strona 13 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Marcel / 2021-04-02 21:49
Witam, jakość rozmów źla, internet tragedia, to nie jest ten plus co wcześniej. Teraz to tylko głupie reklamy z Majewskim, dno -
-
~Marcel / 2023-08-11 15:23
Gdy już dodzwaniam się do biura obsługi, często mam wrażenie, że dodzwoniłem się na jakiś oddział zamknięty. Ci ludzie, dobrze że chociaż język polski znają. Inteligencja rodem z czasów dinozaurów.
A co do sieci, hm, gdybym ją w domu miał (Warszawa Wawer), pewnie coś bym napisał, tymczasem mam tylko 2 kreski sieci 2G, reszta istnieje dopiero przy altance, ja serio mówię. Poszedłem zatem za altankę zrobić speed test. No i zrobiłem, wynik stawia pióra dęba. To jest Plus? Lider? Najlepszy? Najszybszy? Największy?
6 mega w porywach i to w godz. porannych w lte. 5G nie sprawdzałem, albowiem nie dotarło jeszcze nawet nad altankę.
Kpina, żenada, nie wiem jak to nazwać.WadyBrak zasięgu 5G, brak zasięgu 4G, znikomy zasięg 2G-3G, prędkości internetu sprzed 20 lat, biuro obsługi ze wspólnym IQ na poziomie ślimaka -
~Marcin / 2023-08-17 10:47
Zwykła kpina. SMS opóźnione, MMS często nie docierają w obie strony, prędkość lte na poziomie Hspa sprzed kilkiu lat, bardzo mizerny zasięg plusa, wszędzie praktycznie 2,3 kreski a biuro obsługi w tej sieci powinno zostać oddelegowane na przymusowe leczenie. Nie polecam Plusha, moim zdaniem ta sieć nadaje się w kosz. Ja rozumiem, gdyby to była jakas wiocha gdzieś w puszczy ale mowa o środku Gdańska. Wsadźcie sobie w d u p s k a ten przereklamowany internecik i przestańcie brać kase za 5g bo 5g nie macie i miec nie bedziecie. Od kiedy 5g działa na agregacji 4x4 w Lte, od kiedy? Pasmo 1800 macie tak zamulone że ledwie 15 mega idzie z tego wycisnąc a 2600 wcale lepsze nie jest. Cwanym sposobem połączyliście 4 pasma i nazywacie to 5G?
Tym prokurator powinien się zająć.
Dlaczego transfer po godz. 1:00 w nocy maleje i poprawia się dopiero po 8 rano?
Dlatego, że mam wykupione nocki bez limitu i po to, abym nie pobrał zbyt wiele?
Uje Uje i Uje raz jeszcze.WadyPlush powinien sprzedawać swój śmieszny internet misiom w lesie -
~Marcin / 2024-09-28 11:32
Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 23Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 16Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
Karta KOSZ... -
~marco / 2023-08-23 21:31
.... chyba większość tych opiniotwórców, jak ostatnia para laików powinna znaleźć się na przymusowym leczeniu, a tej parze obrzydliwej, to połamać kości krzyżowe i trzony kręgowe, by więcej nie pisali fałszywych opinii i nie łamali nikomu kręgosłupów, oni nikomu niczego nie będą wskazywac .... proszę bardzo, do roboty .... -
~Marek.p / 2021-02-24 15:40
Najgorsza sieć z możliwy doliczanie 202zl do faktury bo akceptują sztuczne plantosci ZaletyBrak firma zenadaWadyWszystkie mozliwe -
~marko / 2023-07-22 19:50
.... oni nie rozumieją, co do nich się mówi i pisze, ale z reguły zawsze są winni, ale głupie klientki tego nie pojmują .... -
~Marzena / 2023-04-28 21:54
Uważajcie na umowy. Usługi dodatkowe włączają sami (dododatkowe opłaty) o tym dowiecie się dopiero jak dostaniecie fakturę za miniony okres. Jak zadzwoniłam do obsługi klienta to mi powiedzieli, że sama sobie włączyłam bo albo gdzieś potwierdziłam albo smsa dostałam o zaakceptowałam. Jak powiedziałam, że nic z tych rzeczy to się dowiedziałam, że jednak jest taki zapis w umowie i oni włączają, a na życzenie klienta mogą wyłaczyć. Strasznie kręcą. ZaletyBrak zaletWadyWłączają dodatkowe usługi bez Twojej wiedzy -
-
~Matt / 2023-01-12 09:34
Firma polkomtel plus plush opisuje umowy w sposób aby wprowadzić w błąd i jak najbardziej wycisnąc z kasy swoich klientow, jak tylko dostali moj numer mialem 3 telefony dziennie od dziwnych typkow proponujacych "korzystniejsze" układy majace mnie uwiezic na jak najdluzsze terminy umów. Naliczają odsetki od niezapłaconych faktur jak lichwiarze, z czym nie spotkałem sie u innych telefonii. Toksyczna, ohydna firma z praktykami na granicy przestępstw. Zaletykażda inna telefonia tylko nie polkomtel -
~Michal / 2021-02-24 19:13
Dziękuję bardzo za taki internet, gdzie na LTE i pełnym zasięgu dzisiaj cały dzień nie działa!
