strona 22 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Pauli / 2019-11-08 11:14
Fatalna obsługa klienta. Niesympatyczni, niepomocni rozmówcy. Trzeba długo czekać na połączenie. Brak skutecznych rozwiązań dla problemu -
-
~Paweł / 2018-09-17 20:28
Internet domowy LTE niestety w mojej miejscowości nie funkcjonuje prawidłowo ze względu na przeciążenie nadajnika. w godzinach popołudniowych i wieczornych prędkość około 1-2 Mbps. Dwukrotnie reklamowane telefonicznie, raz przez formularz na stronie Plus'a. za każdym razem totalna olewka Klienta. Z ich strony jest wszystko ok i na tym koniec problemu po ich stronie. -
~Pistoń / 2023-11-25 09:40
3G plusowskie nie nadaje się do internetu w przypadku gdy nie ma zasięgu LTE. Co chwilę zmienia się symbol z H+ na 3G i internet zatrzymuje się. Co za beznadzieja. Wadywszystko co związane z zasięgiem -
~Plus / 2020-05-22 22:54
Czekam do końca umowy,i zmykam,takiego PLUSA to nie pamiętam...
DRAMAT DRAMAT DRAMAT........QWA DRAMATZalety????WadyZASIĘG -
~pratrek / 2023-09-10 21:48
najgorsza sieć jaka widziałem nikomu nie polecam Zaletyzalety? brakWadywady? wszystko -
~Przestworza / 2019-02-12 21:51
W Plusie mam abonament na kwotę prawie 100 złotych, więc wydawałoby się że skoro dużo place to dużo mogę wymagać. A tu Internet lte w telefonie to totalna porażka, tragiczny zasięg. Wystarczy kilka drzew w pobliżu i już nie mam jak korzystać z internetu, bo nie ma zasięgu. Sama sieć też miewa problemy, nie wszędzie i nie zawsze mogę się dodzwonić tam gdzie chcę.
Jednorazowo miałam problem z terminowym opłaceniem faktury i poprosiłam o przesunięcie płatności o kilka dni, to konsultantka mnie wyśmiała i potraktowała z góry jak biedak który nie powinien mieć telefonu.ZaletyZielona fakturaWadyKiepski zasięg internetu
Kiepski zasięg sieci -
~Qiub / 2021-01-11 14:02
Witam,
odradzam Plusa nie z powodu zasięgi czy też ceny chodzi o obsługę klienta, a mianowicie mam abonament ze smartfonem na raty i spóźniłem się z płatnością nie z własnej winy, ale mimo uregulowania zaległości i zrobienia dużej nadpłaty tak żeby do końca umowy pokryć abonament oraz raty blokada nie została usunięta... Szarpię się już z tym operatorem od tygodnia i słyszę tylko że w ciągu 24H blokada będzie ściągnięta a nic takiego się nie dzieje, oczywiście w smartfonie mam aplikacje do obsługi banków oraz aplikację od kwarantanny. Jestem klientem biznesowy i zablokowanie mi dostępu do banków jest poniżej jakichkolwiek biznesowych norm...
Jednym słowem nie polecam...Zaletydobra jakość usługWadybardzo zła wręcz wulgarna obsługa klienta -
~qwerty321 / 2019-01-07 20:21
Sprawdźcie sobie najpierw zasięg tego Plusa, czy toto w ogóle u Was działa. Ja byłem parę lat w innej sieci (magnetowej) i nie miałem problemów z zasięgiem, a przeniosłem telefony w ramach smartdom i to jest dramat !!!!! żeby nie ściemniać zapraszam do Wolbromia (Małopolska) idźcie sobie na rynku !!!! do urzędu miasta, później do przychodni zdrowia na ul. Skalską - tam plus NIE MA ŻADNEGO ZASIEGU W TYCH LOKALIZACJACH WEWNĄTYRZ BUDYNKÓW !! to nie jest żaden żart! to jedyna sieć o 1 nadajniku w mojej miejscowości, zapraszam tez na podróż drogą wojewódzką nr 783 (odcinek Wolbrom - Pilica) tam tez gdzieś pośrodku (Dłużec, Kąpiele Wielkie) nie da się wykonać połączenia: komunikat: brak sieci. To jest kpina z klientów. I tu nawet Play (ten wyśmiewany nieraz za zasięg) ma własny zasięg! Zaletymożliwość łączenia ofert i obniżki (smartdom) pod warunkiem że jest zasiegWadyjak w opisie -
-
~Radosław / 2023-09-06 10:09
Może i oferta opłacalna, jednak zasięg to jakieś żarty, poza miastem można zapomnieć.
