Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mati / 2022-05-28 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo, towar uszkodzony i wybrakowany, nawey nie podobny do tego co było na zdjęciu.
  • ~Adrian / 2022-05-28 07:25
    Ocena: 1.80 / 5
    Dawno nie zdenerwowała mnie arogancja i niekompetencja jak w wypadku tej Firmy. PayPal na szczęście od ręki wycofał płatność.

    To jest gromki skandal ze cos takiego jak PocztaKwiatowa z siedziba w WWA funkcjonuje i naciąga ludzi tyle lat. To było moje 2 zamówienie i więcej sie to nie wydarzy.
    WadyObsługa , reklamacje , kontakt,
  • ~Ak / 2022-05-27 22:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Kwiaty miały dotrzeć max do godz 22ej w Dzień Mamy. O godz 22.37 powiadomienie o dostarczeniu bukietu, ponownie w dniu 27ego maja o godz 6.07 SMS że dostarczono pod wskazany adres. Niestety Kwiaty dostarczone dopiero 27ego maja po godz 8.
    Żadnego kontaktu do kuriera.
    Niestety widzę że nie był to wyjątek i wpadka przy pracy.
  • ~Greg / 2022-05-27 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta zerowa, osoby bez pojęcia i doświadczenia rzucane na pierwszy front. Poprosiłem o kontakt z przełożonym bo Pani z obsługi klienta powiedziała mi że nie można uzyskać zwrotu bez pisemnej reklamacji, pomimo nie wykonania usługi za którą zaplacilem. Zaproponowala dostarczenie na nastepny dzien. Odmowilem poprosiłem o adres mailowy bądź telefon do przełożonej ale Pani nie znała danych i powiedziała ze powiadomila przelozona mailowo i ze ona się że mną skontaktuje w sprawie omówienia problemu, niestety niekompetencja górą i nikt się nie skontaktował. Próbowaliśmy zawrzeć kompromis i poprosiliśmy o dostarczenie w ramach przeprosin odatkowo czekoladek, niestety ta usługa pomimo obietnic nie została zrealizowana. Wystosowałem wniosek do banku o oszustwo by odzyskać pieniądze za niezralizowana na czas usługę. Nie polecam.
    ZaletyZadne
    WadyNiekompetencja, oszustwo, wyzysk
  • ~Sylwia / 2022-05-27 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam poczty kwiatowej! Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawca. Zero informacji o opóźnieniu przesyłki. Zamówiłam kwiaty na 26 maja za prawie 200 zł. Przesyłka dotarła na drugi dzień bukiet nie zgodny ze zdjęciem, kwiaty połamane zwiędnięte w opłakanym stanie. Firma w rekompensacie dołączyła do bukietu otwarty batonik, wstyd. Po zlozonej reklamacji o zwrot pieniędzy dostałam informację ze mogę dostać co najwyżej 10% za nieterminowe doręczenie przesyłki. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo
  • ~Pawel / 2022-05-27 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie doszły, paczka rzekomo doręczona. Nie polecam korzystania z ich usług. Dno totalne. 0 kontaktu na reklamacje ani nic
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa
  • ~Anna / 2022-05-27 17:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki.
    Nie doszły. Dzień po napisałam do nich. Nie wyrobili się. Nie dali mi wcześniej znać ,że nie dostarczą, dopiero po moim zapytaniu dzień po. Pieniądze oddali ale nie polecam.
    WadyBrak powiadomienia,że nie wyrobią się z zamówieniem
  • ~Laura / 2022-05-27 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ładniejsze kwiaty na dzień mamy były w Biedronce - to co przyjechało do mojej mamy to porażka! Serdecznie nie polecam!
    WadyCena
  • ~Jarek / 2022-05-27 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione z dostawą na Dzień Matki (wczoraj) zostały dostarczone połamane dzisiaj. Kurier zostawił przesyłkę pod drzwiami i uciekł. Zwykli oszuści !!!
  • ~Elżbieta / 2022-05-27 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty na Dzień Matki zamówiono 25.05. Bukiet dostarczono 27.05. To były tulipany więc po 2 dniach bez wody nie nadawały się do wazonu. Przykre że nie dotarły na czas i w takim stanie.
  • ~Martyna / 2022-05-27 11:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Kwiaty zamówione na Dzień Mamy dotarły piękne! <3 W tym roku niestety nie mogłam osobiście wręczyć mojej mamie bukietu, ale kurier spisał się na medal! Bukiet piękny, zdecydowanie wart swojej ceny :) Dziękuje za pomoc! <3
  • ~matuzalen8 / 2022-05-27 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz zamówić u nich kwiaty?
    Nie popełnij mojego błedu.
    Zamówienie złożone 26.05.2022 o 13 (informują na stronie głównej, że dostarczą jeszcze dziś, do 2 godzin od złożenia zamówienia, najpóźniej do 22).
    Kwiaty zamówione na dzień mamy, czekałem aż dostanie bukiet kwiatów ( dostanę potwierdzenie sms, za które zapłaciłem dodatkowo 3 zł) i wówczas zadzwonię z życzenia. Czekałem do 22 cisza, zadzwoniłem z życzeniami.
    Uwaga! 23:16 dostaje informacje, że zamówienie zostało dostarczone, po kurierze ani śladu, mimo że miał nr do nadawcy i odbiorcy.
    Uwaga! 27.05 następny dzień informacja sms o 6:07, 'zamówienie zostało doręczone do rąk własnych'.
    Oczywiście po kwiatach ani śladu, po kontakcie kuriera również.

    Zatem sprawdzam regulamin w jaki sposób mogę złożyć reklamacje, cytuje regulamin:
    "V Reklamacje
    3.Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
    Tel. 22 828 95 95
    Email: info@pocztakwiatowa.pl"

    Zatem dzwonię, po 10 minutach czekania na linii odbiera Pani i mówi 'reklamacje może Pan złożyć jedynie drogą e-mailową', zatem pytam dlaczego w regulaminie jest informacja, że mogę drogą telefoniczną, słyszę odpowiedź: 'ale nie dodzwonił się Pan do działu reklamacji, tylko podczas menu wyboru na początku powinienem wybrać dział reklamacje, odpowiadam ok, czyli jednak można telefonicznie, jednak podczas słuchania menu wyboru nie było działu reklamacji zatem proszę o podanie jaki numer mam wybrać przy ponownym połączeniu, słyszę odpowiedź: 'niestety nie podpowiem Panu, bo nie pamietam', mówię ok, zatem proszę o przełączenie do działu reklamacji, słyszę odpowiedź 'mogę Pana przełączyć, jednak nie gwarantuje, że trafi Pan do działy reklamacji', pytam zatem gdzie mogę trafić? , słyszę odpowiedź 'np. do działu składania zamówień' - odpowiadam, Pani mówi poważnie? Kobieta odpowiada 'już Pana łącze'.
    Po 2 minutach słyszę komunikat, że numer nie odpowiada i przerywa połączenie.

    Nie daje za wygraną, dzwonie drugi raz, oczywiście w menu wyboru nie ma działu reklamacje- gdzie kobieta w pierwszej rozmowie zarzuciła mi, że tego nie zrobiłem, ciekawe jak miałem to zrobić, skoro nie ma takiej opcji, a dzwonie na nr w regulaminie, który jest przypisany do działu reklamacji.
    Czekałem 10 minut, słyszałem, że ktoś odebrał, po czym zrzucił połączenie.

    To jest jakaś paranoja, dzwonię ostatni trzeci raz, oczywiście to samo co w drugim punkcie.

    Mega nie fair, mega nieuczciwe podejście, dla mnie to jakaś parodia i brak szacunku dla klienta, a kobieta z obsługi klienta, chyba nie wie, gdzie pracuje, skoro nie zna regulaminu firmy, wprowadza klienta w błąd, że nie można składać reklamacji telefonicznie, a można- tak mówi regulamin, nie zna menu wyboru na początku rozmowy i zarzuca klientowi, że to ja źle się dodzwoniłem. To już jest bezczelność.

    306 zł wydane w błoto, NIE POLECAM! JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ CZY ZŁOŻYĆ U NICH ZAMÓWIENIE, LEPIEJ PRZECZYTAJ MÓJ POST.
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyzamówienie nie dostarczone, mimo fałszywych potwierdzeń sms, że dostarczone.
    proces reklamacji, to jakaś kompromitacja
  • ~pola / 2022-05-27 10:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka razy zamawialam kwiaty, nigdy nie dotarly na czas!!!!!! A jak juz dotarly to zmietoszone i zwiedle - WSTYD I KOSZMAR
    Zaletynie ma
    Wadyczas dostawy, jakosc towaru
  • ~A / 2022-05-27 08:29
    Ocena: 1.60 / 5
    Na stronie i w regulaminie podany czas realizacji to 4 godziny, a w niektórych zamówieniach nawet 2 godziny (tak było w moim przypadku) czekałam ponad 10 godzin i juz myslalam, że kwiaty nie dojdą na czas. Zero kontaktu do kuriera/ kwiaciarni. Zapłaciłam dodatkowo 3 zł żeby dostać SMS z potwierdzeniem dostarczenia - nie przyszedł. Są inne strony z wysyłką kwiatową, które działają lepiej.
  • ~Kwiatowy Aliexpress / 2022-05-27 07:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety muszę wystawić negatywa. Poczta kwiatowa = taki kwiatowy Aliexpress, CZYLI co innego na zdjęciu, a co innego przychodzi w rzeczywistości, Na zdjęciu piękny okazały bukiet, a dostajesz chińską podróbkę. Dodam ze bukiet, który dostała moja Mama absolutnie nie wart zapłaconej ceny tylko może z połowę tego. Oszukują na kwiatach, przyszły zupełnie inne i jakby tańsze. Kwiaty dostarczone wczoraj wyglądały jakby miały kilka dni! Ciekawe czy do jutra przeżyją! Masakra. Gdzie tu gwarancja świeżości???! Plus tylko za to ze bukiet w ogóle dotarł do mojej Mamy. Jak nie macie asortymentu to po co w ogóle wystawiacie na stronie ze jest w sprzedaży! To jest oszukiwanie klienta! WSTYD!Złożyłam reklamacje ciekawe co odpiszą.
  • ~Agnieszka / 2022-05-27 07:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie na prezent z okazji Dnia Matki złożyłam 21.05.2022 na konkretną datę, czyli 26.05.2022! Informacje o opóźnieniu otrzymałam w dniu 26.05.2022 ok. godz 19-tej. Niespodzianka nie dotarła 26.05.2022 stawiając mnie w niekomfortowej sytuacji i pewnie mojej mamie też było przykro. Wg mojej oceny usługa, za która zapłaciłam nie została wykonana.
    Wadyzamówienie nie zostało zrealizowane na czas
  • ~Klaudia / 2022-05-27 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie zostało złożone 20 maja, miało zostać być dostarczone 26 maja na Dzień Matki jak sam dzień daty wskazuje, pomimo zapewnien na czacie z konsultantem, Zamowienie nie dotarło. Czekam aktualnie na zwrot gotowki.
    Nie rozumiem jak można być tak żałosną firmą i psuć Dzień Matki nie dostarczając zamówień, w dodatku na stronie zapewniają że w ciągu kilku godzin doręczają, bardzo słabo!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKontakt, realizacji
  • ~Anna / 2022-05-27 00:28
    Ocena: 1.40 / 5
    19.05 złożyłam zamówienie na bukiet i wino dla mamy oczywiście z realizacją na dzień Matki. Wszystko opłacone i wielki Ch.... !!! Bukiet nie dojechał tylko jest w sortowni DHL od godziny 18.50, bo wtedy otrzymałam SMS. To są jakieś jaja!! Drugi raz zamawiam na tej stronie kwiaty I o ile pierwszy raz był udany tak po tej sytuacji NIGDY więcej nie zamówię juz kwiatów od was. Jesteście nieprofesjonalni i dla zarobienia więcej oglaszacie na stronie, że jeszcze tego samego dnia dostarczycie kwiaty. Mam nadzieję, że ta firma upadnie i nie będzie istnieć na rynku
    ZaletyBrak
    WadyWymienione w opini
  • ~Agata / 2022-05-26 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilam dla mamy piekny kosz kwiatow, opcja najwieksza. Przyszedł malutki koszyczek, zupełnie inny niż na zdjęciu. Kwiaty i kolor, ilość i rozmiar nie zgadza się ze zdjęciem ze strony!!!Kwiaty nieświeże. Wygląda jakby robiony był przez dziecko. Jestem zawiedziona i zła ponieważ odrzucona została reklamacja. Ale to jeszcze nie koniec, nie zostawię tak tego. Nie polecam!
    ZaletyZadne
    WadyKontakt, obsługa, kwiaty, same minusy
  • ~Monika / 2022-05-26 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kwiaty na dzień mamy dzień wcześniej. Niestety kwiaty nie dotarły a kurier dał informacje że dostarczono do rąk wlasnych. Nie ma mozliwości skontaktowania się z dostawca bo nikt nie odbiera. Czekam aż oddadzą mi moje pieniądze bo usługa nie została wykonana należycie. Nigdy więcej nie wrócę!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972