Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 293 opinii

2.23 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.98
  • Oferta
    2.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolak / 2019-03-22 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Jakiś dodatkowy numer tymczasowy, pierwsza faktura 50% dopłaty do abonamentu, za numer tymczasowy i za używanie iPhona. TAK, w sieci jak ktoś ma iPhona płaci ekstra bo telefon automatycznie wysyła dane do serwerów appla. Przez kilka lat w różnych sieciach nawet nie wiedziałem o tym, ale w plush/plus mimo abonamentu no limit przez tydzień mam już dodatkowe 7zł doliczone. Po miesiącu wyjdzie ze 100% dopłaty! Problem z wypowiedzeniem umowy (mimo miesięcznego czasu). Nie przyjęto w salonie wypowiedzenia bo za krótko mam numer, ale fakturę już musiałem zapłacić i opłaty doliczają.

    A co można zrobić, żeby nie płacić ekstra za iPhone, cóż, albo zmienić telefon, albo wyłączyć jego funkcje typu imessage, facetime, icloud,.... po co mi telefon bez funkcji. Trzecia opcja uciekać jak najdalej od plush/plus!

    ŻENADA, nie podpisujcie, uciekajcie wszędzie byle nie tu, czuje się OSZUKANY!
    Wadyukryte opłaty mimo no limit (ściema), doliczenie za ekstra usługi do abonamentu bez możliwości rezygnacji z tych dopłat!
  • ~Bogdan / 2019-03-21 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie kłamstwo. Sieć słabo działa. Nie można normalnie korzystać z Internetu, strony nie chcą się ładować. Nie daje się wysłać zdjęcia w mesenger. Na zgłoszenia o tych i wielu innych usterkach mają olew, brak reakcji. Na infolinii ładnie zapewniają że naprawią Ale nikt się tym nie zajmie. Totalne dno i brak szacunku, po za tym przysyłają zawyżone faktury.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości korzystania z wykupionych usług. Internet muli albo go wcale nie ma. Zasięgu ciągle brak...
  • ~mario / 2019-03-13 07:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Który to numer do niczego nie jest potrzebny. To bardzo nieuczciwe. Konsultantka zapewniała, że nie ma żadnej opłaty inaugurującej, a ten numer tymczasowy jest całkowicie za darmo. Parę razy o to pytałem, bo ten numer tymczasowy do niczego nie jest mi potrzebny. Gdyby uczciwie powiedzieli, że trzeba zapłacić za inicjację usługi, to bym zapłacił. A tak - czuję się oszukany i cieszę się, że umowę mam na czas nieokreślony. Zaraz się z oszustami rozstanę, bo takie zachowania źle rokują na przyszłość.
    Zaletyteoretycznie bardzo korzystna oferta
    Wadynajlepiej żeby klient płacił za to, z czego nie korzysta i co do niczego nie jest mu potrzebne.
  • ~Paweł / 2019-03-11 18:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Mój komentarz jest tylko opinią i nie ma na celu obrażania nikogo. Posiadam plush na karte, co miesiąc doładowywałem za 30zł z czego cyklicznie pobierana była opłata w wysokości 25zł na nielimitowane rozmowy, sms i internet. Wszystko ładnie pięknie od prawie roku jak przychodził sms doładowywałem konto automatycznie ściągało mi pakiet. Aż do marca kiedy doładowałem za 30zł aby przedłużyć na kolejny miesiąc w oczekiwaniu iż pakiet wznowi się automatycznie jak to miało miejsce przez rok czasu. Nic bardziej mylnego 11 marca okazała się ze zabrakło środków na koncie i zablokowane zostały rozmowy wychodzące sms i internet. Próbując dzwonić wytłumaczyłem sprawę i usłyszałem ze w trakcie włączania pakietu powinienem nie korzystać z transmisji danych ponieważ istnieje możliwość że transmisja danych przejdzie w tryb bez pakietu co miało miejsce. Pan z infolinii zaproponował że musze doładować konto żeby móc dalej korzystać. Nie mógł mi pomoc znalezienia przyczyny co stało się z moimi środkami ponieważ nie ma wglądu wstecznego i żeby uniknąć w przyszłości takich problemów zebym skorzystał z abonamentu. Gdybym tak chciał zrobiłbym to dawno. Nie chodzi mi o te 30 zł ale sam fakt. Według mojej opinii infolinia jest małopomocna nie próbowali znaleźć przyczyny bądź wykazania chęci poszukania przyczyn. Radze się zastanowić nad wyborem ponieważ jest sporo innych operatorow którzy maja podobne oferty. Ta opinia powtarzam nie ma na celu promować innych operatorów ani nikogo obrażac
  • ~Bazyli / 2019-03-10 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    1. Super stosunek abo do oferowanej usługi.
