Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 298 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.99
  • Oferta
    2.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Konrad / 2020-05-29 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Plush ma bardzo mało internetu w swoich pakietach . Konkurencja OTVARTA za 28zl daje ponad 30Gb Plush w cenie 25zl daje tylko 10 a reszta za staż po 24msc
    Nie wspomnę o obsłudze klienta gdzie na czacie odpowiadają dopiero po miesiącu.
    ZaletyZasieg
    WadyObsługa,bardzo mało internetu,
  • ~Krystian / 2020-09-11 20:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem internet z tej firmy. Sprzedają numery, które były jeszcze nie dawno używane i dostawalem co chwile smsy od komornika adresowane do poprzedniego właściciela nuneru, więc uzywanie jako karty do internetu w telefonie odpada chyba że ktos lubi dostawać kilka sms dziennie adresowanych do kogoś innego, używałem jej w routerze mobilnym ale po kilku miesiącach karta przestala działać. Nie dość, że nie mogłem korzystać z internetu to jeszcze w salonie kazali mi zapłacić za wyrobienie nowej karty. Serio mam płacić za to że sprzedajecie trefne karty, ktore przestaja działać i jeszcze chcecie na tym zarabiać? Dobry żart, w ten o to sposób straciliście klienta na zawsze.
    ZaletyZadnych specjalnych zalet się nie dopatrzyłem.
    WadySprzedaja, karty na które przychodzi spam sms do poprzednich właścicieli nr i każą płacić za to że ich trefne karty przestają działać
  • ~Mała / 2020-04-02 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni próbuje się dodzwonić na infolinię, ale jakoś nie mogę. Czasem oddzwaniali do mnie panowie z "innej" infolinii Plusha, ale na zadawane przeze mnie pytanie nie potrafili odpowiedzieć. Odsyłali mnie do "obsługi klienta". Mogę zrozumieć że dane rzeczy nie są w ich obowiązkach, jednak skoro odsyłają na inną infolinię to niech ktoś ją odbiera.
  • ~mario / 2019-03-13 07:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Który to numer do niczego nie jest potrzebny. To bardzo nieuczciwe. Konsultantka zapewniała, że nie ma żadnej opłaty inaugurującej, a ten numer tymczasowy jest całkowicie za darmo. Parę razy o to pytałem, bo ten numer tymczasowy do niczego nie jest mi potrzebny. Gdyby uczciwie powiedzieli, że trzeba zapłacić za inicjację usługi, to bym zapłacił. A tak - czuję się oszukany i cieszę się, że umowę mam na czas nieokreślony. Zaraz się z oszustami rozstanę, bo takie zachowania źle rokują na przyszłość.
    Zaletyteoretycznie bardzo korzystna oferta
    Wadynajlepiej żeby klient płacił za to, z czego nie korzysta i co do niczego nie jest mu potrzebne.
  • ~Mariusz / 2023-02-01 19:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Abonament miał kosztować 24.90 ciągle przychodziły faktury po 70-90 zł.
    Umowa bezterminowa po miesięcznym wypowiedzeniu kolejna faktura 30 zł za zerwanie umowy.
  • ~Nabity / 2022-05-02 08:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy operator z którym miałem do czynienia. Wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy aby później bezszczelnie twierdzić że to niemożliwe. Gdzie się udasz po informację tam otrzymasz inną wersję infolinia co innego a salon co innego a na końcu przy rachunku co innego oczywiście na moją niekorzyść. Po odejściu jeszcze mnie prześladują pseudo ofertami pomimo usunięcia moich danych z ich bazy.
    WadyObsługa klienta, koszty świadczonych usług
  • ~Piotr / 2025-08-10 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Co kilka miesięcy jwst ten sam problkem.Mam pieniądze na kącie żeby mogli automatycznie pobrać co miesiąc i przedłuzyć oferte 25 pln rozmowy i sms i mms bez limitu ,internet 10gb.Dosteje sms o treści że nie mam wystarczających środków na koncie żeby przdłużyć umowę. Oczywiście wiadomość dostaję dzien później i przez ten czas podczas korzystaniw z telefonu pieniądze znikały mi z konta 100pln w ciągu jednugo dnia-prawdopodobnie internet mnie tyle kosztował.Dzwonie na infolinię i dowiaduję się że to ich wina błąd systemu proszę o zwrot kosztów jeśli była to ich wina .Dowiaduję się ze jedynie co mogę zrobić to złożyć reklamacje w punkcie stacjonarnym-KPINA.Teraz bierz wolne i idz wyjaśniuac sprawę.Nie polecam tego operatora.
