strona 88 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
-
~kkaa / 2021-01-25 13:20
Dzwoniłem na infolinię PLUS obsługa wobec klienta zła, pracownicy są niemili i nie potrafią określić błędu lub jakiejkolwiek usługi -
-
~kkk / 2022-06-13 09:51
kiedy zglosilem awarie na infolinii, to pan mi kazal "wypier*alac w podskokach" -
~Klaudia / 2021-01-31 04:21
T R A G E D I A !
Każdemu kto zastanawia się nas oferta tej sieci niech powie stanowcze NIE!
Internet z drewna, totalny brak dbałości o stałych klientów. Nie polecam.ZaletyNie kojarzęWadyMnóstwo -
~Klaudia / 2021-11-25 11:46
Ta firma to tragedia, przyszła mi faktura do zapłacenia 580 zł za co nie wiem, nie można nawet się dowiedzieć bo każda osoba która tam pracuje ma kompletnie gdzieś osobę która już podpisała umowę. Internet nie działa, przerywa, z zasięgiem tym bardziej graniczy z cudem żeby go gdzie kolwiek znaleźć. Odradzam wszystkim którzy by chcieli tutaj co kolwiek. -
~klaudia / 2022-07-28 14:23
Na infolinii dostaje informacje ze moge przenieść numery, po podpisaniu umowy z inną siecią, wydzwania konsultantka i informuje mnie, że zostaje nałożona kara w wysokości 600 zł za przedterminowe przeniesienie. Informuje ich poraz kolejny, że nie mam zasięgu stad moja rezygnacja, a ona, że nie mają na to wpływu. Zapytałam dlaczego zostala podana zla data zakonczenie umowy z plusem, a pani konsultant z tekstem, że to nie jej wina ze pracują na infolinii osoby niekomperentne -
~Klien / 2023-11-28 12:59
Z pakietem z nielimitowanymi rozmowami i SMS, oraz z internetem mobilnym 100gb za cenę ,która płacę z rodziną na 3 osoby opłara która wynosi 84,99 miesięcznie ceny często co miesiąc skaczą a to 90,95, 110,140 a nawet 200 zł.
Unikać tą firmęZaletyŻadneWadyKłamią
Doliczają do faktury dziwne ceny -
~Klient / 2019-03-09 09:41
Internet lte bez limitu to kpina wykorzystałem tylko 10 GB więcej niż płacę w abonamencie i już lejek nie mogę nawet strony www otworzyć to jakaś kpina. ZaletyBrakWadySa tylko same wady brakło by miejsca na opis. -
~Klient / 2019-04-05 17:38
Chciałem dostać duplikat faktury na maila. Dowiedziałem się że mam jakąś zaległość w płatności, chociaż Pani nie wie co to, ale poda mi numer konta i kwotę żebym przelał..... Oczywiście na pytanie z jakiej FV jest ta zaległość się nie dowiedziałem. Infolinia to totalna porażka, nic nie wiedzą, nie potrafią udzielić konkretnej informacji. Dzwoniłem dziś z 5 razy za każdym razem inna informacja i brak rozwiązania problemu, w kółko przelaczaja do innych osób. Odsylaja albo do punktu plusa, albo do opiekuna klienta chociaż nie potrafią powiedzieć kto jest opiekunem. Z salonu plusa odesłał mnie na infolinię, dzwoniąc pod numer 601 102 601 na infolini kazali zadzwonić ku mojemu zaskoczeniu pod ten sam numer 601 102 601 ???? później na numer 8585 który jest nieobslugiwany. Na prośbę o kontakt do osoby kompetentnej Pani powiedziała że może prośbę przekazać do kierownika ale on i tak nie oddzwoni. ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
-
~Klient / 2021-10-27 08:04
Internet mobilny kiepski dają sprzęty za które się płaci i po 4dniach już musiałam dać na dwa tygodnie do reperacji po upływie gwarancji bateria zepsuła się powiedziała pani w punkcie żeby kupić drugi sprzęt nie można zrezygnować bo duża kara lumpy wciskają -
~Klient / 2021-11-03 18:47
Nie polecam punktu ul turystyczna Leclerc lublin. Oszukują, naciągają, głośnik wziąłem miał być za darmo fo Smart watcha okazuje się że do każdej faktury doliczają 20 zł, o odzyskaniu pieniędzy zapomnij. Oprócz tego pracownicy niekulturalni, kłamliwi, mowia że to wina systemu, a to było zwykle naciągnięcie. Oprócz tego koledze zepsuł się telefon który był tam brany w abonamecie, miało byc w razie awari telefony telefon zastępczy lub nowy. Okazało się że nie ma nic takiego. A ZaletyBrakWadyOszusci -
~Klient / 2022-02-12 23:28
Czekam na podłączenie internetu 14 dni.żadnej reakcji ani pomocy,tylko obietnice i kłamstwa zarówno w punkcie jak i telefonicznie.Nie polecam.Masakra ZaletyPiękne mile obietnice bez pokryciaWadyKłamstwo , niesłowność,ozustwo -
~Klient / 2022-10-08 16:54
Obsługa i usługi plus zasięg najgorszy jaki powstał na tym świecie pozdrawiam ZaletyBrakWadyOoooooo dużo zasięg w sumie wszystko -
~Klient / 2024-01-05 18:14
Pan jest strasznie arogancki i rozmawiał ze mną jak z głupia mimo że konkretnie wiem co chciałam załatwić i na głupia nie trafiło. Niech plus pomyśli o zatrudnieniu ludzi z jakimikolwiek kompetencjami bo to już przechodzi ludzkie pojęcie jak Ci ludzie tam pracujący się zachowują ZaletyBrakWadyArogancja konsultanta
Brak pomocy ze strony konsultanta
Obstawiam że konsultant pracuje za kare i moim zdaniem to on powinien płacic pracodawcy za to że tam pracuje -
~Klient nabity w butelkę / 2019-03-10 18:08
Kompletna porażka. Byłem abonentem sieci Sferia. W związku z likwidacją firmy zaproponowali przeniesienie numeru do Plusa na promocyjnych warunkach. Od początku same problemy. Abonament miał być 13zł brutto w tym 250minut do stacjonarnych i na komórkowe w Polsce. Co kilkanaście dni przesyłają korekty faktur do dopłaty z sumami wziętymi z sufitu nie wiadomo za co. Połączenie z infolinią. graniczy z cudem i oczywiście nikt nic nie może. Ogólnie gówniana firma. Od kilku miesięcy żałuję że korzystam z ich usług.ODRADZAM WSZYSTKIM -
~Klient Najgorszej Sieci W Polsce / 2021-10-29 14:31
wydaje mi sie ze gorszej sieci od plusa nie ma. Bardzo wolny i są czeste problemy. nie polecam NIKOMU Zaletyjest w miare tanio, ale internet okropnyWadywylacza sie internet; slabo dziala; problem ze skontaktowaniem sie -
~Klient X / 2019-07-09 13:48
A więc nim odniosę się do danej sytuacji chciałbym poinformować , że zawieranie Umowy z Punktami obsługi Plus jest jednym wielkim nie porozumieniem i błędem . Wybierając sieć najpierw trzeba bardzo przemyśleć czy warto.
Sytuacja miała miejsce tego Roku 2019 - przy zawieraniu UMOWY podejście sprzedającego - ( miłe , wyrozumiałe , zachowanie chcące pokazać - Klient Nasz Pan ) . A więc została zawarta umowa na taryfie Plan Zero - ( sama oferta mówi za siebie - zero ubezpieczeń , zero gwarancji na sprzęt , Naprawa we własnym zakresie Wyświetlacza jak i uszkodzeń Mechanicznych ) - po zawarciu umowy i nie poinformowaniu w rozmowie , że nie przysługują żadne podkreślam żadne ubezpieczenia z tytułu Planu Taryfy - Wprowadzenie klienta w błąd . I tu się zaczyna walka z czasem , nerwami - jak to w praktyce każdy używa telefonu komórkowego do celów służbowych jak i prywatnych więc zdarzają się tak zwane - Nieszczęśliwe wypadki ( zalanie telefonu , wytrącenie z ręki przez osobę trzecią i wiele innych ) . W moim wypadku była to wina osoby trzeciej , gdyż wytrącając mi telefon z ręki został uszkodzony . Jak przysługuje każdemu klientowi powinna obowiązywać gwarancja sprzętowa - udając się do Salonu Plus - Miła sprzedawczyni w dziele przyjęła Reklamację opisując usterki i zabierając telefon do wysyłki wszystko zgodnie z prawem wystawiono papier podpisano postawiono pieczątkę Firmową - czyli sprawa jasna . Po 2 tygodniach oczekiwania - brak informacji o stanie telefonu , brak kontaktu z serwisu oraz z punktu Plus jedynie przysłanie pisma , że jak powyżej wspomniałem Plan zero nie obejmują żadne ubezpieczenia a więc rozpatrzenie reklamacji jest negatywne . Po 3 tygodniach czekania i braku odpowiedzi czas przyszedł by odebrać swoją własność . Po pojawieniu się w Salonie Sprzedawca który zawierał z tobą umowę na telefon okazuje się Kierownikiem Salonu Plus - i tu zaczynają się problemy więc informując mnie , że pracownica która składała w moim imieniu reklamacje już nie pracuje po czym usłyszenie , że nie obejmują mnie ubezpieczenia i nic nie mogą zrobić - poproszenie o oddanie własności . Odpowiedzi jest wiele gdzie jest telefon ? co z nim ? i kiedy go dostanę ? - więc kierując do mnie swoje podejście ( aroganckie , niestosowne , bezczelne oraz niewytłumaczalne ) - że sprzętu nie dostane bo go jeszcze nie mają , inne pracownice mówiły , że nie wiedzą nawet gdzie on jest . Chamskie odpowiedzi - ( nie narysuje ci telefonu , mamy przepięcia w firmie i , że moja własność w tej chwili nie zostanie zwrócona ) - pozostaje czekać , gdyż jesteśmy bezsilni w tym momencie nie możemy nic zrobić . Moja własność na ten moment została mi skradziona i przetrzymywana w dniu zakończenia Reklamacji nie zostało mi zwrócone do rąk własnych . z Pozdrowieniami dla Pani Joanny Ś ......... !!!! Nie polecam zawierania umów jak i korzystania z ich obsługi !!!!Plus !!!!!!ZaletyNie posiadają Państwo żadnych zalet !!!!!!!!!!!!!! Kłamstwo na każdym kroku!!!!!!!!!!WadyNie informowanie o dodatkowych ubezpieczeniach , wprowadzanie klienta w błąd na każdym kroku , nie docenienie klienta , brak szacunku ze strony sprzedającego , nie doinformowanie o danej umowie . -
-
~Klientka / 2020-03-22 12:02
Zadzwoniłam na infolinię, ponieważ chciałam wyjaśnić sprawę w stanie konta, a Pani zamiast mnie wysłuchać to proponuje mi abonament, kiedy już doszłam do słowa i opowiedziałam o swoim problemie ze znikającymi pieniędzmi po doładowaniu Pani nie chciała mi pomóc wyjaśnić tej sytuacji w kółko mówiła to samo i to z pretensjami, kiedy ją poprosiłam o sprawdzenie stanu konta mówiła, że coś przerywa ( jednak nic nie przerywało bo ja ją bardzo dobrze słyszałam) po czym rozłączyła się nagle. ZaletybrakWadybardzo niemiła Pani na infolinii w dniu 22.03.2020 o godzinie 10:03 -
~Klientka Plusa / 2019-11-19 21:02
Ciągłe ukryte koszty, brak jasności w opłatach, co miesiąc wyższa faktura bez powodu, naciąganie przez pracowników punktów stacjonarnych. Darmowa pomoc i ukryty cennik. Częste problemy z zasięgiem, połączeniami, mms-y i sms-y. Brak internetu lub częściowy brak. Płacisz człowieku za pakiet usług, których nie masz. Totalna żenada. W styczniu kończy mi się umowa. Nigdy więcej.
-
~Klientktóryzniszczytesieć / 2020-01-28 20:19
Szkoda kasy po prostu brud ściek. Brak internetu rachunek płacony co miesiąc film na youtube można oglądać max w 140p a odpalić gry online to już nawet się nie odezwę, nawet tą stronę mi było ciężko włączyć ZaletyJak chce ktoś wyładować swoje emocje na ten syfWadyBrak internetu rachunek płacony co miesiąc film na youtube można oglądać max w 140p a odpalić gry online to już nawet się nie odezwę, nawet tą stronę mi było ciężko włączyć -
~Klijent / 2019-09-26 16:03
Oszukują przy sprzedaży, Nie działają ich usługi.
Po zrezygnowania z umowy trzeba płacić za aktywację.
To jest zwykłe naciągane,i okradanie w świetle prawa.
strona 88 z 149
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »