strona 23 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2021-06-24 14:55Ocena: 3.00 / 5
Brak w przesyłce bombonierki. Bardzo niemiła obsługa podczas reklamacji mailowej. -
-
~HELENA / 2021-06-23 20:28Ocena: 1.00 / 5
Prezent który zamówiłam na Dzień Ojca nie dotarł. Nie zostałam powiadomiona o żadnym opóźnieniu, ani o tym że prezent nie przyjdzie w dany dzień. Dla niektórych to bardzo ważny dzień w roku szczególnie jak nie moga być ze swoimi bliskimi. Prezent miał być dotarczony do godziny 20. O 20 skorzystałam z funkcji czatu żeby się dowiedzieć co się dzieje. Zostałam powiadomiona że możliwe że bedzie jutro jako że sa opóźnienia. Powiedziałam, że jestem bardzo zawiedziona jako że to nie pierwszy raz jak zamawiałam i miałam problem. Odpisano mi “prezent bedzie jutro” na co odpisałam że szybko przeszlismy z “możliwe” na “bedzie jutro” nie rozumiem czemu nie można było od razu powiadomić. Powiedziałam że bede musiała znaleźć inna firme jako że jestem bardzo zawiedziona. Uwaga. Odpowiedz agenta “dziekuje pozdrawiamy” Kogo Wy zatrudniacie na pomoc klienta gimnazjalistow? Absolutnie zero umiejetnosci obsługi klienta. Beznadziejna komunikacja. Nie zależy in na utrzymaniu klienta. Płace za usługe która nie zostaje wykonana i zostaje zbyta jak jakis pies. Żałosna firma. Zero kontaktu zero przeprosin zero checi utrzymania klienta. Nie zamawiajcie!!!’ To nie pierwszy taki przypadek! ZaletyZeroWadyPrzesyłki nie docieraja na czas, brak szacunku dla klienta, nieuprzejmi agenci, zero pomocy, zero powiadomien -
~Marcelina / 2021-06-23 14:17Ocena: 5.00 / 5
Dzięki za prezent dla taty! Przyszedł dzisiaj przed południem. Staruszek zupełnie się nie spodziewał. Myślał, że zapomniałam o jego święcie. -
~Jojo / 2021-06-23 12:42Ocena: 2.60 / 5
Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, uniknęłabym rozczarowania. Tak samo jak niektórzy tutaj, moja przesyłka nie została dostarczona w tak ważne Święto jak Dzień Ojca. Przy takich cenach poziom usług jest całkowicie nieproporcjonalny i nieusprawiedliwiony. Pracownik rozpatrujacy reklamację lekceważacy. Trzeba przyznać że Pan na infolinii bardzo miły i próbował rozwiazać problem z kurierem. Niestety nie mógł nic zdziałać w pojedynkę. Dlatego też wstepuję z firma na drogę prawna. Zalety- Pracownik infolinii starał się rozwiazać problemWady- Ceny całkowicie dysproporcjonalne do poziomu usług
- Bardzo niegrzeczny sposób komunikacji przez email
- Brak dobrej woli naprawienia szkód
- I mnóstwo innych -
~Natalia / 2021-06-23 11:18Ocena: 1.00 / 5
Ja nie wiem skad oni wzieli ludzi do rozmowy z klientem. Dzwonie zeby dowiedzieć sie gdzie jest zamowiony prezent dla taty bo mial przyjść wczoraj a oczywiście w sledzeniu przesyłki jest w drodze caly czas a puerwsza i jedyna odpowiedź jaka uslyszalam tonprosze zlozyc reklamacje i czego pani ode mnie oczekuje.co mi z tej reklamacji jak prezentu nie ma i nie wiadomo gdzie jest! Zastanawia mnie skad oni na swojej stonie biara opinie tych wszystkich zadowolonych klientów porazka jakas! Najgorsza firma i obsluga klienta jaka kiedykolwiek widziałam. -
~KRYSTYNA / 2021-06-22 10:45Ocena: 1.80 / 5
Moja przygoda z Pocztą kwiatowa
Właśnie dzwoniła do mnie córka. Kurier poinformował ja, że paczka ma być dostarczona między godziną 13 a 15. Odpowiedziała, że nie będzie jej w domu. Otrzymała kolejną propozycję dostarczenia - jutrzejszy dzień, to sama pora, kwadratura koła, córka będzie przecież w pracy, Kurier nie mówi po polsku, w związku z tym możliwość domówienia szczegółów jest ograniczona. Do pracy córki przesyłka też, niestety ,nie może być dostarczona.
Zastanawiam się, dlaczego tak renomowana firma wynajmuje dostawcę, który nie może spełnić oczekiwań nadawcy. Jeśli nie macie Państwo na to wpływu, może należy zastanowić się nad zmianą.
Nie ukrywam, że nie pierwszy raz korzystam z Państwa usług i firmę polecałam znajomym, teraz nie ukrywam, że jestem po prostu zła. Chciałabym otrzymać informację, w jaki sposób rozwiązaliście Państwo ten problem. Informacja, że nie macie Państwo wpływu na termin dostawy absolutnie mnie nie satysfakcjonuje.
Szkoda, że nie przeczytałam wcześniej ostatnich opinii na wasz temat ( przedtem nie miałam zastrzeżeń), teraz, O ZGROZO , NA WASZYM MIEJSCU SPALIŁABYM SIĘ ZE WSTYDU. Czytając je, jestem pełna obaw, że wszystko zakończy się pomyślnie. Wszystkim swoim znajomym odradzę korzystanie z Państwa usług.
Pozdrawiam
Krystyna
Czytając te ostatnie opinie, nie spodziewam się nawet odpowiedzi na tego maila.
KrystynaWadyTragedia -
~Zbyszek / 2021-06-21 17:48Ocena: 2.20 / 5
Zamowienie 101174861 kwiaty i tort na dzień matki , tort nie dotarł , to jest już mój trzeci przypadek z niedostarczeniem przesyłki , macie bardzo kiepski serwis , nie będę z waszych usług więcej korzystał jak również moi znajomi. Zycze miłego dnia . ZaletyNie maWadyBardzo zły serwis -
~PocztakwiatowaOVERTHEPARTY / 2021-06-21 13:17Ocena: 1.00 / 5
W dniu 21 czerwca złożyłem zamówienie, które miało być dostarczone tego samo dnia do godziny 12. przy próbie kontaktu z infolinią połączenia zostawały odrzucane, natomiast konsultanci nie po raz pierwszy nie są w ŻADEN sposób pomóc. Zostawałem przerzucany od jednego do drugiego konsultanta i tak w kółko. Mało tego, czytają wiadomości i nie odpisują. NIE POLECAM SZKODA KASY NA OSZUSTÓW -
-
~Dawid / 2021-06-20 10:40Ocena: 1.20 / 5
Nie polecam! Kwiaty zostały zamówione na dany dzień, a zostały doręczone dwa dni później.. Nie warto wiec zamawiać na żadne okazje. Reklamacji nie przyjmują. Ze 120 zł dostałem tylko 20 złoty zwrotu. Ceny ogromne. -
~DANIEL / 2021-06-19 18:02Ocena: 2.60 / 5
Kwiaty tego samego dnia zostały wyrzucone do śmieci. Fatalna jakość, nigdy się tak nie zawiodłem. Fakt zgłoszony do działu reklamacji. Kierownictwo zaproponowało 15% rabat. Dobry interes prowadzić taką firmę. Kasa załatwi wszystko. Nie polecam -
~Ela / 2021-06-19 04:13Ocena: 1.00 / 5
Nie pilecam.
Omijajcie szerokim łukiem.
Były moje imieniny. Ktoś bliski zamówił ,zapłacił ,kwiatów nie dostarczono. -
~Ilona / 2021-06-17 19:31Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Nie dotrzymują terminów, przesyłka została zmieniona z kwiatów na jakieś tanie słodycze, poza tym zerowy kontakt z obsługa klienta i nie odpowiadają na reklamacje. Nie polecam -
~Kinia / 2021-06-17 19:21Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Kwiaty na dzień Matki nie zostały dostarczone choć były zamawiane z odpowiednim wyprzedzeniem. Próba reklamacji i walczenia o swoje to jak rzucanie grochem o ścianę. Klient traktowany jest niepoważnie, z totalnym lekceważeniem. Nie dość, że drogo to jeszcze oszuści. Co innego piszą na swojej stronie, co innego jest w rzeczywistości. ZaletyBrakWadyNie traktują poważnie swoich klientów -
~Wioleta / 2021-06-15 19:19Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Ta firma to oszuści bez szacunku do klienta. Zamówienie na Dzień Matki nie zostało dostarczone. Kilkukrotne rozmowy telefoniczne bezskuteczne, konsultant/agent rozłączał sie w trakcie rozmowy. Nikt nie odpisał na maile. Na czacie zglaszal sie agent ale po przedstawieniu problemu zakańczał czat. Totalna ignoracja ze strony firmy. Wiem ze takich niezrealizoeanych zamowień ale opłaconych bo firma pobrała pieniądze jest wiele i ich liczba rośnie z dnia na dzien. Prosze unikać tej poczty kwiatowej i przestrzegać przed nią innych. -
~slawz / 2021-06-15 14:09Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione z czterodniowyym wyprzedzeniem nie zostały dostarczone. Żadnego słowa wyjaśnienia, żadnej próby kontaktu. ZaletyBRAKWadyOSZUŚCI i ZŁODZIEJE -
~NataliaZ / 2021-06-15 09:48Ocena: 5.00 / 5
Narzeczony zaskoczył mnie wysyłając do mojej pracy kwiaty dla mnie. Były piękne i bardzo długo stały we flakonie. Zrobił mi bardzo miłą niespodziankę. Dziewczyny z pracy zazdrościły mi, że mam takie romantycznego faceta. Życzę, by każda kobieta była tak doceniana jak ja. :) Zaletyświeży, duży, ładny bukiet -
-
~EK / 2021-06-11 10:31Ocena: 1.00 / 5
Gwaratnują dostawe w przeciagu 3h za która trzeba dopłacac.
Po 14 dniach kwiatow dalej nie ma.
Zero odzewu od dzialu reklamacji.
Serwis klienta fatalny -
~Paweł / 2021-06-10 16:32Ocena: 2.00 / 5
Kwiaty zamówione na 26/05, dostarczone 31/05. Kpina i brak odpowiedzialności. Zero kontaktu. Nie polecam! -
~Dawid / 2021-06-10 14:34Ocena: 1.40 / 5
Omijać szerokim łukiem, zwłaszcza w przypadku dużego zapotrzebowania jak np Dzień Matki, etc. Pomimo chwalenia się na ich stronie, że dostawa na pewno nastąpi w tym konkretnym dniu, kwiaty zostały dostarczone dzień później (przywiędnięte i co najważniejsze, nie był to bukiet ze zdjęcia!!).
-
~Oszukana!!! / 2021-06-09 18:53Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści! Nie dostarczają kwiatów w terminie! Okłamują klientów! nie mają szacunku do klientów! Ignorują klientów! ZaletyBrak zaletWadyChcesz podarowac kwiaty ukochanej osobie? Nie korzystaj z usług tych złodziei!!!!!
strona 23 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
