Wczoraj o godzinie 8rano zamówiłem w raz z Żona kwiaty na urodziny dla mamy wszytsko ladnie pieknie kwiaciarnia na miejscu ktora obsługuje dostawę kwiaty miały być dostarczone miedzy 9-20 zadnej wiadomosci tylko tyle ze została potwierdzona platnosc na czacie ok 17 pani napisała ze jest w trakcie realizacji po 20 pisalem do taty paczka nie dotarła dzis rano pisalem na czacie pani poinformowała mnie ze nie było kwiaciarni i nie zostało to zrealizowane po czym albo zrmwrot pieniedzy albo kwiatki beda doslane z Warszawy plus bombonierka z przeprosinami podziękowałem poprosiłem i zwrot . Tak się chyba nie robi myslam ze firma mając dobre opinie wywiazuje się z powierzonych zadań korzystałem pierwszy i ostatni raz
ZaletySzybki zwrot.
WadyZero powiadomien sms o dalszym ciągu w przesyle albo o jej braku
~Magdalena_Zawiedziona / 2020-01-31 17:15
Ocena: 3.40 / 5
Witam wszystkich, zamówiłam w imieniu babci kwiaty na urodziny jej syna. Niestety bukiet bardzo roznil sie od tego na stronie internetowej. Brakowalo czerwonych "kuleczek" (prosze wybaczyc kolkwializm), do tego zielonych kwiatow (cos wygladajacego jak Margaretki), bukiet nie był gęsto wypełniony kwiatami. Było widać braki. Nie będę korzytać juz z usług poczty kwiatowej. Zawiedziona.
~Maggi / 2024-03-08 19:32
Ocena: 3.40 / 5
DNO! Dostarczone róże są zwiędłe, wyglądają jak wymięte, z opuszczonymi "główkami", z odpadającymi płatkami.
Te kwiaty wyglądały jak wyjęte że śmietnika.
NIE POLECAM!
ZaletyBrak
WadyZwiędłe kwiaty.
Nie akceptuja reklamacji, nawet po dostarczeniu zdjęć z momentu otrzymania bukietu
~Michał / 2019-02-14 23:19
Ocena: 3.40 / 5
zamawiane kwiaty 6 dni wcześniej w opisie dodatkowym dodany opis proszę dostarczyć kwiaty między 9-12
po wykonaniu kilku telefonów miły pan teoretycznie wysyła informacje do kwiaciarni o szybką realizacje zamówienia jednak to tylko teoria jak jest na prawdę nie wiadomo , w śledzeniu przesyłki status zamówienia nowe , na infolinii po raz kolejny telefoniczna rozmowa kwiaty powinny być dostarczone dzisiaj do tej pory nie dostarczone w dodatku pani pracująca na infolinii stwierdziła że jeżeli jest to mała miejscowość kwiaty powinny być dzisiaj dostarczone a chodziło o warszawę , jakie było zdziwienie tej osoby . ogólnie jakość z dostarczeniem fatalna kompletne zero
Wadywadydostawa nie na czas mają informacje podaną 6 dni wcześniej że 14 lutego dostawa kwiatów do miejsca przeznaczenia 9-12
~Milena / 2022-10-13 00:12
Ocena: 3.40 / 5
Przesyłka ma już dzień spóźnienia nie dotarła w dniu urodzin do solenizanta mimo że było to zagwarantowane przy zamówieniu. Firma totalnie się nie wywiązała z umowy napewno już nie skorzystam i będę ostrzegała kogo tylko mogę przed usługami pocztakwiatowej.pl teraz pozostaje sprawa reklamacji, ale z tego co widzę po opiniach też nie mam na co liczyć, DRAMAT!!! i totalny brak profesjonalizmu.
~Nat / 2021-03-09 22:45
Ocena: 3.40 / 5
Dramat w trzech aktach. Szkoda strzępić języka, ale po kilku tragizmach które nam tam firma zrobiła. Rezygnujemy. Złodzieje i oszuści. Towar gorszy niż w biedronce za ceny Bristola
~Nika / 2022-04-27 17:40
Ocena: 3.40 / 5
Niestety nie jestem zadowolona. Kwiaty w ogóle nie zostały dostarczone.
ZaletySzybko reagują na reklamację
WadyZbyt późno informują, że nie są w stanie dostarczyć przesyłki
~ohb / 2018-03-08 20:13
Ocena: 3.40 / 5
Droga przyjemność. Dodatkowo płatny SMS powiadamiający o dostarczeniu zamówienia dotarł na 5 godzin po dotarciu kwiatów. Same kwiaty bardzo ładne.
ZaletyŁadne kwiaty
Wadycena, powiadomienie o dostarczeniu przesylki
~Ppp / 2023-02-14 12:07
Ocena: 3.40 / 5
Bardzo dużo u nich zamawiałem, ale dziś kolejny raz - zupełnie inne kolory kwiatów niż w zamówieniu. Czas na zmiany :((
~ryszard stando / 2014-03-08 12:09
Ocena: 3.40 / 5
dziekuje za usluge i to w terminie polecam wszystkim
~Stefan / 2016-10-21 17:11
Ocena: 3.40 / 5
Reasumując - pobraliście opłatę, zlecenia nie wykonaliście.
Po terminie niewykonanego zlecenia do głowy wam nie przyszło przeprosić i oddać należnośćza niewykonane zlecenie.
Siedzieliście cicho licząc, że klient zapomni a wy w tym czasie obracaliście nie swoimi pieniędzmi.
Po moim zorientowaniu się, że zlecenie nie zostało wykonane zaczęliście kontredans.
Niewywiązanie się z umowy wykonania zlecenia przez kwiaciarenkę w Kamieniu Pomorskim zaczęliście kombinować i przekonywać mnie, że to wina systemu komputerowego a nie bałaganu organizacyjnego.
Oczywistym był natychmiastowy zwrot nienależnie pobranych kwot.
Popatrzcie kiedy je zwróciliście - gdyby wasz system komputerowy był ustawiony prawidłowo to wiedzielibyście już w pierwszym dniu, że macie problemy z nie wykonanym zleceniem.
Na prośbę, aby wysłać list przepraszający do adresata zlecenia zaczęliście kombinować usiłując nas przekonać, że taki list nie wyglądałby dobrze.
Nie trafia do mnie takie przekonywanie bo adresat powinien wiedzieć dlaczego nie otrzymał przesyłki na którą oczekiwał.
Co więcej - usiłujecie mnie wmanewrować w następną wpłatę na wasze konto.
Zarty sobie robicie z klienta.
Proszę nie kombinować i przekonywać mnie, że wysłanie listu z przeprosinami do odbiorcy nie wygląda dobrze.
Dobrze nie wygląda niewywiązanie się ze zlecenia i potem wasze kombinowanie.
Reszta jest konsekwencją waszego marnego działania biznesowego, które nie wygląda dobrze.
Wygląda na to, żw usiłujecie przerzucić na mnie konsekwencje waszego błędu.
A więc list z przeprosinami do odbiorcy i zamykam sprawę.
ZaletyNie znam zalet
WadyWadą jest kombinowanie z obsługą klienta.
~Stracony klient / 2020-12-28 13:03
Ocena: 3.40 / 5
Witam! Niestety, pocztakwiatowa stracila swojego klienta. Przez wiele lat bylem klientem. Do tego roku nie bylo problemu. Zamowilem prezent na urodziny z gwarantowana dostawa na 24 grudnia. Status w firmie kurierskiej do dzis byl ciagle, ze czekaja na fizyczna dostawe przesylki. Po wstepnym czacie na stronie internetowej Pan napisal, zebym napisal maila. Po godzinie odpisali, ze wycofali zamowienie!!! Bez slowa przepraszam. Na cale szczescie oddali pieniadze. W sumie odradzan te firme...
~Wybrzeże / 2020-05-04 19:37
Ocena: 3.40 / 5
Sorry bardzo ale koszyk herbaciarza z ceną 217pln to przegięcie...a w dodatku kurier UPS to kpina ...ma w poważaniu klienta który czeka w domu na przesyłkę i co się okazuje że kurier żekomo nikogo NiE zastał w domu co jest kłamstwem i lenistwem kuriera ( pisać skargi na kurierów UPS do centrali UPS a szybko nauczą się wykonywać swoją pracę jak powinni )
ZaletyŁatwość zamówienia
WadyKurier UPS, zamówienie nie jest warte swojej wygórowanej ceny
~czarny0693 / 2019-09-26 19:31
Ocena: 3.25 / 5
Kwiaty ktory widnialy na stronie a to co otrzymala moja zona calkowicie sie roznily. Zgadzal sie jedynie papier w ktore byly owiniete. Tragedia
ZaletyPunkktualna godzina dostarczenia
~Ilona / 2019-03-31 22:48
Ocena: 3.25 / 5
Bukiet, ktory dostarczono mojej mamie w ogole nie przypominal wygladem tego, ktory zamowilam. Dostawa miala byc zrealizowana w godzinach porannych, mama otrzymala kwiaty po 15:00. Obslugi klienta nie oceniam gdyz nie skaladlam reklamacji.
ZaletyStrona internetowa prezentuje sie bardzo profesjonalnie oferujac klientom szeroki wybor kwiatow. Bardzo latwo i sprawnie przebiega proces skladania zamowienia
~kalarepa / 2020-04-15 11:26
Ocena: 3.25 / 5
Zamowienie za 255zl; kwiaty, wino, dwie bombonierki. Niestety obie mialy date waznosci marzec 2020 i czekoladki byly juz z nalotem (moja data zamowienia to 26.03). Wstyd i zenada. Oczywiscie nikt nie odpisal na moja reklamacje. Szkoda, bo kiedys byla to naprawde dobra firma, a ostatnio masakra. Ja juz u nich nie zamowie.
~M.K / 2015-04-29 14:16
Ocena: 3.25 / 5
Zamowilam kwiaty na pogrzeb,niestety nie zostaly dostarczone w terminie w ktorym poprosilam.Dostawca dostarczyl kwiaty do koscila z ledwoscia zdarzyl na msze, a kwiaty mialy byc dostarczone dzien przed pogrzebem.Wianek byl ladnie zrobiony ale z innych kwiatow niz na stronie.
ZaletyWianek byl ladny
WadyOpozniona dostawa
28£
~Maria / 2019-10-25 15:17
Ocena: 3.25 / 5
Witam zamówiłam kosz z kwiatami i niestety odbiorca otrzymał całkiem inny niż zamowiłam .Nawet nie jest podobny kształtem już nie wspominając kwiaty .Ja osobiście nie jestem zadowolona.
~Oczęta / 2023-12-02 22:48
Ocena: 3.25 / 5
Niestety, zamówienie nie zostało zrealizowane,Pani z infolinii nie potrafiła powiedzieć cóż takiego się zadziało,niby w systemie wszytko się zgadzało,a nawet nikt nie próbował się kontaktować mimo podanych 2 nr.Jedynie zwrot pieniędzy nastąpił od razu ale to pewnie tylko dlatego że było zamawiane w lokalnej kwiaciarni.
~SJD / 2024-05-06 14:40
Ocena: 3.25 / 5
Usługa sprzątanie grobów: zamówienie nie zostało wykonane w terminie (brak dokumentacji fotograficznej). Dział reklamacji Poczty Kwiatowej bardzo niemrawo odpowiadał na mojej telefony i mejle. Dopiero po miesiącu przesłano mi zdjęcie grobu zrobione przez wykonującą zlecenie kwiaciarnie. Jednakże, zdjęcie było zrobione równo miesiąc po dniu w którym miało być wykonane zamówienie, czyli stanowiło ono dowód niewykonania usługi. W odpowiedzi na moje żądanie otrzymałem zwrot zapłaty po ponad miesiącu. Nie po raz pierwszy korzystałem z pośrednictwa Poczty Kwiatowej i dotychczas nigdy nie miałem zastrzeżeń. Po tym doświadczeniu w przyszłości będę szukał innych rozwiązań, gdyż straciłem zaufanie do Poczty Kwiatowej.