Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2976 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~5numerów / 2021-12-20 16:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Plus powinien zmienić nazwę na "gów**sieć"! Zasięg gównia** jak i sieć. Nic nie robią, reklamacji nie uznają, bo to moja wina lub moich telefonów (cała rodzina, każdy z innym telefonem). ALE oczywiście nie jest to ich wina a "wielu" czynników! Niestety muszę do 2023 wytrzymać i zabieram wszystkie numery od nich!!! Obsługa w infolinii poniżej krytyki.
    ZaletyUciekajcie z plusa!
    Wadyzasięg, obsługa
  • ~Ada / 2021-06-04 15:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dłuższego czasu jest ciągły problem z internetem. Bardzo wolno działa albo wcale. Nie polecam, najgorszy internet jaki można mieć
    ZaletyBrak
    WadyInternet którego nie ma, uniemożliwiający prace zdalna
  • ~Adam / 2019-11-04 14:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Wydałem mnóstwo pieniędzy na te ich całe pakiety itd tylko po to by mieć dostęp do internetu. Po ostatnim doladowaniu wyłączyłem pakiet rozmowy i internet bez limitu po czym skończył mi się limit i nie mogę dzwonić i używać neta bo rzekomo sam sobie wylaczylem ten pakiet zaraz po włączeniu, ogólnie nie polecam chyba że nie masz co robić ze swoimi pieniędzmi
    ZaletyBrak
    WadyNaciaganie,brak kompetencji
  • ~Adam / 2023-05-25 20:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Ludzie, nie wchodźcie w to. Nabrałem się a teraz karta po karcie przenoszę do innej sieci. Brak słów! GigaBajty w taryfie przyznają kiedy chcą i jak chcą, kasa z konta pobierana a pakietu nie ma. Już czwarta karta wędruje do konkurencji, 12 maja pobrali 30zł, mieli przyznac 100GB i dziś mamy 25 maja i cisza w eterze. Na wszystkich innych kartach to samo, z czasem przestają odpisywać na reklamacje nawet i przez 3,4 tygodnie. DOdatkowo, aplikacja iPlus mówi co innego, jak sprawdzanie stanu pakietów kodami. Komu wierzyć? Nic z tym nie robią, pierwszą kartę wyrzuciłem w grudnku, drugą w lutym, teraz leci trzecia bo kolejnych 30zł im już nie dam a prędkość internetu to faktycznie żart. Warszawa Ochota, okolice Dickensa, router cat.19 (do 600Mb/s) a prędkości do 50 Mb/s w nocy i do 20 w dzień. Na dodatek przerywaja downloady, nie ma szans na p2m czy p2p jakby co. Wystarczą 3,4 połączenia TCP jednocześnie i trzeba restartować router, sieć stoi, download ZERO zatem pobieranie oprogramowania z terminala w linuxie będzie dla baaaardzo upartych i cierpliwych, zrywa połączenia nawet przy instalacji Arch Linuxa z konsoli. Uważajcie też na pobieranie opłat za aktywację iMessage w urządzeniach Apple (iPhone/iPad/iMac) bo kroją przy każdym włączeniu telefonu 0.32zł za SMS za granicę. Dodatkowo, Plus nie sumuje GB na UE, zatem jechać z tym na wakacje w Europę mija się z celem, nawet przez pół roku nie uzbieramy konkretnego pakietu a pomarańczowa konkurencja sumuje i od stycznia uzbierałem z doładowań ponad 28GB na UE, brawo. Wracając do Plusa, internet był bajer przez pierwsze 3,4 tygodnie od aktywacji taryfy (nolimit + 100GB). Nocami było 120-140Mb/s, w dzień minimum 60-70Mb/s. Z miesiąca na miesiąc im więcej doładowań tym większe opóźnienia w przyznawaniu pakietów a prędkości maleją z liczbą złożonych reklamacji. Tak, tak, im więcej reklamacji tym interneciek bardziej kuleje.
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Aga / 2023-01-26 01:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Od pewnego czasu notoryczny brak zasięgu, internet to czysta porażka. Myli itd byle do końca umowy.
  • ~Agusia1303 / 2020-03-10 09:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej telefonu w sieci Plus!!! Mamy pięć numerów w Plusie i nie możemy doczekać się końca umów, żeby zakończyć współpracę z nimi. Zasięgu brak, ewentualnie jedna kreska, rozłącza w trakcie rozmów. Do nas też rzadko kiedy można się dodzwonić. Po kilkukrotnym wydzwanianiu i składaniu reklamacji na problem z zasięgiem zero reakcji ze strony biura obsługi klienta. Oni nie nie mogą zrobić na chwilę obecną, bo nie przewidują na dany moment postawienia przekaźnika żeby polepszyć zasięg. Jedynym plusem jest tylko usługa Smart dom i tańsza telewizja i nic poza tym. Tylko pieniądze potrafią kasować za udostępnione usługi, ale żeby poprawić ich jakość i zadowolenie ze strony klienta już jest dużo trudniej. Nie polecam.
    WadyZero pomocy ze strony biura obsługi klienta.
  • ~Alicja / 2021-09-17 17:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Jest bardzo źle ,nie wiem co nam odbiło żeby przenieść telefony firmowe do Plusa.Cały czas gubi się zasięg ,a powalona obsługa klienta po rozpatrzeniu entej reklamacji stwierdza ,że z ich strony wszystko gra.Zasięgu nie ma nawet w miejscu gdzie na umowie widnieje adres świadczenia tej usługi.Nigdy więcej ,kategoryczne nie
  • ~Angelika / 2019-10-17 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem Plusa 15 lat. W tym momencie posiadam na umowie dwa numery na siebie i swoją córkę. Od pewnego czasu przychodzą rachunki większe niż mam zapinsane w umowie. Chcąc wyjaśnić sprawę zadzwoniłam na infolinię Plusa , odebrał baaaaardzo niemiły Pan Robert Gawron , twierdząc, że takie sprawy załatwia się w punkcie Plusa a nie przez infolinię. Zrobił ze mnie totalną debilkę w ogóle nie chcąc mi pomóc, tak jakby chciał powiedzieć: A co mnie to obchodzi ? Niech Pani mi nie zawraca dupy. Po co Pani tu w ogóle dzwoni ? Nie polecam tego Pana do żadnych porad. Bezczelnie wmawia mi , że moja umowa jest spisana na większą kwotę. Jestem wkurzona takim zachowaniem. Bardzo proszę, żeby przełożony tego chama posłuchał tę rozmowę i wyciągnął konsekwencje !! Jestem zawiedziona , że będąc klientką 15 lat jestem tak traktowana .
  • ~Ania / 2021-04-10 18:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam oferty telefonu na kartę - mix plus.
    Nie wierzyłam, że telefon na kartę to przeżytek, dlatego zdecydowałam się ponownie na taką opcję.
    Pieniądze w dziwny sposób znikały z konta, mimo wykupionego pakietu internetowego. Czasami na to konto po pewnym czasie wracały.
    Obsługa w punkcie nic nie wie, infolinia wcale nie bardziej pomocna. Mimo kilkukrotnych interwencji, nadal zdarzały się tajemnicze ulatnianie pieniędzy z konta.
    Ceny pakietów internetowych uważam za zdzierstwo, czekam do końca umowy i nie polecam, zmieniam operatora.
  • ~Anna / 2020-07-16 13:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam kontakt z tą instytucją. Zarówno w salonie, jak i w kontakcie z infolinią, nie można zdobyć miarodajnej informacji. Należy uważać na sprytnie ukryte opłaty dodatkowe, głównie za internet. Zero poszanowania klienta.
    ZaletyPołączenie usług w ramach Smart Dom
    WadyOszukiwanie klientów, próby wyłudzania dodatkowych opłat i kalcjii, brak komunikacji z klientem.
  • ~Anonim / 2019-08-10 11:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet jest po prostu beznadziejny... Korzystając z usługi internet bez limitu w połowie miesiąca dostaje SMS że wykorzystano pakiet. Na dodatek internet jest bardzo wolny, nie polecam.