Nie polecam, szczególnie gdy musicie polegać na tym internecie, bo o okreslonej godzinie musicie wykonać coś ważnego. Dzisiaj zawiodłem się bardzo!Zalety----Wadyinternet -
~misia / 2024-05-22 09:38
No masakra jakas, kupilam karte w sklepie z zamiarem zeby zmienic na eSim bo przeciez proces mial byc taki prosty. Absurd! Logowanie tragedia, jakies rozne portale- nic nie PLUSH ale wszytko Plus albo Iplus, jakies poplatanie z pomieszaniem tymi kodami. Wszytkie pieniadze co doladowalam wydzwonilam do obslugi klienta... ktorzy mi nic nie pomogli...a kasa z konta leci. Jak juz doszlam do momentu ogarniecia tego glupiego codu QR to "blad techniczy sprobuj pozniej" tyle godzin czekania odswiazania telefonow do obslugi i nic. ZaletyZERo unikajcie -
~naiwniak / 2022-02-23 17:00
Przy rozmowie z konsultantem miałem mieć abonament za trzy numery 75 zł brutto i 30 GB internetu na każdy nr w umowie było 30 zł, dzwonię, pani mówi że tak będzie tylko muszę poczekać do następnego okresu rozliczeniowego jest ten ich okres i do zapłaty 105 za 3 nr. Omijać Bydło szerokim łukiem, a dodzwonić się aby coś wyjaśnić masakra, zero zasięgu,, jakieś śmieszne programiki każą instalować do rozmów przez wifi, to nie działa. Muszę jakoś wytrzymać te 2 lata i zapomnieć o czymś takim jak Plus i Plusch. Jeszcze raz wszystkich przestrzegam nie Plusch. Zaletyżadnych zaletWadyzasięg zerowy i cwaniactwo w obsłudze klienta. -
~Nie dla plusha / 2020-02-18 21:51
Najgorsza sieć z jaką miałem styczność. Ciągle przychodzą sms że ktoś próbował się dodzwonić mimo że zasięg jest. Problem z zasięgiem potwierdzony przez konsultantów oraz dział techniczny A reklamacja odrzucona bo dział reklamacji twierdzi że wszystko działa jak należy. Kolejna reklamacja złożona telefonicznie i okazało się że konsultant odczytał mi co innego A co innego wysłał. Nikt nie wie dlaczego A po zawarciu tej informacji w kolejnej reklamacji nie dostałem żadnej odpowiedzi odnośnie tej sytuacji. ZaletyBrakWadyZasięg
Dział reklamacji
Infolinią -
~nnn / 2020-02-05 11:02
UWAGA! W ofercie PLUSH INTERNET MOBILNY kiedy wyśle się SMS wakacje i od przyszłego okresu rozliczeniowego nie korzysta się z usługi są naliczane ogromne pieniądze za internet! Podpisałem umowę po koniec miesiąca a okres rozliczenia kończy się z 4/5 dnia miesiąca! Żadnego powiadomienia i za internet naliczyło mi kwotę ponad 615zł !!!!!!!! Wadybrak powiadomień, ogromne opłaty -
~Nonono / 2022-11-03 07:53
Kolejny raz jest tak, że doładowuje konto za 30 zł (pakiet bez limitu plus 15 GB) powinien odnowić się po doładowaniu...wcześniej nie dostaje żadnej informacji że oferta jest nieaktywna, czy zawieszona. Doładowuje konto, dostaje sms informujący o tym że kwota na koncie to 30 zł, odblokowano połączenia wychodzące (nie sprawdzam nawet tego smsa bo wiem czego mam się spodziewać - że pakiet jest odnowiony na kolejne 30 dni) ale nie...korzystam z pakietu bo myślę że wystarczy mi na miesiąc po czym okazuje się że nazajutrz o 7 rano dostaje sms 'niskie saldo, zostało 0.07 zł na koncie, doładuj się'. Powtarzam, że to nie pierwszy raz kiedy tak się dzieje. Wytrzymałam ponad dwa lata, ale pora na zmianę -
