Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 290 opinii

2.23 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.99
  • Oferta
    2.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbych / 2019-09-03 01:08
    Ocena: 3.33 / 5
    Przed koncem pakietu pieniadze znikaja z konta pani w EBOA powiedziala ze to zadatek na internet.
    WadyZadatek na internet
  • ~Kargól / 2019-08-25 09:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Posiadam plush na kartę prawie od początku tej sieci i jestem zadowolony. Posiadam pakiet za 25zł. Doładowuje 50zł co 2 miesiące. Internet mi starcza bez problemu (często dzieci oglądają bajki)GPS przeglądanie Internetu czy używanie smartfona jako router.
    ZaletyTania dobry zasięg możliwość zrezygnowania w każdym momencie
    WadyTrzeba niestety pilnować doładowanie
  • ~Em. / 2019-08-06 20:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Identyczna sytuacja jak w komentarzu użytkownika ~kat. "Wakacje od abonamentu" włączyły się same, opłaty są naliczane niesamowicie duże, reklamacja do ~30dni, oferty zmienić "się nie da" do następnego okresu rozliczeniowego. Czyli lepiej nie używać przez MIESIĄC własnego, głównego nru, bo nie wiadomo czy reklamacja się uda... Świetnie. NIE POLECAM.
    Zaletyniby spoko oferta..
    Wady.. ale czają się na to, że ktoś da się nabić na ukryte opłaty "bo system sam zawinił".
  • ~Tomasz / 2019-08-05 21:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chcecie dostać wyczerpująca odpowiedź na niedopowiedziane zagadnienia nie dzwoniąc to radzę pisać na messenger, na maila odpowiedzą Wam po kilku dniach w tak głupi sposób, że głowa spada ????????‍♂️
    ZaletyNiezła oferta
    WadyNiekompetentna obsługa klienta
  • ~Jerzy / 2019-07-31 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam tylko internet i jest strasznie nie stabilny, powolny ( szybciej to już chyba tylko ślimaki biegają )
    ZaletyBrak, bynajmniej ja takich nie widzę
    Wadynie stabilny, powolny jak na LTE
  • ~Rozczarowany klient / 2019-07-31 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Obsługa klienta Plusha /infolinia/ spowodowała że zdecydowałem się na odstąpienie od umowy.Oferta wydała mi się atrakcyjna.Pierwsza rozmowa z konsultantem o przeniesieniu numerów jak i załatwieniem formalności była bez zastrzeżeń.Schody zaczęły się przy następnych kontaktach z infolinią Nie oddzwonienie na podany numer i brak zaangażowania w udzieleniu wyjaśnień o zamówionych telefonach na samym początku spowodowało o odstąpieniu od umowy.
  • ~Beata / 2019-07-24 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenosząc numer do Plush otrzymujesz obowiązkową,tymczasową kartę SIM, za którą płacisz normalny abonament chociaż leży w szufladzie. Tak więc do momentu przeniesienia numeru płacisz podwójny abonament nawet 3 miesiące( u poprzedniego operatora i u Plush-a).Nie informują o tym przy podpisywaniu umowy.
    Złodziejstwo !
    Nie polecam Plush-a !
  • ~ Irek / 2019-07-23 22:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Większość opinii negatywnych... i co, nie można nic z tym zrobić??? Będą tak dalej doić klientów? A najciekawsze jest to, że nigdzie w umowie nie jest napisane, że nr tymczasowy jest płatny i że w momencie przenoszenia numeru do plush abonament 3 m-ce gratis nie obowiązuje! I niestety trzeba płakać i płacić
    ZaletyŻadnych zalet
    Wady Tak nie można,trzeba to ukrócić
  • ~kat / 2019-07-23 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam abonamentu z Plusha, zostałam ostatnio przez nich oszukana. Została mi włączona usługa Wakacje bez mojej zgody. W konsekwencji tego pobierane są ode mnie niesamowicie duze opłaty za wszystkie usługi. Reklamacja złożona, do 30 dni czekania, a opłaty rosną. Nie mogę korzystać z telefonu przez miesiąc, bo nie wiem czy reklamacja zostanie uznana, a kasa leci i to nie mała. Naciągacze.
    Zaletynie ma żadnych
  • ~Daro / 2019-07-12 08:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga na numery zagraniczne za które płacisz!!!!
    Nigdy przedtem nie miałem takiej sytuacji a teraz po przeniesieniu numeru ciągłe telefony z początkiem +500 płatne 4 zł!!!!
    Obsługa ma to gdzieś a kasa płynie....
    Aplikacja to kpina....
    Tanio miało być... 25 zł a tu już " wydzwonilem 130 zł na jakieś egzotyczne wyspy!!!!
    Reklamacja bezskuteczna
  • ~wioleczka / 2019-07-09 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci!!!!
    oferta jak sie okazuje w praktyce inna niż przedstawiona przez operatora...
    doladowujesz konto za 30 dni a po 9 dniach juz blokada konta:/ to jest jakaś zenada
    obsluga klienta...przez internet to już w ogóle żenada... osoby,które tam pracują nie maja pojęcia o pakietach i usługach sieci.
    Wadyoszukiwanie ludzi
  • ~Piter / 2019-06-12 18:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Super taryfa Plush Abo, przeniesienie numeru szybko sprawnie, telefon zakupiony w bardzo dobrej cenie, i muszę pochwalić, obsługa na infolinię bardzo się poprawiła.
    ZaletyOferta, obsluga
    WadyNie widzę większych
  • ~PLUSH ABO / 2019-06-11 23:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam od 2,5 miesięcy PLUSHA (numer przeniosłem z PLAY). Niby wszystko z samą jakością usług jest ok, ale ich e-bok to jakaś masakra. Nie można zobaczyć ile GB zostało nam z PAKIETU na YOUTUBE (ani logując się przez laptopa ani w aplikacji w telefonie), podgląd naszych rozmów mamy tylko w bieżącym cyklu rozliczeniowym, nie można zobaczyć gdzie dzwoniliśmy 2 miesiące temu. Dodatkowo w bieżącym wykazie rozmów nie ma pokazanych usług które widzimy jako dodatkowo płatne, jest tylko ogólna informacja, że mamy np. 6 zł ponad rachunek a nie wiemy z czego to wynika. Najlepsze jest to, że dzwoniąc na BOK oni też tego nie mogą zobaczyć bo jest RODO i żeby się tego dowiedzieć musimy zgłosić oficjalną reklamację i wtedy odpisze nam dział reklamacji gdzie dodatkowe koszty zostały nabite. Takiego czegoś u żadnego z operatorów nie ma. Jest to mega upierdliwe i nie wiem czy po jakimś czasie nie przeniosę się do nju, bo mam tam już 2 numery i wszystko jest idealnie.
    Zalety-Duży pakiet internetowy
    -niskie koszty miesięczne
    Wady- Masakryczna obsługa BOK
    - fatalna obsługa konta klienta przez internet (brak wielu niezbędnych opcji)
  • ~Rafał / 2019-05-28 08:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Przenosiłem numer z orange do plusch, tak mi załatwili to przeniesienie że płacę fakturę w plusch i orange. Dzwoniąc do operatora dowiedziałem się że muszę sam zrezygnować z orange, ot takie załatwianie sprawy. A i wogóle to moja wina nie raczyli poinformować że operator orange nie zgodził się na zamknięcie umowy(umowa na czas nieokreślony). Miałem zmienić operatora na kilku numerach, ale widzę że obsługa klienta w plusch to dno dna i szybko mnie wyleczyli z ich sieci.
  • ~kjam / 2019-05-17 09:02
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem 2-miesiące w Plush ABO zasięg MASAKRA mieszkam w Bytomiu przeszedłem z Play(10 lat) przeszedłem do Plush moja porażka w piwnicy nie mogę rozmawiać poza tym prędkość internetu upadek lepszy jest Aero2
    Wadybok nie kompetencja przedstawicieli przy reklamacjach to jest bolączka również operatora Play
  • ~Tom / 2019-05-15 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Cena nawet ok, ale działanie internetu to żart, oglądanie czegoś to koszmar, problemy z zasięgiem często nawet strony się otwierają gorzej niż na modemie dawno temu.
