Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2976 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonim123 / 2023-09-04 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś w mojej miejscowości było z 3-4 słupki zasięgu teraz jest brak lub 1 zamiast się polepszać to się pogarsza nie polecam
    ZaletyChyba nie ma
    WadyBrak zasięgu
  • ~Paweł / 2023-09-03 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby zasięg a obsługa to jakaś pomyłka banda oszustów i tyle w temacie
    ZaletyBrak
    WadySame wady nie polecam
  • ~grtwtwetweweweew / 2023-09-03 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, co chwila laguje, ten internet jest do niczego.Na szczęście zrezygnuje z niego niedlugo.
    WadyWszystko
  • ~Edi / 2023-09-01 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy i nikomu nie życzę doświadczeń z tym operatorem dno totalne odnośnie zasięgu obsługi klienta i durnych pytań.dalbym zero gwiazdek ale brak opcji
    ZaletyZadne
    WadyMnóstwo
  • ~Paweł Leszek / 2023-09-01 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach zakończyła się moja męka z siecią plus, od paru godzin mam sieć t-mobile i po prostu rewelacja, w końcu rozmawiając nie muszę wychodzić na dwór i każdy mnie rozumiem. Nigdy więcej plus, jesteście jakimś nieporozumieniem. Polecam T-mobile ! :))
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Monia / 2023-08-31 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient to pasożyt. Obsługa mierna odpowiedzi z wielką łaską. Komplety brak wiedzy na temat oferty. Pierwszy raz byłam w tym salonie. Gratulacje dla obsługi klienta bardzo profesjonalne podejście.
    ZaletyBrak
    WadyMnòstwo
  • ~Maria / 2023-08-31 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Kompetentny pracownik, cierpliwy, pełna satysfakcja z proponowanych ofert
    ZaletyDuża komunikatywność, duża wiedza
  • ~Vova / 2023-08-31 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Od około roku (11 miesięcy) internet za 125 zł miesięcznie (abonament 5G), działa jak totalne gówno, nic z tym nie robią, mam już założoną u nich sprawę w z tym problemem, totalne gówno, prędkości internetu nie są większe niż 25MBPS
    Wady-cena nie adekwatna do jakości
    -słabe prędkości
    -słaba pomoc z ich strony
  • ~Kamil / 2023-08-31 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca mam problem z zasięgiem w okolicy, wręcz go nie ma. Mają problem zgłoszony globalnie i nic z tym nie robią. Traktują sprawę w lekceważący sposób.
  • ~niezadowolony klient / 2023-08-31 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrzebowałem pilnie internetu mobilnego na kartę więc wybór padł na plus, ze względu na promocje "1500gb" przy regularnych doładowaniach. Aktywowałem wszystkie potrzebne promocje, doładowałem 2 razy kartę za 30zł więc spełniłem wszystkie warunki, a obiecanego transferu danych jak nie było tak nie ma. Mało tego, urządzenie z którego korzystam pokazuje mi ile pobrałem danych, wartość sie nie zgadza z tym co pokazuje aplikacja plusa (pokazuje ze pobrałem 2x tyle) gdzie w rzeczywistości ta wartość jest dwa razy mniejsza. Do tego sprawdziłem czy tzw pakiet social czyli facebook i Messenger bez pobierania transferu, oczywiście też nie działa. Napisałem z tym wszystkim do supportu i zamiast rozwiązać jakoś problem skierowali mnie do kontaktu przez droge mailową gdzie na odpowiedź trzeba czekać nawet do 30 dni. Moim skromnym zdaniem ta firma to jakieś nieporozumienie. Plus jest jedna z największych w Polsce sieci telekomunikacyjnych, a nic nie działa, ani pakiety, ani kontakt z klientem, nawet do aplikacji nie można było sie zalogować. Reasumując nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego i żałuję każdej złotówki wydanej na tą sieć, będę odradzał również innym, żeby im oszczędzić nerwów. Smutne to jest że w 2023 roku tak to wygląda, no ale cóż.
    Zaletynie ma
  • ~Stały klijent / 2023-08-31 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć drogo i nic po zatym żadnych zalet same wady telefon ponad miesiąc czasu w naprawie i nadal cisz wciąż czekają za częścią ale najpierw szybko zapłać za naprawę żeby mogli szybko rozpocząć i co w ciąż cisza zasięg katastrofa internet to samo nie polecam tej sieci
    ZaletySame wady żadnych zalet
    WadyJest ich bardzo duże żeby tu je opisać
  • ~Jan / 2023-08-30 11:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Coraz wolniej pracuje . Niby test internetu pokazuje że chodzi szybko , a filmy na YouTube się tną.
    Napewno zmieniam i przechodzę do konkurencji
  • ~Sylwia / 2023-08-30 08:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie opłaca sie być u nich stałym klientem-chciałam przedłużyć umowę i oferta jaką mi zaproponowano była żałosna,przy czym dla nowych oferta jest ok-ale ja na nią nie mogę przejść- moge przejść na 2xdroższą i 2x gorsze warunki niż dla nowych. Po latach współpracy traktują stałych klientów jak śmieci.
