strona 11 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Bartek / 2020-06-23 11:42
Przestrzegam wszystkich! Chcąc przenieść numer do PLUSHA w abonamencie dla duetów oba numery muszą być na tą samą osobę!!! Oczywiście ani od konsultanta nie dostałem takiej informacji wspominając o tym abonamencie, ani na stronie nie ma takiej informacji. Pewnie jest zakopana gdzieś w 15 regulaminach, które trzeba podpisać. Zmiana właściciela numeru kosztuje 30 zł w punkcie stacjonarnym. Jest to żenujące. Nie wspominam o zasięgu, gdzie w Orange miałem LTE a w PLUSHU nie mam nawet 3G. Żałosne. Nie polecam. -
-
~Dan / 2020-06-12 07:53
Oferta ciekawa i godna uwagi ale zasięg to tragedia, tam gdzie inni operatorzy nigdy nie mieli problemu plus nie ma w ogóle zasięgu. To samo w centrach handlowych lub gdzieś gdzie są grubsze ściany. Centrum miasta a mi nie działa internet, chce zadzwonić i co chwilę komunikat że sieć zajęta aż za 10 raza się udaje. Często znajomi skarżyli się że nie mogą się dodzwonić. I jeszcze jedno, w Play jak mam pakiet internetu 10GB to mi spokojnie starcza na cały miesiąc i zawsze 2 do 4GB zostaje przy intensywnym słuchaniu YouTube a w Plusie po mimo 10GB na YouTube i 15 na neta pakiety kończyły się po tygodniu,byle odpalenie przeglądarki a tam już o 1GB mniej, szok. Z uwagi na zasięg i szybko zachodzący pakiet internetu wróciłem do poprzedniego operatora. ZaletyOferta, cena, elastyczność w umowieWadyZasięg i rozliczanie pakietow -
~Yataman / 2020-05-30 11:31
Plush otrzymuje moim zdaniem bardzo wysoką ocenę - jedną gwizdkę tylko z tego powodu, że niżej się nie da! Zasięg tak bardzo chwalony w reklamach jest jakimś nieśmiesznym żartem, w żadnej innej sieci zasięg nie był tak podły jak w Plusie, nieistotne czy to w pomieszczeniu czy na zewnątrz, internet PORAŻKA, już na etapie przychodzenia do tego czegoś zwanego "siecią telefonii komórkowej" firma wygenerowała mnóstwo wirtualnych problemów łącznie z naliczaniem tajemniczych opłat gdy karta nie została nawet włożona do telefonu. Próba rozwiązania jakiegokolwiek problemu graniczyła z cudem gdyż większość konsultantów sprawia wrażenie jakby pracowała 1 dzień. Składane reklamacje które jak się później okazywało nie trafiały dalej niż do konsultanta telefonicznego... Zalecam omijanie tego tworu jak największym łukiem ZaletyBRAKWadyplush -
~Konrad / 2020-05-29 19:50
Plush ma bardzo mało internetu w swoich pakietach . Konkurencja OTVARTA za 28zl daje ponad 30Gb Plush w cenie 25zl daje tylko 10 a reszta za staż po 24msc
Nie wspomnę o obsłudze klienta gdzie na czacie odpowiadają dopiero po miesiącu.ZaletyZasiegWadyObsługa,bardzo mało internetu, -
~pluszak / 2020-05-27 14:57
Bardzo słabo działa internet mam plush abo mieszkam w Krakowie więć dziwne że w takim dużym mieście taka lipa u innego operatora net śmigał o wiele szybciej. -
~edek / 2020-05-22 11:25
Masakra.powinienem dostać smsa od nich żeby potwierdzić umowę na drugi dzień po kurierze.Mija tydz smsa nie ma .Dzwonie do nich już 3x żeby to wyjaśnić .Nikt nic nie wie ciągle przyjmują tylko zgłoszenia i nic z tego nie wynika.Smsa jak nie było tak nie ma.Ta firma to jedna wielka porażka.Nawet na etapie podpisania umowy gdzie to im powinno zalezeć żeby przejąć klienta z innej firmy olewają go to co dopiero będzie po podpisaniu umowy -boję się myśleć.
Gorąco odradzam tą firmę wszystkim.ZaletybrakWadybardzo dużo -
~Matka Zloska / 2020-05-20 23:34
BRAK ZASIĘGU!!! No ile możecie liudzi już męczyć ? Tracićie klientów. Jutro wracam do starego prowajdera.Żadnego netu bez wi-fi w pobliżu,Gdzie tych 10 GB ????????? 2 mini kreski zaśięgu najniższe na dole!!!!! póldo dwunastej w nocy!!! Zaletyz telefonicznymi polączeniami nie miałam problemu w dzien prawda,ale niedóżo dzwoniłamWadyGdzie tych 10 GB ?? 2 mini kreski zaśięgu najniższe na dole!!!!! -
~k. / 2020-05-16 16:40
Oferta na papierze jest bardzo dobra.
Jednak w praktyce zasięg w środku budynkach to jest dramat.
Majac różne sieci od w sumie kilkunastu lat ta jest pod tym względem najgorsza. -
-
~asdasd / 2020-05-15 17:50
na infolinii oraz obsłudze na facebooku pracuja jacyś kretyni.
nie wiedzą że im się regulamin zmienił, nie umieją nic zmienić, i co najlepsze! szybciej wytłumaczą ci jak zrezygnować z abonamentu niż zaproponować pomoc w prostej sprawie. PARODIA -
~Dave_Braun / 2020-05-15 17:14
Od momentu uruchomienia sieci 5G u mnie ( okolice Gniezna ) internet na 3 urządzeniach typ 3G i dwa razy 4G nadaje sie jedynie do netflixa... nie wiem czy ma to coś wspólnego z uruchomieniem nowego pasma. ping gdzie wcześniej był na poziomie 50ms dziś przekracza chwilami grubo 300ms opóźnienia, gracze wiedzą co to oznacza , jest to całkowite uniemożliwienie rozgrywki które prowadzi lekko mówią do frustracji, czekam na zbiorowe skargi i reklamacje bo jestem przekonany ze to nastąpi.. -
~Adam / 2020-05-15 09:27
Super siec polecam kazdemu. Wszystko jak najbardziej na plus -) ZaletyWszystkoWadynie ma -
~Dave / 2020-05-10 20:11
Znając warunki i czytając regulaminy sieć przedstawia najlepszą ofertę dla mnie,
25 zł/msc wszystko no limit i 16gb neta za stażowe, reklamacje są rozpatrzane wszystko eleganckoZaletyDużo pakietów internetowychWadyDziała jedynie na nadajnikach plus, także sprawdzajcie czy macie zasięg plusa, u mnie lte+ -
~Maja / 2020-04-30 12:39
Wiecie co ?To przesada! Kupiłam wczoraj starter z PLUSH za 5 zl z nową karta i numerem,zarejestrowałam, poniewaz pani nie miała w kiosku doladowania za 25 w namówiła mnie na kupno 20 zl i 5 zl otdzielnie, doladowanie z plusu (wytłumaczono mi że jest ok).Doladowalam w domu, udalo mi sie zaktywowacć kod wylącznie za 20 zl , dostałam 3 wiadomości o doładowaniu konta,i wiadomość że na koncie mam 26 zł.Zadzwoniłam do znajomej, akurat w ten moment rozmawiała z kimś, po czym dostałam wiadomość z śieci żę koszt rozmowy był 0 zł a na koncie mam uwaga !- 6 zł !!!Emmm myśle jakieś nieporozumienie, dzwonie do administracji, podany jakiś telefon na ich stronie, operator w kólko pszekierowuje, przy naciskaniu potrzebnej liczby w kólko gada daliej te same słowa nic się nie dzieje. Wpisuje swój numer aby do mnie oddzwoniły (też podają taką opcje) juz drugi dzeiń zero dzwonku. Cóz cudownie odniechęcają od swych usług sami. ZaletyNie zdążyłam poczućWadybrak komunikacji -
~Pecherz / 2020-04-28 18:56
Jak czytam te negatywne opinie to wydaje mi się , że ludzie są mało rozgarnięci. Czytać i jeszcze raz czytać. Oferta jest świetna i przeniosłem trzy numery. ZaletyOfertaWadyObsługa przez internet wszystko samemu trzeba załatwiać. Brak stacjonarnych punktów, ale oferta przez to nizsza -
~PLUSH ABO / 2020-04-23 16:10
Mam w Plush telefon na abonament równy rok, umowę zwarłem przez net wybierając pakiet bezterminowy z 10GB Yotube i darmowym pakietem Social Free. Umowę podpisałem przez kuriera szczerze mówiąc nie czytając jej bo wiadomo jak to kurier, żeby tylko jak najszybciej, stoi nad głową i przewraca kartki byle szybko bo się spieszy. Przez ten rok byłem zalatany i nie kontrolowałem na co schodzi dokładnie transmisja danych aż do momentu kiedy od miesiąca jestem w domu z wiadomego powodu (znanej nam choroby) i zauważyłem, że korzystając z WhatsApp-a dane schodzą mi z głównego pakietu a nie powinny zużywać wcale danych. Dnia 4 kwietnia zgłosiłem problem na infolinii, konsultant długo sprawdzał i stwierdził,że faktycznie pakietu nie ma włączonego od początku umowy i zrobił zgłoszenie. Do dziś (23 kwietnia) zero odpowiedzi ze strony Plusha więc dzwonię do nich. Facet na infolinii mega arogancki, stwierdził,że zgłoszenie jest rozpatrzone negatywnie,bo podpisałem umowę na warunkach bez tego pakietu Socjal Free i słusznie dano odmowę bo nie ma pakietu na umowie jakby to była moja wina,że wybierając promocję u nich na stronie system nie zaczytał pakietu. Rozmowa była prowadzona tak,że czego ja oczekuję skoro w umowie nie ma pakietu więc nie mają prawa mi go włączać. Po dłuższym wykłócaniu się z nim stwierdził,że mogę złożyć reklamację ale to z wielką łaską, facet nie potrafił zrozumieć, że ja kupowałem abonament przez ich stronę i tam był tylko jeden wybór pakietu z Socjal Free więc nie było opcji,abym wybrał jakiś inny abonament bez tego pakietu. Z wielkim trudem udało mi się to zareklamować, ale znając Plusa nie wiem czy będzie reklamacja pozytywnie rozpatrzona. Jeśli nie to znaczy, że oszukują klientów, natychmiast przejdę do innej sieci. Obsługa klienta na infolinii PONIŻEJ KRYTYKI. ZaletyDobry zasięgWady-brak w abonamencie pakietów, które powinny być włączone zgodnie z tym co mają na stronie
- tragiczna obsługa klienta na BOK, arogancja, roszczeniowy i apodyktyczny ton głosu, konsultant mówi tak jakby rozmawiał z jakimś swoim poddanym -
~Paweł / 2020-04-23 00:57
Sa bezczelni i aroganccy.
Po przeniesieniu numeru kaza sobie placic za caly miesiac za jakis tymczasowy numer.
I cham sie na mnie drze na infolinii ze trzeba patrzec i czytac co sie podpisuje.
Nie ma to jak w czasach wirusa usiasc z kurierem w samochodzie i przeczytac ze zrozumieniem 80 stron kwitow i regulaminow. W 5 minut.
O moim przypadku pisza juz na forach od 2017roku. Takze to nie jest niedopatrzenie tylko ukryta oplata za aktywację.
Widze ze plus nadal pielegnune dobre praktyki komunikacji z klientem, tak samo od 15 lat. Jakosc uslug jak poczta polska
Nie polecam interesów z takimi walami. Nie wiadomo czego sie po nich spodziewac ile jeszcze kruczków maja w zanadrzu.
Klient to dla nich smic do oskubania
ZaletyTanio, chociaz nie. Umawialiśmy sie na 40zl za 2 numery za miesiac gadania. Skasowali mnie 54zl zanim wlozylem karte do telefonu.WadyDziady! -
-
~_Tony / 2020-04-09 00:46
Byłem w Plushu niecały rok. Oferta całkiem dobra, zasięg również. Dlaczego odszedłem ? W tym okresie byłem za granicą, dwa razy w Londynie i raz w Maroku, wszystkie pobyty nie dłużej niż 2 tygodnie. Pomimo, że jest pakiet w UE i dzwoniłem kilka razy do Polski, dostałem do zapłaty połączenia których nie wykonałem.. W historii w telefonie ich nie miałem a w historii na koncie abonenta owszem. Na numery których nie znam. W historii na telefonie w danych dniach nie miałem żadnych połączeń. W Maroku pomimo, że wyłączyłem sieć i korzystałem tylko z wifi hotelowego, również w historii na koncie abonenta były połączenia. Po reklamacjach ze zrzutami ekranu otrzymywałem te same odpowiedzi pisane w moim odczuciu przez roboty dowiadywałem się, że u nich wszystko jest w porządku i połączenia były.
Nie lubię jak ktoś mnie okrada i do tego kłamie.
Podsumowując, jeżeli nie wyjeżdżasz za granicę, sieć jest w porządku. Po wyjeździe dla mnie ta sieć jest poniżej zera. -
~Mała / 2020-04-02 17:26
Od kilku tygodni próbuje się dodzwonić na infolinię, ale jakoś nie mogę. Czasem oddzwaniali do mnie panowie z "innej" infolinii Plusha, ale na zadawane przeze mnie pytanie nie potrafili odpowiedzieć. Odsyłali mnie do "obsługi klienta". Mogę zrozumieć że dane rzeczy nie są w ich obowiązkach, jednak skoro odsyłają na inną infolinię to niech ktoś ją odbiera. -
~konrad / 2020-03-27 11:10
Zleciłem przeniesienie numeru w listopadzie przychodzą faktury a numeru nie przenieśli co za dno -
~Robert / 2020-03-25 21:32
Witam. Mam Plusz Abo duet. 20 zł za nr. Wszystko hula. Jestem rok czasu z Pluszem i nie narzekam.Mieszkam w woj. Lubuskim. Miejscowość powiatowa. Teraz zastanawiam się na Internet do domu mam dobry zasięg LTE+. W Dzień 30 MGb a w nocy 100 MGb. POLECAM. ZaletyDobry zasięg. Doba komunikacja z infolinią.WadyBrak
strona 11 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »