strona 61 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~basia / 2020-09-22 23:18
UWAGA ! oszukują pani na infolinii namówił mnie na program 5 doładowanie gratis okazało się, że piąte doładowanie dostaję ale nie wiadomo na co mam je wydać, bo żeby przedłużyć ważność konta muszę zapłacić za następne doładowanie. Mam wykupiony pakiet, w którym wszystko mam za darmo i piąte doładowanie nie wiem po co. Składałem reklamacje - rozmowa jak z koniem. Przy naciąganiu pani obiecuje bezwzględne piąte doładowanie. zrezygnowałem inne sieci proponują lepsze warunki bez naciągania -
-
~Basia / 2022-03-07 18:36
Oferty bardzo słabe, z miesiąca na miesiąc na abonamencie płaciłam coraz więcej. Dzwoniąc na infolinię nie potrafili powiedzieć co jest tego powodem. W punkcie siedzą jakieś same niemoty, byłam w trzech i w trzech fatalna obsługa . ZaletyŻadnychWadyZa dużo żeby wymieniać, ogólnie nie polecam. -
~Basia / 2022-05-19 12:18
Jak tylko będę mieć możliwość, od razu zmienię dostawcę usług na jakiegoś LUDZKIEGO. Mam nadzieję, że nadal tacy są. Nie wiem jak bez używania agresywnego języka mam powiedzieć to, co czuję, kiedy po raz milionowy dostaję wiadomości o rachunku do zapłacenia, który ZAWSZE PŁACĘ W TERMINIE. PLUSIE! Zachowaj sobie te twoje smski i maile dla tych, co nie płacą. Ja, jako normalny człowiek i klient nie życzę sobie takiego traktowania. Marnuję mój czas, bo ciągle jezt przypominanie że mam NIEDŁUGO ZAPŁACIĆ. Czy można jakoś usunąć to coś? Oczywiście , że nie, oni uważają, że to jest spoko dręczyć ludzi, bo przecież na końcu każdej wiadomości piszą, że jeśli zapłaciłeś, szaraczku, to ta wiadomość jest nieaktualna. Ja to chyba zgłoszę do urzedu praw konsumenta, bo rozumiem, że systemy informatyczne mają pomagać obsługiwać miliony klientów, ale to też ma swoje granice. Jesteśmy ludzmi i jak ludzie, a nie maszynki do płacenia chcemy być traktowani. Nawet nie ma na stronie plusa możliwości napisania do nich maila, więc piszę tutaj. ZaletybrakWadyreklamy , smsy i ogólne napastowanie ludzi do mdłości. Coś jak bank, też w białych rękawiczkach, też bezosobowy system, ale bezlitosny, ostatnią kroplę życia wycisną -
~Basia / 2024-02-02 09:36
Oszuści i krętacze,blokują urządzenia gdzie rata opłacona,na infolini nie wiedzą dlaczego a człowiek musi czekać 2 dni na odblokowanie ZaletyBrakWadyMarna obsługa klienta,nie reagowanie na skargi,brak szacunku do klienta -
~Bazyl / 2020-12-20 20:19
Totalne zero, internet dno,zasięgu na kom brak place ponad stówę i nawet nie mogę przelewy zrobic -
~Bbw29 / 2019-07-22 21:02
Od dłuższego czasu miałam problem z usługą nielimitowany Lte. Umowę zawarła w 2016 i wtedy aktywowałam usługę. W między czasie przedłużyłam umowę. Dostałam informację że usługa będzie nadal aktywna. Ostatnio po przekroczeniu podstawowego limitu internet działał bardzo słabo. Zgłosiłam reklamację. W odpowiedzi dostałam info ze w ogóle nie powinnam mieć trj usługi bo nie jest dostępna dla mojej taryfy I TAK PO PROSTU SAMI MI JĄ WYŁĄCZYLI!! Obecnie przy abonamencie 50zl mam 2,8gb netu i koniec! Totalna pomyłka. Szukam innej sieci WadyObsługa
Internet
Cena -
~bdhfbf / 2020-12-28 10:51
Przedłużyłam kolejny raz umowę na telefon. Przez lata było ok, teraz doliczają sobie o wiele więcej! A pakiety takie jak dotychczas...Do bok się dodzwonić nie da, bo rozmawia automatyczna sekretarka!W wiadomości mailowej proponują tylko reklamację - nie na mnie umowa, a ta osoba nie może ciągle zwalniać się z pracy i podpisywać nową umowę... Porażka!! ZaletybrakWadyza duże pobieranie z konta -
~Beata / 2019-05-06 09:42
Oszuści i złodzieje .Salon w Gliwicach na Forum CHG , cała trójka pracowników do zwolnienia .Chamstwo.Nie chcieli od mnie przyjąć rezygnacji z multir.dodatkowy dekoder mówiąc , że nie mogę.Po tel który wykonałam na infolinię okazało się , że mogę .To później zrobili mi łaskę i nie chcieli pomóc w napisaniu rezygnacji .Poczólam siè jak jakiś wyrzutek.A cierpię na depresję lekową .Chamstwo i ignoranci .Siedzą tam jak roboty i tylko do tego żeby zbyć człowieka . ZaletyŻadneWadyWszystkie możliwe -
-
~Beata / 2019-10-17 20:35
Podczas urlopu za granicą nie dzwoniłam i nie odbierałam połączeń, nie mam uruchomionej poczty głosowej, a Plus zaliczył mi 13 połączeń otrzymanych! Złożyłam reklamację i bardzo szybko dostałam odpowiedź że zostały prawidłowo naliczone i odmowa przyjęcia reklamacji. Co za oszustwo! Wzięłam telefon żeby robić zdjęcia i wysłać smsy do rodziny że u nas wszystko ok i za to zapłacę. Jeśli nie uznają tej reklamacji rezygnuje z ich usług mimo wieloletniej współpracy. WadyNaliczanie zapłaty za nieistniejące połączenia -
~Beata / 2019-12-28 06:31
Ostrzegam przed korzystaniem z super oferty Plusa : abonamentu 75 złotych za dwa numery, 10 zł. rabatu za elektroniczna fakturę i 10 zł. za smart dom co daje 55 złotych miesięcznych opłat brutto, jedno wielkie oszustwo czwarty miesiąc otrzymuję fakturę na prawie 100 złotych za sam abonament !!!! PLus mimo comiesięcznych reklamacji nie koryguje faktur, powiązano mój wcześniejszy abonament w polsacie (umowa już na czas nieokreślony) bez mojej zgody smartdom z przeniesionym drugim numerem telefonu, który miał stanowić parę dla smart domu dla pierwszego numeru telefonicznego. Konsultant z działu reklamacji twierdzi,że to plus decyduje który produkt zostanie powiązany nie klient tym samym wiążąc umową na kolejne 24 miesiące. Wyłudzanie pieniędzy od klientów ! RADZĘ NAGRYWAĆ ROZMOWY Z KONSULTANTAMI ! Nagrania Plusa potrafią "ginąc" ZaletyBRAKWadyoferta na stronie oraz w reklamach nie odpowiada rzeczywistości, wprowadzanie klientów w błąd w celu nawiązania umowy -
~Beata / 2023-05-15 16:05
Dzisiejsza rozmowa z konsultantem to jakaś porażka. Pan poucza mnie co to jest pytanie zamknięte a co pytanie otwarte. Zdaję się, że pomylił zawody. Nie każdy zna terminy telekomunikacyjne i po to jest infolinia aby uzyskać odpowiedź na pytanie. Nawet nie chce myśleć jak oŵ Pan odnosi się do ludzi dużo starszych ode mnie. -
~Beata / 2025-03-29 12:02
Nie polecam,omijać szerokim łukiem żałosne podejście do klienta i nieudolność pracowników w uruchomieniu internetu szkoda czasu i pieniędzy. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~Beata. / 2021-12-30 20:23
Plus porażka z panem z obsługi klientanie da się porozmawiać bardzo nieprzyjemny,proponuję żeby zmienił pracę bo się do niej nie nadaje.Ogólnie naciagacze i oszuśći.Koniec umowy i kończę z nimi. ZaletyŻadnych.WadyOszukują i wyciągają na koszty A w biurze obsługi siedzi nie kompetentny człowiek. -
~BEN / 2021-01-16 09:48
PLUS NAJGORSZA SIEĆ
Numer: 119119
Treść:
Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona.
Czas: 2021-01-14 15:37:06ZaletyBRAKWadyBRAK INTERNETU -
~Ben / 2023-11-01 14:12
POLEPSZCIE TEN INTERNET DO CHOLERY MAŁO WAM Z OPŁAT KASY?! Zaletyta sieć nie ma żadnych zalet...Wadybardzo okropny słaby internet -
~Benedykt / 2019-10-06 14:24
Od kilku dni internet plusa pełza spadł poniżej 1Mb/s, a chwilami nie ma w ogóle dostępu.
Nie rozumiem za co operator plusa pobiera opłaty, skoro praktycznie nie da się już kolejny dzień korzystać z internetu. Do zmarnowanego czasu mam jeszcze dopłacać. Na szczęście kończy się umowa i jeśli się nic nie zmieni to będę miał dobrą okazję, żeby się z plusem pożegnać.ZaletyNie ma.WadyJest bardzo wolny, a chwilami nie działa kompletnie! -
-
~benio / 2022-08-17 13:24
oferta internetowa za przeproszeniem jest do dupy, mowia ze szybki internet tymczasem ciagle zamula, ciagle braku zasiegu i internetu , nie polecam -
~beton44 / 2023-02-01 10:17
tragedia słaby internet co więcej mówić szok i nie dowierzanie. Zaletynie maWadysłaby internet nie idzie wczytać strony internetowej nawet nie fajnie -
~beznazwy_02 / 2021-07-25 16:49
Jak dla mnie plus to najgorszy operator. Czasem zdarzy się cud i mam 3 kreski zasięgu, ale to bardzo rzadko, ponieważ normą są 1-2 kreski. Nadajnik jest 2,2 km od mojego domu, a nadajnik playa jest bliżej o 200m a z playa mam bardzo często 5 kresek i pytam się jak to możliwe, że z plusa mam taki słaby zasięg? Nie polecam tej sieci bo to dno i kusi potencjalnych klientów barwnymi reklamami ale tak naprawdę plus to dno. NIE POLECAM !!! ZaletyBRAKWadyBeznadziejny zasięg. -
~Bezsilna / 2020-06-24 20:36
Nie polecam długiej współpracy. Za 5 lat
terminowych opłat zostałam nagrodzona ponad 20 000 zł. długu. Plus dopuścił do zawarcia 5 umów przez nieznaną osobę na naszą firmę. Zero informacji i współpracy w celu wyjaśnienia jak do tego moglo dojść, jakich danych użył oszust. Informacja że dane z Internetu wystarczą do zawarcia takiej transakcji to wszystko co Plus ma do powiedzenia.
Trudno uwierzyć że to dzieje się naprawdę,ZaletyBrakWadyArogancja i lekceważenie klienta
strona 61 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »