strona 22 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2021-06-22 13:25
Traktowanie klientów w Swinoujsciu jest pod wszelką krytyką, cały personel itp., beztroskie i aroganckie młode dziewczyny, straszne, bez kultury, podkręcają nastrój zamiast ”odpuscic”, to nakrecaja sie i atmosfera robi sie bardzo nieprzyjemna bo klient musi tez podnosic glos , zeby dojsc do glosu, straszne , smutne i nie do akcepcacji ...
Polska 2021 :( -
-
~Małgorzata / 2022-07-29 17:13
Nie polecam. Nie polecam. Niech ktoś w końcu tym się zainteresuje. Internet słaby a po podpisaniu umowy okazuje się że place więcej. -
~Marek / 2021-05-16 21:38
Na karcie w Plus mam minus 61zl. Takie cuda można dostać od Plus. Nie podpisałem jakikolwiek umowy. Wcześniej na innym nr tel zaginęła kwota 30zl ale firma przyjęła reklamację i dostałem środki oraz premia +7GB. Ogólne z reklamacjami firma ma problemy. Pracownicy nie sprawdzają swojej wiedzy w rzeczywistości i plotą głupoty przez telefon.Ale spotkałem również pozytywnych pracowników Plusa ZaletyRok ważności konta. Parkiety Internetowe w realnej promocji 120GB ,z nalepkąWadyKiepska obsługa reklamacji !. Ograniczeni sprzedawcy w kierunku najdroższych ofert. -
~Marek / 2023-02-03 13:04
Jak masz zaległość to blokują Ci telefon. Po opłaceniu faktury blokada nie zostaje usunięta, bo kolejny miesiąc masz zwłokę 1 dzień. Kończy mi się umowa i ostatnie faktury dostaje na jakieś dziwne kwoty. Mało tego... Przy rezygnacji z internetu bo skończyła mi się umowa karzą płacić za ruter 127zł. Chciałem zostać przy numerze, ale place za styczeń i uciekamod tego operatora, jak najdalej. Dodam, że Panie z działu faktur i windykacji są przesympatyczne "inaczej" czyli zalegasz "jesteś śmieciem" i trzeba Cię też tak traktować. -
~Marek / 2025-08-04 13:54
Infolinia jest koszmarna, oczekiwanie na kontakt jak w TP w latach '90. Wstyd 35 minut czekać na połączenie z konsultantem. Żadnej pomocy a przedwczesne wołanie o płatność jest wysyłana. ZaletyJeszcze żadnej nie dostrzegłem.WadyObsługa klienta i infolinia do kitu. -
~Marian / 2023-07-26 22:57
Oszukali mnie co do abonamentu. Szczegóły nie ważne.Ważne że ja jestem po za granicami kraju przez średnio 200 dni a moja żonie, która jest przysłowiową kuą domową, nie wyjeżdża za granie dostała 10 giga bajtów w roamingu a ja tylko 2. GRATULACJE. UDAŁO SIĘ NAS WY...rolować. ZaletyBrak. Jestem rozczarowany.Miałem 7gb internetu, teraz mam duże G. DziekiWadyPodchodzicie do klienta indywidualnego korporacyjnie (Brak empati ważne żeby sprzedać produkt).Umowa mi się kończy pod.koniec roku (listopad). Zmieniam operatora -
~Marii / 2021-04-27 11:52
Obsluga Pań pracujących na infolinii tragedia!!!
Nic nie można załatwić! -
~Mario / 2022-05-04 17:58
Plus to najgorsza sieć.Niestety korzystam z niej kilka lat bo kupiliśmy telefon ale odradzam wszystkim.Internet to totalne nieporozumienie -
-
~Mario / 2022-08-03 22:28
Miałem nie dawno t mobile i byłem zadowolony, przeszedłem do plusa bo oferowali 5g w dobrej cenie, nie stety jak 5g nie ma chodź na mapie powinien być :) a nawet LTE działa beznadziejnie podstawowe aplikacje laguja :) ogólnie to był błąd :) nie kuscie się na oferty bo jest beznadziejnie mieszkam w Bielsku, nie polecam ZaletyBrakWadyJuż nie muszę wymieniać, ogólnie beznadziejny zasięg -
~Michał / 2019-05-03 09:18
Tragedia. Niewiele błędów popełniłem w życiu. Przejście do Plusa jest jednym z największych. Nie polecam.
Zostałem namówiony na przejście do Plusa - skuszony niby dobrą ofertą. Od samego początku - już podczas ustalania warunków i podpisywania umowy były problemy. Niestety prawdziwe zaczęły się kiedy przenoszone numery zostały odłączone od starej sieci i nie przyłączone do nowej. Niby mają na to 24 godziny a trwa to już 3 dzień i powiedziano mi, że potrwa conajmniej 7. Wytłumaczenie ze strony Plusa: Zadania są realizowane w kolejności zgłoszeń. Tragedia. Nic nie robią sobie nawet z reklamacji zgłaszanych z tego powodu. Regulamin przewiduje 1/30 abonamentu za każdy dzień zwłoki. Czyli dla nich to ok 1zł dziennie a dla mnie jako biznesowego klienta niewyobrażalne straty. Nigdy więcej! A to dopiero początek - już się boję co będzie dalej.ZaletyBrakWadyKontakt.
Czas realizacji zgłoszenia
Tragiczna postawa do klienta -
~Michał / 2023-06-22 06:18
Dzień dobry z usług tej firmy jestem średnio zadowolony dlatego że jeśli zdecydujesz się na okres próbny korzystania z usługi wszystko ładnie pięknie działa internet zasięg wszystko jest ok podpisujesz umowę a kilka dni po tym jak by ktoś zablokował połowę Twojego limitu. Dzwoniąc do operatora otrzymujesz odpowiedź że z ich strony jest ok no bo co mają powiedzieć w sumie. Zalety????WadyPod podpisaniu umowy mają cię w głębokim mniemaniu. -
~michu / 2021-06-10 16:14
Ręce opadły mi gdy spróbowałem przedłużyć umowę. Tak po prostu bez kombinacji i szukania. No i zaczeło sie. Na stronie Plusa po zalogowaniu dla konkretnego klienta sięć pokazuje oferte na przedłużenie. Takowa sie pojawiła i była atrakcyjna cenowo (-50% taniej) jak dotychczas przy czym odsyłała do kontaktu na infolinie i nie można było sfinalizować. Zacząłem się pytać co to jest i czy nie jest fake news. I tak w punkcie stacjonarnym nie wiedzą i każą spadać, doradca nie ma pojęcia, ibok nie wie, sklep plusa nie zajmuje się tym i każdy udaje że ofert nie ma a jest skoro zrobiłem zrzut ekranu i widać wszystko czarno na białym . Kompletna dezinformacja , brak kompetencji i najlepsze że wszyscy dosyłają jak urzędnicy w gminie między sobą a ja nie moge przedłużyć umowy. I wychodzi że muszę przyjąć absolutnie najdroższą ofertę a tej której mi zaproponowano nie ma i plus udaje że jej nie przedstawił. Poziom arogancji, niekompetencji i olewania klienta sięgnął szczytu w Plusie. Porażające wręcz olewatorstwo rodem z głębokiej komuny. ZaletybrakWadydezinformacja, niekompetentna obsługa klienta, brak profesjonalizmu, wprowadzające w błąd oferty -
~miniul / 2022-10-30 13:24
Już tyle czasu jestem klientem ale to się nie liczy internet taki se. Przy tym samym zasięgu sieć z różowym T ma szybsze transfery więc nie wciskajcie kitu że jesteście najlepsi i macie najlepszy zasięg -
~Minus / 2022-07-20 12:56
Oferta bardzo atrakcyjna (Plush Abo) jednak Jakość jest tragiczna, mimo ze mam 3 kreski 5G to i tak lipa. Ja naprawdę odliczam do końca umowy i uciekam jak najszybciej do konkurencji. Mam niby cały internet wykorzystany i zwolniony a na Iplus pisze że mam 10 !!! ZaletyAtrakcyjna ofertaWadyPlus i Plush.
