Trudno coś napisać bez obraźliwych słów, internet tragedia, powtórzę to co inni. Nie można obejrzeć filmu jednym ciągiem, albo wcale. Reklamują najszybszy internet w Polsce, a jest na odwrót. W punkcie sprzedaży nic nie można załatwić, każą dzwonić na infolinię, a tam trudno się dogadać. Ręce już mi opadają z bezsilności. Jeszcze rok muszę się męczyć,ale później uciekam do innej firmy
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marcin33162 / 2022-06-08 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zasięgi nie ma nigdzie tylko w wielkich miastach tragedia nie polecam pani która dzwoni o przedłużenie umowy strasznie nachalna byle wcisnąć ta gówniana ofertę nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyWszystko nie tak jak powinno
~Wojtek / 2022-06-06 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Miał być dobry tak mówili a nawet nie che się załadować nic
ZaletyNie mam żadnych
WadySame wady
~3pak / 2022-06-06 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć telekomunikacyjna z jakiej korzystałem, wystawiają jakieś kosmiczne rachunki po 300 parę złoty i mimo reklamacji i tak zawieszają połączenia i Internet. W obsłudze klienta równie bywa ale większość to straszne ameby. Zdecydowanie nie polecam
ZaletyBrak
WadyOszukują traktują klienta jak śmiecia, większość w obsłudze klienta to straszne ameby które będą się z tb przekrzykiwać
~Mmm / 2022-06-04 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Telefon prepaid.
Oszukują.
Notorycznie zawieszają połączenia pomimo opłaconego salda .
Zapłacisz za tzw taryfę - ważne miesiąc, po dwóch tygodniach informują SMS że kończy się okres usługi
Kombinują ze stanem konta.
Obsługa klienta - bezczelna baba.
Podziękowanie dla klienta za 10 lat korzystania z usług.
Trzymam że względu na numer i przyzwyczajenia
Nie trać nerwów.
Próbuj gdzieś indziej.
~Kamil / 2022-06-03 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego operatora. Ten internet jest tragiczny. Dzięki temu je**nemu internetowi nie można obejrzeć ulubionego serialu czy chociażby pograć w jakąkolwiek grę. Nie wiem jak u innych operatorów ale tutaj czekając na to aż cokolwiek się załaduje powoduje u mnie odruchy wymiotne. Jeśli ktoś z was chce wybrać dobrego operatora to jesteś w złym miejscu. Przeciętny ping jest równy 700 niezależnie czy mieszkasz w dużym mieście. Pozdrawiam i je*ać Plusa i pracowników tego burdelu;)
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Błażej bĄk / 2022-06-03 00:06
Ocena: 1.00 / 5
skur#ysyn^ do niczego ten internet sie nie nadaje. tfu na was żydokomunisci. Orange jest dużo stabilniejszy ale to nie znaczy że idealny, ale lepszy.
~Grzeniek / 2022-06-02 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie opłaca się bo praktycznie internet nie dzila poprostu w skrucie nie opłaca się i niech się wycofają z rynku
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystkie możliwe wady jakie są
~Magda / 2022-06-02 20:39
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa jest bezczelna ,wyniosła ,chamska ,brak chęci pomocy .
A do tego plus oszukuje mówiąc że daje 4 miesiące gratis po czym wysyła faktury do zapalcenia .Reklamacje ,przepychanki ,srednio polecam
ZaletyBrak
WadyZbyt dużo żeby opisywać
~:) / 2022-06-01 20:52
Ocena: 1.00 / 5
10 kb/s W dzień resetu internetu super plus! nie zmieniajcie się
Zalety:)
Wady:D
~Lulu / 2022-06-01 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo. Panie z salonu jak i z infolinii mówią co innego. Zasięgu brak.
ZaletyŻadnych
WadyBrak zasięgu. Nieumiejętność pomocy.
~syt / 2022-05-29 21:03
Ocena: 1.00 / 5
gówno gówno i jeszcze raz gówno internet 20% droższy od światłowodów a działa jak gówno
Zaletyżadne
Wadyduży koszt a działanie bardzo złe!!!
Nie polecam
~szemoldinio / 2022-05-28 23:31
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet dostępny na rynku, nie mówiąc o innych zj**anej obsłudze w salonach czy niedoje**nych routerach, które nie działają. Ich oferta na ten moment jest po prostu śmieszna, tak jak ich prędkość internetu. O pingu (bądź ms) w grach sieciowych nie wspomnę. Jednym słowem nie polecam. Tragedia 0/10
Zaletybrak
Wadywszystko co możliwe
~Łukasz Tomaszewski / 2022-05-28 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo , bezpodstawna deaktywacja pakietu gigabank, bez pakietu w tydzień 400mb zużycia wyczyściło konto z 360 pln!!
~Aneta / 2022-05-27 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Dwie pierwsze faktury i juz na starcie oszustwo. Inna umowe podpisalam a rachunki zawyzone! Skandal i jeszcze raz skandal. Zaluje ze podpisalam z nimi umowrle. W Play nigdy nie mialam zadnego problemu a tutaj to od poczatku zglaszam reklamacje za reklamacja. Kazda z nich jest odrzucana. Brak szacunku do klientow i do ich ciezko zarobionych pieniedzy, ktore wydaja na usluge ktora w ogole nie jest warta tej ceny. Za darmo bym nie chciala. Bede zglaszac reklamacje non stop dopuki nie zaczna traktowac mnie i moje zgloszenia powaznie. Najgorszy operator z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia. NIE POLECAM I NIE POZDTAWIAM!!!!
ZaletyBRAK !!!!!!!!
WadyCaloksztalt
~niezadowolona / 2022-05-27 20:17
Ocena: 1.33 / 5
Jakość zasięgu fatalna, jestem nowym klientem i zaluje ogromnie ze podpisalan z nimi umowe. Ponadto na f
~Daniel / 2022-05-27 19:51
Ocena: 1.33 / 5
Po kontynuacji umowy (4 nr. na abonament) wszystko bez limitu ,nagle na dwóch nr. zostają naliczane rozmowy i smsy,infolinia twierdzi że jest ok ,więc konsultant popełnił błąd lub celowo wybrał inną taryfę bez informowania w moją stronę ,wciąż czekam na odpowiedź ????!!!!
~poważnie - nie rozwazajcie plusa pod za / 2022-05-27 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Przerywa internet średnio raz na tydzień. W polowie okresu rozliczeniowego musisz dkupic pakiet bo okazuje się że juz jest wyczerpany. W porównaniu z innymi dostawcami (Orange, T-mobile) dno i wodorosty. Przerywa, słabi zasięg, oszukują ze zużyciem- taki sam pakiet u innych dostawców nigdy nie został przekroczony przez ostatnie 15(!!) lat. Nie polecam - przechodzę (wracam ) do Tmobile - rzetelniej i taniej
Zaletynie ma!!
Wadydrogo, nieuczciwie, nodrzucają każdą uzasadnioną i udokumentową reklamację. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz?"
~zawiedziony i wkurzony / 2022-05-27 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałam. Kiedy występuje w okolicy awaria (średnio raz na miesiąc) zostaniesz poinformowany, że wyczerpałeś pakiet100Gb(!) po tygodniu, przy zwyklym użyciu w pracy na 2 komputerach, bez ściągania filmów itd. Nie są w stanie tego udowodnić, ale "tak jest" i musisz im wierzyc na slowo, bo billing które zamawiasz, po prostu nie docierają. Potem okazuje się, że po dokupieniu dodatkowego pakietu, internet nadal nie działa, bo jest awaria. W ten sposób działa u nich algorytm- nie ma internetu, informują klienta że wyczerpał pakiet, klient dokupuje pakiet, pakiet dodatkowy też nie działa, wtedy na infolinii dostaniesz informację ze jest awaria (!). Powtarzająca się nieuczciwa praktyka
Zaletydokupujesz pakiety a nadal nie działa internet!!
Wadyoszukują, naciągają, internet czarodziejsko znika i jest wyczerpany po tygodniu, brak zasięgu w lubuskim
~Dariusz / 2022-05-26 20:08
Ocena: 3.33 / 5
Obsługa na infolinii dno i wodorosty . Skąd plus borze takich ludzi. Arogancja , lekcewazajace podejście do klienta, a przecież te ....... otrzymują zapłatę za to że są dla nas. Oni chyba pomylili branże . Dyrektorów na infolinii nie trzeba . Przeniosłem się z Orange do plusa i żałuję . Obsługa na Orange mega super w porównaniu do plusa