WadyObsługa klienta, koszty świadczonych usług
strona 9 z 15
-
~Nabity / 2022-05-02 08:31
Najgorszy operator z którym miałem do czynienia. Wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy aby później bezszczelnie twierdzić że to niemożliwe. Gdzie się udasz po informację tam otrzymasz inną wersję infolinia co innego a salon co innego a na końcu przy rachunku co innego oczywiście na moją niekorzyść. Po odejściu jeszcze mnie prześladują pseudo ofertami pomimo usunięcia moich danych z ich bazy. -
-
~PLUSH ABO / 2020-04-23 16:10
Mam w Plush telefon na abonament równy rok, umowę zwarłem przez net wybierając pakiet bezterminowy z 10GB Yotube i darmowym pakietem Social Free. Umowę podpisałem przez kuriera szczerze mówiąc nie czytając jej bo wiadomo jak to kurier, żeby tylko jak najszybciej, stoi nad głową i przewraca kartki byle szybko bo się spieszy. Przez ten rok byłem zalatany i nie kontrolowałem na co schodzi dokładnie transmisja danych aż do momentu kiedy od miesiąca jestem w domu z wiadomego powodu (znanej nam choroby) i zauważyłem, że korzystając z WhatsApp-a dane schodzą mi z głównego pakietu a nie powinny zużywać wcale danych. Dnia 4 kwietnia zgłosiłem problem na infolinii, konsultant długo sprawdzał i stwierdził,że faktycznie pakietu nie ma włączonego od początku umowy i zrobił zgłoszenie. Do dziś (23 kwietnia) zero odpowiedzi ze strony Plusha więc dzwonię do nich. Facet na infolinii mega arogancki, stwierdził,że zgłoszenie jest rozpatrzone negatywnie,bo podpisałem umowę na warunkach bez tego pakietu Socjal Free i słusznie dano odmowę bo nie ma pakietu na umowie jakby to była moja wina,że wybierając promocję u nich na stronie system nie zaczytał pakietu. Rozmowa była prowadzona tak,że czego ja oczekuję skoro w umowie nie ma pakietu więc nie mają prawa mi go włączać. Po dłuższym wykłócaniu się z nim stwierdził,że mogę złożyć reklamację ale to z wielką łaską, facet nie potrafił zrozumieć, że ja kupowałem abonament przez ich stronę i tam był tylko jeden wybór pakietu z Socjal Free więc nie było opcji,abym wybrał jakiś inny abonament bez tego pakietu. Z wielkim trudem udało mi się to zareklamować, ale znając Plusa nie wiem czy będzie reklamacja pozytywnie rozpatrzona. Jeśli nie to znaczy, że oszukują klientów, natychmiast przejdę do innej sieci. Obsługa klienta na infolinii PONIŻEJ KRYTYKI. ZaletyDobry zasięgWady-brak w abonamencie pakietów, które powinny być włączone zgodnie z tym co mają na stronie
- tragiczna obsługa klienta na BOK, arogancja, roszczeniowy i apodyktyczny ton głosu, konsultant mówi tak jakby rozmawiał z jakimś swoim poddanym -
~Rafal M. / 2021-03-07 17:54
Byłem w sieci Play przez 13 lat i postanowiłem przenieść swój i żony numer do plusha i niestety jestem mega niezadowolony. Bardzo żałuję, że przeszedłem do plusa, miałem możliwość zrezygnować z tego dziadostwa ale nie zrobiłem tego i naprawdę bardzo,ale to bardzo żałuje.
1.zasieg fatalny
2.internet bardzo wolny
3.dodatkoee opłaty z kosmosu
4.w play gdy dzwoniłem na jakiejkolwiek infolinię to miałem za darmo a tu trzeba bulić, nie wiedzielem o tym a tu rachunek na 30 zł!
5.przekierowanie połączeń na inny nr tel jest płatne, że dobrze ze w porę zosrientowalem sięZaletyBrak!!!Wady1.zasieg fatalny
2.internet bardzo wolny
3.dodatkoee opłaty z kosmosu
4.w play gdy dzwoniłem na jakiejkolwiek infolinię to miałem za darmo a tu trzeba bulić, nie wiedzielem o tym a tu rachunek na 30 zł!
5.przekierowanie połączeń na inny nr tel jest płatne, że dobrze ze w porę zorientowalem się -
~Robertzl / 2025-04-07 23:23
Witam,
Oferta Plush Abonament na pół jest niezgodna z rzeczywistością. Po przeniesieniu dwóch numerów z innej sieci, zamiast obiecanych 20 zł za numer, otrzymałem faktury po 40 zł za każdy. Kolejne reklamacje nie przyniosły efektu, a kwoty na fakturach wciąż wzrastają. Sytuacja ta wskazuje na nieprawidłowości w rozliczeniach. W związku z powyższym, planuję przeniesienie numerów do innego operatora. -
~stamjoz / 2018-09-27 15:14
Miało być 10 giga na transfer danych i 10 giga na media społecznościowe po wykorzystaniu 10 giga przycieli mi do 32 czyli nie mają dwóch liczników kto z czego korzysta i najlepiej dać tylko 10 giga. W obsłudze telefonicznej i punkcie stacjonarnym nikt nic nie wie siedzą bo za to im płacą.
Wniosek reklama plusha kłamie. -
~Zbigniew / 2023-02-01 07:55
Korzystam z tej sieci od kilku lat i wszystko było ok dopóki od jakiegoś czasu nie zaczął się psuć internet. Telefon rozłącza się z siecią co chwilę, łączy się z powrotem przez kilka minut (najczęściej gdy trzeba np. zapłacić za parking lub blikiem w sklepie). Przyjemne też BYŁY pakiety nielimitowanych danych dla Youtube, TikTok, Polsat Box Go, oraz social media, które z dnia na dzień przestały działać i teraz wszystko jest pobierane z podstawowego pakietu danych. Przy słuchaniu muzyki z Youtube limit 15 GB kończy się w kilka dni a później transfer spada do tego stopnia że google ciężko włączyć. W przypadku reklamacji powyższej sytuacji przy weryfikacji klienta należy podać imię, nazwisko oraz nr PESEL, więc wszystkie dane potrzebne do wzięcia kredytu przez internet. Dlatego nie opłaca się już dłużej siedzieć w sieci Plush/Plus i uciekać jak najdalej. ZaletyKwota aobnamentuWadyZrywający się internet
Potencjalna możliwość wyłudzenia kredytu
zmiana pakietów internetowych bez zgody ani informacji -
~Monika / 2020-11-19 12:42
Tragiczny brak zasiegu. Duzo pakietow, prawie kazdy wykupic trzeba, a tak ladnie na starcie wygladala oferta. Duzo z tym wszystkim zamieszania. Problem z pakietami, przynamniej u mnie sie mieszja i wystepuja bledy. Problem z super szybkim interneten lte. Na mapie zasiegu wszystko ladnie wyglada, w praktyce zle. Tragedia. Odradzam. Przesnosze sie do innej sieci. Wadystraszny brak zasiegu -
~questxv / 2022-12-23 20:17
Sztandarowe hasło: 'nie płacisz, jeżeli nie korzystasz'?Wystarczy jedne wysłany sms /mms albo sekunda połączenia z siecią i z 20 złotych na miesiąc faktura rośnie do 40. Nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych? Komu to potrzebne? Gimbazie? Oferta z telefonem? Abonament na 24 miesiące, ale rat za telefon 36? Satyra!!!!
Unikać staranniej niż horda diabłów święconej wody, chyba, że lubicie przepłacanie i 'ładowanie w rogi'.Zaletynie stwierdzono -
-
~edek / 2020-05-22 11:25
Masakra.powinienem dostać smsa od nich żeby potwierdzić umowę na drugi dzień po kurierze.Mija tydz smsa nie ma .Dzwonie do nich już 3x żeby to wyjaśnić .Nikt nic nie wie ciągle przyjmują tylko zgłoszenia i nic z tego nie wynika.Smsa jak nie było tak nie ma.Ta firma to jedna wielka porażka.Nawet na etapie podpisania umowy gdzie to im powinno zalezeć żeby przejąć klienta z innej firmy olewają go to co dopiero będzie po podpisaniu umowy -boję się myśleć.
Gorąco odradzam tą firmę wszystkim.ZaletybrakWadybardzo dużo -
~EmPuuu / 2023-08-03 16:29
Tragedia.. internet jeśli chodzi o gry online to jakaś porażka, do przeglądania sociali w miarę ale zasięg mierny. Nie polecam -
~Grzegorz / 2022-04-02 21:26
Na stronie Plush Abo widnieje informacja "Do 4 mies. za 0 zł dla przenoszących numer abonamentowy", myślałem, że chodzi o to, że 4 miesiące umowy będą bezpłatne, okazało się, że bezpłatny jest tylko okres dopóki abonament nie zostanie przeniesiony do Plusha! Nie dajcie się na to nabrać! ZaletybrakWadysłaby internet -
~Irek / 2021-02-27 17:34
Do bani. Nie doliczają mi GB za staż.
Internet 4g ma prędkość...0.6 Mbps. Szybciej jest na 3g, bo czasami sięga nawet 7-8 Mbps.
Ogólnie to nie polecam. Kiepsko.WadyPrędkość internetu lte -
~Jakub / 2021-09-11 07:38
Siec Plush tragedia, jestem kierowca międzynarodowym wiecznie problem z zasięgiem, naliczania jakieś koszty niby rozmowy bez limitu w roamingu. Uciekam od nich ZaletyŻadneWadyWysokie rachunki, brak zasięgu, słaba jakość internetu -
~Jfk7 / 2021-09-29 12:22
Obsługa arogancka, zasięg ma się nijak do mapy zasięgu z ich www. Ciągły problem z połączeniami przychodzącymi jak i wychodzącymi, na wskaźniku zasięgu w telefonie 3 kreski, dzwoniącym włącza się poczta a ja dostaję sms następnego dnia o próbie połączenia. Po konsolidacji pięciu numerów na jedno konto, wpłaciłem abonament w terminie na numer konta z faktury przed konsolidacją, zablokowano połączenia wychodzące z informacją o braku wpłaty, ale o nadpłacie na innym moim koncie już nie poinformowano. W dniu dzisiejszym brak możliwości wykonywania połączeń wychodzących po moim pytaniu w BOK o rekompensatę za brak wykonywania połączeń z 5 numerów, konsultantka oświadczyła mi, że rekompensaty nie będzie bo taką podpisałem umowę, czyli jest wszystko w jak najlepszym porządku. Usługa musiałaby nie działać 48 h, żeby mogli udzielić ulgi. Faktury od trzech miesięcy nie docierają na adres e-mail, dostaje tylko upomnienia i co miesiąc muszę prosić o duplikat. Jednym słowem proponuję zmienić nazwę z "Plus" na "Duży Minus" ZaletyNie widzę takowych. -
~krzysztof / 2023-08-09 11:33
Plush to dramat, nawet do aplikacji nie można się zalogować. Na infolinii mówią że od dwóch miesięcy mają problemy techniczne, ale próbują to naprawić. Śmiech -
~Lazar / 2022-05-12 15:18
Najgorsza sieć w jakiej kiedykolwiek byłem. Transfer danych wycieka gdzieś bokiem i się nie zgadza, doładowanie internetu może trwać nawet 24h! Konsultanci nie chcą pomóc i mają gdzieś klienta. Właśnie wykupuję osobny abonament gdzieś indziej, trudno lepiej płacić dwa razy niż być w tej sieci. Polecam omijać szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyNie ma tyle miejsca na wypisanie. -
-
~Lucjan / 2017-06-07 18:16
Znów się zawiodłem na kolejnym operatorze. Zakupiłem starter, zarejestrowałem i teraz to co najlepsze. Nikomu nie podałem jeszcze nowego numeru, oraz nigdzie nie wpisywałem np. na olx itp.
Numer mam kilka dni i już się zaczynają telefony z providenta i innych badziewi.
Informuję firmę plus, że nie macie prawa handlować danymi osobowymi. Sprawę zgłaszam do Urzędu ochrony danych osobowych, oraz wyrejestrowuje ten nr.
Nie polecam.ZaletyZalety miały być, lecz ich nie ma.WadyWady opisałem na wstępie. -
~Lucky / 2019-03-09 07:44
Infolinia działająca 24 / 7 to jakiś mit. W ogóle nie można się dodzwonić do nich. Pierwszy raz mam do czynienia z plushem plusem i nie wiedziałem takie dziadostwo 3 razy czekałem po 30 min i nie skontaktowalem się z konsultantem!!!! W Playu nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło. WadyObsługa klienta -
~M / 2023-10-27 15:17
Maja czat na stronie a jak zadaje im pytanie na temat oferty na karte to dostaje odpowiedz ze "czat dotyczy oferty abonamentowej" i mam sciagnac aplikacje mobilna zeby zadac pytanie na temat oferty. Dawno nie spotkalem sie z wieksza niedorzecznoscia. Plus Pan Mateusz przedstawia mi swoje "zalecenia" zamiast probowac pomoc. -
~Małgorzata / 2021-12-03 16:43
Oferta brzmi zachęcająco, ale rzeczywistość powala naliczane są jakieś koszta, brak jakiejkolwiek komunikacji- nie odbierają tel. Dziwna sieć nie polecam nikomu - dobrze że tylko mam krótką umowę. Nie ma internetu. Niech nikt nie łapie się na tanią ofertę ZaletyBrakWadyBrak komunikacji z doradcą, konsultantem- nie odbierają telefonów
strona 9 z 15