Nadajniki z lat 90 internet również
Połączenia się zrywają
Nie pomogą ci . -
~Mirosław / 2019-05-02 10:00
Mam telefon w waszej sieci ponad 10 lat na kartę z doładowaniem 50 zł m-c i ciekawa sprawa jest ze doładowuje 24.04 a 01.05 brak jest internetu bardzo to jest ciekawe myslę ze jak się skończy moja umowa z wami przejdę do innej sieci bo chyba juz za długo jest z wami.
Pozdrawiam zawiedziony klient
Mirosław S. -
~misiek / 2019-04-05 10:43
Ja opowiem moja historię. 1 kwietnia 2019 przedluzalem umowę. Wybrałem ofertę z urządzeniem. Dziś tj 5 kwietnia miała byś dostawa. Dzwoniłem 5 razy na infolinię żeby uzyskać nr listu przewozowego. Bez rezulatu. Każdy konsultant mówi co innego i każdy zapewnia ze pączka dziś będzie u mnie Ale nr listu mi nie poda bo niema....To jakieś wolne żarty -
-
~Molly / 2021-10-10 19:36
Starszą osobę naciągnieto bezczelnie w salonie na zakup nowego, choć jej niepotrzebnego telefonu. Jakiś młody harp wcisnął jej ten shit. To byl styczeń. Jest pazdziernik i telefon po porostu odmówił posłuszeństwa. Złożyłam reklamację. Okazuje się że telefon nie działa z winy klienta bo był źle użytkowany, Prawe 90 letnia kobieta ma nim ponoć rzucać o ściany, choć telefon nie ma śladów typu pęknięcia i inne. Kpina! Ostrzegam nie kupujcie u nich żadnych aparatów!!! To niekompetentni naciągacze. W salonie który oferuje usługi energii elektrycznej pani sprzedająca nie potrafiła odczytać właściwej taryfy. Plus nie inwestuje w szkolenia, więc klient dostaje wielkie "G". I tak na końću to on płaci... ZaletybrakWadydobra infolinia, ale tylko pozornie -
~Monika / 2020-06-11 20:20
Zawarłam umowę z siecią Plus ponad 2 lata temu, wszystko działało jak powinno. Po pewnym czasie przeprowadziłam się do Wielkiej Brytanii. Wiadomo, kupiłam angielska kartkę i ograniczyłam używanie polskiej z sieci Plus. Przed wyjazdem w salonie zapewniono mnie, że w pakiecie posiadam 4GB internetu oraz 200min w roamingu, co okazało się totalnym kłamstwem. Jak wiadomo złużycie tych pakietów można obesrowowac na aplikacji plusa. Aplikacja mówiła że wszystko jest w porządku I było widać złużycie za to faktura na koniec miesiąca pokazywała że najwidoczniej nie miałam żadnego z tych pakietów. Sprawę próbowałam wyjaśnić osobiście w salonie plusa, dostałam instrukcję aby złożyć reklamację i wtedy wszelkie nadpłaty powinny zostać zwrócona, oczywiście reklamacja została odrzucona. Faktury zmniejszyły się na jakiś czas po czym znowu zwiększyły. Przestałam używać w całości polskiej karty, wszyscy znajomi oraz rodzina kontaktowali się ze mną przez internet, mimo wszystko cena faktur nie zmniejszyła się ani o trochę. Nie polecam! ZaletyNie widzę żadnej zalety.WadyFirma oszukuje na pakietach, pobiera za dużo pieniędzy. -
~Nico / 2024-05-05 10:31
Tak działa w realu Plus: typowy wieczór, załączem net, wszystko działa i nagłe zatrzymanie. Sprawdzam prędkość i tu na LTE 200 kilo. I tak jest od zawsze (sprawdzane na różnych sprzętach). Wadyinternet żenada -
~Nie Polecam / 2022-07-12 21:55
Nie polecam interentu więcej nie ma niż jest. Jak się do nich dzwoni żeby coś zrobili to mówią że wykończony jest limint nawet jak zadzwonisz dzień po resecie. No a 80 Gb jest raczej mało możliwe do wykorzystania w dzień. ZaletyBrakWadyWszystko związene z tą siecią
strona 22 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »