strona 75 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~dawid / 2022-06-24 11:30Ocena: 1.00 / 5
płacisz za neta 120 zł a masz gówno nie internet szybkość łącza to 0.7 mb/s nie polecam -
-
~Glogovfhxu / 2022-06-23 14:47Ocena: 1.67 / 5
Placisz im za internet, a wylaczaja go i tak i zadowoleni z siebie. Zlodzieje i nieudacznicy. WadyZlodziejstwo -
~PlusZlodzieje / 2022-06-23 11:04Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie tej sieci. Przez niekompetencje ich własnego pracownika w sklepie teraz wołają ode mnie 160 zł kary umownej. wszystko zrobią aby was oszukać... ZaletyBRAK !WadyStopień uczciwości tej firmy jest jeszcze mniejszy niż rzadu PiSu... -
~Kamila / 2022-06-22 12:06Ocena: 2.33 / 5
unikac jak ognia! chyba nie ma bardziej obiecujacej zlote gory sieci ktora w rzeczywistosci nie spelnia zadnych z tych obietnic, zero zasiegu, 5g ? kpina! mozna prosic i grozic i nic nie robia aby spelnic warunki umowy. na infolini przezucaja mnie z dzialu do dzialy a na polaczenie z kolejnym konsultatem czeka sie po kilkanascie minut!
Zaletyduzo obiecujaWadyzero pokrycia obietnic -
~Dorota / 2022-06-22 11:12Ocena: 1.00 / 5
Jak tylko skończą sięnam 3 umowy przechodzimy na Orange tam się liczą klientem cieszę się że mam światłowód z orange. Pani z obsługi mnie zbyla twierdząc że wszystko w porządku choć córka uważa że źle naliczone została opłata. -
~Ania / 2022-06-22 11:07Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłam na infolinię odnośnie informacji dotyczących przedłużenia umowy na abonament... Dostałam smsa więc postanowiłam usłyszeć warunki... Odebrał Pan prosił o szczegółowe moje dane powiedziałam że chce wysłuchać jaka jest dla mnie oferta przygotowana a nie od razu przedłużyć umowę po czym usłyszałam żebym weszła na stronę plusa i sobie poszukała i przeczytała... Więc po co ten SMS z indywidualną ofertą?? Uważajcie żeby przez chęć usłyszenia informacji "życzliwy" konsultant nie przedłużył Wam umowy. Pozdrawiam WadyObsługa -
~Mariola / 2022-06-21 16:12Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta to jakis żart, dwa tygodnie czekania na aktywowanie oferty -
~Ruda_małpa / 2022-06-21 07:45Ocena: 1.00 / 5
Było dobrze przez 2 lata póki nie zaczęli "ulepszać" oferty. Zasięg u mniw na wsi najlepszy w porownaniu z innymi sieciami i na tym plusy sie kończą. Aby podniesc ceny zaczeli robić podchody oferujac lepsze pakiety nie informujac, ze to dziala tylko 2 miesiace a pózniej już bedzie o 15 zł drożej i gdy sie przeszlo tanszy pakiet z ktorego sie korzystało wczesniej znikał z oferty (mam 4 numery w tej sieci, w jednym nie przeszlam na "lepszy" pakiet promocyjny i nadal jest po starej cenie stary pakiet). Ostatnio "ulepszyli" aplikację, do ktorej nie mozna sie zalogowac a dodanie sobie wszystkich numerów to kilkadziesiąt minut wku*wu. Nie polecam. Sama juz szukam alternatywy. ZaletyZasięg na wsiWadyCena, aplikacja, nieuczciwe zagrywki by zwiekszyc swoje zyski, obsluga klienta -
-
~Kamil / 2022-06-20 22:28Ocena: 1.00 / 5
Ch***ia a nie internet
Zasięg lipa
Zamiast wprowadzać pseudo 5g mogliby zająć się lte które nie działa.
Problemy z zasięgiem są wszędzieZaletyBrakWadyZa dużo żeby wypisywać -
~***** / 2022-06-20 22:12Ocena: 1.00 / 5
inernet bardzo słaby letka zapada deszcz i niemam iternetu nawet niemoge wejść na facebooka Wady1000+ -
~Iryna / 2022-06-20 21:54Ocena: 1.00 / 5
Internet po prostu masakra, naj gorsze co mogę być. Zrezygnuje z tego. Nie polecam ZaletyNie maWadyInternet -
~M / 2022-06-20 15:00Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w Polsce nigdy nikomu go nie polecę.
Po prostu tragedia!!!ZaletyBrakWadyWszędzie słaby zasięg -
~Niezadowolony klient / 2022-06-20 10:45Ocena: 1.67 / 5
Moim zdaniem traktowanie klienta na najniższym poziomie, wprowadzanie w błąd oraz nieuczciwe praktyki, co zresztą można sprawdzić. Nie polecam!!! -
~猫は路上でニャーニャー / 2022-06-19 19:03Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam. Pewnie nawet w Rosji, Kubie czy Turcji mają lepszy internet niż ten z Plusa. ZaletyMogę używać rutera do odstresowania sięWadyW ogóle wszystko inne -
~Niezadowolony / 2022-06-19 16:40Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Internet to jakaś kpina Wystarczy pierwszy lepszy wiatr i można zapomnieć o robieniu czegokolwiek przez internet A obsługa to jeszcze gorsza Nie dość że wiecznie czegoś nie wiedzą to przy ostatniej korekcie umowy nakłamali nam że nie będzie żadnych dodatkowych aplikacji i serwisów do dezaktywacji a okazało się że były kilkadziesiąt złotych w las Radze omijać Salon przy Mostowej w Bielsku ZaletybrakWadyDebilny internet Niekompetentni pracownicy -
~Damian / 2022-06-19 15:17Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorsza sieć jaka istnieje. Nie znam miejsc gdzie nie miałem problemów z zasięgiem, czy jest to wieś czy centum miasta. Zdecydowanie odradzam. ZaletyNauczysz się żyć bez telefonu bo przy tej sieci i tak nigdzie nie zadzwoniszWadyWszystko czego oczekujez po operatorze komórkowym u nich działa źle. -
-
~magda / 2022-06-17 21:18Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką miala doczynienia złodzieje i nic więcej co miesiąc mam naliczane kolosalne rachunki na abonamencie z ich winy bo abonament niestety nawet nie został włączony. Ostrzegam każdego przed tym oszustwem WadyZłodzieje -
~ola1234 / 2022-06-17 12:58Ocena: 1.00 / 5
Jest bardzo zła ponieważ Pracowniki oszukali klientów ponieważ zamawiałam telefon bardzo dawno temu a i miał być dziś do odbioru a pan Powiedział że nie ma ponieważ mają jakiś poroblem i nie jestem jedyna która czekam na ten telefon. Uważam że panowie powinni napisać do ludzi którzy zamówili telefonu a nie że ludzie czekali a nagle nie ma….. Nie pozdrawiam Bytów!!!!! ZaletyŻADNEWady-brak organizacji -brak jakiej kolwiek inicjatywy -brak szacunku do klientów -
~Roman M. / 2022-06-17 12:16Ocena: 1.00 / 5
Moje konto zostało wyczyszczone z gotówki przez plusa. 11 miesięcy temu miałem na koncie 774 PLN. Aktywowałem rok ważności konta. Bardzo rzadko używałem telefonu. W sumie w ciągu 11 miesięcy chyba z 10 razy. Były to krótkie rozmowy. Ponieważ kończy się okres ważności konta, sprawdziłem kodem *100# stan mojego konta. Dostałem wiadomość., że stan konta wynosi 7,64 PLN. W szoku zadzwoniłem do żony. W SMS-ie zwrotnym treść: czas rozmowy 00.11 sek. koszt rozmowy 0.08. Na koncie pozostało 0.15 PLN. Czy ktoś może mi wyjaśnić to niesłychane postępowanie PLUSA? Zaznaczam. że nie używa i nie posiadam w telefonie żadnych zainstalowanych aplikacji.
Po tym wszystkim i moim zdaniem wielkim oszustwie u tego operatora bez żalu rozstajemy się na ZAWSZE.
ŻEGNAJ PLUSIE w którym byłem ponad 20 lat.WadyNa połączenie z konsultantem infolini PLUS czekałem 48 minut. -
~. / 2022-06-17 10:23Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z dostępnych na rynku telekomunikacyjnym.
Brak zasięgu, brak możliwości połączenia z biurem obsługi klienta (czas oczekiwania na połączenie z konsultantem 27 minut, rozłączyłam się bo już mi cierpliwości brakło) i oczywiście co mnie wyprowadziło totalnie z równowagi to opłata za każde połączenie pomimo iż jestem klientem sieci Plus!!!
Każdemu kto zastanawia się nad wyborem sieci telefonicznej tą z całego serca odradzam!!!ZaletyBrakWadyBrak zasięgu
Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z biurem obsługi klienta
Opłata za połączenie w tej samej sieci
strona 75 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
