Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2978 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K / 2022-03-14 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK ZASIĘGU, TELEFONY Z TEJ SIECI CZĘSTO SIĘ ZWIESZAJĄ, SMS-Y PRZYCHODZĄ PO CZASIE -NAWET NA NASTĘPNY DZIEŃ. ZGŁASZALIŚMY KIEDYŚ PROBLEM Z ZASIĘGIEM I TWIERDZILI ZE NIE MAJĄ ŻADNYCH ZGŁOSZEŃ Z NASZEGO REGIONU A DZWONIŁO KILKA OSÓB I ZA KAŻDYM RAZEM OSOBA SŁYSZAŁA ŻE TO PIERWSZE ZGŁOSZENIE Z TEGO REGIONU. TRZY LATA TEMU PRZENIEŚLIŚMY SIĘ DO T-MOBILE I JEST DUŻO LEPIEJ I LEPSZE OFERTY SĄ.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
  • ~K / 2024-09-20 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawierając umowe w plusie musisz sie liczyć z tym że będą cieli w chu*ja jak najbardziej sie da. Internet przez pierwsze trzy miesiące będzie działał jak powinien ale, po kilku następnych miesiącach będzie starać sie odpalić np. YouTube.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
  • ~K_ma123 / 2023-06-28 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus,masakra jakaś!!! Na internet światłowodowy dwa miesiące czekałam.Olali mnie,zrobili problem i łaskę z podłączeniem.Inna sieć podłączyła szybko i bez problemowo.Plus masakra !!!!!!
    ZaletyNie ma zalet!
    WadySame wady!!!
  • ~K. / 2023-03-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiedzcie mi jak to jest że kiedy plus chce to wszystko załatwi przez telefon i internet, a klient musi pieszo osobiście do punktu się zgłosić.
    Umowę, nowy aneks to szybciutko przez telefon podczas rozmowy z konsultantem można odbębnić i wszystko wysłać na maila.

    Ale kiedy klient chce dane osobowe zmienić lub cokolwiek innego to niestety prze infolinię noc nie załatwi bo to trzeba osobiście w punkcie. Tragedia. A podobno stoi Plus frontem do klienta... Coraz bardziej irytować mnie zaczyna ta firma....
  • ~K.S / 2022-11-23 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jedno wielkie dno człowiek się aby wkurza bo płaci za internet którego praktycznie nie ma ,dzwoniąc do nich to jedno i to samo tłuką człowiekowi do głowy że internet wykorzystany albo że karta sim uszkodzona albo że sprzęt uszkodzony masakra, a na pytanie dlaczego nie odpisali na zgłoszenie o rozwiązanie umowy to powodzieli że nie mają takiego obowiązku nikogo informować o takich zeczach także szczerze nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyInternet masakra
  • ~K.S / 2022-11-23 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jedno wielkie dno człowiek się aby wkurza bo płaci za internet którego praktycznie nie ma ,dzwoniąc do nich to jedno i to samo tłuką człowiekowi do głowy że internet wykorzystany albo że karta sim uszkodzona albo że sprzęt uszkodzony masakra, a na pytanie dlaczego nie odpisali na zgłoszenie o rozwiązanie umowy to powodzieli że nie mają takiego obowiązku nikogo informować o takich zeczach także szczerze nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyInternet masakra
  • ~Kacper29 / 2021-06-03 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałem nigdy doczynienia z gorszym internetem niż ten z plusa są momenty gdzie kompletnie nic się nie da zrobić nawet zwykłej strony internetowej otworzyć nie mówiąc tu o obejrzeniu filmu czy pracowaniu. Obsługa klienta wciska kit cały czas że są to drobne problemy tylko że one trwają już co najmniej pół roku co więcej osoby pracujące w punkcie rzekomo twierdziły że w okolicy jest bardzo dobry zasięg a co za tym idzie dobry internet jak widać pieniądze zawsze będą ponad szczerością .
  • ~kacpereq / 2021-09-19 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    ten internet dziala jak kurde droga krzyzowa dziala przez 5 min dziennie wmiare grywalnie pozniej upada co 2 sekundy takie zajebiste 5 g mialo byc itd a oni nie potrafia zrobic stabilnego internetu dla jednej osoby podobno kur.. mialo moc 3 osoby korzystac i mial dobrze chodzic a jedyne co dobrze chodzi w tym internecie to wentylator w routerze ktory jest glosniejszy n iz komornik na satelitach plusa nic onie nie potrafia porzadnie zrobic z internetu korzysta tylko jedna osoba i ping wynosi przez 365 dni w roku po 200 co chwile sa jakies packet lossy i pakietow wiecej traci niz zalozyciel plusa wlosow mialo byc tez nielimitowane i niby jest nielimitwane ale nikt nie zostal poinformowany ze internet po przekroczeniu np 100 gb zwalnia do 0.01 upload i 0.01 download ten internet to jest jakis zart nadaje sie do recyklingu nie polecam odradzam ten internet jak najbardziej 5 g to tez jest jakis zart a antene mam z 100 m od siebie smieszni po prostu jestescie
    Zaletybrak
    Wadyjest ich wiecej niz traconych pakietow internet nie dziala stabilnie wacha sie jak magik na oknie czesto wyrzuca internet download to jakis zart tak samo jak upload
  • ~kadyessa / 2020-04-01 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry! Chciałbym powiedzieć prosto i na temat... Wasz internet to to jakieś nieporozumienie i dramat. Otóż patrząc na waszą ofertę niby spoko, ale widząc jakie imby dzieją się w trakcie tygodnia, można dostać zawału. Mam teorie, że jeden z waszych pracowników o imieniu Krzysztof, kiedy ma zły dzień przydeptuje przypadkowe kable w waszej serwerowni. Prawdopodobnie mój kabel to jego ulubionym. Jedyne co uzyskałem dzięki internetowi z Plusa to depresja, nerwica i choroby psychiczne. Krzyż na drogę i flash na rampę. Żeby wam się powodziło. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    Wady- Ten internet to jedna wielka wada
    - choroby psychiczne
  • ~KAJA / 2022-01-27 04:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta przez infolinię żadna !!! Pani bezczelna , poirytowana ,że musi odebrać telefon ,po czym nie chce udzielić 8nformacji o które się prosi .Jakby mogła to strzelałaby z karabinu maszynowego .Rachunki jak z kosmosu na ponad 300 zł za internetowe połączenia głosowe, gdzie karta nie jest włożona do żadnego urządzenia .
    Totalna porażka !!!!Nie polecam !!!!
    ZaletyŻadne
    WadySame
  • ~Kaja / 2022-08-09 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa jest niekompetentną, na pytania dotyczące BTSa / zasięgu nie potrafią udzielić odpowiedzi i kierują na maila. Zgłoszenia dotyczące problemu z internetem domowym jest rozwiązywane ponad miesiąc (przy mojej pracy zdalnej to niedopuszczalne). Słaby zasięg, niskie prędkości internetu w internecie domowym do którego jest podłączone 1 urządzenie: PING 194 ms, wysyłanie 0,2 mb/s pobieranie 0,25 mb/s ŻENADA !
    ZaletyBrak
    WadyObsługa Klienta, zasięg, oferta, niekompetencja
  • ~Kalina / 2021-04-07 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni ,aroganccy pracownicy infolinii. Zamiast naprawic problem przelaczaja z je ego działu do drugiego. Rozlaczaja się bez powodu .
  • ~Kalosz / 2019-08-27 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet LTE w plusie 60 GB + LTE po wyczerpaniu pakietu. Od tygodnia mam problem z prędkością łącza pomimo nie wykorzystania pakietu. Prędkość pobierania w okolicach 0,01 kb/s. Niezależnie czy router mam z jednej strony mieszkania czy z drugiej. Do 3 nadajników mam ok. 2km. Po zgłoszeniu problemu dostałem informacje, że problem został zgłoszony tydzień temu, ale dalej nic z tym nie zrobiono, nawet nie dostałem numeru zgłoszenia problemu, ani nic.
    0 totalne 0, a płace prawie 100 zł za internet miesięcznie. Czy to jest podstawą do zerwania umowy? Zaznaczę, że według mapki dostępnej na stronie plusa znajduję się w zasięgu sieci lte od plusa.
    WadyWszystko
  • ~Kałamaż / 2021-04-28 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorze gówno jakie mogło wgl zostać wydane.
    ten internet to jest najgorszy syf i odradzan kupna go
    ZaletyHAHAAHAH bardzo śmieszne
    WadyWszystko co możliwe w plusie to jedna wielka wada
  • ~kam547 / 2024-01-15 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jezeli też macie problem z utratą pakietów (packet loss) no to niestety ch*ja zrobicie bo to plus się opi*rdala i nie chcą naprawić tego problemu.
    Zaletynic
    Wadypacket loss lagi jak skurwysy*n
  • ~Kama / 2020-04-06 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z konsultantem, który nie słucha, zamiast tego proponuje mi przejście na abonament.
    Ja:W takim razie będę musiała zastanowić się nad powrotem do Playa lub przejście do Orange.
    Odpowiedż konsultanta:uhm, tak , dokładnie
    Nie pozostaje mi nic innego jak posłuchać sugestii konsultanta i przenieść sie do konkurencji.
    Wadyniekompetetntni konsultanci
    trudno się z nimi skontaktować
    zasięg taki sobie
    oferta jedna z gorszych na rynku
  • ~KamDzix22 / 2022-08-25 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to totalna porażka!
    Od 10 lat z niej korzystałem wszystko było w porządku!
    W tym roku to totalna porażka!
    Internet bardzo wolny albo w ogóle brak!
    Problemy z połączeniem!
    Reklamacje odrzucane!
    Sprawa skierowana do rzecznika praw konsumenta oraz urzędu komunikacji internetowej!
    ZaletyŻadne
    WadyNaciąganie ludzi na pieniądze!
    Nie wywiązywanie się z zawartej umowy!
    Bardzo wolny Internet, bądź go brak!
  • ~Kamikami / 2020-04-23 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina. Od zawarcia umowy z tym badziewiem jeszcze ani razu normalnie nie skorzystałam z internetu a co lepsze zasięg w tel do dupy. Oczywiście dzwoniąc na infolinię typ stwierdził że nie może mi teraz pomoc. Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyWe wszystkim
  • ~Kamil / 2020-04-20 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest tragiczny nie da się nic robi pobieranie plik 1G pobiera się 4 dni po 2 dniach pakiet 100G się kończy ta sieć jest najgorsza nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest jedną wielką wadą
  • ~Kamil / 2021-04-16 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysoki ping na kablu w grach. Słabe łącze internetowe. Wolne pobieranie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1038
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186