  • ~Astrol / 2023-07-02 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet w plusie to tragedia, 20kB/s !?!? To jest kabaret a nie internet nawet strony na google się nie ładują. Zasięg telefoniczny również tragedia! Wjedzie się do byle jakiego zagajnika i już nie ma zasięgu! Najgorsza sieć w Polsce NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    Wady- Słaby Internet
    - Problem z zasięgiem
  • ~azia / 2024-11-27 10:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam numer w mix plus od ponad 18 lat, blisko 19 lat. Mam 6 zasileń do końca umowy (zawsze ok tego okresu była już opcja przedłużenia umowy z wzięciem nowego telefonu). Wczoraj przyszedł sms, że przygotowano dla mnie ofertę. Do zaznajomienia z ową oferta zalogować się nie da, nie przychodzą kody sms do zalogowania. Na czasie konsultanci odpowiadają, że obecni klienci mogą przedłużyć umowę a mix dla nowych klientów już nie istnieje. Natomiast BOK odpisuje (po czasie, gdy nawiązało się inny kontakt bo nie odpowiadali) że nie ma możliwości przedłużenia mix nie istnieje można przejść na kartę lub abonament. Nie było żadnej wiadomości, że nie będzie już można tego kontynuować w takiej formie jak do tej pory. Warunki są gorsze choćby o to że abonament + rata za telefon to więcej niż zasilenie to w kwestii przejścia na abonament, zaś kwestia przejścia na kartę sprawia że nie można co jakiś czas wymienić telefonu w promocji a trzeba go kupić za 100% na własną rękę a nie w ramach umowy w promocji. Do tego ten sms, że przygotowano ofertę, która tak naprawdę nie istnieje bo nie ma możliwości już przedłużenia umowy.
  • ~Bartek / 2023-12-11 11:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet wolny , Jak uruchomienie dwa telefony na Wifi to wgl nie działa
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2024-03-12 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i 5 metrów mułu. Omijać z DALEKA !!!!!!!!!!
  • ~Bartłolmiej / 2022-07-10 17:32
    Ocena: 1.33 / 5
    internet jest nie do użytku na więcej niż jednym użądzeniu a nawet na jednym nie dziła tak jak powinien
    Zaletymożesz zepsuć klawiaturę czy coś
    Wadyto gówno to nie to nie internet
  • ~Bartosz / 2021-01-01 19:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni z internetu wogule się korzystać nie da ponad 200 pingu i 0,100kb/s pobierania i wysyłania
    WadyBardzo słaby internet
  • ~Bella / 2022-03-30 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma jakąkolwiek mógł ktoś cos wymyślić. Wciskają niewidomym i chorym ludzią jakieś gówna i potem biorą pieniądze jak chcą.robią dlugi, a jak chce się do nich zadzwonić żeby wszystko wyjaśnić to mogą rozmawiać tylko z właścicielem.
    ZaletyNie mają zalet
    WadyPracownicy, cała firma
  • ~Bihu / 2024-05-02 15:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Hej używam interentu z plusa nie polecam magicznie w przeciągu 3 tygodni wywalam limit 500bg gdzie w większości gram w gry bez interentu a filmy 480/720p i to nie codziennie bo mnie nie ma w większości w domu a internet mam ten lepszy 700mg/s I 700gb z rutera kiedy limit nie jest wywalony pokazuje po 300/500pingu a kiedy limit jest wywalony to 20gb gra pokazuje 92H nie polecam plusa i z 700mg/s mam ledwo 250mb/s
    ZaletyMiła obsługa w sklepie żeby sprzedać towar
    WadyDrogo, nie warta usługa ,
  • ~Biorem / 2023-07-30 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Po cesji numeru za abonament zapłacił nowy właściciel numeru i poprzedni. Reklamacji z tytułu naliczenia podwójnej opłaty abonamentowej Plus nie uwzględnił. Złodzieje i tyle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186