Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2976 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2019-07-24 19:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Pani udzielająca odpowiedzi bardzo opryskliwa , wszystkie informacje przekazane z wielkimi nerwami.Opryakliwa i nieuprzejma.Chyba pracuje tam za kare
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągły brak zasięgu .Rozmowy z biurem obslugi na fatalnym poziomie.
  • ~Joanna / 2023-11-06 13:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Przeniesione do plus miały być dwa nr służbowe. Miało nie być opłat w czasie oczekiwania na przeniesienie numerów, karty SIM zastępcze nie były włożone do telefonów a rachunki przychodziły gdyż podobno były wykonywane połączenia. Składaliśmy reklamacje ale oczywiscie Oni mają rejestry. Nie ważne że karty leżały w szufladzie. Jakimś cudem dzwoniły same. ....W dniu kiedy nr został odpięty od poprzedniego operatora zaczęły się problemy u nowego. Karty nie działały, nie można było się dodzwonić, po wielu dniach okazało się że trzeba było wymienić karty SIM na nowe i oczywiście na nasz koszt bo to nie wina operatora że karty SIM nie działają. Tragedia. Obsługa online nie potrafiła powiedzieć dlaczego tak się stało, w salonie podobnie. Szkoda że z potencjalnie fajnej współpracy wyszło coś tak nie smacznego.
  • ~Juli / 2021-09-07 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia … mimo pakietu 15 GB po 2 dniach się wyłączy i nie można otworzyć nawet Google , sprawa jest już załatwiana pół roku i nadal brak poprawy
    WadyBrak zasięgu
    Brak internetu
    Słaba obsługa klienta
  • ~Kacper / 2021-12-31 13:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Predkosc internetu potrafi spasc nawet do 20kb/s
    Ten internet to jest porazka nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadySlaby internet
  • ~Kamil211 / 2024-08-17 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem kierowca jeżdze po całej polsce zasiegu poza miastami nie ma prawie nigdzie o internecie nie wspomne nie polecam zmieniam jak najszybciej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kamila / 2021-09-28 15:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, każdy problem z siecią kończył się na tym że po rozmowie z infolinia nadal jest bez zmian...internetu słaby albo nie ma w cale ! Śmiech na sali normalnie...a żeby się do mnie dodzwonić to nie ma szans.nawet zasięgu brak...czekam aż skończy się umowa i uciekam jak najszybciej z tej sieci. I odradzam każdemu..
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu brak zasięgu
  • ~Kaos / 2020-08-26 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie ma zasięgu internet oczywiście jeszcze mówili żeby zmienić router na nowy to lepszy Internet i oto jak pobieranie spadło z 4mb/s do 600kb/s masakra nie polecam. Mieszkam na wsi więc internet aby z limitem bez sensownym
    ZaletyStarali się coś naprawić ale nie wyszło
    WadyBrak internetu
    Popusta jakosc
    Dyskryminacja ludzi że wsi
    Słaby zasięg
    Lagi w grach
  • ~karol / 2020-12-07 20:08
    Ocena: 1.33 / 5
    10 lat korzystalem z plus mix bo abonament mi od zawsze podpada, z uwagi na brak sieci na wsi i w lesie i brak uslug mms dla telefonow asus skonczylem umowe przeszlem na karte i doladowalem konto jak chcieli, karta sie uszkodzila wyrobili mi duplikat zaplacilem 12zl tydzien puzniej zablokowali mi nawet odbieranie sms, malo tego nie mogedoladowac konta przez internet musze kupic doladowanie w sklepie i podac z niewgo nr na infolini dopiero mi nr odblokuja podziekowanie dla stalego klienta z 3 numerami przez 10 lat, ludzie przeszedlem do Play wkoncu mam mmsy, wszyscybsiw do mnie zawsze moga dodzwonic jeszcze 1 nr w plus zlikwiduje i kazdy w rodzinie bedzie szczesliwy
    WadyMms na asus zenfon nie dzialaja, brak sieci i jej gubienie na wsi i w lesie
  • ~Karol / 2021-09-08 13:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka,5G od Plusa to jakaś pomyłka.Trzy razy zgłaszane brak usługi,operator postanowił wyłączyć usługę bez informowania mnie o tym, zamiast naprawić problem odciął dostęp do 5G.Po kolejnej interwencji usługa ponowie uruchomiona ale poprawy nie widać, ciągle się zawiesza,tragedia. Ludzie nie dajcie się nabrać.Nawet pod czas pisania tej opinii brak połączenia z internetem ale 5G pełen zasięg.Masakra.
  • ~Kasia / 2023-05-02 12:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Tak wolnego internetu jeszcze nie miałam. Jak by tego było mało to co jakiś czas muszę resetować ruter bo nie ma połączenia.A co do obsługi klienta w punkcie nie mam zastrzeżeń pomocni i mili, ale już infilinia inna bajka aroganccy,taktujący klientów z góry.Dzwoniąc tam nie uzyskałam nigdy sensownej pomocy.Daje 1 gwiazdkę obsłudze klienta że względu na punkt stacjonarny w mojej okolicy
  • ~Kazik / 2021-04-27 12:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Po kilkunastu latach mogę stwierdzić że sieć zamiast poprawić zasięg nic nie robi. W mojej okolicy stację bts konkurencja ma po 4. Plus tylko 1. LTE chodzi wolniej jak H+. Jak zamierzasz kupić popytaj znajomych lub starter. Nigdy abonament, można się bardzo przejechać na internecie. Wymieniłem sprzęt i nic nie pomogło. Zaczynają mi puszczać już nerwy.
    ZaletyTrudno jest tu coś napisać. Nawet 0 to za dużo. Zawsze byłem zwolennikiem sieci teraz choć go jeszcze mam odradzam.
    WadyWiecznie brak LTE. Internet na LTE jak jest to chodzi do 3 Mbit sieć twierdzi że jest ok. Coraz drożej. Ale jakości brak.
  • ~keti / 2023-06-20 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Bardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa sieci PLUS.
    Katarzyna
  • ~Kinga / 2023-01-17 08:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalny brak zasięgu w miastach i poza, wchodząc do sklepu nikt się do Ciebie nie dodzwoni, internet nie działa w dużych miastach, nie mówiąc o terenach wiejskich, jadąc 100 km do domu nie mam.nawet 1 kreski zasięgu. Napisałam reklamację, niezgodność z umową, oczywiście odpowiedzieli że to nieprawda.Nigdy więcej Plus.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu internetu i telefonu
  • ~Kinga / 2023-08-28 22:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś byłam w salonie Plusa w Sandomierzu na ul Mickiewicza województwo świętokrzyskie bo mój dekoder z Cyfrowego Polsatu nagminnie się zawieszał. Gdy pracująca tam młoda dziewczyna podeszła do swojego stanowiska obsługi klienta dwie osoby stojące przede mną w kolejce podziękowały za jej obsługę. No to ja stojąca za nimi podeszłam do czarnej gwiazdy salonu. I to był mój błąd radzę omijać szerokim łukiem tą panią z czarnymi długimi włosami młodą chudzinke tam pracującą. Ten człowiek w ogóle nie nadaje się do jakiejkolwiek obsługi jakiegokolwiek klienta. Radzę zwrócić uwagę szefostwu na osoby które zatrudniacie bo ta pani jest antyreklamą Plusa. Ludzie już o tym wiedzą dlatego nie podchodzą do niej A ja nie wiedziałam no to podeszłam prosząc o obsługę. Dziewczyna jest opryskliwa , nieuprzejma, niemiła. Nie udzieliła mi grzecznie odpowiedzi tylko zastraszała mnie i to jak mniemam nie prawdziwymi informacjami że jak nie przedłużę dzisiaj umowy z cyfrowym Polsatem to zabiorą mi zniżki na dwa telefony które posiadam w plusie i internet. Kłamała mnie że wymieni mi mój stary dekoder wieloletni który się zawieszał na taki sam tylko nowy. A to jest nieprawda ponieważ nowych dekoderów takich już nie produkują od kilku lat. Mogłaby mi wymienić tylko na taki sam tylko sprawny ale na pewno nie nowy!. To jest kłamanie klienta. Mówiła mi też że będę musiała płacić za nowy dekoder 5 zł co miesiąc przez okres dwóch lat czyli czas podpisania umowy. Jak zapytałam czy po tych dwóch latach dekoder będzie mój no bo w końcu za niego mam płacić 5 zł / mies -odrzekła że nie. to jest kwota tylko za użyczeniem tego dekodera. Poinformowałam tą panią że rozmowa z nią bardzo mi się nie podoba i zrezygnowałam z jej dalszego obsługiwania mojej osoby
    Nie życzę sobie takiego obsługiwania klienta w żadnej firmie a już na pewno nie w Plusie gdzie płacę abonament za cyfrowy Polsat za abonament jednego numeru telefonu za abonament drugiego numeru telefonu oraz za internet i sprzęt do tego internetu potrzebny.
