Jak czytam te negatywne opinie to wydaje mi się , że ludzie są mało rozgarnięci. Czytać i jeszcze raz czytać. Oferta jest świetna i przeniosłem trzy numery.
ZaletyOferta
WadyObsługa przez internet wszystko samemu trzeba załatwiać. Brak stacjonarnych punktów, ale oferta przez to nizsza
~PLUSH ABO / 2020-04-23 16:10
Ocena: 1.67 / 5
Mam w Plush telefon na abonament równy rok, umowę zwarłem przez net wybierając pakiet bezterminowy z 10GB Yotube i darmowym pakietem Social Free. Umowę podpisałem przez kuriera szczerze mówiąc nie czytając jej bo wiadomo jak to kurier, żeby tylko jak najszybciej, stoi nad głową i przewraca kartki byle szybko bo się spieszy. Przez ten rok byłem zalatany i nie kontrolowałem na co schodzi dokładnie transmisja danych aż do momentu kiedy od miesiąca jestem w domu z wiadomego powodu (znanej nam choroby) i zauważyłem, że korzystając z WhatsApp-a dane schodzą mi z głównego pakietu a nie powinny zużywać wcale danych. Dnia 4 kwietnia zgłosiłem problem na infolinii, konsultant długo sprawdzał i stwierdził,że faktycznie pakietu nie ma włączonego od początku umowy i zrobił zgłoszenie. Do dziś (23 kwietnia) zero odpowiedzi ze strony Plusha więc dzwonię do nich. Facet na infolinii mega arogancki, stwierdził,że zgłoszenie jest rozpatrzone negatywnie,bo podpisałem umowę na warunkach bez tego pakietu Socjal Free i słusznie dano odmowę bo nie ma pakietu na umowie jakby to była moja wina,że wybierając promocję u nich na stronie system nie zaczytał pakietu. Rozmowa była prowadzona tak,że czego ja oczekuję skoro w umowie nie ma pakietu więc nie mają prawa mi go włączać. Po dłuższym wykłócaniu się z nim stwierdził,że mogę złożyć reklamację ale to z wielką łaską, facet nie potrafił zrozumieć, że ja kupowałem abonament przez ich stronę i tam był tylko jeden wybór pakietu z Socjal Free więc nie było opcji,abym wybrał jakiś inny abonament bez tego pakietu. Z wielkim trudem udało mi się to zareklamować, ale znając Plusa nie wiem czy będzie reklamacja pozytywnie rozpatrzona. Jeśli nie to znaczy, że oszukują klientów, natychmiast przejdę do innej sieci. Obsługa klienta na infolinii PONIŻEJ KRYTYKI.
ZaletyDobry zasięg
Wady-brak w abonamencie pakietów, które powinny być włączone zgodnie z tym co mają na stronie
- tragiczna obsługa klienta na BOK, arogancja, roszczeniowy i apodyktyczny ton głosu, konsultant mówi tak jakby rozmawiał z jakimś swoim poddanym
~Paweł / 2020-04-23 00:57
Ocena: 2.00 / 5
Sa bezczelni i aroganccy.
Po przeniesieniu numeru kaza sobie placic za caly miesiac za jakis tymczasowy numer.
I cham sie na mnie drze na infolinii ze trzeba patrzec i czytac co sie podpisuje.
Nie ma to jak w czasach wirusa usiasc z kurierem w samochodzie i przeczytac ze zrozumieniem 80 stron kwitow i regulaminow. W 5 minut.
O moim przypadku pisza juz na forach od 2017roku. Takze to nie jest niedopatrzenie tylko ukryta oplata za aktywację.
Widze ze plus nadal pielegnune dobre praktyki komunikacji z klientem, tak samo od 15 lat. Jakosc uslug jak poczta polska
Nie polecam interesów z takimi walami. Nie wiadomo czego sie po nich spodziewac ile jeszcze kruczków maja w zanadrzu.
Klient to dla nich smic do oskubania
ZaletyTanio, chociaz nie. Umawialiśmy sie na 40zl za 2 numery za miesiac gadania. Skasowali mnie 54zl zanim wlozylem karte do telefonu.
WadyDziady!
~_Tony / 2020-04-09 00:46
Ocena: 2.67 / 5
Byłem w Plushu niecały rok. Oferta całkiem dobra, zasięg również. Dlaczego odszedłem ? W tym okresie byłem za granicą, dwa razy w Londynie i raz w Maroku, wszystkie pobyty nie dłużej niż 2 tygodnie. Pomimo, że jest pakiet w UE i dzwoniłem kilka razy do Polski, dostałem do zapłaty połączenia których nie wykonałem.. W historii w telefonie ich nie miałem a w historii na koncie abonenta owszem. Na numery których nie znam. W historii na telefonie w danych dniach nie miałem żadnych połączeń. W Maroku pomimo, że wyłączyłem sieć i korzystałem tylko z wifi hotelowego, również w historii na koncie abonenta były połączenia. Po reklamacjach ze zrzutami ekranu otrzymywałem te same odpowiedzi pisane w moim odczuciu przez roboty dowiadywałem się, że u nich wszystko jest w porządku i połączenia były.
Nie lubię jak ktoś mnie okrada i do tego kłamie.
Podsumowując, jeżeli nie wyjeżdżasz za granicę, sieć jest w porządku. Po wyjeździe dla mnie ta sieć jest poniżej zera.
~Mała / 2020-04-02 17:26
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku tygodni próbuje się dodzwonić na infolinię, ale jakoś nie mogę. Czasem oddzwaniali do mnie panowie z "innej" infolinii Plusha, ale na zadawane przeze mnie pytanie nie potrafili odpowiedzieć. Odsyłali mnie do "obsługi klienta". Mogę zrozumieć że dane rzeczy nie są w ich obowiązkach, jednak skoro odsyłają na inną infolinię to niech ktoś ją odbiera.
~konrad / 2020-03-27 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Zleciłem przeniesienie numeru w listopadzie przychodzą faktury a numeru nie przenieśli co za dno
~Robert / 2020-03-25 21:32
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Mam Plusz Abo duet. 20 zł za nr. Wszystko hula. Jestem rok czasu z Pluszem i nie narzekam.Mieszkam w woj. Lubuskim. Miejscowość powiatowa. Teraz zastanawiam się na Internet do domu mam dobry zasięg LTE+. W Dzień 30 MGb a w nocy 100 MGb. POLECAM.
ZaletyDobry zasięg. Doba komunikacja z infolinią.
WadyBrak
~AnyTime / 2020-03-19 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam plush abo od 2 lat i płacę rachunki regularnie. Plush regularnie co miesiąc wysyła przypomnienia o zapłacie faktury 10 dni przed terminem spłaty. Znajomy przekroczył 2 czy 3 dni spłaty i już dostawał wiadomości o oddaniu do windykacji.
Serdecznie nie polecam.
Średni zasięg, prędkość internetu rożna.
~OSZUKANA / 2020-03-18 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiadomo od czego zaczac.... osoby pracujace niekompetentne...nie potrafia rozwiazac problemu to sie rozlaczaja...dodatkowo chamskie odzywki do klinta...a sama siec to porazka... oszukuja ludzi jak moga...najgorsza siec z jaka mialam do czynienia... NIE POLECAM!!!!!!!!!!! OSZUSCI I ZLODZIEJE!
ZaletyBRAK
WadySAME WADY, PAKIETY ZA KTORE SA POBIERANE PPIENIADZE A W RZECZYWISTOSCI NIE MOZNA Z NICH KORZYSTAC, ZASIEG...A RACZEJ JEGO BRAK... A I KONSULTANCI NA CZACIE...BEZ KOMENTARZA...CHAMSCY... NIEKOMPETENTNI... ROZLACZAJA ROZMOWE ZAMIAST POMOC...
~Magda / 2020-03-17 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Jaja sobie robicie??? To już któryś wałek z Waszej strony!!! Dzisiaj ubyło mi 50 zł z mojego konta!!! To nie był jednorazowy incydent,a któryś raz z kolei!!! Kilka lat korzystałam z Waszych usług i byłam zadowolona,a przez kilka ostatnich miesiący staliście się złodziejami!!!
Ustawiłam pakiet 10 GB z nielimitowanymi rozmowami i smsami, opłatę pobrano dwa razy,a zaraz wiadomość że usługa niedostępna mimo że nie miałam żadnych innych włączonych pakietów i na moim koncie były dostępne środki więc do cholery jasnej przestańcie okradać ludzi!!!
ZaletyBrak!
~Dankan / 2020-03-15 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Jedne wielkie złodziejstwo. Zakupiłem pakiet za 25 zł miało być 10gb internetu i jest ale o prędkości 32mb z tą predkością i tak nie można użytkować bo nigdzie nie można wejść. Na starterze nic nie pisze o tej prędkości tylko że masz 10gb oszukują ludzi w biały dzień.
ZaletyNie ma zalet
WadyOszustwo !!!!!
~domin76 / 2020-03-13 17:21
Ocena: 2.00 / 5
olewają klienta w szczególności biura obsługi zamówiona oferta nie została do końca zrealizowana
Zaletynie ma
Wadywszystkie
~Maant / 2020-03-07 19:35
Ocena: 1.00 / 5
porażka, zero kontaktu z siecią i tylko naliczanie opląt za numer tym czasowy który mi jest do niczego nie potrzebny, ale oplata musi byc naliczona. nie polecam. chyba wrócę z powrotem do poprzedniego operatora
Zaletybrak
Wadysame wady
~Jacek / 2020-03-05 09:13
Ocena: 1.00 / 5
PLush ma swoich klientów za nic liczy się tylko podpisanie umowy a potem lekceważą ich na całego .Pani przez telefon powiedziała żebym zawarł umowę a ona wszystko załatwi tymczasem dostaje podwójne faktury ze starej sieci i z Plusha , odstąpienie od umowy nie nic nie daje a to nie ten formularz nie ten adres. Umowa grubości Bibli nie do przeczytania w obecności kuriera stojącego nad głową Żenada ,przedmiotowe traktowanie klienta i łamanie przepisów. NIE POLECAM PLUSHA
~Stefcio / 2020-02-21 04:10
Ocena: 4.67 / 5
Przeniosłem do nich po około 10 latach 3 numery z Orange, gdyż oferty utrzymaniowe w Orange są żałosne - 10-letni klient dostaje to samo, co ktoś kto przychodzi na świeżo. Trochę to skandaliczne. W dodatku jakość usług mobilnych w Orange (jak i internetu stacjonarnego, ale to inna historia) jest beznadziejnie niska.
W Plush za 20 złotych dostaję dla 3 numerów 15 GB/m-c (prędkość internetu to co najmniej 25 Mbps w dzień, aż po ponad 100 Mbps w nocy - co jest niewiarygodnie wysoką wartością, a mieszkam w Warszawie!); nielimitowane SMSy i MMSy do wszystkich oraz nielimitowane rozmowy na stacjonarne i komórkowe. Owszem, są podobne oferty u innych - ale Orange odpada bo to bagno totalne; Play dalej ma absurdalny zasięg i wysokie ceny, a T-Mobile działa podobnież słabo.
Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, to Plush "wygrał".
Korzystamy od 2 miesięcy i jesteśmy zadowoleni ;)
Niedługo przeniosę także internet światłowodowy od Orange do Plusa i wszystko będzie w ramach jednej sieci.
ZaletySzybki internet w telefonie
Najlepsze ceny w kraju
Bardzo wysoka jakość w porównaniu do Orange
Najgorsza sieć z jaką miałem styczność. Ciągle przychodzą sms że ktoś próbował się dodzwonić mimo że zasięg jest. Problem z zasięgiem potwierdzony przez konsultantów oraz dział techniczny A reklamacja odrzucona bo dział reklamacji twierdzi że wszystko działa jak należy. Kolejna reklamacja złożona telefonicznie i okazało się że konsultant odczytał mi co innego A co innego wysłał. Nikt nie wie dlaczego A po zawarciu tej informacji w kolejnej reklamacji nie dostałem żadnej odpowiedzi odnośnie tej sytuacji.
ZaletyBrak
WadyZasięg
Dział reklamacji
Infolinią
~jacaszka / 2020-02-08 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam jak wielu na tym forum, omijajcie szeroko sieć plush-a.Wprost okradają ludzi każąc sobie płacić za podwójne obciążanie klienta w dwóch kolejnych fakturach za ten sam okres rozliczeniowy. Infolinia to jakaś padaczka, niczego nie potrafią wytłumaczyć a jak za bardzo dociśniesz to odsyłał przynajmniej mnie prostaczek z infolinii do reklamacyjnego załatwiania sprawy.
NIestety jeszcze chwilę muszę u nich siedzieć ale na pewno nie zostanę dłużej niż jestem zobligowany umową. Nie polecam, odradzam, ostrzegam aby nie zrobić takiej głupoty jak mi się przytrafiło.
Plush, krótko ujmując to gniot, muł i wodorosty.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~nknj / 2020-02-05 15:24
Ocena: 1.33 / 5
Okropna Infolinia. Dzwoniąc z pytaniem na ifolinie okropnie się czeka. Pan przy telefonie od niechcenia odpowiedział na moje pytanie, które brzmiało jak mam wysłać wypowiedzenie. Dostał tylko krótką odpowiedz, że albo listownie albo mailowo , ale dalsze informacje musiałam wręcz wyciągać z niego ja. Przy podaniu adresu w warszawie nie podał nawet kodu pocztowego bo przecież stolica to małe miasto z dwiema ulicami. Masakra. Jeżeli chcecie wybrać plusa to nie polecam, lepiej iść gdzieś gdzie normalnie i bez żadnej łaski otrzymacie odpowiedzi na wasze pytania.
Wadyokropna obsługa klienta
~nnn / 2020-02-05 11:02
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA! W ofercie PLUSH INTERNET MOBILNY kiedy wyśle się SMS wakacje i od przyszłego okresu rozliczeniowego nie korzysta się z usługi są naliczane ogromne pieniądze za internet! Podpisałem umowę po koniec miesiąca a okres rozliczenia kończy się z 4/5 dnia miesiąca! Żadnego powiadomienia i za internet naliczyło mi kwotę ponad 615zł !!!!!!!!
Wadybrak powiadomień, ogromne opłaty
~Dawid / 2020-01-10 03:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo klienta jest dla tej firmy czymś normalnym, pakiety danym w ofercie na kartę żyją własnym życiem mimo aktywnego pakietu nocnego oglądanie filmu o 2 w nocy potrafi wykorzystać pakiet dzienny, oczywiście także pakiet nocny nie działa bez dziennego co nie jest napisane w regulaminie promocji, pomoc techniczna tej sieci nie istnienie nie są w stanie w niczym pomóc, jedynie odesłać do złożenia reklamacji które i tak nie są uznawane, zwieńczeniem jest aplikacja w której nie dość że nie da się doładować konta to jeszcze nie działa co 2 dni wyświetlając komunikat o błędzie serwera. Serdecznie nie polecam.