Mam abonament w pluszu na 2 numery.
To co dzieje sie z wystawianiem przez nich faktur to jakas kpina.
W miesięcznym cyklu dostaję 2-3 korektu do faktury i naliczania usług z których nie korzystałam.
reklamacji, ani wyjaśnień człowiek nie użyczy.
Faktura, re- faktura a potem faktura korygująca i wszystko na inne kwoty.
Zdecydowanie nie polecam ze względów finansowych i jasności kwot na fakturze.
Na infolinii oczywiście nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, skąd biorą się te błędy.
NIGDY WIĘCEJ IE POPEŁNIĘ JUŻ BLĘDU Z PLUSEM
UWAZAJCIE NA NICH
Wadybałagan w systemie, brak jasności w wystawianiu faktur, naciaganie na usługi z których się nie korzystało
~Karolina1610 / 2023-03-06 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Pani konsultantka bardzo nieprofesjonalna, bez kultury osobistej.
Wydzwaniała kilka razy, mimo że odmawiałam bo mam świetny pakiet w innej sieci.
Na koniec się wkurzyła i powiedziała : Miłego przepłacania.
Drogi plushu, z takimi pracownikami i ich podejściem do klienta daleko nie zajedziecie.
Nie dziwią mnie te negatywne opinie.
~Slawomir / 2023-03-04 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem dzisiaj internet, ale jest bardzo wolny, nie polecam
ZaletyWolny
WadyNie Polecam
~Kacper / 2023-02-24 21:03
Ocena: 1.67 / 5
Internet to tragedia nie polecam niby free 100 gb za free ,ale strasznie wolne
ZaletyBrak
WadyDarmowe 100 gb
~Carla / 2023-02-24 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z infolinia to jakiś żart. Mam dwa nr w Plushu i zadzwoniłam, żeby zapytać czy mogę dołączyć 3 i na jakich warunkach ? To usłyszałam tylko formułkę i nie zdążyłam nawet zadać pytania bo gościu rzucił, żebym zrobiła zamówienie przez Internet i się rozłączył. Sorry, ale chyba nie zachęca mnie to do dalszej współpracy z Wami.
~romek / 2023-02-16 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się okradziony z 40 zł. Nie wykonałem żadnego połączenia i nie odebrałem żadnych danych a konto już zablokowane i chcą kasę. Na drzewo, straciłem ale to się da tylko raz, karta ląduje w kiblu.
Zaletynie miałem okazji odkryć
~Mariusz / 2023-02-01 19:30
Ocena: 1.67 / 5
Abonament miał kosztować 24.90 ciągle przychodziły faktury po 70-90 zł.
Umowa bezterminowa po miesięcznym wypowiedzeniu kolejna faktura 30 zł za zerwanie umowy.
~Zbigniew / 2023-02-01 07:55
Ocena: 1.67 / 5
Korzystam z tej sieci od kilku lat i wszystko było ok dopóki od jakiegoś czasu nie zaczął się psuć internet. Telefon rozłącza się z siecią co chwilę, łączy się z powrotem przez kilka minut (najczęściej gdy trzeba np. zapłacić za parking lub blikiem w sklepie). Przyjemne też BYŁY pakiety nielimitowanych danych dla Youtube, TikTok, Polsat Box Go, oraz social media, które z dnia na dzień przestały działać i teraz wszystko jest pobierane z podstawowego pakietu danych. Przy słuchaniu muzyki z Youtube limit 15 GB kończy się w kilka dni a później transfer spada do tego stopnia że google ciężko włączyć. W przypadku reklamacji powyższej sytuacji przy weryfikacji klienta należy podać imię, nazwisko oraz nr PESEL, więc wszystkie dane potrzebne do wzięcia kredytu przez internet. Dlatego nie opłaca się już dłużej siedzieć w sieci Plush/Plus i uciekać jak najdalej.
ZaletyKwota aobnamentu
WadyZrywający się internet
Potencjalna możliwość wyłudzenia kredytu
zmiana pakietów internetowych bez zgody ani informacji
~Jakub / 2023-01-29 16:57
Ocena: 2.67 / 5
Internet nie nadaje sie do niczego, jest wolny Nigdy nie będę korzystać z tego internetu
~Krzysztof / 2023-01-21 16:39
Ocena: 2.33 / 5
Dramat internet jest wolniejszy niż za czasów modemów GPRS ich wirtualne gigabajty można sobie wsadzić gdyż jakbys się nie starał nie zużyjesz 1gb. Tagedia
ZaletyCena
WadyInternet nie nadaje się nawet na śmietnik
~robo / 2023-01-18 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Plush polkomtel oszukuje w umowach i wystawia faktury na numery których nie używacie i które nie mają billingu.
Wadyunikac za wszelką cene
~Matt / 2023-01-12 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Firma polkomtel plus plush opisuje umowy w sposób aby wprowadzić w błąd i jak najbardziej wycisnąc z kasy swoich klientow, jak tylko dostali moj numer mialem 3 telefony dziennie od dziwnych typkow proponujacych "korzystniejsze" układy majace mnie uwiezic na jak najdluzsze terminy umów. Naliczają odsetki od niezapłaconych faktur jak lichwiarze, z czym nie spotkałem sie u innych telefonii. Toksyczna, ohydna firma z praktykami na granicy przestępstw.