    WadyOszukiwanie klienta, zastraszanie, wprowadzanie w błąd klienta zatajanie ważnych informacji zawartych w umowie która jest niekorzystna dla klienta. Bardzo nie polecam korzystać z tego salonu. Dno.
  • ~Kinga / 2024-01-05 19:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Zapraszam do Szczyrzyca można odwiedzić Np:Diabelski Kamień
  • ~klient, który został poniżony bezpodsta / 2022-04-08 20:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Potwierdzam opinie przedmówców. Obsługa beznadziejna, brak szacunku do konsumenta, niejasne zasady promocji. Brak pomocy ze strony konsultantów. Same usługi- mocno przeciętne, zasięg internetu średni. LTE to istnieje tylko w nazwie... Kody na pakiety nie zgadzają się z tym, co jest podane na strpnie- kod nie działa lub włącza inną usługę. Bardzo ciężko takie kody znaleźć, a dezaktywacja również jest utrudniona. Może mogłoby się to uratować, gdyby obsługa była inna, ale BOK to ludzie, którzy nienawidzą swojej pracy i warczą na klienta.
    NIE POLECAM.
    Zaletyniby fajne oferty
    Wadyoferty są naciągane
    niejasne zasady ofert i promocji
    utrudniony kontakt z bok
    brak pomocy ze strony helpdesku
    guwno po prostu
  • ~Koko / 2024-06-08 08:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 20 latach musiałem zmienić sieć. Jakość rozmów na 2g tragiczna. Choć pełny zasięg. Co drugie słowo urywa. Uważali że to karta SIM. Stracone 12zl. Potem że to telefon stracone 200 zł. Okazuje się że to nadajniki. Poszedłem do innej , jest lepiej nie urywa słów.
    ZaletyJak napisać zalety po złych doświadczeniach
    WadyInfolinia nie pomoże, wciska abo. Punkty stacjonarne szkoda pisać.
  • ~Kori / 2024-08-22 01:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli chodzi dalej o ten numer to 604 426 036 to strasznie nakłamał dlatego o tym piszę nie dzwońcie najlepiej na niego
  • ~krzysiek / 2018-11-23 11:47
    Ocena: 1.33 / 5
    dramat odradzam ta siec zarowno w polsce jak rowniez w ue gubi zasieg zrywa internet nie szuka sieci itp jesli ma ktos pytania zapraszam pod nuner 735923677 dzial obsługi klienta klepie jedna i ta sama regułke a ja mowie jasno zapraszam na tydzien do mnie prezesa lub dyrektora na test telefonu to zobaczy ile nerwow to kosztuje
    Zaletynie ma zalet
    Wadygubi zasieg internet w bardzo kiepskij jakosci w centrum miasta nieopodal Krakowa
  • ~Krzysztof / 2019-09-11 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio oddałem telefon do naprawy (do plusa) płaciłem przez 10 miesięcy 5 zł za wyświetlacz . Telefon uparł mi i niestety potłukła się szybka . Plus nie usnął mi gwarancji na szybie tylko chciał dopłaty 350 zł a wcale nie zajrzeli to telefonu . Telefon przyszedł w stanie jakiem go oddałem nic nie sprawdzali . Ostrzegam nie płacie za wyświetlacz ponieważ powierza wam że nie podlega gwarancji i trzeba dopłacać
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186