Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2976 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ŁUKASZ / 2022-10-16 22:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiepski zasieg wcześniej działał bezproblemowo.problemy z Internetem w moim przypadku bardzo potrzebny(kasa fiskalna)
    ZaletyKiedyś lepiej to działało
    WadyKiepski Internet i zasięg
  • ~Łukasz / 2023-12-21 18:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia zasięg, o internecie nie wspomnę DNO !
    WadyBrak zasięgu
  • ~maciek34 / 2021-02-19 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy internet, obsługa klienta to jeszcze gorszy syf niż całe WiFi. Dzwoniąc z problemem bo internet jest bardzo w złym stanie dostaje informacje że z internetem wszystko w porządku... Porażka, nigdy ale to nigdy nie bierzcie tego czegoś. 80zł miesięcznie i mam 30kb/s ? To jest pieprzona kpina
    ZaletyZalety? internet z plusa tego nie posiada
    WadyWszystko, od obsługi klienta po internet
  • ~magal / 2023-09-09 00:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Co za szmatę tam pracują dużo obsługi pół godziny czekania na konsultanta miałam jechać do szpitala koleżanka miała odbierz a se sms-a się nie da wysłać
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Malachit / 2025-03-14 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Plus kiedyś miał dobrą jakość. Nagrody były,teraz to dno kradną pieniądze od ludzi, którzy kupili SIM na kartę. A potem obsługa klienta w salonie nie da się nawet reklamacji zrobić.
    ZaletyByła jakość kiedys
    WadyZła obsługa klienta, czasami brak zasięgu.
  • ~Malboro / 2020-10-18 21:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaby zasięg w opatowie świętokrzyskie a w radomiu dobry to co to jest
    Zalety Macie poprawic zasięg w opatowie
    WadyWszystko
  • ~MAŁGORZATA / 2021-07-12 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak rzetelnej informacji, obsługa klienta beznadzieja, tak samo strona klienta online .
    Uwaga na korzystanie z Roamingu w Niemczech, naliczanie połączeń z siecią w Szwajcarii mimo odległości do granicy 700 km. Zdecydowanie nie polecam tej sieci.
    Zaletyzasięg działa bez problemu
    Wadyobsługa klienta, informacja , naliczane koszty
  • ~Marek / 2020-10-22 14:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można cenzuralnie opisać poziomu obsługi....

    4 miesiące walki o poprawę błędnie wprowadzonych danych bez skutku, co miesiąc poprawione dane się resetują do błędnych
    ZaletyBRAK!!!!!
    WadyPoza działem sprzedaży nie działa NIC!!!!!
  • ~marek / 2021-09-18 14:04
    Ocena: 1.67 / 5
    wczoraj zadzwoniła do mnie przedstawicielka sieci plus z wręcz nachalną prubą sprzedarzy ( zmiany ) pakietu z internetem , stanowczo tej pani odmówiłem . A ona chyba w zemście zblokowała mój dostęp do internetu z sieci plusa . Na szczęście głupia niewie że mam domową sieć , niezwiązaną z rzadną siecią telefoniczną .
  • ~Marek / 2023-09-09 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    raz już poniosłem koszty bo stwierdzili że wchodziłem na stronę płatne i zablokowali mi te strony płatne żeby nie było żadnego problemu A teraz w lipcu dodatkowo dostałem 100 zł do rachunku bo nie wprowadziłem nowego kodu na strony płatne to ja bym musiał dwa razy w miesiącu do nich dzwonić i pytać się czy ja nadal mam zablokowane strony płatne najlepiej zmienić sieć i to zamierzam zrobić
    Zaletynie ma zbytnio ta sieć dużo zalet po prostu byłem tam od dawna i miałem niski abonament to mnie cały czas nagabują na wyższy abonament
    Wadyzła obsługa po prostu tragiczna nie można się w ogóle dodzwonić do konsultanta pełno reklam a na samym końcu jest konsultant któremu nie poda się jednego przecinka to weryfikacji nie przechodzisz i musisz dzwonić jeszcze raz tragedia straciłem trzy godziny żeby się dodzwonić
  • ~Maria / 2022-11-01 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, to jest pierwszy przypadek że muszę dzwonić i jeździć do punktu prosząc o bieżący stan konta i nr faktury. Od podpisania umowy prosiłam o fakturze na SMS, mają moje 4 numery telefonów i nic tylko uzbierało się ponad 650zl. Ponad to dwa razy wystawione mi większe kwoty i przyznano reklamację. W końcu nie wiem ile mam zapłacić.
    Nie polecam.
    ZaletyNie ma
    Wady
  • ~Maria / 2024-04-17 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zostałam wprowadzona w błąd przy zakupie konwertora w punkcie sprzedaży w Nowym Targu. Odmawiają możliwości zwrotu. Co robić?
  • ~Mario / 2024-06-25 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałem. Najpierw net mulił, teraz rozmowy są tragiczne po volte. Nigdy więcej takiej sieci.
    WadyJakość usług, tragiczna.
  • ~Mariusz / 2020-03-19 10:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć plus to jakiś dramat . Bardzo zła obsługa . Ludzie pracujący tam są co najmniej niekompletni. Najpierw obiecują złote góry A później nagle brakuje Internetu.Ostatnio zakupiłem 12G bo dziwnym przypadkiem brakło po siedmiu dniach okazuje się że nie mam Internetu. Mało tego pracownik z którym rozmawiałem jest kryty. Jak dla mnie celowo oszukują ludzi . Tyle po prostu dramat . Nigdy więcej plusa
  • ~Michal / 2022-04-05 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Próba przeniesienia numerów do Plus zakończyła się reklamacją i końcem współpracy zanim się jeszcze ona zaczęła. Pan zapewniał że tymczasowe numery są bezpłatne (ale obowiązkowe), później inny konsultant twierdzi że nie są obowiązkowe. Faktury wystawiają od razu po zaakceptowaniu umowy, po 40PLN opłaty aktywacyjnej za każdy numer. Dodatkowo od razu zaczęli naliczać sobie abonament i to jeszcze przed przeniesieniem numeru. Bardzo nieuczciwe podejście. Skończyło się odstąpieniem od umowy zawartej na odległość i reklamacją - niesłuszne naliczone opłaty za abonament zostały odliczone. Ale niesmak, duży niesmak pozostał. Niby poważna firma, ale jednak poważne złodziejstwo. Za tak wysokie ceny abonamentów mogli by przynajmniej uczciwie podejść do klienta.
    WadyWysoka cena. Wpychają pakiety które nie potrzebujesz. Opłata aktywacyjna 40pln.
  • ~Michał / 2021-08-04 01:02
    Ocena: 1.67 / 5
    tragedia. Nikomu nie polecam tej sieci. Masakra i tyle mam do powiedzenia.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsty brak internetu
  • ~Miszu / 2021-07-05 08:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeden wielki dramat. Blokada połączeń wychodzących, pomimo dokonania płatności. Obsługa telefoniczna klienta w dziale finansowym to CHAMSTWO z dużych liter. W życiu się nie spotkałam z taką postawą w innej sieci! Proszę się nie zastanawiać, tylko uciekać stamtąd.
  • ~Młody / 2024-02-29 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak internetu obsługa usterek jest taka żeby zmienić nadajnik, małe tego mówią że jest zasięg LTE a w telefonie pokazuje 3g to jakie to LTE
    WadySame wady
  • ~MS / 2019-10-11 09:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisanie umowy końcem sierpnia, rzekoma aktywacja przenoszonego numeru 10.10 międzyczasie z d...y windykacja naliczyła sobie jakieś mega faktury (jeszcze nie będąc w sieci) rzekomy błąd systemu. Złożona reklamacja. Rozpatrzona. 10.10 aktywacja jako klient i 24h na aktywacje przeniesionego numeru i d..a okazuje się ze windykacja zrobiła korektę na właściwa kwotę ale mam czekać do 25.10 na fakturę i wtedy rzekomo numer zostanie aktywowany. Podkreślę numer na firmę jestem już w plecy z ich winy! Może i zasięg macie w mojej miejscowości najlepszy ale dział obsługi klienta i politykę totalnie z epoki kamienia łupanego!
    PS
    Reklamacja za straconych klientów pójdzie dalej
    Tak wiec uważajcie drodzy państwo i zastanowić się należy dobrze czy wybrać tego operatora!
  • ~Myszata / 2020-08-10 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z internetu na kartę. Zgłosiłam problem z zanikaniem zasięgu . Miesiąc czekałam na rozwiązanie problemu . Po upływie 30 dni dostałam wiadomość , że problem został usunięty. W praktyce - nic się nie zmieniło. Kolejne zgłoszenie problemu skwitowano stwierdzeniem, że skoro mieszkam blisko Ukrainy to niestety lepiej nie będzie bo Ukraina ma silniejsze nadajniki i tym samym zagłusza nasze Polskie. Ni i możliwe że to problem mojego routera - może jest niesprawny. Interesujące , że żaden z pracowników nie potrafił wyjaśnić , dlaczego w godzinach nocnych wszystko działa i prędkość jest LTE a w dzień nie da się otworzyć żadnej strony , bo prędkość jest EDGE. Odnoszę wrażenie że sieć Plus uznała, że nie ma się co przejmować wieśniakami z terenów o niskim zaludnieniu , ale jakoś nie przeszkadza im to , że ludzie ci płacą z góry za usługę jakiej nie otrzymują.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186