strona 4 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Mariusz / 2023-02-01 19:30
Abonament miał kosztować 24.90 ciągle przychodziły faktury po 70-90 zł.
Umowa bezterminowa po miesięcznym wypowiedzeniu kolejna faktura 30 zł za zerwanie umowy. -
-
~Zbigniew / 2023-02-01 07:55
Korzystam z tej sieci od kilku lat i wszystko było ok dopóki od jakiegoś czasu nie zaczął się psuć internet. Telefon rozłącza się z siecią co chwilę, łączy się z powrotem przez kilka minut (najczęściej gdy trzeba np. zapłacić za parking lub blikiem w sklepie). Przyjemne też BYŁY pakiety nielimitowanych danych dla Youtube, TikTok, Polsat Box Go, oraz social media, które z dnia na dzień przestały działać i teraz wszystko jest pobierane z podstawowego pakietu danych. Przy słuchaniu muzyki z Youtube limit 15 GB kończy się w kilka dni a później transfer spada do tego stopnia że google ciężko włączyć. W przypadku reklamacji powyższej sytuacji przy weryfikacji klienta należy podać imię, nazwisko oraz nr PESEL, więc wszystkie dane potrzebne do wzięcia kredytu przez internet. Dlatego nie opłaca się już dłużej siedzieć w sieci Plush/Plus i uciekać jak najdalej. ZaletyKwota aobnamentuWadyZrywający się internet
Potencjalna możliwość wyłudzenia kredytu
zmiana pakietów internetowych bez zgody ani informacji -
~Jakub / 2023-01-29 16:57
Internet nie nadaje sie do niczego, jest wolny Nigdy nie będę korzystać z tego internetu -
~Krzysztof / 2023-01-21 16:39
Dramat internet jest wolniejszy niż za czasów modemów GPRS ich wirtualne gigabajty można sobie wsadzić gdyż jakbys się nie starał nie zużyjesz 1gb. Tagedia ZaletyCenaWadyInternet nie nadaje się nawet na śmietnik -
~robo / 2023-01-18 14:33
Plush polkomtel oszukuje w umowach i wystawia faktury na numery których nie używacie i które nie mają billingu. Wadyunikac za wszelką cene -
~Matt / 2023-01-12 09:34
Firma polkomtel plus plush opisuje umowy w sposób aby wprowadzić w błąd i jak najbardziej wycisnąc z kasy swoich klientow, jak tylko dostali moj numer mialem 3 telefony dziennie od dziwnych typkow proponujacych "korzystniejsze" układy majace mnie uwiezic na jak najdluzsze terminy umów. Naliczają odsetki od niezapłaconych faktur jak lichwiarze, z czym nie spotkałem sie u innych telefonii. Toksyczna, ohydna firma z praktykami na granicy przestępstw. Zaletykażda inna telefonia tylko nie polkomtel -
~Mark / 2023-01-01 23:24
Dałem wszędzie ocenę "4". Są jakieś niedociągnięcia, ale pewnie w każdej sieci je można znaleźć i nie chcę ich tiu przywoływać. W Plushu jestem od wielu lat, a wcześniej w Plusie i nie mogę ogólnie narzekać. W mojej lokalizacji rozmowy telef. i Internet LTE jest OK, choć w pewnej lokalizacji w tej samej miejscowości już nie do końca (jeśli chodzi o prędkość internetu). Ogólnie polecam! -
~Titanick / 2022-12-29 14:25
Termin faktury - 20.12. Już 28.12 piszą, że 2.01 odetną dostęp - co za chała. ZaletyTanioWadyZasięg plusa, obsługa Plusa -
-
~questxv / 2022-12-23 20:17
Sztandarowe hasło: 'nie płacisz, jeżeli nie korzystasz'?Wystarczy jedne wysłany sms /mms albo sekunda połączenia z siecią i z 20 złotych na miesiąc faktura rośnie do 40. Nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych? Komu to potrzebne? Gimbazie? Oferta z telefonem? Abonament na 24 miesiące, ale rat za telefon 36? Satyra!!!!
