Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2985 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ana / 2022-02-21 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści . Zrobiłam przelew za abonament ponad tydzień temu ( było to zlecenie stałe w banku ) Połączenia zablokowane . BOK tłumaczy ze nie ma podanego numeru konta klienta (w poprzednie miesiące normalnie zaksięgowano płatność) po podaniu jego numeru konto nadal zablokowane mimo wysłania potwierdzenia przelewu . Beznadzieja . Nie polecam . Sa mili na początku żeby podpisać umowę na abonament , później maja ale gdzieś .
    ZaletyNie można tu wymienić żadnej
    WadyZa dużo tego
  • ~Ana / 2023-06-06 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące, internet z tej sieci to jakieś dn9 !!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~ana / 2023-06-21 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe oszustwo. wzięłam internet domowy otrzymałam go na próbę, zgodnie z ofertą możliwość zwrotu w ciągu 7 dni gdy nie spełnia wymogów. zasięg był słaby więc oddałam w wymaganym terminie, załatwione wszystko w punkcie. teraz nagle zaczęły przychodzić upomnienia o brak wpłaty 20,969 zł a teraz już 30 zł w punkcie mają gdzieś oni wszystko załatwili, złożona reklamacje też mają gdzieś

    nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysłaby zasięg, wyłudzanie pieniędzy nienależnie
  • ~Anba / 2025-03-22 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kiepski zasięg. W miejscu zamieszkania w Krakowie brak zasięgu. Plus nie zgadza się na rozwiązanie umowy mimo że nie mogę korzystać z usługi.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~And / 2020-04-02 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze korzystałem z usług Plusa. W obecnej sytuacji nie są w stanie zawiesić czy odroczyć opłat abonamentowych. Żenada.
  • ~Andrzej / 2018-10-03 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z przeniesieniem numeru chociaż termin końca umowy jest mniejszy niż 120 dni. Po rozmowie z biurem obsługi pracownik zajmujący się takimi problemami powiedział że nie wie co zrobić. Byłem w plusie 4 lata płaciłem regularnie abonament transfer internetu 5gb kończył się po kilku dniach użytkowania.... Pieniądze wyrzucone w błoto..
    . Nie polecam nikomu tej sieci
  • ~Andrzej / 2019-11-16 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsza sieć, jaką nosi Ziemia! Telefonowałem na numery: 601 102 102,601 100 601 i 601 102 555. I za każdym razem wysłuchiwałem jakiś beznadziejnych niekończących się komunikatów, by usłyszeć żywego człowieka i wyjaśnić sprawę. Ale nic z tego, bo operator Plusa za wszelką cenę unika kontaktu z klientem, jakby faktycznie miał coś złego na sumieniu? Bo nie widzę innego wytłumaczenia. A chciałem zapytać, dlaczego nie korzystając z Internetu jest mnie regularnie szarpana kasa (?!!)i gdzie się podziały moje środki. Nawet adres internetowy do nich dziwnie zginął ze strony?!!
    Zaletydno
    Wadydno
  • ~Andrzej / 2020-05-28 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem 3 miesiące temu internet IDU-ODU, powiem jedno, NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ!!! Mieszkam na rogatkach Poznania, jakość internetu jest fatalna, nie da rady jednocześnie wejść na Instagram a na innym urządzeniu odpalić jakiś film. Plus to tragedia! 5G od niedawna nic nie zmieniło, odradzam, nie dajcie się nabrać na ten reklamowany szajs. Przed Plusem miałem T-mobile na mobilnym wifi i przy Plusie to był kosmos, bajka! Wybierając IDU-ODU Plusa, czyli z zewnętrzną anteną!!!! człowiek oczekuje, że przynajmniej nie będzie gorzej niż na mobilnym wifi, który gubi zasięg na starcie przez mury domu!!!
    Podsumowując, płacę mniej o 20 zł niż za T-mobile i nie mam internetu, tak to trzeba podsumować :(
    Zaletybrak!
    Wadyfatalna jakość internetu, płacisz i nie używasz, bo nie masz co!
  • ~Andrzej / 2020-12-26 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 2 grudnia przeszedł do sieci plus. Czuje się jak gdyby ktoś mi odciął internet. Jest koszmar. Nie mogę nawet włączyc dziecku bajki na YT. Kilka razy dzwoniłem na obsługę klienta. Wymówka była taka że przez korona wirusa i przez zdalne nauczanie ich nadajniki nie dają rady. Mamy weekend. Wątpię żeby dzieciaki dziś siedziały przed lekcjami. Chciałem zerwać z nimi umowę bo przecież nie wywiązują się z niej. Usłyszałem że muszę opłacić rachunki do końca umowy.... Czy mogę coś z tym zrobić?
  • ~andrzej / 2021-02-15 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie nadaje się do niczego. Przykładowo gdy chce pobrać jakąś grę np: 10 Gb to pobieram ją kilka dni. Już od około 2 tygodni makstymalna prędkość internetu wynosi jakieś marne 0.50 KB ping w grach jest tak wysoki że np w cs go chodze przez ściany często na wieczór rozmawiam z kolegami na discordzie a tam co kilka tysięcy pingu super ! i co jeszcze może mam dać im nagrodę za to czy co? . Stanowczo odradzam nawet osobom które potrzebują go tylko do pracy.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2022-03-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści w jednym!!!!!! Zapłaciłem z ich winy dwa razy. Dzwoniłem dwa razy żeby oddali mi pieniądze. Złodzieje nie oddali do dziś. Nigdy więcej plusa!!!!
    WadyZłodziejstwo
  • ~Andrzej / 2022-05-06 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwielbiam Plusa. Pakiet internetu zużyty, zasięg LTE+, telefon rejestruje 2mb+ ruchu sieciowego, próba odtworzenia dowolnego filmu i ciach - 0mb ruchu, najmniejszej szansy na odtworzenie filmu choćby w 144p.

    Dobrze, że kończy się umowa. Niech tylko zadzwonią z ofertą przedłużenia...
    ZaletyWchodzą w dupę, jak trzeba podpisać umowę.
    WadyWszystko.
  • ~Andrzej / 2022-07-23 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają bardzo duży bałagan i ciężko się jest cokolwiek dowiedzieć i dziwnie jest wszystko prowadzone
    ZaletyBrak
    Wady Bardzo dużo
  • ~Andrzej / 2022-10-14 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Plusa na kartę. Co miesiąc uzupełniam swoje konto do wymaganej kwoty. Ostatnio dwukrotnie w dniu wymagalności ktoś z Plusa ukradł mi kilka złotych aby kwota była niewystarczająca.
    Zamiar przedłużenia serwisu otrzymałem informację że nie mam wystarczającej kwoty na swoim koncie.
    Zadzwoniłem na infolinię która okazała się opcja płatna. Po dłuższym oczekiwaniu wysłuchaniu wielu komunikatów i kilku ofert zgłosiła się operatorka która dokonała trzykrotnej weryfikacji mojej tożsamości (tak jakby jedna była za mało) i uwaga infolinia rozłączyła się.
    I to samo powtórzyło się przy drugim telefonie w chwili kiedy zweryfikowano moją trzecią odpowiedź telefon automatycznie się rozłączył.
    Dla świętego spokoju postanowiłem uzupełnić konto ponownym doładowaniem Ale okazało się to za mało gdyż z konta zginęły kolejne pieniądze za rozmowy z infolinią w związku z czym musiałem jeszcze raz dokonać dopłaty.
    Na moją reklamację odpowiedź otrzymałem w ostatnim ustawowym dniu w nawiasie trzydziesty odpowiedź była tylko częściowa z pominięcie faktu dlaczego ktoś kradnie pieniądze. Wprawdzie to małe sumy ale jednak zmuszają do wydania dodatkowych kwot i jeszcze to oszustwo z infolinią. A w następnym miesiącu sytuacja powtórzyła się dokładnie w taki sam sposób. Obecnie czekam na odpowiedź ws. dwóch reklamacji mija już 45 dzień.
    Ja rozumiem że są to małe kwoty rzędu kilku złotych ale mnożone przez miliony klientów …
    Brawo cwaniaczki i spryciarze z Plusa !
    Dodam jeszcze o innym sprytnym układzie -kiedy otrzymałem wymijającą i częściową odpowiedź na pierwszą reklamację próbowałem odpisać ale okazało się to niemożliwe. Te reklamacje załatwia się przez pośrednika i nie ma bezpośredniego dostępu do osoby decyzyjnej !
    ZaletyŻadnych
    Wadyjw
  • ~Andrzej / 2023-02-22 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie ulepszyliście, tylko skomplikowaliście ,poprzednia wersja była lepsza i prostsza w obsłudze. Nowy system logowania nie jest wart nawet jednej gwiazdki ,pod każdym względem dno, chyba że chcieliście zdobyć nasze dane osobowe do nękania ciągłymi reklamami marketingowymi . Bo w formularzu trzeba wyrazić chociaż jedną zgodę w celu kontynuacji rejestracji a to jest już wymuszenie. Spieprzyliście sam system logowania bo po wejściu w logowanie system woła o rejestrację nie ma opcji dla już zarejestrowanych.
  • ~Andrzej / 2023-04-07 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nowy w sieci i najchętniej to już bym zrezygnował.Co innego oferują na wstępie,co innego na rachunku.Umowa tak napisana aby zbałamucić klienta , mało czytelna i nic o stałej opłacie oraz ukrytych kosztach.Internet oferuj super a jest słabiutki i jeszcze trzeba go szukać - w poprzedniej sieci był o niebo lepszy.Obsługo w placówkach to nieporozumienie - słaba wiedza ,na początku bardzo miłe a po podpisaniu umowy mają nas gdzies.
    Jedyny plus to infolinia tam wiedzą wszystko i nie kłamią.Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyInfolinia
    Wadyobsługa w placówkach
    słaby internet
  • ~andrzej / 2024-01-12 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    ten operator jest żałosy wymieniłem ostatnio ruter z starszego na nowszy model i jest gorzej niż było 1024Kb/s plus 120ms w różnego rodzaju grach .Nie polecam
  • ~ANDRZEJ / 2024-11-09 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem plusa nieprzerwanie od 19 lat i zachęcony licznymi sms-ami z propozycjami super korzyści poszedłem do salonu przedłużyć dobrą zawartą w 2019r umowę smartdom (od ponad 2 lat była już na czas nieokreślony i dziś najbardziej żałuję, że jej nie wypowiedziałem!!!) Te patałachy udając chojnych do bólu zaproponowały mi połowę dotychczasowych kanałów tv za tą samą kwotę i abonament na telefon w wyższej cenie. Nie dostałem nowych dekoderów, obecne mają już ponad 5 lat, umowa na 24 m-ce z wszystkimi kruczkami drobnym druczkiem została wyświetlona na tablecie i wysłana na maila. Zaraz po powrocie do domu zorientowałem się, że zostałem oszukany, ponieważ nie otrzymałem żadnych korzyści, którymi mnie wabiono od miesięcy. Był to początek sierpnia i każdemu z ulicy przysługiwały tzw. "wakacje od abonamentu przez 3m-ce". Na dodatek otrzymałem przy obowiązującej nowej umowie zawyżoną fakturę, której postanowiłem nie opłacać. Odpowiedzi na składane wielokrotnie reklamacje były ogólnikowe i nie dotyczyły w ogóle mojej sprawy. Finalnie 14.10.2024 zablokowano mi połączenia wychodzące i dostąp do sieci internetowej, czyniąc telefon bezużytecznym. Operator mimo, że zaprzestał świadczenia usług w momencie gdy byłem rzekomo winien 25zł, to nadal bezczelnie wystawia faktury miesięczne a na reklamacje daje sobie 30 dni. Szanowni Państwo, którzy to czytacie potraktujcie mój przykład jako ostrzeżenie i szukajcie innego usługodawcy, bo tylko stracicie czas, nerwy i pieniądze nic nie zyskując.
    Zaletyna ten moment całkowity brak
    Wadywszystkie możliwe, powinno być zero gwiazdek
  • ~andrzej110566 / 2019-01-01 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W nowowym 2019 roku życzę najgorszemu operatorowi sieci komórkowej PLUS, jak najmniejszej ilości abonentów (oszukanych, olanych i zlekceważonych)Każdy abonent plusa wie o co chodzi. Drodzy abonenci, do końca umowy i jak najdalej od tego operatora. Wszystkiego najlepszego. Abonent
  • ~Andrzejz / 2020-09-23 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć która ma najgorszy zasięg ze wszystkich operatorów
    Wady Najgorszy zasięg
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1276
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1045
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186