Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3149 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kazik / 2021-04-27 12:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Po kilkunastu latach mogę stwierdzić że sieć zamiast poprawić zasięg nic nie robi. W mojej okolicy stację bts konkurencja ma po 4. Plus tylko 1. LTE chodzi wolniej jak H+. Jak zamierzasz kupić popytaj znajomych lub starter. Nigdy abonament, można się bardzo przejechać na internecie. Wymieniłem sprzęt i nic nie pomogło. Zaczynają mi puszczać już nerwy.
    ZaletyTrudno jest tu coś napisać. Nawet 0 to za dużo. Zawsze byłem zwolennikiem sieci teraz choć go jeszcze mam odradzam.
    WadyWiecznie brak LTE. Internet na LTE jak jest to chodzi do 3 Mbit sieć twierdzi że jest ok. Coraz drożej. Ale jakości brak.
  • ~keti / 2023-06-20 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Bardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa sieci PLUS.
    Katarzyna
  • ~Kinga / 2023-01-17 08:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalny brak zasięgu w miastach i poza, wchodząc do sklepu nikt się do Ciebie nie dodzwoni, internet nie działa w dużych miastach, nie mówiąc o terenach wiejskich, jadąc 100 km do domu nie mam.nawet 1 kreski zasięgu. Napisałam reklamację, niezgodność z umową, oczywiście odpowiedzieli że to nieprawda.Nigdy więcej Plus.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu internetu i telefonu
  • ~Kinga / 2023-08-28 22:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś byłam w salonie Plusa w Sandomierzu na ul Mickiewicza województwo świętokrzyskie bo mój dekoder z Cyfrowego Polsatu nagminnie się zawieszał. Gdy pracująca tam młoda dziewczyna podeszła do swojego stanowiska obsługi klienta dwie osoby stojące przede mną w kolejce podziękowały za jej obsługę. No to ja stojąca za nimi podeszłam do czarnej gwiazdy salonu. I to był mój błąd radzę omijać szerokim łukiem tą panią z czarnymi długimi włosami młodą chudzinke tam pracującą. Ten człowiek w ogóle nie nadaje się do jakiejkolwiek obsługi jakiegokolwiek klienta. Radzę zwrócić uwagę szefostwu na osoby które zatrudniacie bo ta pani jest antyreklamą Plusa. Ludzie już o tym wiedzą dlatego nie podchodzą do niej A ja nie wiedziałam no to podeszłam prosząc o obsługę. Dziewczyna jest opryskliwa , nieuprzejma, niemiła. Nie udzieliła mi grzecznie odpowiedzi tylko zastraszała mnie i to jak mniemam nie prawdziwymi informacjami że jak nie przedłużę dzisiaj umowy z cyfrowym Polsatem to zabiorą mi zniżki na dwa telefony które posiadam w plusie i internet. Kłamała mnie że wymieni mi mój stary dekoder wieloletni który się zawieszał na taki sam tylko nowy. A to jest nieprawda ponieważ nowych dekoderów takich już nie produkują od kilku lat. Mogłaby mi wymienić tylko na taki sam tylko sprawny ale na pewno nie nowy!. To jest kłamanie klienta. Mówiła mi też że będę musiała płacić za nowy dekoder 5 zł co miesiąc przez okres dwóch lat czyli czas podpisania umowy. Jak zapytałam czy po tych dwóch latach dekoder będzie mój no bo w końcu za niego mam płacić 5 zł / mies -odrzekła że nie. to jest kwota tylko za użyczeniem tego dekodera. Poinformowałam tą panią że rozmowa z nią bardzo mi się nie podoba i zrezygnowałam z jej dalszego obsługiwania mojej osoby
    Nie życzę sobie takiego obsługiwania klienta w żadnej firmie a już na pewno nie w Plusie gdzie płacę abonament za cyfrowy Polsat za abonament jednego numeru telefonu za abonament drugiego numeru telefonu oraz za internet i sprzęt do tego internetu potrzebny.
    WadyOszukiwanie klienta, zastraszanie, wprowadzanie w błąd klienta zatajanie ważnych informacji zawartych w umowie która jest niekorzystna dla klienta. Bardzo nie polecam korzystać z tego salonu. Dno.
  • ~Kinga / 2024-01-05 19:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Zapraszam do Szczyrzyca można odwiedzić Np:Diabelski Kamień
  • ~klient, który został poniżony bezpodsta / 2022-04-08 20:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam opinie przedmówców. Obsługa beznadziejna, brak szacunku do konsumenta, niejasne zasady promocji. Brak pomocy ze strony konsultantów. Same usługi- mocno przeciętne, zasięg internetu średni. LTE to istnieje tylko w nazwie... Kody na pakiety nie zgadzają się z tym, co jest podane na strpnie- kod nie działa lub włącza inną usługę. Bardzo ciężko takie kody znaleźć, a dezaktywacja również jest utrudniona. Może mogłoby się to uratować, gdyby obsługa była inna, ale BOK to ludzie, którzy nienawidzą swojej pracy i warczą na klienta.
    NIE POLECAM.
    Zaletyniby fajne oferty
    Wadyoferty są naciągane
    niejasne zasady ofert i promocji
    utrudniony kontakt z bok
    brak pomocy ze strony helpdesku
    guwno po prostu
  • ~Koko / 2024-06-08 08:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 20 latach musiałem zmienić sieć. Jakość rozmów na 2g tragiczna. Choć pełny zasięg. Co drugie słowo urywa. Uważali że to karta SIM. Stracone 12zl. Potem że to telefon stracone 200 zł. Okazuje się że to nadajniki. Poszedłem do innej , jest lepiej nie urywa słów.
    ZaletyJak napisać zalety po złych doświadczeniach
    WadyInfolinia nie pomoże, wciska abo. Punkty stacjonarne szkoda pisać.
  • ~Konrad / 2025-08-29 14:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu oferty od tego uslugodawcy. Posiadam ich ofertę na internet domowy i od czasu zakupu nie ma dnia gdzie by nie było z nim problemów. Praktycznie codziennie w różnych godzinach odłacza internet na nawet parę godzin, restart routera nie pomaga, jedynie wyskakuje "Połączono bez internetu". Obsługa klienta zaproponowała mi wyjęcie karty SIM z routera na ok. 15min. i potem ponowne uruchomienie routera, ta metoda pomogła na cały 1 dzień, gdyż już przy następnym internet znowu wywaliło. Ping jest bardzo słaby, nigdy nie schodzi poniżej 40, a gdy jakiś członek domu włączy np. youtube/netflixa to ping skacze nawet do 800. Średnie pobieranie myślę, że jest nawet <=1MB/s, częsćiej widze KB/s aniżeli MB/S :). Router z pakietu od Plus'a ma taki zasięg, że WIFI nie sięga pokój dalej w 5 kreskach zasięgu.
  • ~Kori / 2024-08-22 01:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli chodzi dalej o ten numer to 604 426 036 to strasznie nakłamał dlatego o tym piszę nie dzwońcie najlepiej na niego
  • ~krzysiek / 2018-11-23 11:47
    Ocena: 1.33 / 5
    dramat odradzam ta siec zarowno w polsce jak rowniez w ue gubi zasieg zrywa internet nie szuka sieci itp jesli ma ktos pytania zapraszam pod nuner 735923677 dzial obsługi klienta klepie jedna i ta sama regułke a ja mowie jasno zapraszam na tydzien do mnie prezesa lub dyrektora na test telefonu to zobaczy ile nerwow to kosztuje
    Zaletynie ma zalet
    Wadygubi zasieg internet w bardzo kiepskij jakosci w centrum miasta nieopodal Krakowa
  • ~Krzysztof / 2019-09-11 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio oddałem telefon do naprawy (do plusa) płaciłem przez 10 miesięcy 5 zł za wyświetlacz . Telefon uparł mi i niestety potłukła się szybka . Plus nie usnął mi gwarancji na szybie tylko chciał dopłaty 350 zł a wcale nie zajrzeli to telefonu . Telefon przyszedł w stanie jakiem go oddałem nic nie sprawdzali . Ostrzegam nie płacie za wyświetlacz ponieważ powierza wam że nie podlega gwarancji i trzeba dopłacać
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2023-12-29 19:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra po podpisaniu umowy rachunek co miesiąc to większy przed umowa obsługa git a po obsługa już nie taka miła
    ZaletyZasięg w miarę
    WadyRachunek i obsługa w punkcie plusa
  • ~Ktoś tam / 2022-01-31 16:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten internet to jedna wielka paranoja. Internet po zmianie na 5G i po przedłużeniu umowy działa jeszcze gorzej od tego 4G. Naprawcie to, albo będzie załam finansowy i tylko będziecie tracili klientów. 60 zł miesięcznie to jest umiarkowana ilość, ale raz tak było, że była jakaś "aktualizacja" sieci, i czekałem kilka dni na naprawę internetu. I to nic nie polepszyło.
    ZaletyŻadnych
    WadyWad więcej niż piasku na Saharze
  • ~kuczyk / 2023-07-07 12:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet wcale nie dziala nie jest nawet 1/10 tego co bylo w umowie
    WadyWszystko
  • ~kwsk / 2023-04-14 16:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Żeby byc tak zalosna siecia to naprawde trzeba sie wyjatkowo postarac. Przy przeniesieniu umowy do playa, oczywiscie przetrzymali nas cały miesiąc u siebie, co do ostatniej godziny chociaz mogli praktycznie od razu nas wypuścić jak inna normalna sieć. Dodatkowo wydaje mi się, że podczas wojny był lepszy internet niż w plusie. Z najlepszej sieci do totalnego dna. Proponuje wszystkim albo chociaz tym co sie wahają, rzucić tą sieć i niech zbankrutuje za brak szacunku do klienta i do ofert ktore swiadcza - placisz za cos czego nie ma
    ZaletyBRAK
    Wadydzial techniczny, zasięg, internet
  • ~Laura / 2020-03-27 16:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Cała oferta to tak na prawdę jedno wielkie gówno w papierku. Predkosc internetu to jakiś zart, niczym z baraków, konsultanci bez jakiejkolwiek wiedzy technicznej, można usłyszeć jedynie głupie tłumaczenia, robienie z klienta idioty i przeprosiny bez żadnych dalszych prób pomocy. ESSSSA
    Zaletybrak
    Wadycałe stado
  • ~Leszek / 2021-11-03 08:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakupiłem 29.10.21 starter Plusa z ofertą 120 gb za 15 zł na 3 m-ce, próbowałem to aktywować i ciągle wyświetlał mi się komunikat żeby skontaktować się z BOK. Po udaniu się do salonu Plus w Piasecznie dowiedziałem się że ważność tej oferty upłynęła we wrześniu i jedyne co mogą zaproponować to 30 gb za 30 zł. Jak widać Plus wpadł na genialny i prosty sposób na większy zarobek, sprzedając mocno przeterminowany i nieaktualny szajs. Gratuluję inwencji, wkrótce będę przenosił numer z Tmobile i dzięki temu wydarzeniu już teraz Plus nie będzie brany pod uwagę. Kupując tego typu "atrakcyjne" oferty w Plus patrzcie im na ręce i najlepiej żądajcie aktywacji na miejscu bo ze 120 gb może wam się zrobić 30 i to za dwukrotnie wyższą cenę, a Plus umyje ręce.
    ZaletyNie ma.
    WadyOszukują
  • ~LESZEK / 2025-05-25 07:05
    Ocena: 1.33 / 5
    DZIEŃ DOBRY,

    [ ] WIZYTY W TYM SALONIE PLUS W SPRAWIE TEL. BYŁY STRASZNE, NACHALNIE NAGABUJĄ NA POŻYCZKĘ! POMIMO TEGO, ŻE NIGDY NIE CHCIAŁEM ŻADNYCH POŻYCZEK, DLATEGO, ŻE MAM ZASADY OD RODZICÓW I JAK MNIE NA COŚ NIE STAĆ, REZYGNUJĘ Z ZAKUPU LUB CZEKAM, AŻ UZBIERAM PIENIĄDZE, ABY KUPIĆ BEZ ŻADNYCH POŻYCZEK, TAK, JAK MOI ŚP RODZICE CZYNILI.

    POMIMO NACISKÓW KOBIET Z SALONU PLUS NA PLAC SŁOWIAŃSKI 13 W ELBLĄGU
    WIELOKROTNIE STANOWCZO MÓWIŁEM NIE!
    WYSZEDŁEM WYKOŃCZONY Z SALONU PLUS, ONI MAJĄ MANIPULACJE OPANOWANĄ PERFEKCYJNIE, ALE JESTEM WIERNY SWOIM ZASADOM I POMIMO NAGABYWAŃ, WYSZEDŁEM Z TEGO SALONU PLUS
    BEZ ŻADNYCH POŻYCZEK
    BYŁEM PRZEKONANY, ŻE BĘDĘ MIAŁ SPOKÓJ, O ZGROZO, JAK BARDZO SIĘ MYLIŁEM ????

    ZACZĘLI MNIE NĘKAĆ LUDZIE Z PLUSA TEL. O RÓŻNYCH PORACH, MIESZKAM RZUT BERETEM OD SALONU PLUS NA UL.12-LUTEGO W ELBLĄGU

    CHODZIŁEM DO SALONU PLUS NA UL 12-LUTEGO KUPIĆ DOŁADOWANIE TELEFONU PREPAID (NA KARTĘ) I DAŁEM SIĘ KIEDYŚ NAMÓWIĆ NA MÓJ PIERWSZY W ŻYCIU ABONAMENT TEL. NA 2 LATA
    NATYCHMIAST UDAŁEM SIĘ DO BANKU MILLENIUM, ABY ZLECIĆ AUTOMATYCZNE PŁATNOŚCI ZA ABONAMENT TEL. DLA FIRMY PLUS, DLATEGO, ŻE CZĘSTO LEŻĘ W SZPITALACH I BAŁEM SIĘ, ŻE BĘDZIE MI CIĘŻKO DOPILNOWAĆ OPŁAT OSOBIŚCIE, A MIŁE PANIE Z BANKU MILLENIUM, POMOGŁY MI TO OGARNĄĆ ZLECENIEM STAŁYM.

    ZROZUMIAŁEM, ŻE TEN ABONAMENT TEL. W PLUS, JEST TYM, CZEGO MAM DOŚĆ I MUSZĘ ZREZYGNOWAĆ, ALE POSTANOWIŁEM DOTRWAĆ DO KOŃCA ABONAMENTU, ABY PLUS MNIE NIE KARAŁ ZA WCZEŚNIEJSZĄ REZYGNACJĘ...
    MIAŁEM DOŚĆ SALONU PLUS NA UL 12-LUTEGO DLATEGO, ŻE UPARCIE MNIE NAGABYWALI NA JAKIŚ ABONAMENT TELEWIZYJNY, POMIMO TEGO, ŻE WIELOKROTNIE MÓWIŁEM,ŻE MAM SŁABY WZROK, ŻE TELEWIZJA MNIE NIE INTERESUJE, SŁOWA NIE, KOBIETY W PLUS NIE CHCĄ SŁYSZEĆ!
    ALE JA NIE MAM CHĘCI NA TV, KTÓREJ NIE BĘDĘ OGLĄDAŁ.
    MINĄŁ ROK I PONAD, JUŻ 3 MIESIĄCE PRZED KOŃCEM ABONAMENTU, CHODZIŁEM POINFORMOWAĆ, ŻE CHCĘ ZREZYGNOWAĆ, RÓWNIEŻ 2 & 1 MIESIĘC PRZED KOŃCEM ABONAMENTU MÓWILI W PLUSIE, ŻE ŻADNYCH KAR, OPŁAT ZA REZYGNACJĘ NIE BĘDĄ NALICZAĆ, DO OSTATNIEGO MIESIĄCA, MIAŁEM AKTYWNE ZLECENIE NA PRZELEWY DLA FIRMY PLUS ZA ABONAMENT TEL.

    MINĘŁO KILKA MIESIĘCY OD KOŃCA ABONAMENTU W PLUS I ZACZĘLI MNIE NĘKAĆ TEL. O RÓŻNYCH PORACH LUDZIE Z PLUSA, WYMUSZAJĄ JAKIEŚ PIENIĄDZE, GROŻĄ MI WINDYKACJĄ!
    WIELE RAZY, GDY ODBIERAM M.IN. TEL. 32 727 61 15 ZRYWAJĄ POŁĄCZENIE!

    WCZORAJ KOLEJNE TEL. I ZRYWAJĄ POŁĄCZENIA, GDY ODBIERAM TEL.
    AŻ WCZORAJ JAKAŚ KOBIETA, POWIEDZIAŁA SZORSTKO, ŻE JEST Z FIRMY WINDYKACYJNEJ!
    NA ZLECENIE FIRMY PLUS!
    GDY ZACZĄŁEM DOPYTAĆ O CO CHODZI?
    JA NIGDY NIE BRAŁEM POŻYCZEK, JAKIE WINDYKACJE?
    PRZERWAŁA POŁĄCZENIE TEL.

    WCZORAJ MIAŁEM WYJŚĆ PO CHLEB I MLEKO, ALE JESTEM W ROZPACZY ????
    BEZ CHLEBA, BEZ SERA, BANANA, MLEKA, TWAROGU, GŁODNY I OSŁABIONY, BEZ MINUTY SNU, CAŁA NOC W ROZPACZY ????
    JUŻ ZROBIŁ SIĘ DZIEŃ GODZ. 8 RANO
    LEDWO TRWAM, MAM M.IN. CHORE SERCE, WIELE RAZY LEŻAŁEM NA INTENSYWNYM ODDZIALE KARDIOLOGICZNYM POD MONITORAMI W SZPITALACH.

    PLUS ZAMIAST DOCENIĆ, ŻE CAŁY ABONAMENT Z NIMI WYTRZYMAŁEM, DRĘCZY MNIE I GROZI WINDYKACJAMI!

    JAK SEKTA!
    CHCE DALEJ WYMUSZAĆ PIENIĄDZE ????????????

    OSTRZEGAM CZYTELNIKÓW, PRZEZ FIRMĄ PLUS, KTÓRA JAK SIĘ DORWIE DANYCH OSOBOWYCH... GROŹBAMI WYMUSZA PIENIĄDZE ZA NIC!
    BEZ JAKIEGOKOLWIEK PISEMNEGO WYJAŚNIENIA, DALI MOJE DANE OSOBOWE,DLA JAKIEJŚ FIRMY WINDYKACYJNEJ!
    GDZIE JEST OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH?
    NIGDY NIE MIAŁEM ŻADNYCH POŻYCZEK I DŁUGÓW, A PERFIDNI LUDZIE Z PLUSA, ZAOCZNIE KNUJĄ!
    ABY WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE ZA NIC!
    DOPROWADZAJĄ PODSTĘPNIE DO STRAT FINANSOWYCH I OCZERNIAJĄ UCZCIWEGO KLIENTA, JUŻ BYŁEGO KLIENTA.

    NIE ZNAM SIĘ NA PRAWIE, NIGDY W ŻYCIU W SĄDZIE NIE BYŁEM, PROSZĘ CZYTELNIKÓW O RADĘ, JAK SIĘ BRONIĆ PRZED FIRMĄ PLUS

    MAM NA IMIĘ LESZEK, MIESZKAM NA UL.TRYBUNALSKIEJ 12B W ELBLĄGU

    PRAGNĘ ŻYĆ, ALE LEDWO TRWAM, PRZEZ GROŹBY LUDZI Z PLUSA I ICH POMAGIERÓW Z WINDYKACJI.

    BARDZO ŻAŁUJĘ???????? ŻE DAŁEM SIĘ NAMÓWIĆ W SALONIE PLUS NA ABONAMENT TEL.

    ZOSTAWIAM TYLKO TEL. NA KARTĘ PREPAID
    WadyDZIAŁAJĄ JAK SEKTA, SĄ MILI NA POCZĄTKU, A GDY WYCIĄGNĄ DANE OSOBOWE, OSACZAJĄ I WYŁUDZAJĄ PIENIĄDZE ZA NIC!
    DAJĄ DANE OSOBOWE KLIENTA DLA RÓŻNYCH FIRM, KTÓRE NA ZLECENIE FIRMY PLUS NĘKAJĄ! GNĘBIĄ! BYŁEGO KLIENTA ????????
    SEKTA PLUS!
    ZŁODZIEJE W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH!
  • ~Lola / 2021-04-07 08:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Od wczorajszego przedpołudnia brak sieci.Dzwoniac z telefonu w innej sieci na infolinię opryskliwa konsultantka łaskawie mówi że mają "jakąś"awarię a jaką i kiedy ją usuną to ona nie wie.Na prośbę o połączenie z kimś kto coś wie odpowiada bezczelnie że ona nie jest telefonistką żeby z kimś łączyć. Plus ogólnie jest dobry jak chodzi o kruczki w umowie i wyciąganie kasy.Reszta to dno i metr mułu. Na szczęście już nie długo kończy mi się umowa z nimi.
    ZaletyBrak
    WadySłabiutki inernet, drogo,namolne przypominanie o płatności która jeszcze nie minęła.Bezczelni konsultanci na infolinii.
  • ~Lord / 2023-11-08 14:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Dopóki znajdą się naiwniacy, dopóty Plus będzie takich kosić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187