Unikać staranniej niż horda diabłów święconej wody, chyba, że lubicie przepłacanie i 'ładowanie w rogi'.Zaletynie stwierdzono -
~Janusz z Polski / 2022-12-13 19:03
Przeszedłem z oferty Plus abonament na abonament w Plushu. Za dwa abonamenty telefoniczne bez limitu i internet 24gb na każdy numer płaciłem 95zl. Po przejściu do Plusha mam te same numery, działa aplikacja IPlus a dodatkowo dostałem po 30gb na każdy numer oraz jednorazowo po 80gb zapasu na cały czas umowy. Social za free. Pierwsza faktura 50 zł (po 25 za numer w duecie) zgodnie z ustaleniami. Póki co nie odczułem żadnej różnicy w porównaniu z Plusem. Zasięg, moc sieci itd.. zobaczymy co będzie dalej. Ludzie nie przeplacajcie!!! ZaletyTa sama architektura co w Plusie i super cenaWadyPóki co brak -
~Big D / 2022-12-09 08:04
Wyłączono mi numer bo jak tłumaczyła się pani z obsługi kienta 'wysyłał Pan za dużo MMSów" - Serio???? - porażka.
Dodatkowo pani przez rozmowę telefoniczną nie potrafi nic załątwić i prosi abym sam składał reklamację mailowo. Złożyłem taką reklamację i od 2 tygodni nic, cisza. -
~Mercury / 2022-12-02 15:05
Plush? Nigdy więcej!!! Oj żałuję każdego dnia w tej sieci od samego początku! Diabeł mnie pokusił,żeby zmienić sieć z Play na plusha. Już pierwszego dnia po przeniesieniu numery i uruchomieniu w świeci plus naszych nr, miałem wrażenie,że cofnelismy się że wszystkim.Kurcze w Play nie miałem we wslanym domu takiego słabego internetu nigdy! Wgl nie miałem internetu,nawet centrum miasta chodził po prostu mega słabo. Oferta była kusząca,ponieważ umowa na 24 miesiące za nr tylko 20 zl. Męczylismy się aż do dziś, znowu przekonamy z żoną do Play i nagle jak byśmy przenieśli się w czasie z roku 2000-go do 2022-go. Pozdrawiam ZaletyJedna zaleta - 20 zł za nrWadySłaby zasięg,słaby internet, wszystko słabe -
~Piki / 2022-12-02 01:16
Dałem już opinię w trakcie testów "piki / 2022-04-22 08:26" . Teraz mam Plush i pierwsze spostrzeżenia . 1) nieprzyjemna infolinia 2) zawsze wina klienta, telefonu itd 3) przy włączeniu wyszukiwarki długo próbuje wbić się internet, pomaga przełączenie w tryb samolotowy lub wył/zał dane . Gdy zgłaszam problem, że na kartach SIM innych operatorów nie mam tego problemu na siłę udowadniają, że to u mnie wina . Chcę wymiany SIM jako reklamacyjną - odmowa, chyba że zapłacę . Chyba prawda z tym co mi mówiła pani z Plus, że jest kolejkowanie klientów i Plus jako macierzysty daje radę, Plush i następni to drugi sort . Jeśli na moją reklamację znów zadziałają zbyciem przechodzę do innej firmy . Też opartej niestety na Plus ( tam gdzie często przebywam tylko Plus ma nadajniki - sprawdzone ) ale przynajmniej będę miał więcej w pakiecie . Aktualnie na drugim fonie testuję tego drugiego operatora i porównam , daję sobie czas . ZaletyCenaWadySpychologia na klienta, zero pomocy na infolinii , nieprzyjemny człowiek na infolinii -
~Monika / 2022-11-29 20:35
Byłam w Plushu przez 2,5 roku i z początku nie było żadnych problemów. Problemy zaczęły się gdy przedłużyłam umowę i wzięłam nowy telefon na raty. Zmieniłam zdanie i odesłałam telefon z rezygnacją z rat oraz umowy. Od prawie dwóch tygodni nie potrafią anulować mi tych rat, ciągle ktoś inny zajmuje się sprawą, dokumenty zostały przeniesione do innego działu, prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zwłokę. Obsługa klienta BEZNADZIEJNA. ZaletyNiskie ceny pakietów, dobry zasięg, można wziąć telefon na ratyWadyObsługa klienta koszmarna, każdy pracownik mówi co innego -
~asyx / 2022-11-26 10:32
Oferta w teorii nie jest zła ale ta siec to dno. 0 Obsługa klienta. Internet działa słabo jak na taką sieć. ZaletyBo są?WadyPotrafią wyłączyć pakiet przed upływem miesiąca.