~Nosal / 2020-10-27 15:10
Sieć przysłała umowę na innych warunkach niż przez telefon, na reklamacje odpowiedzieli nie chcesz tego co na papierze to zerwij umowę. Problem w tym, że po zerwaniu rozegrał się dramat. To znaczy parę dni po rozwiązaniu umowy przenieśli do swojej sieci mój numer - bez zgody, po czym go wyłączyli. Mija miesiąc, wieloletni numer został skasowany, faktury przychodzą, umowy nie ma, reklamacja utknęła kilka tygodni temu. Infolinia nie jest w stanie pomóc i każą pisać maile, a mailowo odpisują zgłoszenie przyjęte. Firma działa tak - numeru nie ma co oznacza, że nie bardzo można coś załatwić (nikt nic nie wie, bo jak wyłączyli numer nie mają go w bazie więc nie ma czego reklamować), ale fakturę do zapłaty już można wysłać... ZaletycenaWadycena - płcisz za nic
aplikacja jak z lat 90-tych
infolinia nie jest w stanie pomóc
dodatkowe opłaty: numer tymczasowy, płatne smsy konfiguracyjne (iPhone)
brak szacunku do klienta
degrangolada ogólna
dewizja sieci - naciągnąć, oszukać, olać i zapomnieć -
-
~okko / 2023-06-05 15:07
nie polecam kupilem rodzinie i nie dziala dobrze i nie polecam Zaletynie ma -
~OSZUKANA / 2020-03-18 22:14
Nie wiadomo od czego zaczac.... osoby pracujace niekompetentne...nie potrafia rozwiazac problemu to sie rozlaczaja...dodatkowo chamskie odzywki do klinta...a sama siec to porazka... oszukuja ludzi jak moga...najgorsza siec z jaka mialam do czynienia... NIE POLECAM!!!!!!!!!!! OSZUSCI I ZLODZIEJE! ZaletyBRAKWadySAME WADY, PAKIETY ZA KTORE SA POBIERANE PPIENIADZE A W RZECZYWISTOSCI NIE MOZNA Z NICH KORZYSTAC, ZASIEG...A RACZEJ JEGO BRAK... A I KONSULTANCI NA CZACIE...BEZ KOMENTARZA...CHAMSCY... NIEKOMPETENTNI... ROZLACZAJA ROZMOWE ZAMIAST POMOC... -
~patrycja / 2021-09-27 11:57
Otrzymana przeze mnie karta jest wadliwa, nie da się jej włożyć do telefonu (nie jest to winą telefonu, gdyż inne karty wchodzą), a za wymianę JA MUSZĘ PŁACIĆ, mimo że wina leży po ich stronie. Jakby tego było mało w celu wymiany karty trzeba czekać minimum 3 dni na jej aktywację, bo w punkcie nie mogą mi jej po prostu wymienić. Jakieś nieśmieszne żarty, porażka Wadypłatność po stronie klienta za wysłaną przez plush wadliwą kartę, nielogiczne działania ze strony systemu i obsługi -
~penek / 2023-07-03 23:31
Po ponad roku dałem sobie spokój z tą siecią. Internet dramat. Zasieg tez kiepski. A najgorsze jest to, że pakiety sami wyłączają przed upływem 30 dni. Mojej mamie pakietu w ogóle nie aktywowali po zapłaceniu. Oszuści. ZaletyŻadnychWadyDużo by wymieniać
strona 13 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »