Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2019-02-14 23:19
    Ocena: 3.40 / 5
    zamawiane kwiaty 6 dni wcześniej w opisie dodatkowym dodany opis proszę dostarczyć kwiaty między 9-12
    po wykonaniu kilku telefonów miły pan teoretycznie wysyła informacje do kwiaciarni o szybką realizacje zamówienia jednak to tylko teoria jak jest na prawdę nie wiadomo , w śledzeniu przesyłki status zamówienia nowe , na infolinii po raz kolejny telefoniczna rozmowa kwiaty powinny być dostarczone dzisiaj do tej pory nie dostarczone w dodatku pani pracująca na infolinii stwierdziła że jeżeli jest to mała miejscowość kwiaty powinny być dzisiaj dostarczone a chodziło o warszawę , jakie było zdziwienie tej osoby . ogólnie jakość z dostarczeniem fatalna kompletne zero

    Wadywadydostawa nie na czas mają informacje podaną 6 dni wcześniej że 14 lutego dostawa kwiatów do miejsca przeznaczenia 9-12
  • ~Milena / 2022-10-13 00:12
    Ocena: 3.40 / 5
    Przesyłka ma już dzień spóźnienia nie dotarła w dniu urodzin do solenizanta mimo że było to zagwarantowane przy zamówieniu. Firma totalnie się nie wywiązała z umowy napewno już nie skorzystam i będę ostrzegała kogo tylko mogę przed usługami pocztakwiatowej.pl teraz pozostaje sprawa reklamacji, ale z tego co widzę po opiniach też nie mam na co liczyć, DRAMAT!!! i totalny brak profesjonalizmu.
  • ~Nat / 2021-03-09 22:45
    Ocena: 3.40 / 5
    Dramat w trzech aktach. Szkoda strzępić języka, ale po kilku tragizmach które nam tam firma zrobiła. Rezygnujemy. Złodzieje i oszuści. Towar gorszy niż w biedronce za ceny Bristola
  • ~Nika / 2022-04-27 17:40
    Ocena: 3.40 / 5
    Niestety nie jestem zadowolona. Kwiaty w ogóle nie zostały dostarczone.
    ZaletySzybko reagują na reklamację
    WadyZbyt późno informują, że nie są w stanie dostarczyć przesyłki
  • ~ohb / 2018-03-08 20:13
    Ocena: 3.40 / 5
    Droga przyjemność. Dodatkowo płatny SMS powiadamiający o dostarczeniu zamówienia dotarł na 5 godzin po dotarciu kwiatów. Same kwiaty bardzo ładne.
    ZaletyŁadne kwiaty
    Wadycena, powiadomienie o dostarczeniu przesylki
  • ~Ppp / 2023-02-14 12:07
    Ocena: 3.40 / 5
    Bardzo dużo u nich zamawiałem, ale dziś kolejny raz - zupełnie inne kolory kwiatów niż w zamówieniu. Czas na zmiany :((
  • ~ryszard stando / 2014-03-08 12:09
    Ocena: 3.40 / 5
    dziekuje za usluge i to w terminie polecam wszystkim
  • ~Stefan / 2016-10-21 17:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Reasumując - pobraliście opłatę, zlecenia nie wykonaliście.
    Po terminie niewykonanego zlecenia do głowy wam nie przyszło przeprosić i oddać należnośćza niewykonane zlecenie.
    Siedzieliście cicho licząc, że klient zapomni a wy w tym czasie obracaliście nie swoimi pieniędzmi.
    Po moim zorientowaniu się, że zlecenie nie zostało wykonane zaczęliście kontredans.
    Niewywiązanie się z umowy wykonania zlecenia przez kwiaciarenkę w Kamieniu Pomorskim zaczęliście kombinować i przekonywać mnie, że to wina systemu komputerowego a nie bałaganu organizacyjnego.
    Oczywistym był natychmiastowy zwrot nienależnie pobranych kwot.
    Popatrzcie kiedy je zwróciliście - gdyby wasz system komputerowy był ustawiony prawidłowo to wiedzielibyście już w pierwszym dniu, że macie problemy z nie wykonanym zleceniem.
    Na prośbę, aby wysłać list przepraszający do adresata zlecenia zaczęliście kombinować usiłując nas przekonać, że taki list nie wyglądałby dobrze.
    Nie trafia do mnie takie przekonywanie bo adresat powinien wiedzieć dlaczego nie otrzymał przesyłki na którą oczekiwał.
    Co więcej - usiłujecie mnie wmanewrować w następną wpłatę na wasze konto.
    Zarty sobie robicie z klienta.
    Proszę nie kombinować i przekonywać mnie, że wysłanie listu z przeprosinami do odbiorcy nie wygląda dobrze.
    Dobrze nie wygląda niewywiązanie się ze zlecenia i potem wasze kombinowanie.
    Reszta jest konsekwencją waszego marnego działania biznesowego, które nie wygląda dobrze.
    Wygląda na to, żw usiłujecie przerzucić na mnie konsekwencje waszego błędu.
    A więc list z przeprosinami do odbiorcy i zamykam sprawę.
    ZaletyNie znam zalet
    WadyWadą jest kombinowanie z obsługą klienta.
  • ~Stracony klient / 2020-12-28 13:03
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam! Niestety, pocztakwiatowa stracila swojego klienta. Przez wiele lat bylem klientem. Do tego roku nie bylo problemu. Zamowilem prezent na urodziny z gwarantowana dostawa na 24 grudnia. Status w firmie kurierskiej do dzis byl ciagle, ze czekaja na fizyczna dostawe przesylki. Po wstepnym czacie na stronie internetowej Pan napisal, zebym napisal maila. Po godzinie odpisali, ze wycofali zamowienie!!! Bez slowa przepraszam. Na cale szczescie oddali pieniadze. W sumie odradzan te firme...
  • ~Wybrzeże / 2020-05-04 19:37
    Ocena: 3.40 / 5
    Sorry bardzo ale koszyk herbaciarza z ceną 217pln to przegięcie...a w dodatku kurier UPS to kpina ...ma w poważaniu klienta który czeka w domu na przesyłkę i co się okazuje że kurier żekomo nikogo NiE zastał w domu co jest kłamstwem i lenistwem kuriera ( pisać skargi na kurierów UPS do centrali UPS a szybko nauczą się wykonywać swoją pracę jak powinni )
    ZaletyŁatwość zamówienia
    WadyKurier UPS, zamówienie nie jest warte swojej wygórowanej ceny
  • ~czarny0693 / 2019-09-26 19:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Kwiaty ktory widnialy na stronie a to co otrzymala moja zona calkowicie sie roznily. Zgadzal sie jedynie papier w ktore byly owiniete. Tragedia
    ZaletyPunkktualna godzina dostarczenia
  • ~Ilona / 2019-03-31 22:48
    Ocena: 3.25 / 5
    Bukiet, ktory dostarczono mojej mamie w ogole nie przypominal wygladem tego, ktory zamowilam. Dostawa miala byc zrealizowana w godzinach porannych, mama otrzymala kwiaty po 15:00. Obslugi klienta nie oceniam gdyz nie skaladlam reklamacji.
    ZaletyStrona internetowa prezentuje sie bardzo profesjonalnie oferujac klientom szeroki wybor kwiatow. Bardzo latwo i sprawnie przebiega proces skladania zamowienia
  • ~kalarepa / 2020-04-15 11:26
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamowienie za 255zl; kwiaty, wino, dwie bombonierki. Niestety obie mialy date waznosci marzec 2020 i czekoladki byly juz z nalotem (moja data zamowienia to 26.03). Wstyd i zenada. Oczywiscie nikt nie odpisal na moja reklamacje. Szkoda, bo kiedys byla to naprawde dobra firma, a ostatnio masakra. Ja juz u nich nie zamowie.
  • ~M.K / 2015-04-29 14:16
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamowilam kwiaty na pogrzeb,niestety nie zostaly dostarczone w terminie w ktorym poprosilam.Dostawca dostarczyl kwiaty do koscila z ledwoscia zdarzyl na msze, a kwiaty mialy byc dostarczone dzien przed pogrzebem.Wianek byl ladnie zrobiony ale z innych kwiatow niz na stronie.
    ZaletyWianek byl ladny
    WadyOpozniona dostawa
    28£
  • ~Maria / 2019-10-25 15:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam zamówiłam kosz z kwiatami i niestety odbiorca otrzymał całkiem inny niż zamowiłam .Nawet nie jest podobny kształtem już nie wspominając kwiaty .Ja osobiście nie jestem zadowolona.
  • ~Oczęta / 2023-12-02 22:48
    Ocena: 3.25 / 5
    Niestety, zamówienie nie zostało zrealizowane,Pani z infolinii nie potrafiła powiedzieć cóż takiego się zadziało,niby w systemie wszytko się zgadzało,a nawet nikt nie próbował się kontaktować mimo podanych 2 nr.Jedynie zwrot pieniędzy nastąpił od razu ale to pewnie tylko dlatego że było zamawiane w lokalnej kwiaciarni.
  • ~SJD / 2024-05-06 14:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługa sprzątanie grobów: zamówienie nie zostało wykonane w terminie (brak dokumentacji fotograficznej). Dział reklamacji Poczty Kwiatowej bardzo niemrawo odpowiadał na mojej telefony i mejle. Dopiero po miesiącu przesłano mi zdjęcie grobu zrobione przez wykonującą zlecenie kwiaciarnie. Jednakże, zdjęcie było zrobione równo miesiąc po dniu w którym miało być wykonane zamówienie, czyli stanowiło ono dowód niewykonania usługi. W odpowiedzi na moje żądanie otrzymałem zwrot zapłaty po ponad miesiącu. Nie po raz pierwszy korzystałem z pośrednictwa Poczty Kwiatowej i dotychczas nigdy nie miałem zastrzeżeń. Po tym doświadczeniu w przyszłości będę szukał innych rozwiązań, gdyż straciłem zaufanie do Poczty Kwiatowej.
    WadyNiesolidność
    Brak szacunku dla klienta
  • ~Barbula / 2019-07-02 16:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Skorzystałam z ich usług jug 5 razy. 4 było super, kwiaty świeże, tort śliczny i smaczny ale ostatnia, najważniejsza dla mnie bo na urodziny to wyszla klapa. Zamówiłam tort szwardzwaldzki ktory miał być dostarczony pomiędzy 9 a 12sta. Dostałam o godzinie 16.30 po kilkukrotnym kontakcie z obsługą klienta, niestety o tej porze już cześć gości poszlo do domu. A tort widać było, że był zrobiony na ostatnia chwile, lub kupiony w jakimś markecie. Zwykła kobieta w domu zrobiłaby ładniejszy. Oczywiście zgłosiłam reklamację a w odpowiedzi dostałam to: Pani xxxx widzę, że doręczono poprawny tort - widać na nim nawet wiśnie i bitą śmietanę. Samym wyglądem może on odbiegać od tego prezentowanego na stronie, co jest zaznaczone przy produkcie..... I tutaj szkoda że nie mogę dodać zdjęcia, bo rozumiem że może wyglądać inaczej, ale niechlujstwa się nie spodziewałam. Biszkopty były przełożone kremem, na wierzchu dookoła była bita śmietana a na środek wylane stare wiśnie w jakiejś zalewie... Po zdjęciu wiśni z zalewa i posypaniu wiórkami czekoladowymi tort wyglądał znacznie lepiej. Jedno co muszę im przyznać że był dobry w smaku... Może nie byłoby mi przykro gdyby, tego dnia w rozmowach z obsługą klienta usłyszała bym chociaż raz słowo przepraszam, tylko tyle. Więc, serwis z kwiatami maja super ale specjalne zamówienia radzę się dobrze zastanowić. Na 5 zamówień, na 4 serwis był super a 1 niestety nie. Wynik nie jest zły ????
    ZaletySerwisu kwiatowy maja bardzo dobry
    WadyObsługa klienta, wystarczy więcej empatii do klientów
  • ~Beata / 2018-06-24 01:54
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamowilam kosz upominkowy, tort, bilecik z zyczeniami oraz doplacilam aby przesylka zostala dostarczona w konkretnym przedziale czasowym, na czym bardzo mi zalezalo. Przesylka zupelnie nieskoordynowana, kto inny dostarczal kosz, a kto inny tort, w roznych ramach czasowych co zepsulo efekt niespodzianki. Przesylka opozniona za co firma zaproponowala zwrot kosztow za niedostarczenie przesylki w umowionych ramach czasowych. Pani w dziale obslugi klienta, gdzy dzownilam, bardzo niepomocna.Bileciku z zyczeniami nie bylo. Mam wrazenie, ze po przyjeciu zamowienia firma nie interesuje sie co dzieje sie z przesylka i nie doklada wystarczajaco staran aby przesylka dotarla w calosci i na czas.
    ZaletyDobra jakosc produktow
    WadyOpozniona i nieskoordynowana przesylka, niepomocna Pani w dziale obslugi klienta
  • ~Ela / 2012-06-26 14:36
    Ocena: 3.20 / 5
    Bukiet do Niemiec. Bukiet przepiękny. Dostarczony na czas i we właściwe miejsce. Życzenia ręcznie NABAZGRANE na czymś w stylu pustej z obu stron kartki pocztowej. Zamiast polskich liter pytajniki i symbole... Zakładam, że to wina obsługi i w tym polu odejmuję gwiazdki. Asortyment do Niemiec ograniczony...
    Zaletypunktualność
    Wadysłaba oferta, brak bilecika
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027