Słaby internet.
Beznadziejna obsługa.
Żeniący słaby panel klienta w aplikacji -
~Dejw / 2022-11-23 23:41
Lipa przekret Co chwile problem chociazby ze sprawdzemiem stanu srodkow na koncie, procz tego uslugi zupelnie inaczej dzialaja jak te oferowane, polecam nue powiem ze nie ale,dla swiezakow czy os ktorym zalezy na internecie jest naprawde okej -
-
~kfoe / 2022-11-06 14:43
Porażka totalna. Kupiłem 2 startery tylko do udostępniania internetu - niby 200GB. Co z tego jak szybkość internetu poniżej 1mbit/s. Pomoc na infolinii, czacie - żadna. Przyjmują zgłoszenie, "rozwiązują" i nic się zmienia. Dodatkowo twierdzą, że nie mają określonej ilości dni na rozpatrzenie reklamacji. Mogą to zrobić nawet za rok. Nigdy więcej nie kupię ich startera. -
~Nonono / 2022-11-03 07:53
Kolejny raz jest tak, że doładowuje konto za 30 zł (pakiet bez limitu plus 15 GB) powinien odnowić się po doładowaniu...wcześniej nie dostaje żadnej informacji że oferta jest nieaktywna, czy zawieszona. Doładowuje konto, dostaje sms informujący o tym że kwota na koncie to 30 zł, odblokowano połączenia wychodzące (nie sprawdzam nawet tego smsa bo wiem czego mam się spodziewać - że pakiet jest odnowiony na kolejne 30 dni) ale nie...korzystam z pakietu bo myślę że wystarczy mi na miesiąc po czym okazuje się że nazajutrz o 7 rano dostaje sms 'niskie saldo, zostało 0.07 zł na koncie, doładuj się'. Powtarzam, że to nie pierwszy raz kiedy tak się dzieje. Wytrzymałam ponad dwa lata, ale pora na zmianę -
~Adrian / 2022-09-29 22:09
Żenada. Jak ktoś kiedyś tu wspomniał po 15 dniach potrafią wyłączyć pakiet. WadyKroją klientów ile się da0 -
~Reczo / 2022-09-22 12:32
Jestem rozczarowany z dwu i pół-letniego pobytu w Plushu.
Nie używam telefonu zbyt intensywnie to też wybrałem abonament za 25 zł z usługą przeniesienia numeru. Już na starcie zaczęło się podejrzane działanie PLusha, choć tak naprawdę Polkomtela - widniejącego na fakturach. Otóż naliczono mi opłatę za okres numeru tymczasowego, którego wcale niechciałem, gdyż do końca okresu rozliczeniowego działał mój aktualny numer. Polkomtel na siłe jednak wprowadził numer tymczasowy, którego nawet nie aktywowałem. Reklamacja oczywiście odrzucona.
Przez dwa lata byłem zasypywany po po 2-3 e-mailami i 2-3 smsami o płatności za fakturę(wystawiana 17stego, płatność 1wszego kolejnego miesiąca). Było to niezmiernie irytujące. Nigdy nie zalegałem z żadną płatnością, a byłem traktowany jak jakiś złodziej, który na pewno nie zapłaci.
Niedawno stwierdziłem, że mam dość tej żenującej sieci, której zasięg coraz częściej rozczarowywał. Przeniosłem numer do innej sieci. Ostatnimi dniami dostałem dosyć kuriozalną fakturę od Polkomtela o "opłacie odszkodowawczej", chyba za to że zmieniłem operatora. Nie widnieje ona nigdzie w umowie.
Podsumowując, całokoształt Polkomtela to firma typowego polskiego cebulaka, który chcecie wydoić ile się da, dając możliwie najmniej jak się da. To kosmos w XXI wieku, żeby ktoś tak funkcjonował. Plus, Plush czy Polsat i wszystkie ich usługi będę omijać po tym przykrym doświadczeniu szerokim łukiemZaletycena(wcale nie najniższa na rynku)Wadynatręctwo, obsługa klienta, jakość usług - czyli wszystko
strona 4 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »