Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3150 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2022-05-27 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie pierwsze faktury i juz na starcie oszustwo. Inna umowe podpisalam a rachunki zawyzone! Skandal i jeszcze raz skandal. Zaluje ze podpisalam z nimi umowrle. W Play nigdy nie mialam zadnego problemu a tutaj to od poczatku zglaszam reklamacje za reklamacja. Kazda z nich jest odrzucana. Brak szacunku do klientow i do ich ciezko zarobionych pieniedzy, ktore wydaja na usluge ktora w ogole nie jest warta tej ceny. Za darmo bym nie chciala. Bede zglaszac reklamacje non stop dopuki nie zaczna traktowac mnie i moje zgloszenia powaznie. Najgorszy operator z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia. NIE POLECAM I NIE POZDTAWIAM!!!!
    ZaletyBRAK !!!!!!!!
    WadyCaloksztalt
  • ~Aneta / 2022-07-27 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii dowiedziałam się że nie wiem gdzie mieszkam a pesel nie prawidłowy. Przed Świętami Bożego Narodzenia 2021 roku podpisałam nową umowę na telewizję, internet i nowy telefon dla syna. Dzisiaj dowiedziałam się że podane przeze mnie dane są nieprawidłowe.konsultant powiedział że nie otrzymał żadnych informacji z salonu plusa. Podałam nowy email, na który wysyłają mi faktury ale nie wiem kto mi wysyła bo plus nie ma moich aktualnych informacji???
  • ~ANETA / 2023-06-15 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA SIEĆ, NIE POLECAM NIKOMU, W ŻADNEJ SYTUACJI NIE MOŻNA POLEGAĆ NA TEJ SIECI, PRZERYWA POŁĄCZENIA, SZWANKUJE INTERNET, W DODATKU OBSŁUGA TELEFONICZNA JEST NA POZIOMIE ZEROWYM.
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY, TYLKO PROBLEMY, NIE MIŁA I NIE KOMPETENTNA OBSŁUGA
  • ~Angelika / 2025-10-10 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowę na internet światłowodowy z Plus na początku września. Mamy już prawie połowę października, a instalacja wciąż nie została wykonana. To, co dzieje się w kwestii umawiania terminów montażu, to absolutna katastrofa i brak szacunku dla klienta.

    Byłam już około sześć razy umawiana na montaż. Za każdym razem otrzymuję potwierdzenie terminu, przygotowuję mieszkanie, ktoś jest obecny w domu w wyznaczonych godzinach — najczęściej w przedziałach typu 12:00–16:00, 14:00–18:00, a ostatnio nawet 8:00–12:00. I za każdym razem, chwilę przed końcem planowanej wizyty, dostaję informację, że instalatorzy jednak nie przyjadą.

    Jestem w stanie zrozumieć, że czasem trzeba poczekać na instalację, że mogą zdarzyć się opóźnienia czy problemy techniczne. Ale to, że Plus ciągle umawia wizyty, po czym je odwołuje — jakby żartując sobie z człowieka — jest po prostu absurdalne i nie do zaakceptowania.

    Dodatkowo kontakt z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za montaż jest niemożliwy, ponieważ numer, pod który można się z nimi skontaktować, jest zablokowany. W tej sytuacji trzykrotnie kontaktowałam się bezpośrednio z obsługą Plusa, jednak za każdym razem słyszałam jedynie, że mam czekać na nowy termin. Żadnego realnego wsparcia, żadnego zainteresowania sprawą — wygląda to tak, jakby dla Plusa ciągłe przekładanie terminów nie stanowiło żadnego problemu.

    To jest niezwykle uciążliwe, stresujące i zwyczajnie niepoważne. Człowiek musi dostosować swój dzień, zwolnić się z pracy, przygotować wszystko w domu — i za każdym razem czeka na darmo. Sytuacja powtarza się od tygodni, a nikt nie potrafi podać konkretnego terminu realizacji umowy.

