Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2976 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Myszka / 2021-02-08 07:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam dwie umowy w plusie, z początku byłam zadowolona, ale od jakiegoś czasu jestem represjonowana przez sieć. Nie trzymają się umowy, łamią warunki chodź ja trzymam się warunków które podpisałam. Od października jestem zablokowana, mimo opłat, a teraz internet. Mimo że okres rozliczeniowy jeszcze nie uplynal, dostałam powiadomienie. Ludzie przeniescie się do Orange, ale słyszałam że zagraniczne sieci są leprze, zamierzam to sprawdzić
    ZaletyInternet dobrej jakości
    WadyNie utrzymują warunków umowy
  • ~Nanansn / 2020-02-03 18:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu tego gowna jebanego internet do takie gowno ze huj
    ZaletyNie ma
    WadyW huj
  • ~Natan / 2022-07-10 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet nie działa płaci się 80zł za miesiąc i nie da się nawet pograć w gry 5000 pingu w grach CS Go i Valorant minecraft około 2000 prawie zawsze internetem tego nawet nazwać nie można to poprostu gówno obsługa nie miła i nie pomaga w naprawie usterek.
    ZaletyBrak
    WadyCała Firma
  • ~Niby tam / 2021-01-14 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam podpisaną umowę na telefon od 2015 r ,oraz internet na abonament .Nie dość że zostałam oszukana obie umowy są jeszcze ważne nie zakończone .W telefonie mam wyłączone pakiety które opłacam chodź umowa trwa .W czoraj się dowiedziałam że mam wyłączona e fakturę sory wybaczcie ale wybiorę się do innej sieci banda oszustów
    ZaletySzybka obsługa
    WadyBrak żetelności , nie wywiązywanie się z umowy ,wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Nietykalny1974 / 2022-10-26 06:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Byliśmy abonentami plusa kilka lat. Od roku coraz większe problemy z połączeniami internet też ledwie ciągnie ale najbardziej zależy mi na połączeniach głosowych jednak jakość rozmowy kiepska, często przerywa. Będąc za granicą też nie mogłem nigdzie zadzwonić ani wysłać wiadomości. Od 2,3 miesięcy nikt nie może się do mnie dodzwonić a i ja też nie mogę wykonać żadnego połączenia bo od razu mnie rozłącza. Powiedziałem dosyć przeniosłem 4 numery do innej sieci. Kilka lat temu plus naprawdę dobrze działał, na dziej dzisiejszy gorzej niż kiepsko.
    ZaletyNa chwilę obecną nie ma.
    WadyCzęsto zrywa połączenie i słaba jakość połączeń głosowych,internet źaden.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-06-20 10:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Moim zdaniem traktowanie klienta na najniższym poziomie, wprowadzanie w błąd oraz nieuczciwe praktyki, co zresztą można sprawdzić. Nie polecam!!!
  • ~nikx / 2022-03-06 19:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne dno, nowa oferta o wiele droższa od starej, nowy ruter (który swoją droga do tanich nie należał), ponieważ niby powodem słabego poprzedniego internetu był zbyt stary ruter. Natomiast pomimo wymiany oferty na większą oraz droższą jak i rutera internet najwidoczniej pozostał stary….. a nawet i gorszy od poprzedniego, pierwsze dwa dni nowego pakietu i nic się nie ładuje, wszystko zamula…
    ZaletyBark
  • ~noddy / 2022-07-10 14:49
    Ocena: 1.67 / 5
    niesłychanie nieuprzejmi konsultanci, beznadziejne usługi, bardzo drogo, o wszystko trzeba się kłocić
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~oc / 2020-04-01 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ok. 20 lat w sieci Plus. Kiedyś było ok. Teraz to jest jakaś pomyłka marketingowa. Jeżeli chcesz dostawać 1 SMS/2 dni + 1 mail/2 dni + 1 telefon/miesiąc w celach marketingowych, to zapraszam. Aby z tego zrezygnować musisz udać się do punktu PLUSa osobiście, gdzie będą nadal Ci próbować wciskać swoje produkty. Zmieniam operatora.
    ZaletyKiedyś było wszystko ok.
    WadyNachalny marketing.
  • ~Olo / 2021-08-25 08:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg tragedia na terenach pozamiejskich. Jechałem z rodziną nad morze do Ustki z Krakowa i często na trasie miałem zasięg tyko w EDGE ,a żona co ma telefon w T MOBILE miała cały czas LTE tylko czasami 3G. T MOBILE z ORANGE (współdzielą nadajniki i to jest super). PLUS ma w kraju ponad 7 tys. Nadajników a T-MOBILE z ORANGE mają 12 tys. Nadajników !!! i dlatego tak jest. LUDZIE uciekajcie masowo os PLUSA i jego podsieci np. Od a2mobile. Nawet PLAY ma prawie 10 tys. Nadajników.
    ZaletySieć Polska. Inni operatorzy to nie Polski kapitał.
    WadyZNIKOMA ILOŚĆ NADAJNIKÓW NA TERENACH WIEJSKICH W STOSUNKU DO T MOBILE I ORANGE.
  • ~Olo / 2022-03-30 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie bierzcie Plusa, ani pod sieci na nadajnikach Plusa np. A2mobile czy Otwarta. Plus ma o wiele gorszy zasięg w miastach średniej wielkości nie mówiąc już o wsiach. Mam 2 karty w telefonie, jedną w Plusie a 2-gą w T-MOBILE. Często gdzie mam zasięg w T-MOBILE i internet LTE ,to Plusie go nie ma, szczególnie wewnątrz budynków. Plus ma ok. 7800 nadajników w Polsce a T mobile 12000 i tu widać dlaczego tak jest. Teraz jestem w budynku dworca w Brzesku i oczywiście Plus jest w zasięgu ale w Edge, a T mobile ma zasięg Lte+ i oczywiście nie ma internetu w Plusie a jest w T mobile. Szkoda wolałbym Plusa bo jest w Polskich rękach, ale trudno jak Solorz woli kasę kosztem zasięgu to trudno. Będę rezygnował z Plusa.
    ZaletyPolski operator
    WadyKiepski zasięg.
  • ~Olo / 2024-05-05 21:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Jest raport na stronie gsmonline, gdzie jest napisane, jaką ma liczbę nadajników każdy z 4 głównych operatorów gsm w Polsce. T- MOBILE ma 12366, ORANGE- 12213, PLAY- 11723, natomiast PLUS ma tylko 8351. Play jak wiadomo nadal stawia nadajniki GSM i może nie długo przezścignie T MOBILE. Co ciekawe nie daleko u mnie T MOBILE postawił nadajnik w ramach NETWORKS I porawił się zasięg nie tylko T mobile, ale także ORANGE. Nie dziwne, że PLUS traci najwięcej klientów.
  • ~Oskar / 2021-11-10 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Dwa tygodnie zaległości i odłączyli mi numer od sieci. Kontaktowałem się w sprawie spłaty konta ale bardzo nie miła obsługa klienta
    ZaletyBra
    WadyPań chyba nie poruchał
  • ~oszukany / 2021-05-10 11:42
    Ocena: 1.67 / 5
    20 lat temu zrezygnowałem z usług PLUS-a i teraz sprawdziłem czy coś się zmieniła - NIC dalej to samo dziadostwo. Przy przeniesieniu numeru wydają swoją kartę, bo inne są marnej jakości podobno. Po 3 tygodniach karta przestała działać - zgłoszenie w salonie, sprawdzenie karty i wniosek "faktycznie nie działa - trzeba wymienić na nową". No to wymieniamy - ale wymiana płatna. Innej możliwości nie ma - zapłaciłem. Chciałem zostawić popsutą kartę - nie trzeba.
    Wniosek: tańsza oferta, dziadowskie karty, do miesięcznych kosztów trzeba doliczyć odpłatne wymiany karty w kwocie 12,30 zł - czyli tyle abonament w Virginie czy Otwartej. Krótko: Solorz czy ktoś inny - to samo dziadostwo polskie. Wyłudzanie i oszukiwanie.
    Zaletyżadnych
    Wadyjak w opisie
  • ~Ouyt / 2022-07-17 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno nie operator, XXI wiek internet w telefonie po teście 2,21Mb
  • ~Pan_niezadowolony52 / 2019-08-31 00:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma Plus zaproponowany przez nich smartfon Huawei P30 lite. Miał mieć wszystkie funkcje jakie chciałem po miesiącu okazało się że telefon nie posiada wielu funkcji. Nie chcieli odstąpić od umowy A jak już to za kwotą 3000zł co było wartością dwóch takich smartfonów
    ZaletyBrak zalet
    WadyOszukiwanie klienta
    Brak myślenia że strony pracowników
  • ~PanJawny / 2023-06-30 11:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, po raz drugi mam doliczone jakieś dziwne usługi,raz doliczono mi roaming jak byłem w grecji a nabiło mi z turcji a teraz jakieś usługi z grami, na drugiej sieci nie podam jakiej żeby nie było ale na drugiej nie mam takich problemów nie polecam i nie przedłużę umowy bo czuje się okradany.
    Wadydodatkowe opłaty naliczane bez mojej wiedzy i zgody
  • ~Pati12 / 2019-06-25 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Żadnej gwarancji sprawnej komunikacji. Całą ciążę zastanawiałam, czy jak zacznę rodzić to dodzwonię się do męża. Sieć nie wysyła mi wiadomości sms bez wyraźnej przyczyny, w różnych momentach, do różnych numerów i za każdego NIEWYSŁANEGO sma-a pobierają 62 grosze. Połączenia również - raz mogą się odbyć, a innym razem nie, mam pod opieką noworodka i dzwoniąc do męża słyszę "wybrany numer jest niedostępny" - loteria jakaś!

    Reklamowałam kilka razy, zwracali mi śmieszne 5 zł, kazali zapisać numery w pamięci telefonu (co nie pomogło, tak samo jak wymiana karty na nową) i problem nie znikał. Nadal jest aktualny. Na innych aparatach sytuacja powtarza się. Sugerują, że może to być wina telefonu (taaak, pewnie przez zepsuty aparat giną i pieniądze z konta).

    Ostatnio też wyłączyli mi umowny pakiet kompletny, bo spóźniłam się dzień z doładowaniem konta - akurat byłam w szpitalu, kiedy zorientowałam się ze 40 zł, które miało być na opłacenie pakietu kompletnego się skończyło i konto mam zablokowane. Świetna sprawa, leżeć w szpitalu i nie móc doładować, bez kontaktu z nikim. Aby pakiet włączyli musiałam pisać reklamację przez salon plusa (polecam po porodzie śmigać do salonu!).

    Podsumowując - kradną pieniądze, nie potrafią rozwiązać problemu i żadnej gwarancji, że dodzwonię się tam gdzie chcę.
    Wiele lat współpracowałam z Plusem, ale po tym odnowieniu umowy nie podejmę takiego ryzyka. Kosztuje to za dużo stresu. Czekam tylko aż minie okres obowiązywania umowy aby nie płacić kary i rezygnuję.
  • ~Paweł / 2021-05-21 18:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza opcja nie polecam słabe pobieranie i wysyłanie gorsza pogoda i przestaje działać no poprostu jeden wielki syf
    Zaletynie ma zalet
    Wadysam produkt jest wadą
  • ~Paweł / 2024-12-14 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra jakaś. Wszystko O.K. do momenty podpisania umowy. Po wyjściu z salonu zmienia się podejście do klienta. Podpisałeś na dwa lata to płać.
    Zmiana z internetu mobilnego na światłowodowy - nikt w salonie nie powiedział że za ostatnie 3 miesiące będzie trzeba płacić karę, a przecież przechodzę na droższą opcję i podpisuję na kolejne 2 lata więc za co kara??? Potem do matki dzwoni jakaś kobieta, straszy że nie tylko trzeba zapłacić za ostatnie miesiące ale jeszcze duża kara za rozwiązanie umowy będzie??? Matka przerażona! Przyjeżdża technik, w ogóle nie w ustalonym terminie tylko dwa dni później, zakłada jakiś modem Vectra??? stary, używany, na istniejącym dwudziestoletnim kablu koncentrycznym (antenowym) od kablówki i mówi że to światłowód... Zalogować się do strony konfiguracyjnej nie można bo diabeł wie jaki login i hasło, więc nazwy sieci i hasła do niej zmienić się nie da, a może wcześniej ten modem pracował w jakimś hotelu chociażby... obsługa techniczna nie widzi problemu, dzwoń se zdrów. Umowa podpisana, termin na wypowiedzenie umowy upłynął.
    Ach, po 2 tygodniach od podpisania umowy zamontowany internet, ale faktura jest od dnia podpisania umowy.
    Gratuluję firmie Plus, jeden wielki minus, już nigdy więcej. TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA!!!!
    ZaletyMiło do podpisania umowy. Prędkość internetu dla pobierania zgodnie z umową, wysyłania już słabo.
    WadyPo podpisaniu spadaj na szczaw. Montują stary (4-ro letni) modem używany. Brak instrukcji obsługi. Szybkość ok, ale pingi słabsze niż dla internetu mobilnego. W obsłudze klienta nie widzą problemu, wszystko super. Płać!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186