    Zaletybrak
    Wadynie warto być stałym klientem
  • ~Lemur / 2023-08-30 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasiegu w 50% miejsc w ktorych jestem,w domu prawie 0 zasiegu,tlumacza to zlym miejscem zamieszkania kiedy sasiad z innej sieci ma 5g,
    Polecam omijac
    Zalety-koniec umowy
    WadyCaly Plus
  • ~Laura / 2023-08-29 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Awfull experience in plus salon Wroclaw Borek. My sim card was blocked, I came with a little child to the salon to ask a help to unlock my phone. I wanted to call to my office to ask a puk code. Bold man with a beard refuse me to help with a call. MY COMPANY IS A PLUS CUSTOMERS. WHAT A SHAME. I THINK WE SHOULD THINK ABOUT ANOTHER PROVIDER.
  • ~Zosia / 2023-08-29 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka sieć a wejdzie się do zwykłego sklepu i odrazu zasięgu nie ma nie można dzwonić smsowac zaczyna deszcz padać zasięgu nie ma dzwoniąc do sieci żeby coś z tym zrobili ich odpowiedź to mogę sieć zmienić zamiast robić coś z tym mają gdzieś ludzi najgorsza sieć jaka może być takie czasy a żeby nie można było zadzwonić będąc w sklepie zresztą non stop się zasięg traci nawet gdzieś jadąc też non stop zasięgu nie ma to po co taka sieć
    ZaletyBeznadzieja
    WadyNon stop zasięgu nie ma
  • ~Robert Ignatowicz / 2023-08-29 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet beznadziejna obsługa od miesiąca czekam na naprawę internetu ,kryterium przyjęcia do pracy w plus to max szkola podstawowa taki poziom reprezentują tam pracownicy
  • ~donaldo / 2023-08-28 23:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Centrum Krakowa internet na 5G rakieta - 266 mb/s na smartfonie Motorola edge G100-5G , za Krakowem na wsi za Opatkowicami już gorzej 140 mb/s , ale to i tak jak dla mnie rewelacja - Polecam
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
  • ~Kinga / 2023-08-28 22:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś byłam w salonie Plusa w Sandomierzu na ul Mickiewicza województwo świętokrzyskie bo mój dekoder z Cyfrowego Polsatu nagminnie się zawieszał. Gdy pracująca tam młoda dziewczyna podeszła do swojego stanowiska obsługi klienta dwie osoby stojące przede mną w kolejce podziękowały za jej obsługę. No to ja stojąca za nimi podeszłam do czarnej gwiazdy salonu. I to był mój błąd radzę omijać szerokim łukiem tą panią z czarnymi długimi włosami młodą chudzinke tam pracującą. Ten człowiek w ogóle nie nadaje się do jakiejkolwiek obsługi jakiegokolwiek klienta. Radzę zwrócić uwagę szefostwu na osoby które zatrudniacie bo ta pani jest antyreklamą Plusa. Ludzie już o tym wiedzą dlatego nie podchodzą do niej A ja nie wiedziałam no to podeszłam prosząc o obsługę. Dziewczyna jest opryskliwa , nieuprzejma, niemiła. Nie udzieliła mi grzecznie odpowiedzi tylko zastraszała mnie i to jak mniemam nie prawdziwymi informacjami że jak nie przedłużę dzisiaj umowy z cyfrowym Polsatem to zabiorą mi zniżki na dwa telefony które posiadam w plusie i internet. Kłamała mnie że wymieni mi mój stary dekoder wieloletni który się zawieszał na taki sam tylko nowy. A to jest nieprawda ponieważ nowych dekoderów takich już nie produkują od kilku lat. Mogłaby mi wymienić tylko na taki sam tylko sprawny ale na pewno nie nowy!. To jest kłamanie klienta. Mówiła mi też że będę musiała płacić za nowy dekoder 5 zł co miesiąc przez okres dwóch lat czyli czas podpisania umowy. Jak zapytałam czy po tych dwóch latach dekoder będzie mój no bo w końcu za niego mam płacić 5 zł / mies -odrzekła że nie. to jest kwota tylko za użyczeniem tego dekodera. Poinformowałam tą panią że rozmowa z nią bardzo mi się nie podoba i zrezygnowałam z jej dalszego obsługiwania mojej osoby
    Nie życzę sobie takiego obsługiwania klienta w żadnej firmie a już na pewno nie w Plusie gdzie płacę abonament za cyfrowy Polsat za abonament jednego numeru telefonu za abonament drugiego numeru telefonu oraz za internet i sprzęt do tego internetu potrzebny.
    WadyOszukiwanie klienta, zastraszanie, wprowadzanie w błąd klienta zatajanie ważnych informacji zawartych w umowie która jest niekorzystna dla klienta. Bardzo nie polecam korzystać z tego salonu. Dno.
  • ~boguslaw1176@gmail.com / 2023-08-28 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Pla e za kiepski internet słaby odbiór zrywa nie otwiera strony
    Zaletyniema
    Wadyslaby
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186