Zaletykażda inna telefonia tylko nie polkomtel
~Mark / 2023-01-01 23:24
Ocena: 4.00 / 5
Dałem wszędzie ocenę "4". Są jakieś niedociągnięcia, ale pewnie w każdej sieci je można znaleźć i nie chcę ich tiu przywoływać. W Plushu jestem od wielu lat, a wcześniej w Plusie i nie mogę ogólnie narzekać. W mojej lokalizacji rozmowy telef. i Internet LTE jest OK, choć w pewnej lokalizacji w tej samej miejscowości już nie do końca (jeśli chodzi o prędkość internetu). Ogólnie polecam!
~Titanick / 2022-12-29 14:25
Ocena: 2.00 / 5
Termin faktury - 20.12. Już 28.12 piszą, że 2.01 odetną dostęp - co za chała.
ZaletyTanio
WadyZasięg plusa, obsługa Plusa
~questxv / 2022-12-23 20:17
Ocena: 1.50 / 5
Sztandarowe hasło: 'nie płacisz, jeżeli nie korzystasz'?Wystarczy jedne wysłany sms /mms albo sekunda połączenia z siecią i z 20 złotych na miesiąc faktura rośnie do 40. Nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych? Komu to potrzebne? Gimbazie? Oferta z telefonem? Abonament na 24 miesiące, ale rat za telefon 36? Satyra!!!!
Unikać staranniej niż horda diabłów święconej wody, chyba, że lubicie przepłacanie i 'ładowanie w rogi'.
Zaletynie stwierdzono
~Janusz z Polski / 2022-12-13 19:03
Ocena: 5.00 / 5
Przeszedłem z oferty Plus abonament na abonament w Plushu. Za dwa abonamenty telefoniczne bez limitu i internet 24gb na każdy numer płaciłem 95zl. Po przejściu do Plusha mam te same numery, działa aplikacja IPlus a dodatkowo dostałem po 30gb na każdy numer oraz jednorazowo po 80gb zapasu na cały czas umowy. Social za free. Pierwsza faktura 50 zł (po 25 za numer w duecie) zgodnie z ustaleniami. Póki co nie odczułem żadnej różnicy w porównaniu z Plusem. Zasięg, moc sieci itd.. zobaczymy co będzie dalej. Ludzie nie przeplacajcie!!!
ZaletyTa sama architektura co w Plusie i super cena
WadyPóki co brak
~Big D / 2022-12-09 08:04
Ocena: 1.67 / 5
Wyłączono mi numer bo jak tłumaczyła się pani z obsługi kienta 'wysyłał Pan za dużo MMSów" - Serio???? - porażka.
Dodatkowo pani przez rozmowę telefoniczną nie potrafi nic załątwić i prosi abym sam składał reklamację mailowo. Złożyłem taką reklamację i od 2 tygodni nic, cisza.
~Mercury / 2022-12-02 15:05
Ocena: 2.33 / 5
Plush? Nigdy więcej!!! Oj żałuję każdego dnia w tej sieci od samego początku! Diabeł mnie pokusił,żeby zmienić sieć z Play na plusha. Już pierwszego dnia po przeniesieniu numery i uruchomieniu w świeci plus naszych nr, miałem wrażenie,że cofnelismy się że wszystkim.Kurcze w Play nie miałem we wslanym domu takiego słabego internetu nigdy! Wgl nie miałem internetu,nawet centrum miasta chodził po prostu mega słabo. Oferta była kusząca,ponieważ umowa na 24 miesiące za nr tylko 20 zl. Męczylismy się aż do dziś, znowu przekonamy z żoną do Play i nagle jak byśmy przenieśli się w czasie z roku 2000-go do 2022-go. Pozdrawiam
ZaletyJedna zaleta - 20 zł za nr
WadySłaby zasięg,słaby internet, wszystko słabe
~Piki / 2022-12-02 01:16
Ocena: 3.00 / 5
Dałem już opinię w trakcie testów "piki / 2022-04-22 08:26" . Teraz mam Plush i pierwsze spostrzeżenia . 1) nieprzyjemna infolinia 2) zawsze wina klienta, telefonu itd 3) przy włączeniu wyszukiwarki długo próbuje wbić się internet, pomaga przełączenie w tryb samolotowy lub wył/zał dane . Gdy zgłaszam problem, że na kartach SIM innych operatorów nie mam tego problemu na siłę udowadniają, że to u mnie wina . Chcę wymiany SIM jako reklamacyjną - odmowa, chyba że zapłacę . Chyba prawda z tym co mi mówiła pani z Plus, że jest kolejkowanie klientów i Plus jako macierzysty daje radę, Plush i następni to drugi sort . Jeśli na moją reklamację znów zadziałają zbyciem przechodzę do innej firmy . Też opartej niestety na Plus ( tam gdzie często przebywam tylko Plus ma nadajniki - sprawdzone ) ale przynajmniej będę miał więcej w pakiecie . Aktualnie na drugim fonie testuję tego drugiego operatora i porównam , daję sobie czas .
ZaletyCena
WadySpychologia na klienta, zero pomocy na infolinii , nieprzyjemny człowiek na infolinii
~Monika / 2022-11-29 20:35
Ocena: 3.00 / 5
Byłam w Plushu przez 2,5 roku i z początku nie było żadnych problemów. Problemy zaczęły się gdy przedłużyłam umowę i wzięłam nowy telefon na raty. Zmieniłam zdanie i odesłałam telefon z rezygnacją z rat oraz umowy. Od prawie dwóch tygodni nie potrafią anulować mi tych rat, ciągle ktoś inny zajmuje się sprawą, dokumenty zostały przeniesione do innego działu, prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zwłokę. Obsługa klienta BEZNADZIEJNA.
ZaletyNiskie ceny pakietów, dobry zasięg, można wziąć telefon na raty
WadyObsługa klienta koszmarna, każdy pracownik mówi co innego