, to kazano mi zlozyc reklamacje i czekac na odpowiedz do kilku dni.Komu potrzebny jrst tort kilka dni po urodzinach???Sprobowalam wiec na czacie dowiedziec sie czy moge liczyc na dostarczenie reszty, opłaconego przecież,zamowienia. Po kilkukrotnym przełączeniu pan Marcin napisal mi,że przesyłka jest dostarczona i się rozłączył.Pogratulować sobie obsługi klienta. Ostrzegam wszystkich,którym zależy na dostarczeniu na czas,zwłaszcza jesli brak realizacji niesie za sobą konsekwencje. Nie macie gwarancji dostarczenia
~Sebastian / 2021-01-30 17:00
Ocena: 3.20 / 5
Kasa wzięta kwiaty nie dostarczone, zero wyjaśnienia i odpowiedzi ze strony sprzedawcy.
WadyBrak rzetelnej komunikacji.
~Sławek / 2022-01-21 11:54
Ocena: 3.20 / 5
Zamówiłem wiązankę z bialych i czerwonych gozdzikow+bilecik kondolencyjny. Dostarczono mieszankę czerwonych i farbowanych na fioletowo goździków z mnóstwem gałązek jodly+obrzydliwie wypisania wstęga zamiast bilecika.produkt całkowicie odbiega od tego co wybrałem i oplacilem na ich stronie internetowej.oczekuje reakcji z poczty kwiatowej.czujemy się oszukani,takim traktowaniem tracą kolejnego klienta.
~Wroclaw / 2021-04-22 19:16
Ocena: 3.20 / 5
Nie polecam. Zamówiłam średni bukiet (149zl) plus dostawa 19zl o nazwie bukiet florysty z kwiatów sezonowych. Solenizantka dostała bukiet mały i bardzo, ale to bardzo przeciętny, wg oceny jednej znajomej kwiaciarki za cenę maks 70 zł. Jestem rozczarowana, nigdy więcej nie skorzystam z usług. Otrzymałam 30 zł zwrotu i przeprosiny, ale niestety rozczarowanie i żal pozostał, nie polecam.
~Agnieszka / 2021-05-28 15:50
Ocena: 3.00 / 5
Zamòwione kwiaty nie dotarły na czas. Dostawa dnia następnego wieczorem. Produkt niezgodny z opisem. Próbowałam dzwonić, ale od razu rozłączało. Na email z reklamacją dostałam odpowiedź z decyzją iż dają mi 7% rabatu na kolejne zamówienie. Kpina.
ZaletyŁatwość zamawiania online, bardzo uprzejmy kurier
WadyDostawa, jakość i świeżość kwiatowa
~Agnieszka / 2021-06-24 14:55
Ocena: 3.00 / 5
Brak w przesyłce bombonierki. Bardzo niemiła obsługa podczas reklamacji mailowej.
~Alicja Andrea / 2022-09-22 19:10
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa klienta to kpina. Kwiaty I balony które były dostarczone sa inne niż na zdjęciu. Tort nigdy Nie został dostarczony. Porażka.
WadyObsługa klienta na niskim poziomie
~An / 2017-11-18 20:09
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam tej instytucji. Zamówienie złożyłam ponad dwa dwa dni wcześniej, a realizacja nastąpiła zamiast w sobotę w poniedziałek. A przecież regulamin mówi o nawet dwóch godzinach! Co prawda odzyskałam 50% kwoty po złożeniu reklamacji, ale ile telefonów i utarczek z ,,Warszawka" mnie to kosztowało, to nie wspomnę. Czułam się lekceważona i okłamana, a ponadto wmawiano mi, że to ja przeinaczam fakty, które nie miały miejsca. Mało tego: koszyk kwiatów odbiegał wyglądem od tego w ofercie. Nie należy ufać tej firmie: pieniądze skasuje, ale nie do końca wywiązuje się z tego co obiecuje. Trzymajcie rękę na pulsie!