Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirosław / 2022-05-30 15:51
    Ocena: 2.20 / 5
    Zwrócili mi za to, że wiązanka była nieświeża, połamane kwiaty, wręczona w kartonowym pudle. Przestrzegam! Dla tej firmy termin dostarczenia wiązanki nie jest istotny. Na infolinii usłyszałem, że dojdzie przecież... cóż że dzień później. Pod spodem korespondencja z tą firmą. Odzyskałem pieniądze.

    2022-05-26 22:27
    Składam reklamację na zamówienie numer…. w związku z nie wywiązaniem się przez sklep internetowy z umowy dostarczenia zamówionych kwiatów i prezentu w określonym terminie tj.26.05.2022 roku (Dzień Matki), do odbiorcy. W związku z tym, że szkody i przykrość jaka została wyrządzona mojej mamie przez nieprofesjonalne działanie firmy są ogromne i nie do oszacowania w roszczeniu żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł.

    W dniu 2022-05-27 16:42:09 (dzień po Dniu matki)
    Firma DHL doręczająca Pana/Pani zamówienie potwierdziła nam doręczenie zamówienia.

    2022-05-27 17:27 -
    Reklamacja do zamówienia nr …… ciąg dalszy.
    Informuję, że odpowiedź na reklamację z dnia 26.05.2022 nie jest satysfakcjonująca i nie rozwiązuje problemu. Przesyłka została doręczona dzień później, chociaż na stronie internetowej nie było informacji, że termin może nie zostać zachowany. Gdyby taka informacja była, to dostarczyłabym kwiaty i prezent inaczej, na przykład przy pomocy innej firmy. Nie dochowanie terminu w takich przypadkach (Dzień Matki, ślub, pogrzeb, chrzciny) jest niewywiązaniem i złamaniem warunków umowy, którą zamawiając przesyłkę i opłacając ją zawarliśmy z waszą firmą. Przesyłka dotarła w innym, późniejszym terminie. Była zapakowana w wielki szary, nieestetyczny karton- nie tak dostarcza się kwiaty i prezenty. Kwiaty były nieświeże, połamane, brzydko pachnące, obdarowanej skojarzyły się z nieświeżymi kwiatami cmentarnymi. Alkohol był inny niż na stronie internetowej. Jest to dla nas przykra sytuacja. Mama zapakowała kwiaty z powrotem w karton i wyrzuciła je na śmietnik. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł. Informuję, że cała korespondencja z waszą firmą w razie nie spełnienia żądań będzie udostępniona UOKiK oraz opublikowana w mediach społecznościowych.

    W dniu 2022-05-27 17:32:17
    Proszę przesłać zdjęcia otrzymanego zamówienia.

    2022-05-27 18:12
    Przesyłam zdjęcia, które mama zrobiła swoim telefonem przed wyrzuceniem kwiatów i jest na nich też, to co wysłano zamiast nalewki babuni, jak się Pani wpatrzy to nazywa się to Beskidzka wiśnia, czy coś tam.... Karton jest oryginalny w którym dostarczone zostało zamówienie. Czy są to standardy ogólnie przyjęte w czasie dostarczania przesyłek? Oczywiście zdjęcia nie oddają tego, że kwiaty były na drucikach i poprzewracały się jak mama chciała je ułożyć w wazonie. Mieszkam daleko i sama nie mogłam zrobić tych zdjęć. W razie wątpliwości mama ma świadków jak wyglądała ta żenująca przesyłka.

    W dniu 2022-05-27 18:43:02 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty możemy zaproponować 30% zwrotu za bukiet.

    2022-05-27 19:10
    Nie zgadzamy się na rekompensatę 30%, ponieważ bukiet nadawał się tylko do śmietnika, a to znaczy że w 100%, a nie 30% był nie zgodny z zamówieniem.

    W dniu 2022-05-27 19:12:05 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Możemy zaproponować dostawę bukietu przeprosinowego.

    2022-05-27 20:14
    Zgadzam się na bukiet przeprosinowy składający się z 12 róż. Świeżych, pięknie przybranych, nie zapakowanych w kartonowe pudło. Najbardziej zależy nam na zadowoleniu i szczęściu obdarowywanej osoby. W innym przypadku proszę o zwrot całej kwoty za którą sama kupię piękne kwiaty, bez pośredników. Proszę o podanie terminu dostawy.

    Dnia 28 maja 2022 08:46:53 CEST, Poczta Kwiatowa napisał(a):
    Bukiet przeprosinowy jest wysyłany od nas z siedziby firmą kurierską.


    2022-05-28 10:36
    Rozumiem, że dotrze dzisiaj? Bo w innym przypadku nie sądzę żeby był świeży. Na przykład gdy dotrze w poniedziałek.


    Dnia 28 maja 2022 10:57:14 CEST, Poczta Kwiatowa napisał(a):

    Najbliższy możliwy termin dostawy to poniedziałek. Nasza pracownia florystyczna pracuje w dniu jutrzejszym wraz z porozumieniem z firmą kurierską, która odbierze przesyłkę, aby została dostarczona na poniedziałek. Proszę o odpowiedź, czy mamy realizować

    2022-05-28 11.55
    W związku z tym rezygnuje z wiązanki przeprosinowej, nie realizować i żądam zwrotu 100% pieniędzy za wiązankę.


    Dnia 28 maja 2022 12.08 CEST, Poczta Kwiatowa
    Zleciliśmy zwrot pieniędzy. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    30 maja 2022 CAŁA KWOTA WRÓCIŁA NA KONTO!!!



    ZaletyUznali reklamację, można się uśmiać jakich używają argumentów
    WadySame wady
  • ~Marcysia / 2022-05-29 23:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Bukiet jaki dostała mama wyglądał nawet lepiej niż na zdjęciu. Przesyłka została doręczona w wyznaczonym przedziale czasowym. Super!
  • ~Józefa / 2022-05-29 21:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Otrzymałam bukiet,niestety 4 goździki połamane przekłute drutem,nie świadczy to dobrze o firmie.Lepiej było by ich nie umieszczać.
  • ~Anna / 2022-05-29 19:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem tylko odbiorczynią,jestem bardzo zadowolona,przesyłka jest zawsze na czas, kwiaty zawsze piękne i świeże
  • ~Mati / 2022-05-28 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo, towar uszkodzony i wybrakowany, nawey nie podobny do tego co było na zdjęciu.
  • ~Adrian / 2022-05-28 07:25
    Ocena: 1.80 / 5
    Dawno nie zdenerwowała mnie arogancja i niekompetencja jak w wypadku tej Firmy. PayPal na szczęście od ręki wycofał płatność.

    To jest gromki skandal ze cos takiego jak PocztaKwiatowa z siedziba w WWA funkcjonuje i naciąga ludzi tyle lat. To było moje 2 zamówienie i więcej sie to nie wydarzy.
    WadyObsługa , reklamacje , kontakt,
  • ~Ak / 2022-05-27 22:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Kwiaty miały dotrzeć max do godz 22ej w Dzień Mamy. O godz 22.37 powiadomienie o dostarczeniu bukietu, ponownie w dniu 27ego maja o godz 6.07 SMS że dostarczono pod wskazany adres. Niestety Kwiaty dostarczone dopiero 27ego maja po godz 8.
    Żadnego kontaktu do kuriera.
    Niestety widzę że nie był to wyjątek i wpadka przy pracy.
  • ~Greg / 2022-05-27 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta zerowa, osoby bez pojęcia i doświadczenia rzucane na pierwszy front. Poprosiłem o kontakt z przełożonym bo Pani z obsługi klienta powiedziała mi że nie można uzyskać zwrotu bez pisemnej reklamacji, pomimo nie wykonania usługi za którą zaplacilem. Zaproponowala dostarczenie na nastepny dzien. Odmowilem poprosiłem o adres mailowy bądź telefon do przełożonej ale Pani nie znała danych i powiedziała ze powiadomila przelozona mailowo i ze ona się że mną skontaktuje w sprawie omówienia problemu, niestety niekompetencja górą i nikt się nie skontaktował. Próbowaliśmy zawrzeć kompromis i poprosiliśmy o dostarczenie w ramach przeprosin odatkowo czekoladek, niestety ta usługa pomimo obietnic nie została zrealizowana. Wystosowałem wniosek do banku o oszustwo by odzyskać pieniądze za niezralizowana na czas usługę. Nie polecam.
    ZaletyZadne
    WadyNiekompetencja, oszustwo, wyzysk
  • ~Sylwia / 2022-05-27 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam poczty kwiatowej! Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawca. Zero informacji o opóźnieniu przesyłki. Zamówiłam kwiaty na 26 maja za prawie 200 zł. Przesyłka dotarła na drugi dzień bukiet nie zgodny ze zdjęciem, kwiaty połamane zwiędnięte w opłakanym stanie. Firma w rekompensacie dołączyła do bukietu otwarty batonik, wstyd. Po zlozonej reklamacji o zwrot pieniędzy dostałam informację ze mogę dostać co najwyżej 10% za nieterminowe doręczenie przesyłki. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo
  • ~Pawel / 2022-05-27 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie doszły, paczka rzekomo doręczona. Nie polecam korzystania z ich usług. Dno totalne. 0 kontaktu na reklamacje ani nic
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa
  • ~Anna / 2022-05-27 17:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki.
    Nie doszły. Dzień po napisałam do nich. Nie wyrobili się. Nie dali mi wcześniej znać ,że nie dostarczą, dopiero po moim zapytaniu dzień po. Pieniądze oddali ale nie polecam.
    WadyBrak powiadomienia,że nie wyrobią się z zamówieniem
  • ~Laura / 2022-05-27 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ładniejsze kwiaty na dzień mamy były w Biedronce - to co przyjechało do mojej mamy to porażka! Serdecznie nie polecam!
    WadyCena
  • ~Jarek / 2022-05-27 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione z dostawą na Dzień Matki (wczoraj) zostały dostarczone połamane dzisiaj. Kurier zostawił przesyłkę pod drzwiami i uciekł. Zwykli oszuści !!!
  • ~Elżbieta / 2022-05-27 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty na Dzień Matki zamówiono 25.05. Bukiet dostarczono 27.05. To były tulipany więc po 2 dniach bez wody nie nadawały się do wazonu. Przykre że nie dotarły na czas i w takim stanie.
  • ~Martyna / 2022-05-27 11:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Kwiaty zamówione na Dzień Mamy dotarły piękne! <3 W tym roku niestety nie mogłam osobiście wręczyć mojej mamie bukietu, ale kurier spisał się na medal! Bukiet piękny, zdecydowanie wart swojej ceny :) Dziękuje za pomoc! <3
  • ~matuzalen8 / 2022-05-27 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz zamówić u nich kwiaty?
    Nie popełnij mojego błedu.
    Zamówienie złożone 26.05.2022 o 13 (informują na stronie głównej, że dostarczą jeszcze dziś, do 2 godzin od złożenia zamówienia, najpóźniej do 22).
    Kwiaty zamówione na dzień mamy, czekałem aż dostanie bukiet kwiatów ( dostanę potwierdzenie sms, za które zapłaciłem dodatkowo 3 zł) i wówczas zadzwonię z życzenia. Czekałem do 22 cisza, zadzwoniłem z życzeniami.
    Uwaga! 23:16 dostaje informacje, że zamówienie zostało dostarczone, po kurierze ani śladu, mimo że miał nr do nadawcy i odbiorcy.
    Uwaga! 27.05 następny dzień informacja sms o 6:07, 'zamówienie zostało doręczone do rąk własnych'.
    Oczywiście po kwiatach ani śladu, po kontakcie kuriera również.

    Zatem sprawdzam regulamin w jaki sposób mogę złożyć reklamacje, cytuje regulamin:
    "V Reklamacje
    3.Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
    Tel. 22 828 95 95
    Email: info@pocztakwiatowa.pl"

    Zatem dzwonię, po 10 minutach czekania na linii odbiera Pani i mówi 'reklamacje może Pan złożyć jedynie drogą e-mailową', zatem pytam dlaczego w regulaminie jest informacja, że mogę drogą telefoniczną, słyszę odpowiedź: 'ale nie dodzwonił się Pan do działu reklamacji, tylko podczas menu wyboru na początku powinienem wybrać dział reklamacje, odpowiadam ok, czyli jednak można telefonicznie, jednak podczas słuchania menu wyboru nie było działu reklamacji zatem proszę o podanie jaki numer mam wybrać przy ponownym połączeniu, słyszę odpowiedź: 'niestety nie podpowiem Panu, bo nie pamietam', mówię ok, zatem proszę o przełączenie do działu reklamacji, słyszę odpowiedź 'mogę Pana przełączyć, jednak nie gwarantuje, że trafi Pan do działy reklamacji', pytam zatem gdzie mogę trafić? , słyszę odpowiedź 'np. do działu składania zamówień' - odpowiadam, Pani mówi poważnie? Kobieta odpowiada 'już Pana łącze'.
    Po 2 minutach słyszę komunikat, że numer nie odpowiada i przerywa połączenie.

    Nie daje za wygraną, dzwonie drugi raz, oczywiście w menu wyboru nie ma działu reklamacje- gdzie kobieta w pierwszej rozmowie zarzuciła mi, że tego nie zrobiłem, ciekawe jak miałem to zrobić, skoro nie ma takiej opcji, a dzwonie na nr w regulaminie, który jest przypisany do działu reklamacji.
    Czekałem 10 minut, słyszałem, że ktoś odebrał, po czym zrzucił połączenie.

    To jest jakaś paranoja, dzwonię ostatni trzeci raz, oczywiście to samo co w drugim punkcie.

    Mega nie fair, mega nieuczciwe podejście, dla mnie to jakaś parodia i brak szacunku dla klienta, a kobieta z obsługi klienta, chyba nie wie, gdzie pracuje, skoro nie zna regulaminu firmy, wprowadza klienta w błąd, że nie można składać reklamacji telefonicznie, a można- tak mówi regulamin, nie zna menu wyboru na początku rozmowy i zarzuca klientowi, że to ja źle się dodzwoniłem. To już jest bezczelność.

    306 zł wydane w błoto, NIE POLECAM! JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ CZY ZŁOŻYĆ U NICH ZAMÓWIENIE, LEPIEJ PRZECZYTAJ MÓJ POST.
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyzamówienie nie dostarczone, mimo fałszywych potwierdzeń sms, że dostarczone.
    proces reklamacji, to jakaś kompromitacja
  • ~pola / 2022-05-27 10:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka razy zamawialam kwiaty, nigdy nie dotarly na czas!!!!!! A jak juz dotarly to zmietoszone i zwiedle - WSTYD I KOSZMAR
    Zaletynie ma
    Wadyczas dostawy, jakosc towaru
  • ~A / 2022-05-27 08:29
    Ocena: 1.60 / 5
    Na stronie i w regulaminie podany czas realizacji to 4 godziny, a w niektórych zamówieniach nawet 2 godziny (tak było w moim przypadku) czekałam ponad 10 godzin i juz myslalam, że kwiaty nie dojdą na czas. Zero kontaktu do kuriera/ kwiaciarni. Zapłaciłam dodatkowo 3 zł żeby dostać SMS z potwierdzeniem dostarczenia - nie przyszedł. Są inne strony z wysyłką kwiatową, które działają lepiej.
  • ~Kwiatowy Aliexpress / 2022-05-27 07:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety muszę wystawić negatywa. Poczta kwiatowa = taki kwiatowy Aliexpress, CZYLI co innego na zdjęciu, a co innego przychodzi w rzeczywistości, Na zdjęciu piękny okazały bukiet, a dostajesz chińską podróbkę. Dodam ze bukiet, który dostała moja Mama absolutnie nie wart zapłaconej ceny tylko może z połowę tego. Oszukują na kwiatach, przyszły zupełnie inne i jakby tańsze. Kwiaty dostarczone wczoraj wyglądały jakby miały kilka dni! Ciekawe czy do jutra przeżyją! Masakra. Gdzie tu gwarancja świeżości???! Plus tylko za to ze bukiet w ogóle dotarł do mojej Mamy. Jak nie macie asortymentu to po co w ogóle wystawiacie na stronie ze jest w sprzedaży! To jest oszukiwanie klienta! WSTYD!Złożyłam reklamacje ciekawe co odpiszą.
  • ~Agnieszka / 2022-05-27 07:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie na prezent z okazji Dnia Matki złożyłam 21.05.2022 na konkretną datę, czyli 26.05.2022! Informacje o opóźnieniu otrzymałam w dniu 26.05.2022 ok. godz 19-tej. Niespodzianka nie dotarła 26.05.2022 stawiając mnie w niekomfortowej sytuacji i pewnie mojej mamie też było przykro. Wg mojej oceny usługa, za która zapłaciłam nie została wykonana.
    Wadyzamówienie nie zostało zrealizowane na czas
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 336
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027