Masakra jakaś. Wszystko O.K. do momenty podpisania umowy. Po wyjściu z salonu zmienia się podejście do klienta. Podpisałeś na dwa lata to płać.
Zmiana z internetu mobilnego na światłowodowy - nikt w salonie nie powiedział że za ostatnie 3 miesiące będzie trzeba płacić karę, a przecież przechodzę na droższą opcję i podpisuję na kolejne 2 lata więc za co kara??? Potem do matki dzwoni jakaś kobieta, straszy że nie tylko trzeba zapłacić za ostatnie miesiące ale jeszcze duża kara za rozwiązanie umowy będzie??? Matka przerażona! Przyjeżdża technik, w ogóle nie w ustalonym terminie tylko dwa dni później, zakłada jakiś modem Vectra??? stary, używany, na istniejącym dwudziestoletnim kablu koncentrycznym (antenowym) od kablówki i mówi że to światłowód... Zalogować się do strony konfiguracyjnej nie można bo diabeł wie jaki login i hasło, więc nazwy sieci i hasła do niej zmienić się nie da, a może wcześniej ten modem pracował w jakimś hotelu chociażby... obsługa techniczna nie widzi problemu, dzwoń se zdrów. Umowa podpisana, termin na wypowiedzenie umowy upłynął.
Ach, po 2 tygodniach od podpisania umowy zamontowany internet, ale faktura jest od dnia podpisania umowy.
Gratuluję firmie Plus, jeden wielki minus, już nigdy więcej. TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA!!!! ZaletyMiło do podpisania umowy. Prędkość internetu dla pobierania zgodnie z umową, wysyłania już słabo.
WadyPo podpisaniu spadaj na szczaw. Montują stary (4-ro letni) modem używany. Brak instrukcji obsługi. Szybkość ok, ale pingi słabsze niż dla internetu mobilnego. W obsłudze klienta nie widzą problemu, wszystko super. Płać!