    2. Cena telefonu najtańsza dostępna z ceneo czy ze skapca.
    3. Telefon bez brandingu
  • ~Lucky / 2019-03-09 07:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia działająca 24 / 7 to jakiś mit. W ogóle nie można się dodzwonić do nich. Pierwszy raz mam do czynienia z plushem plusem i nie wiedziałem takie dziadostwo 3 razy czekałem po 30 min i nie skontaktowalem się z konsultantem!!!! W Playu nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło.
    WadyObsługa klienta
  • ~Marconii / 2019-02-14 11:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziadostwo i to nie małe zasięg tego operatora daje dużo do przemyślenia. Podobnie z promocjami Plush na kartę Nie wyrabiają sie z aktywacjami lub znikają pakiety internetowe 10GB JAK KTOS NIE PATRZY NA APLIKACJE PLUSA TO NAWET Z STANU ZERO MOŻNA MIEDZ DUŻO NA MINS. Wi ęc lepiej wybiesz coś co nie jest pod siec plusa i oszczędź nerwów
    Zaletysieć komórkowa odrębna nie wirtualna
    Wadyzasięg , awaryjność pakietów , nie nadążanie promocji z funkcjonowaniem
  • ~EP / 2018-12-11 20:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam internet w Plushu ten droższy z 40 GB na początek. Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że transmisja do Ipli pomniejsza limit danych, pomimo iż system w zasadzie korzysta z plusa a tam transmisja do ipli nie pomniejsza limitu.
    Ciekawa to zagrywka Polkomtela i CP skoro to działa w jednym systemie. Ponieważ miałem zamiar korzystać z ipli w połączeniu z internetem Plusha w tej sytuacji zrezygnuję z obydwu form. Pewnie przy pełnej opcji 120 GB można jakiś czas oglądać kanały tv w ipli ale i tak trzeba by oszczędzać kosztem rozdzielczości a więc gorszej jakości obrazu.
    Z drugiej strony ipla, podobnie jak inne telewizje, co kilkanaście minut puszcza reklamy a limit idzie się paść.
    Zaletyduży pakiet to fakt
    Wadytransmisja do ipli pomniejsza limit co dyskwalifikuje internet Plusha
  • ~Użytkownik Plush'a / 2018-12-02 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus NIE potrafi dostarczyć stabilnego sygnału sieci na terenie, w którym ja mieszkam ( okolice pomiędzy Radomiem, a Przysuchą ) ! Ciągle komunikaty "brak sieci", a jak już sieć się pojawi to maksymalny poziom jaki da się uzyskać to 2 kreski na 5 !
    Internet mobilny działa tak samo BEZNADZIEJNIE !
    Dodam, że największe problemy są wieczorem i nocą, rano i po południu jeszcze jakoś to się wlecze ale korzystanie z mobilnego internetu to DUŻA próba nerwów !
    Myślałem, że to może problem z moim smartfonem ale nie, sprawdziłem na dwóch innych i jest tak samo źle !
    Nie polecam !
    ZaletyPrzy obecnej ofercie innych sieci - brak zalet!
    WadySłaby sygnał sieci lub całkowity jego brak!
    Internet mobilny wlecze się jak stara krowa !
  • ~Karol / 2018-11-15 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba wyjaśnienia kilku reklamacji bez skutku, jednym słowem siec-tragedia
  • ~dsa123 / 2018-11-06 19:33
    Ocena: 3.67 / 5
    Moja żona była 3 miesiące w plushu. Po przeniesieniu do ich sieci miało być 3 miesięcy za darmo,a niestety nie było , dziwne naliczanie za roczną ważność karty 5 zł, doładowałem żeby po trzech miesiącach pobrali 25 zł plus 5 zł za ważność konta było 30 zł i dziwnym trafem pobrali te 30 zł za jakieś dziwne usługi, wkurzony przeniosłem numer żony do innej sieci.
    Zaletyoferta
    Wadydziwne naliczanie usług, niejasne informacje w sms esie po podaniu kodu
  • ~Milena / 2018-10-20 10:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Nie sajcie sie nabrac. Przeniesienie numeru oznacza obowiazkowy, platny numer tymczasowy. Przeniesienie numeru niewiadomo kiedy nastapi.
  • ~Ines / 2018-10-13 15:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Po pół roku użytkowania nie mam na co narzekać. Zasięg jest w miarę, na trasie trochę zrywa, oferta na abonament na czas nieokreślony bardzo atrakcyjna, dostaje też więcej gigabajtów niż w starterze (10g) - program lojalnościowy, nie muszę się martwić o brak internetu. W cenie 25 zł mam rozmowy do wszystkich i smsy oraz telefony stacjonarne. Dogodna aplikacja na telefon w której można wszystko kontrolować. Jadąc za granice mam 2gb internetu. Full wypas za tak niewiele. Polecam każdemu.
  • ~Riviar / 2018-10-11 20:18
    Ocena: 3.33 / 5
    Bezczelne zlodziejstwo w postaci obowiązkowych numerów tymczasowych przy przenoszeniu numeru i najgorsza na rynku obsługa klienta zdecydowanie na minus.
    Z kolei, jeśli nic się od nich już nie chce, i abonament sobie leci, to jest całkiem nieźle. Oferta jest cenowo ok. Zasięg w porządku.
    Chaos organizacyjny przenosi się też na usługi. Np roaming jest domyślnie wyłączony, ale plus bardzo chętnie sprzeda jakiś dodatkowy pakiet roamingowy, który nie może działać. Powodzenia w domyślaniu się czemu roaming nie działa, jeśli przegapiłeś tę linijkę maczkodruku wśród stosu papierów z umowy. Konsultanci nie potrafia nigdy pomóc, kasa za niemożliwą do użycia usługę leci, Plus szczęśliwy.
    ZaletyCena
    Zasięg
    Pakiet internetu
    WadyFatalna obsługa klienta
    Dojenie klienta na numerach tymczasowych, których nikt nie potrzebuje
  • ~endi / 2018-10-03 09:20
    Ocena: 3.67 / 5
    miałem przejść z Orange do Plusha 2 miesiące wcześniej. I co? Zapomnieli... rozumiecie??? Plus zapomniał wypowiedzieć umowę w Orange. Ręce opadają.
  • ~stamjoz / 2018-09-27 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Miało być 10 giga na transfer danych i 10 giga na media społecznościowe po wykorzystaniu 10 giga przycieli mi do 32 czyli nie mają dwóch liczników kto z czego korzysta i najlepiej dać tylko 10 giga. W obsłudze telefonicznej i punkcie stacjonarnym nikt nic nie wie siedzą bo za to im płacą.
    Wniosek reklama plusha kłamie.
  • ~mimti / 2018-08-24 09:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalna niekompetencja.Nikt nic nie wie.Mnustwo nerwów straconych i tyle
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~pol / 2018-08-17 18:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie potrafia zrealizować przeniesienia numeru.Konsultanci beznadzieja arogancja.Co konsultant innej tresci odpowiedz.
  • ~osowobych / 2018-07-27 14:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawiodłem się. Sprzedają usługę z LTE i nie potrafią jej dostarczyć, bo nikt nie wie w dziale technicznym, jakie ustawienia powinny być w moim telefonie, żeby działało. Faktura wystawiona i teraz jeszcze mi przypominają, żebym czasem nie zapomniał im zapłacić za NIC. Po prostu D.N.O.
    Na umowę czekałem za długo, bo wybrali najtańszego i najgorszego chyba kuriera: TNT.
    WadyUsługa po prostu nie działa
  • ~o / 2018-07-22 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta to dno! Daw tygodnie wydzwaniania, nikt nic nie wie, pięć razy umowa anulowana, dwa razy zawarta i nadal brak kuriera z telefonem i papierami a każdy konsultant mówi co innego. SZKODA CZASU, NIEKOMPENENCJA POSUNIĘTA DO GRANIC!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4687
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2616
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1098
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186