  • ~PLUSH ABO / 2020-04-23 16:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam w Plush telefon na abonament równy rok, umowę zwarłem przez net wybierając pakiet bezterminowy z 10GB Yotube i darmowym pakietem Social Free. Umowę podpisałem przez kuriera szczerze mówiąc nie czytając jej bo wiadomo jak to kurier, żeby tylko jak najszybciej, stoi nad głową i przewraca kartki byle szybko bo się spieszy. Przez ten rok byłem zalatany i nie kontrolowałem na co schodzi dokładnie transmisja danych aż do momentu kiedy od miesiąca jestem w domu z wiadomego powodu (znanej nam choroby) i zauważyłem, że korzystając z WhatsApp-a dane schodzą mi z głównego pakietu a nie powinny zużywać wcale danych. Dnia 4 kwietnia zgłosiłem problem na infolinii, konsultant długo sprawdzał i stwierdził,że faktycznie pakietu nie ma włączonego od początku umowy i zrobił zgłoszenie. Do dziś (23 kwietnia) zero odpowiedzi ze strony Plusha więc dzwonię do nich. Facet na infolinii mega arogancki, stwierdził,że zgłoszenie jest rozpatrzone negatywnie,bo podpisałem umowę na warunkach bez tego pakietu Socjal Free i słusznie dano odmowę bo nie ma pakietu na umowie jakby to była moja wina,że wybierając promocję u nich na stronie system nie zaczytał pakietu. Rozmowa była prowadzona tak,że czego ja oczekuję skoro w umowie nie ma pakietu więc nie mają prawa mi go włączać. Po dłuższym wykłócaniu się z nim stwierdził,że mogę złożyć reklamację ale to z wielką łaską, facet nie potrafił zrozumieć, że ja kupowałem abonament przez ich stronę i tam był tylko jeden wybór pakietu z Socjal Free więc nie było opcji,abym wybrał jakiś inny abonament bez tego pakietu. Z wielkim trudem udało mi się to zareklamować, ale znając Plusa nie wiem czy będzie reklamacja pozytywnie rozpatrzona. Jeśli nie to znaczy, że oszukują klientów, natychmiast przejdę do innej sieci. Obsługa klienta na infolinii PONIŻEJ KRYTYKI.
    ZaletyDobry zasięg
    Wady-brak w abonamencie pakietów, które powinny być włączone zgodnie z tym co mają na stronie
    - tragiczna obsługa klienta na BOK, arogancja, roszczeniowy i apodyktyczny ton głosu, konsultant mówi tak jakby rozmawiał z jakimś swoim poddanym
  • ~Rafal M. / 2021-03-07 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem w sieci Play przez 13 lat i postanowiłem przenieść swój i żony numer do plusha i niestety jestem mega niezadowolony. Bardzo żałuję, że przeszedłem do plusa, miałem możliwość zrezygnować z tego dziadostwa ale nie zrobiłem tego i naprawdę bardzo,ale to bardzo żałuje.
    1.zasieg fatalny
    2.internet bardzo wolny
    3.dodatkoee opłaty z kosmosu
    4.w play gdy dzwoniłem na jakiejkolwiek infolinię to miałem za darmo a tu trzeba bulić, nie wiedzielem o tym a tu rachunek na 30 zł!
    5.przekierowanie połączeń na inny nr tel jest płatne, że dobrze ze w porę zosrientowalem się
    ZaletyBrak!!!
    Wady1.zasieg fatalny
    2.internet bardzo wolny
    3.dodatkoee opłaty z kosmosu
    4.w play gdy dzwoniłem na jakiejkolwiek infolinię to miałem za darmo a tu trzeba bulić, nie wiedzielem o tym a tu rachunek na 30 zł!
    5.przekierowanie połączeń na inny nr tel jest płatne, że dobrze ze w porę zorientowalem się
  • ~Robertzl / 2025-04-07 23:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Oferta Plush Abonament na pół jest niezgodna z rzeczywistością. Po przeniesieniu dwóch numerów z innej sieci, zamiast obiecanych 20 zł za numer, otrzymałem faktury po 40 zł za każdy. Kolejne reklamacje nie przyniosły efektu, a kwoty na fakturach wciąż wzrastają. Sytuacja ta wskazuje na nieprawidłowości w rozliczeniach. W związku z powyższym, planuję przeniesienie numerów do innego operatora.
  • ~stamjoz / 2018-09-27 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Miało być 10 giga na transfer danych i 10 giga na media społecznościowe po wykorzystaniu 10 giga przycieli mi do 32 czyli nie mają dwóch liczników kto z czego korzysta i najlepiej dać tylko 10 giga. W obsłudze telefonicznej i punkcie stacjonarnym nikt nic nie wie siedzą bo za to im płacą.
    Wniosek reklama plusha kłamie.
  • ~Zbigniew / 2023-02-01 07:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z tej sieci od kilku lat i wszystko było ok dopóki od jakiegoś czasu nie zaczął się psuć internet. Telefon rozłącza się z siecią co chwilę, łączy się z powrotem przez kilka minut (najczęściej gdy trzeba np. zapłacić za parking lub blikiem w sklepie). Przyjemne też BYŁY pakiety nielimitowanych danych dla Youtube, TikTok, Polsat Box Go, oraz social media, które z dnia na dzień przestały działać i teraz wszystko jest pobierane z podstawowego pakietu danych. Przy słuchaniu muzyki z Youtube limit 15 GB kończy się w kilka dni a później transfer spada do tego stopnia że google ciężko włączyć. W przypadku reklamacji powyższej sytuacji przy weryfikacji klienta należy podać imię, nazwisko oraz nr PESEL, więc wszystkie dane potrzebne do wzięcia kredytu przez internet. Dlatego nie opłaca się już dłużej siedzieć w sieci Plush/Plus i uciekać jak najdalej.
    ZaletyKwota aobnamentu
    WadyZrywający się internet
    Potencjalna możliwość wyłudzenia kredytu
    zmiana pakietów internetowych bez zgody ani informacji
  • ~Monika / 2020-11-19 12:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczny brak zasiegu. Duzo pakietow, prawie kazdy wykupic trzeba, a tak ladnie na starcie wygladala oferta. Duzo z tym wszystkim zamieszania. Problem z pakietami, przynamniej u mnie sie mieszja i wystepuja bledy. Problem z super szybkim interneten lte. Na mapie zasiegu wszystko ladnie wyglada, w praktyce zle. Tragedia. Odradzam. Przesnosze sie do innej sieci.
    Wadystraszny brak zasiegu
  • ~questxv / 2022-12-23 20:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Sztandarowe hasło: 'nie płacisz, jeżeli nie korzystasz'?Wystarczy jedne wysłany sms /mms albo sekunda połączenia z siecią i z 20 złotych na miesiąc faktura rośnie do 40. Nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych? Komu to potrzebne? Gimbazie? Oferta z telefonem? Abonament na 24 miesiące, ale rat za telefon 36? Satyra!!!!
    Unikać staranniej niż horda diabłów święconej wody, chyba, że lubicie przepłacanie i 'ładowanie w rogi'.
    Zaletynie stwierdzono
  • ~edek / 2020-05-22 11:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra.powinienem dostać smsa od nich żeby potwierdzić umowę na drugi dzień po kurierze.Mija tydz smsa nie ma .Dzwonie do nich już 3x żeby to wyjaśnić .Nikt nic nie wie ciągle przyjmują tylko zgłoszenia i nic z tego nie wynika.Smsa jak nie było tak nie ma.Ta firma to jedna wielka porażka.Nawet na etapie podpisania umowy gdzie to im powinno zalezeć żeby przejąć klienta z innej firmy olewają go to co dopiero będzie po podpisaniu umowy -boję się myśleć.
    Gorąco odradzam tą firmę wszystkim.
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~EmPuuu / 2023-08-03 16:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia.. internet jeśli chodzi o gry online to jakaś porażka, do przeglądania sociali w miarę ale zasięg mierny. Nie polecam
  • ~Grzegorz / 2022-04-02 21:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Na stronie Plush Abo widnieje informacja "Do 4 mies. za 0 zł dla przenoszących numer abonamentowy", myślałem, że chodzi o to, że 4 miesiące umowy będą bezpłatne, okazało się, że bezpłatny jest tylko okres dopóki abonament nie zostanie przeniesiony do Plusha! Nie dajcie się na to nabrać!
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet
  • ~Irek / 2021-02-27 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Do bani. Nie doliczają mi GB za staż.
    Internet 4g ma prędkość...0.6 Mbps. Szybciej jest na 3g, bo czasami sięga nawet 7-8 Mbps.
    Ogólnie to nie polecam. Kiepsko.
    WadyPrędkość internetu lte
  • ~Jakub / 2021-09-11 07:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Siec Plush tragedia, jestem kierowca międzynarodowym wiecznie problem z zasięgiem, naliczania jakieś koszty niby rozmowy bez limitu w roamingu. Uciekam od nich
    ZaletyŻadne
    WadyWysokie rachunki, brak zasięgu, słaba jakość internetu
  • ~Jfk7 / 2021-09-29 12:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa arogancka, zasięg ma się nijak do mapy zasięgu z ich www. Ciągły problem z połączeniami przychodzącymi jak i wychodzącymi, na wskaźniku zasięgu w telefonie 3 kreski, dzwoniącym włącza się poczta a ja dostaję sms następnego dnia o próbie połączenia. Po konsolidacji pięciu numerów na jedno konto, wpłaciłem abonament w terminie na numer konta z faktury przed konsolidacją, zablokowano połączenia wychodzące z informacją o braku wpłaty, ale o nadpłacie na innym moim koncie już nie poinformowano. W dniu dzisiejszym brak możliwości wykonywania połączeń wychodzących po moim pytaniu w BOK o rekompensatę za brak wykonywania połączeń z 5 numerów, konsultantka oświadczyła mi, że rekompensaty nie będzie bo taką podpisałem umowę, czyli jest wszystko w jak najlepszym porządku. Usługa musiałaby nie działać 48 h, żeby mogli udzielić ulgi. Faktury od trzech miesięcy nie docierają na adres e-mail, dostaje tylko upomnienia i co miesiąc muszę prosić o duplikat. Jednym słowem proponuję zmienić nazwę z "Plus" na "Duży Minus"
    ZaletyNie widzę takowych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4763
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187