    Nie spodziewałam się, że w tak dużej firmie proces podłączenia światłowodu może wyglądać w tak chaotyczny i niekompetentny sposób. Mam nadzieję, że ktoś z Plusa w końcu zwróci uwagę na sposób organizacji montażów i komunikację z klientami, bo na ten moment jest to doświadczenie skrajnie negatywne i rozczarowujące.
  • ~Ani / 2023-11-09 06:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pytałam raz Pana Boga na głos czy jestem człowiekiem to powiedział że jestem półwampiro-człowiekiem
  • ~Ania / 2020-06-22 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w ogole nie mozna korzystać mam problemy z zasięgiem i internetem dzwoniąc na infolinie oni nic nie wiedza nie potrafią to po co tam siedzą płacenie za darmo jeszcze raz nie polecam tylko nerwy mozna sobie popsuć!
    ZaletyBrak zalet nie potrafią nic
    WadyNie polecam jak wyzej pisalam tylko nerwy mozna sobie popsuć
  • ~Ania / 2022-02-07 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet katastrofa. Od samego początku prawie nie chodzi i przycina... Nawet na początku 2000 roku, gdy miałam internet radiowy to szybciej chodziło. Nie odpala ani lekcji zdalnych, otwarcie przeglądarki graniczy z cudem a netfliks to już w ogóle katastrofa bo tnie co minutę. Co tam dzwonie, to zasięg super widocznie coś u pani nie chodzi. Nigdy ich więcej.
    A router do tej opcji dali taki, że wstyd pisać.
    Malo tego okazało że place po rabacie 60 zł w ramach umowy łącznej z cyfrowym polsatem. Ale mimo że umowa łączona to umowa na net trwa dłużej. Bez rabatu net ktory nie chodzi kosztuje mnie grubo ponad 100 zł.
    Ta sieć to byla i nadal jest pomylka
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2022-06-22 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię odnośnie informacji dotyczących przedłużenia umowy na abonament... Dostałam smsa więc postanowiłam usłyszeć warunki... Odebrał Pan prosił o szczegółowe moje dane powiedziałam że chce wysłuchać jaka jest dla mnie oferta przygotowana a nie od razu przedłużyć umowę po czym usłyszałam żebym weszła na stronę plusa i sobie poszukała i przeczytała... Więc po co ten SMS z indywidualną ofertą?? Uważajcie żeby przez chęć usłyszenia informacji "życzliwy" konsultant nie przedłużył Wam umowy. Pozdrawiam
    WadyObsługa
  • ~Ania / 2022-08-13 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałam umowę z dniem 6 czerwca a 12 sierpnia otrzymałam wiadomość windykacyjną z informacją o rzekomej zaległości!
    Kpina i próby wyłudzenia pieniędzy????
    ZaletyBrak
    WadyZasięg, infolinia, generalnie masakra
  • ~Ania / 2022-12-22 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa telefoniczna na infolinii, wczoraj wieczór. Pan z zerowym wykazaniem wsparcia. Do tego opryskliwy, nieprzyjemny. PORAŻKA!
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo.
  • ~Ania / 2023-01-26 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to najgorsze dziadostwo. Ciągły brak zasięgu, problemy z zasileniem konta. Obsługa na infolinii nieuprzejma. Przeniosłam się do innej sieci i teraz jestem zadowolona.
  • ~Ania / 2023-03-15 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,najgorsza sieć,po zakończeniu umowy i spłaceniu rat wysyłają kolejne płatności,a konsultanci nie potrafią wyjaśnić skąd się wzięły.Nigdy więcej żadnej umowy z tą siecią
  • ~Ania / 2024-03-25 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Kupiłam nowy ruter włożyłam karte i nie działało , dałam do reklamacji ,oczywiście nie uznali , nowo zakupiony w salonie plusa .
    Porażka
    Oszuści
    ZaletyBrak
    WadyKlienta maja za nic
  • ~Ania / 2024-09-16 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca nie polecam nikomu sieci Plus. Między innymi zasięg i jakość internetu. Zasięgu brak, pomimo transmisji 5g i nielimitowany internet. Całe szczęście przeniosłam się do innej sieci. Szkoda, że nie można dodać zdjęcia.
  • ~Ania / 2025-07-19 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć !!!!!!!!!!!! Mam bardzo złe doświadczenie z Plusem - zdzierstwo za internet, którego prawie nie ma; brak zasięgu LTE i 5G w budynkach lub marna 1 kreska i wcale jakieś dziadostwo.
    W ogóle nie traktują klientów poważnie. to dramat, to jakiś żart, masakra, dno!
    Ten operator komórkowy powinien być zdelegalizowany.
    Zaletynie ma
    Wadygówno
  • ~Aniag302 / 2021-11-29 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy telefony w abonamencie,miksie i na karty oraz internet.Nie ma dnia bez problemów w tej sieci, głównie z internetem.Tłumaczenia konsultantów porażka.Dla mnie wraz z końcem umów kończy się przygoda z Plusem.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe problemy z internetem,ceny najdroższe ze wszystkich sieci
  • ~animo / 2022-01-25 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Interner tragiczny nie polecam firmy uciekajcie jak najszybciej nie popełniajcie mojego błędu wybierając internet od plus.
    Zaletybrak zalet
    Wadywszytko
  • ~Anita / 2022-01-05 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus zszedł na psy. Jak można stalemu klientowi ,pożałować na papierze i nie wydrukować umowy ? Masakra co się porobiło
  • ~Anja / 2020-08-25 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,moja opinia dotyczy salonu Plusa w Tarnowie, w samym centrum miasta siedzą " buraki" delikatnie mówiąc,świetnie naciągaja nowych klientów za to później trudno wyegzekwować cokolwiek,panowie są bardzo inteligentni,kiedy klient do nich mówi oni siedzą sobie w najlepsze i pikaja w telefony,przychodzisz z błaha sprawa a pan odpowiada że on nic nie wie,proszę dzwonić na centrale,w takim razie po co trzymać takich pracowników,wystarczy infolinia,po co opłacać buraków, pozdrawiam
    ZaletyŻadnych
    WadyTrudno byłoby wymienić wszystkie
  • ~Anna / 2019-12-30 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie będę czekać na koniec umowy, wolę zapłacić 800 złotych kary umownej ale w końcu po 20 latach uwolnić się od tej sieci...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187