Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Madzia / 2021-07-25 17:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Bogata oferta, oprócz kwiatów można zamówić wiele innych prezentów. Mają tu przyszny tort czekoladowy.
  • ~Mirosław / 2021-07-21 16:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Beznadziejna firma, oferta jest "nawet w dwie godziny". Tyle tylko że nie w dwie a pięć i nie godzin a dni i nie dostarczono.
  • ~Wkurzony Klient / 2021-07-19 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Kurier dzwoni i się pyta kiedy moja narzeczona będzie po odbiór kwiatów! To była niespodzianka ty czubku! Musiała jeszcze po nie podjechać 15km bo "mu nie pasowało". Kpina.
  • ~walt / 2021-07-16 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówione kwiaty nie zostały dostarczone w dniu ślubu. Po skontaktowaniu się z infolinia (p. Michał) zero obiecanej informacji o zamówieniu. Odradzam.
  • ~Magda / 2021-07-15 10:48
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam dla Taty piękny bukiet Pasodoble za nie małą kwotę, Tata otrzymał skromny bukiet róż, bez żadnych dodatków, bez niczego..... Po prostu kpina, żerowanie na kliencie. Bez uprzedzenia, beż żadnej informacji... Po moim telefonie i mailu zostałam poinformowana, że zostanie mi zwrócone 15% wartości zamówienia, co stanowiło jakieś 17 zł, nie no... totalna porażka. Po kolejnym mailu jednak uznano że zwrócone mi będzie 25% (około 30%). Dlaczego ? bo finalnie kwiaty zostały u Taty. Serio? ŻENADA. NIE POLECAM!!! Dodam jeszcze, że na infolinii zostałam poinformowana przez pracownika, że na 100% zwrócona zostanie całkowita kwota zamówienia.
  • ~Karolina / 2021-07-12 12:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamawiałam bukiet słoneczników a dostałam trzy gerbery ..... kwiaty miały być w godz 9-12 a dotarły po 18 . Po reklamacji uznano ze słoneczniki się skończyły a bukiet z trzech gerberow został zrobiony poprawnie ! Kpina . Tak się traktuje swoich klientów? Nikt nawet nie zadzwonił do mnie i nie poinformowal ze nie ma słoneczników ....zadecydowano w moim imieniu ze wzamian zrobią marny bukiecik z trzech gerberow . Nie polecam .
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i rzetelności
  • ~Emiilua / 2021-07-10 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam wiązankę pogrzebową, która miała zostać dostarczona przed pogrzebem do domu. Byłam w kontakcie z osoba, która miała ją odebrać. Nie dostarczono kwiatów, a po moim zgłoszeniu otrzymałam informację, ze lokalna kwiaciarnia twierdzi, że dostarczyła. Na pytanie, kto odebrał przesyłkę, zaległa cisza. Nie polecam. Korzystałam pierwszy raz, ale więcej nie popełnię tego błędu.
    WadyNie dostarczono zamówionych kwiatów.
  • ~Jurek / 2021-07-05 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z usługi. Kwiaty wysyłam kilka razy w roku i nigdy się nie zdarzyło, by nie dostały.
  • ~Kamila / 2021-06-29 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Duży wybór kwiatów i różnych prezentów. W tamtym tygodniu zamawiałam bratu kosz z alkoholem na urodziny. Przesyłka dotarła o określonej porze i była kompletna. Brat był bardzo zadowolony, że o nim pamiętałam
    Zaletyterminowa dostawa
  • ~Magda / 2021-06-29 18:58
    Ocena: 1.80 / 5
    Prezent i kwiaty nie doręczone, nikt nie raczy poinformowac. Więc dzwonie, każą napisać maila, więc piszę. W mailu obiecują, że paczka dotrze jeszcze tego samego dnia. Nie dociera, następnego dnia zmiana statusu na doręczony i proszą o wystawienie opinii, więc dzwonie o co chodzi i słyszę kolejna historyjke Obiecują oddzwonić po raz kolejny, nie oddzwaniaja. Efekt taki, że zrezygnowałam z zamówienia, pieniążki dostałam, ale pani Natalia napisała mi,że te nieścisłości to przeze mnie bo pisze i wydzwaniam do nich.
  • ~Lydia / 2021-06-25 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Do tej pory byłam stałą klientką ale po tym jak mnie potraktowano przy ostatnim zamówieniu i składaniu reklamacji nigdy więcej tu nie zamówię oraz będę odradzać innym. Zamówiłam prezent na dzień matki składający się z biżuterii i kwiatów. Zamówienie zostało rozdzielone na dwa, biżuteria została dostarczona przed dniem matki a kwiaty 2 dni po tym święcie. Oczywiście żadnych przeprosin, po wymianie kilku maili zaproponowano mi 20 zł rekompensaty- kpina! Obsługa bardzo niemiła, zarówno na infolinii jak i w mailach. Kompletne dno!
    ZaletyŻadnych
    WadyNiemiła obsługa, nie trzymanie terminów, nie szanowanie klienta
  • ~Malgorzata / 2021-06-24 18:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Muszę napisać sprostowanie , ponieważ dałam zła opinie odnośnie zamówienia kwiatów na cmentarz wraz ze zniczem i chodziło ze nie dostałam zdjęcia czy faktycznie były doręczone . Dzisiaj dostałam piękne zdjęcie z pięknymi kwiatami i zniczem . Mogę polecić ta stronę , zamawiam już drugi raz i nie ma problemu z wyjątkiem małego zamieszania ze zdjęciem ale sprawa się wyjaśniła i wszystko wyszło dobrze
    ZaletyŁatwo zamówić z zagranicy
  • ~Marta / 2021-06-24 16:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamowiony i opłacony bukiet na urodziny brata nie zostały doręczone. Dzwonię, zgłaszam problem - „ proszę napisać maila”. Ok, piszę. Po 3 dniach brak odpowiedzi, informacji że odebrali maila. Po 5(!) dniach jest odpowiedź - otrzymaliśmy 3 zgłoszenia reklamacji, prosze wiecej nie pisać ( ok, moja wina?!). Z powodu błędu systemu kwiaty nie dostarczono, czy możemy dzis wysłać? Nie wiedziałam czy się śmiać, czy płakać. Pieniądze zwrócili. Zabrakło... miłej niespodzianki dla bliskiej osoby ( a o to chodziło) , propozycji żeby baprawić błąd i zwykłego „przepraszamy”. NIE POLECAM!
  • ~Agnieszka / 2021-06-24 14:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak w przesyłce bombonierki. Bardzo niemiła obsługa podczas reklamacji mailowej.
  • ~HELENA / 2021-06-23 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prezent który zamówiłam na Dzień Ojca nie dotarł. Nie zostałam powiadomiona o żadnym opóźnieniu, ani o tym że prezent nie przyjdzie w dany dzień. Dla niektórych to bardzo ważny dzień w roku szczególnie jak nie moga być ze swoimi bliskimi. Prezent miał być dotarczony do godziny 20. O 20 skorzystałam z funkcji czatu żeby się dowiedzieć co się dzieje. Zostałam powiadomiona że możliwe że bedzie jutro jako że sa opóźnienia. Powiedziałam, że jestem bardzo zawiedziona jako że to nie pierwszy raz jak zamawiałam i miałam problem. Odpisano mi “prezent bedzie jutro” na co odpisałam że szybko przeszlismy z “możliwe” na “bedzie jutro” nie rozumiem czemu nie można było od razu powiadomić. Powiedziałam że bede musiała znaleźć inna firme jako że jestem bardzo zawiedziona. Uwaga. Odpowiedz agenta “dziekuje pozdrawiamy” Kogo Wy zatrudniacie na pomoc klienta gimnazjalistow? Absolutnie zero umiejetnosci obsługi klienta. Beznadziejna komunikacja. Nie zależy in na utrzymaniu klienta. Płace za usługe która nie zostaje wykonana i zostaje zbyta jak jakis pies. Żałosna firma. Zero kontaktu zero przeprosin zero checi utrzymania klienta. Nie zamawiajcie!!!’ To nie pierwszy taki przypadek!
    ZaletyZero
    WadyPrzesyłki nie docieraja na czas, brak szacunku dla klienta, nieuprzejmi agenci, zero pomocy, zero powiadomien
  • ~Marcelina / 2021-06-23 14:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzięki za prezent dla taty! Przyszedł dzisiaj przed południem. Staruszek zupełnie się nie spodziewał. Myślał, że zapomniałam o jego święcie.
  • ~Jojo / 2021-06-23 12:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, uniknęłabym rozczarowania. Tak samo jak niektórzy tutaj, moja przesyłka nie została dostarczona w tak ważne Święto jak Dzień Ojca. Przy takich cenach poziom usług jest całkowicie nieproporcjonalny i nieusprawiedliwiony. Pracownik rozpatrujacy reklamację lekceważacy. Trzeba przyznać że Pan na infolinii bardzo miły i próbował rozwiazać problem z kurierem. Niestety nie mógł nic zdziałać w pojedynkę. Dlatego też wstepuję z firma na drogę prawna.
    Zalety- Pracownik infolinii starał się rozwiazać problem
    Wady- Ceny całkowicie dysproporcjonalne do poziomu usług

    - Bardzo niegrzeczny sposób komunikacji przez email

    - Brak dobrej woli naprawienia szkód

    - I mnóstwo innych
  • ~Natalia / 2021-06-23 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie wiem skad oni wzieli ludzi do rozmowy z klientem. Dzwonie zeby dowiedzieć sie gdzie jest zamowiony prezent dla taty bo mial przyjść wczoraj a oczywiście w sledzeniu przesyłki jest w drodze caly czas a puerwsza i jedyna odpowiedź jaka uslyszalam tonprosze zlozyc reklamacje i czego pani ode mnie oczekuje.co mi z tej reklamacji jak prezentu nie ma i nie wiadomo gdzie jest! Zastanawia mnie skad oni na swojej stonie biara opinie tych wszystkich zadowolonych klientów porazka jakas! Najgorsza firma i obsluga klienta jaka kiedykolwiek widziałam.
  • ~KRYSTYNA / 2021-06-22 10:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Moja przygoda z Pocztą kwiatowa
    Właśnie dzwoniła do mnie córka. Kurier poinformował ja, że paczka ma być dostarczona między godziną 13 a 15. Odpowiedziała, że nie będzie jej w domu. Otrzymała kolejną propozycję dostarczenia - jutrzejszy dzień, to sama pora, kwadratura koła, córka będzie przecież w pracy, Kurier nie mówi po polsku, w związku z tym możliwość domówienia szczegółów jest ograniczona. Do pracy córki przesyłka też, niestety ,nie może być dostarczona.
    Zastanawiam się, dlaczego tak renomowana firma wynajmuje dostawcę, który nie może spełnić oczekiwań nadawcy. Jeśli nie macie Państwo na to wpływu, może należy zastanowić się nad zmianą.
    Nie ukrywam, że nie pierwszy raz korzystam z Państwa usług i firmę polecałam znajomym, teraz nie ukrywam, że jestem po prostu zła. Chciałabym otrzymać informację, w jaki sposób rozwiązaliście Państwo ten problem. Informacja, że nie macie Państwo wpływu na termin dostawy absolutnie mnie nie satysfakcjonuje.
    Szkoda, że nie przeczytałam wcześniej ostatnich opinii na wasz temat ( przedtem nie miałam zastrzeżeń), teraz, O ZGROZO , NA WASZYM MIEJSCU SPALIŁABYM SIĘ ZE WSTYDU. Czytając je, jestem pełna obaw, że wszystko zakończy się pomyślnie. Wszystkim swoim znajomym odradzę korzystanie z Państwa usług.
    Pozdrawiam
    Krystyna
    Czytając te ostatnie opinie, nie spodziewam się nawet odpowiedzi na tego maila.

    Krystyna
    WadyTragedia
  • ~Zbyszek / 2021-06-21 17:48
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowienie 101174861 kwiaty i tort na dzień matki , tort nie dotarł , to jest już mój trzeci przypadek z niedostarczeniem przesyłki , macie bardzo kiepski serwis , nie będę z waszych usług więcej korzystał jak również moi znajomi. Zycze miłego dnia .
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo zły serwis
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976