  • ~Dromader / 2019-04-30 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, na fakturze dodatkowe koszty za numery zagraniczne. Pracownicy tłumaczą, że ponoć telefon sam wysyła, choć nigdy wcześniej nie miałem w innych sieciach takich problemów. Reklamacja fikcja, nawet nie bardzo wiadomo co i dlaczego trzeba dodatkowo płacić, a płacić ekstra trzeba regularnie nawet jeśli opcja wszystko za free w abonamencie (np. za numer tymczasowy, za SMS-y autoryzacyjne wysyłane bez wiedzy użytkownika, za opłacenie faktury przez ich system przelewu internetowego...). Wypowiedzenie umowy zaczynaja się schody i problemy w salonie mi odmówiono, przez telefon też nie można. Drogo, nie warto. Niby to PLUS, ale lepiej traktują nawet w wirtualnych sieciach. Na dobicie aplikacja, źle pokazuje, nie pokazuje wszystkiego, tragiczna funkcjonalność i wygląd lata 90-te.
    Wadydrogo, dodatkowe opłaty, problemy z wypowiedzeniem umowy, słaba aplikacja, ...
  • ~Daniel / 2019-04-26 00:18
    Ocena: 3.33 / 5
    Miałem Redbull Mobile i internet w promocji -śmigał z dobrą prędkością ,ale RB zlikwidował temat i znalazłem Plusha. Oczywiście zasięg na mapce super,ale kupiłem starter i sprawdziłem -było ok ,więc umowa na internet 40 GB ,docelowo 120 GB za 30 zł -super jak dla mnie ,ale...niestety prędkości już inne niż na starterze . Starter ok 45 Mbps ,a na SIM internet to od 5 Mbps do 40 ,wysyłanie za to nawet i 50 Mbps . Trochę się zawiodłem ,bo podobno sieć Plusa (z tej korzysta Plush) jest bogata ,a tutaj pewnie jest jakiś podział na klientów swoich i obcych .Na razie może być ,ale czekam na pojawienie się lepszej oferty
    Zaletycena
    Wadysłaba prędkość pobierania
  • ~Karolak / 2019-03-22 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Jakiś dodatkowy numer tymczasowy, pierwsza faktura 50% dopłaty do abonamentu, za numer tymczasowy i za używanie iPhona. TAK, w sieci jak ktoś ma iPhona płaci ekstra bo telefon automatycznie wysyła dane do serwerów appla. Przez kilka lat w różnych sieciach nawet nie wiedziałem o tym, ale w plush/plus mimo abonamentu no limit przez tydzień mam już dodatkowe 7zł doliczone. Po miesiącu wyjdzie ze 100% dopłaty! Problem z wypowiedzeniem umowy (mimo miesięcznego czasu). Nie przyjęto w salonie wypowiedzenia bo za krótko mam numer, ale fakturę już musiałem zapłacić i opłaty doliczają.

    A co można zrobić, żeby nie płacić ekstra za iPhone, cóż, albo zmienić telefon, albo wyłączyć jego funkcje typu imessage, facetime, icloud,.... po co mi telefon bez funkcji. Trzecia opcja uciekać jak najdalej od plush/plus!

    ŻENADA, nie podpisujcie, uciekajcie wszędzie byle nie tu, czuje się OSZUKANY!
    Wadyukryte opłaty mimo no limit (ściema), doliczenie za ekstra usługi do abonamentu bez możliwości rezygnacji z tych dopłat!
  • ~Bogdan / 2019-03-21 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie kłamstwo. Sieć słabo działa. Nie można normalnie korzystać z Internetu, strony nie chcą się ładować. Nie daje się wysłać zdjęcia w mesenger. Na zgłoszenia o tych i wielu innych usterkach mają olew, brak reakcji. Na infolinii ładnie zapewniają że naprawią Ale nikt się tym nie zajmie. Totalne dno i brak szacunku, po za tym przysyłają zawyżone faktury.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości korzystania z wykupionych usług. Internet muli albo go wcale nie ma. Zasięgu ciągle brak...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4613
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1046
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4460
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186