strona 9 z 15
-
~stamjoz / 2018-09-27 15:14
Miało być 10 giga na transfer danych i 10 giga na media społecznościowe po wykorzystaniu 10 giga przycieli mi do 32 czyli nie mają dwóch liczników kto z czego korzysta i najlepiej dać tylko 10 giga. W obsłudze telefonicznej i punkcie stacjonarnym nikt nic nie wie siedzą bo za to im płacą.
Wniosek reklama plusha kłamie. -
-
~Zbigniew / 2023-02-01 07:55
Korzystam z tej sieci od kilku lat i wszystko było ok dopóki od jakiegoś czasu nie zaczął się psuć internet. Telefon rozłącza się z siecią co chwilę, łączy się z powrotem przez kilka minut (najczęściej gdy trzeba np. zapłacić za parking lub blikiem w sklepie). Przyjemne też BYŁY pakiety nielimitowanych danych dla Youtube, TikTok, Polsat Box Go, oraz social media, które z dnia na dzień przestały działać i teraz wszystko jest pobierane z podstawowego pakietu danych. Przy słuchaniu muzyki z Youtube limit 15 GB kończy się w kilka dni a później transfer spada do tego stopnia że google ciężko włączyć. W przypadku reklamacji powyższej sytuacji przy weryfikacji klienta należy podać imię, nazwisko oraz nr PESEL, więc wszystkie dane potrzebne do wzięcia kredytu przez internet. Dlatego nie opłaca się już dłużej siedzieć w sieci Plush/Plus i uciekać jak najdalej. ZaletyKwota aobnamentuWadyZrywający się internet
Potencjalna możliwość wyłudzenia kredytu
zmiana pakietów internetowych bez zgody ani informacji -
~Monika / 2020-11-19 12:42
Tragiczny brak zasiegu. Duzo pakietow, prawie kazdy wykupic trzeba, a tak ladnie na starcie wygladala oferta. Duzo z tym wszystkim zamieszania. Problem z pakietami, przynamniej u mnie sie mieszja i wystepuja bledy. Problem z super szybkim interneten lte. Na mapie zasiegu wszystko ladnie wyglada, w praktyce zle. Tragedia. Odradzam. Przesnosze sie do innej sieci. Wadystraszny brak zasiegu -
~questxv / 2022-12-23 20:17
Sztandarowe hasło: 'nie płacisz, jeżeli nie korzystasz'?Wystarczy jedne wysłany sms /mms albo sekunda połączenia z siecią i z 20 złotych na miesiąc faktura rośnie do 40. Nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych? Komu to potrzebne? Gimbazie? Oferta z telefonem? Abonament na 24 miesiące, ale rat za telefon 36? Satyra!!!!
Unikać staranniej niż horda diabłów święconej wody, chyba, że lubicie przepłacanie i 'ładowanie w rogi'.Zaletynie stwierdzono -
~edek / 2020-05-22 11:25
Masakra.powinienem dostać smsa od nich żeby potwierdzić umowę na drugi dzień po kurierze.Mija tydz smsa nie ma .Dzwonie do nich już 3x żeby to wyjaśnić .Nikt nic nie wie ciągle przyjmują tylko zgłoszenia i nic z tego nie wynika.Smsa jak nie było tak nie ma.Ta firma to jedna wielka porażka.Nawet na etapie podpisania umowy gdzie to im powinno zalezeć żeby przejąć klienta z innej firmy olewają go to co dopiero będzie po podpisaniu umowy -boję się myśleć.
Gorąco odradzam tą firmę wszystkim.ZaletybrakWadybardzo dużo -
~EmPuuu / 2023-08-03 16:29
Tragedia.. internet jeśli chodzi o gry online to jakaś porażka, do przeglądania sociali w miarę ale zasięg mierny. Nie polecam -
~Grzegorz / 2022-04-02 21:26
Na stronie Plush Abo widnieje informacja "Do 4 mies. za 0 zł dla przenoszących numer abonamentowy", myślałem, że chodzi o to, że 4 miesiące umowy będą bezpłatne, okazało się, że bezpłatny jest tylko okres dopóki abonament nie zostanie przeniesiony do Plusha! Nie dajcie się na to nabrać! ZaletybrakWadysłaby internet -
~Irek / 2021-02-27 17:34
Do bani. Nie doliczają mi GB za staż.
Internet 4g ma prędkość...0.6 Mbps. Szybciej jest na 3g, bo czasami sięga nawet 7-8 Mbps.
Ogólnie to nie polecam. Kiepsko.WadyPrędkość internetu lte -
-
~Jakub / 2021-09-11 07:38
Siec Plush tragedia, jestem kierowca międzynarodowym wiecznie problem z zasięgiem, naliczania jakieś koszty niby rozmowy bez limitu w roamingu. Uciekam od nich ZaletyŻadneWadyWysokie rachunki, brak zasięgu, słaba jakość internetu -
~Jfk7 / 2021-09-29 12:22
Obsługa arogancka, zasięg ma się nijak do mapy zasięgu z ich www. Ciągły problem z połączeniami przychodzącymi jak i wychodzącymi, na wskaźniku zasięgu w telefonie 3 kreski, dzwoniącym włącza się poczta a ja dostaję sms następnego dnia o próbie połączenia. Po konsolidacji pięciu numerów na jedno konto, wpłaciłem abonament w terminie na numer konta z faktury przed konsolidacją, zablokowano połączenia wychodzące z informacją o braku wpłaty, ale o nadpłacie na innym moim koncie już nie poinformowano. W dniu dzisiejszym brak możliwości wykonywania połączeń wychodzących po moim pytaniu w BOK o rekompensatę za brak wykonywania połączeń z 5 numerów, konsultantka oświadczyła mi, że rekompensaty nie będzie bo taką podpisałem umowę, czyli jest wszystko w jak najlepszym porządku. Usługa musiałaby nie działać 48 h, żeby mogli udzielić ulgi. Faktury od trzech miesięcy nie docierają na adres e-mail, dostaje tylko upomnienia i co miesiąc muszę prosić o duplikat. Jednym słowem proponuję zmienić nazwę z "Plus" na "Duży Minus" ZaletyNie widzę takowych. -
~krzysztof / 2023-08-09 11:33
Plush to dramat, nawet do aplikacji nie można się zalogować. Na infolinii mówią że od dwóch miesięcy mają problemy techniczne, ale próbują to naprawić. Śmiech -
~Lazar / 2022-05-12 15:18
Najgorsza sieć w jakiej kiedykolwiek byłem. Transfer danych wycieka gdzieś bokiem i się nie zgadza, doładowanie internetu może trwać nawet 24h! Konsultanci nie chcą pomóc i mają gdzieś klienta. Właśnie wykupuję osobny abonament gdzieś indziej, trudno lepiej płacić dwa razy niż być w tej sieci. Polecam omijać szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyNie ma tyle miejsca na wypisanie. -
~Lucjan / 2017-06-07 18:16
Znów się zawiodłem na kolejnym operatorze. Zakupiłem starter, zarejestrowałem i teraz to co najlepsze. Nikomu nie podałem jeszcze nowego numeru, oraz nigdzie nie wpisywałem np. na olx itp.
Numer mam kilka dni i już się zaczynają telefony z providenta i innych badziewi.
Informuję firmę plus, że nie macie prawa handlować danymi osobowymi. Sprawę zgłaszam do Urzędu ochrony danych osobowych, oraz wyrejestrowuje ten nr.
Nie polecam.ZaletyZalety miały być, lecz ich nie ma.WadyWady opisałem na wstępie. -
~Lucky / 2019-03-09 07:44
Infolinia działająca 24 / 7 to jakiś mit. W ogóle nie można się dodzwonić do nich. Pierwszy raz mam do czynienia z plushem plusem i nie wiedziałem takie dziadostwo 3 razy czekałem po 30 min i nie skontaktowalem się z konsultantem!!!! W Playu nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło. WadyObsługa klienta -
~M / 2023-10-27 15:17
Maja czat na stronie a jak zadaje im pytanie na temat oferty na karte to dostaje odpowiedz ze "czat dotyczy oferty abonamentowej" i mam sciagnac aplikacje mobilna zeby zadac pytanie na temat oferty. Dawno nie spotkalem sie z wieksza niedorzecznoscia. Plus Pan Mateusz przedstawia mi swoje "zalecenia" zamiast probowac pomoc. -
~Małgorzata / 2021-12-03 16:43
Oferta brzmi zachęcająco, ale rzeczywistość powala naliczane są jakieś koszta, brak jakiejkolwiek komunikacji- nie odbierają tel. Dziwna sieć nie polecam nikomu - dobrze że tylko mam krótką umowę. Nie ma internetu. Niech nikt nie łapie się na tanią ofertę ZaletyBrakWadyBrak komunikacji z doradcą, konsultantem- nie odbierają telefonów -
-
~mateo / 2023-07-21 06:30
.... jeden dzień zajęłoby ci zużycie 1 gb, albo kilka godzin, a reszta nadaje się na na produkcję trumien, niekoniecznie z Afryki .... Zalety♥♥♥♥Wady♥♥♥♥ -
~Mateusz / 2021-07-06 09:03
Najgorsza sieć w Polsce - kiepski zasięg, opóźnienia, obsługa klienta nieistnieje. Nie Polecam! ZaletyE-FakturaWadyZasięg, LTE, szybkość -
~nknj / 2020-02-05 15:24
Okropna Infolinia. Dzwoniąc z pytaniem na ifolinie okropnie się czeka. Pan przy telefonie od niechcenia odpowiedział na moje pytanie, które brzmiało jak mam wysłać wypowiedzenie. Dostał tylko krótką odpowiedz, że albo listownie albo mailowo , ale dalsze informacje musiałam wręcz wyciągać z niego ja. Przy podaniu adresu w warszawie nie podał nawet kodu pocztowego bo przecież stolica to małe miasto z dwiema ulicami. Masakra. Jeżeli chcecie wybrać plusa to nie polecam, lepiej iść gdzieś gdzie normalnie i bez żadnej łaski otrzymacie odpowiedzi na wasze pytania. Wadyokropna obsługa klienta -
~osowobych / 2018-07-27 14:53
Zawiodłem się. Sprzedają usługę z LTE i nie potrafią jej dostarczyć, bo nikt nie wie w dziale technicznym, jakie ustawienia powinny być w moim telefonie, żeby działało. Faktura wystawiona i teraz jeszcze mi przypominają, żebym czasem nie zapomniał im zapłacić za NIC. Po prostu D.N.O.
Na umowę czekałem za długo, bo wybrali najtańszego i najgorszego chyba kuriera: TNT.WadyUsługa po prostu nie działa
strona 9 z 15