Jedyne co potrafi zrobić Plus to dobra reklama.ZaletyW zestawie tanioWadyBrak zasięgu -
~Rein / 2023-04-28 00:10
Zjebany zasieg w budynkach. Kto przechodzi do plusa dla 5g - odradzam -
~RENIUSIA / 2019-04-26 10:07
OBSŁUGA KLIENTA NA BARDZO NISKIM POZIOMIE NIE POLECAM SERDECZNIE PANI AGNIESZKI KOSELI. OSOBA TA JEST BARDZO NIE MIŁA I NIE DOSTĘPNA. NASTĘPNYM RAZEM GDY USŁYSZĘ W SŁUCHAWCE TO NAZWISKO TO POROSTU SIĘ ROZŁĄCZĘ... MYŚLĘ, ŻE PRZEZ TAKIE OSOBY KTÓRE OBSŁUGUJĄ KLIENTÓW JAK P. AGNIESZKA FIRMA PLUS TRACI DUŻO KLIENTÓW.... SAMA SIĘ NAD TYM ZASTANAWIAM... W DZISIEJSZYCH CZASACH NIE TYLKO NISKIE CENY SĄ ATUTEM, ALE TAKŻE MIŁA I RZETELNA OBSŁUGA. POZDRAWIAM -
~Robert / 2023-03-03 18:41
Internet to porażka nie polecam nikomu zdzieranie kasy za coś co niedziała ZaletyDobre ofertyWadyInternet coraz częściej niedziała i bardzo słaby zasięg -
~Rosen / 2024-07-10 07:43
Używam służbowego vpn-a w laptopie. Na Plusie zamula, rozłącza. A po zmianie karty sim na Play, Orange, T-Mobile wszystko pięknie działa. O czym to świadczy? - Plus to lipa. Zaletyniskie cenyWadyinternet, który tylko wkur...a -
~Sajmon / 2019-01-27 18:46
Kolejna reklamacja w salonie plusa na poprawne działanie usługi zrobiłem sobie przedłużenie w plus w pakiecie Mix i żałuję trzeba było kupić sobie kartę bez zobowiązań . Giną mi pieniądze pakiet niby się aktywowal A nie działa A kasa za Internet leci . Nie polecam plusa obsługa w salonie nie wie czemu tak się dzieje . Jasne rypanie klienta w 4litery -
~Stalovy / 2024-02-13 15:00
Centrum Handlowe Targówek przy Głębockiej. Po wejściu do budynku 1 kreska LTE i internet dosłownie zawiesił się. Drugi przypadek Centrum Handlowe Renova na Rembielińskiej: jestem w Rossmann, a tam 1 kreska 2G!. I ostatni najbardziej hardcore: wchodzę do Żabki w centrum Radzymina i chcę zapłacić ich aplikacją za punkty, a na telefonie EDGE (2G) i zero reakcji w aplikacji bo prędkości poniżej 100 kbps. Masakra!!!!! -
~stworek2 / 2023-01-31 20:13
Podpisałem umowę na internet światłowód 13.10.2022 do dnia dzisiejszego 31.01.2023 internet nie został zainstalowany!!! Przy każdorazowym kontakcie z BOK, jedyna propozycją na rozwiązanie problemu, jest propozycją rozwiązania umowy!? Technik rządzi firma, osób decyzyjnych brak, jedynie obrywają konsultanci. Dramat zarządzających, nikt tego nie ogarnia. Oferta przyciaga, ale realizacja, dramat. Wypowiedziałem tą umowę i tyle.. ZaletyOfertaWadyZarządzanie firmą! Brak kontroli nad realizacją umów! -
-
~Styr / 2023-10-04 23:40
Aktualnie 5G Plusa w Warszawie pobieranie 28 mega, wysyłanie 3 mega. Ale padaka i wstyd. Ludzie nie kupujcie tego. To jedno wielkie kłamstwo marketingowe. Wadyinternet to żenada i kłamstwo -
~Sylwia / 2021-08-28 18:59
Brak kompetentnych komsutantow w Biurze Obsługi Klienta. Rozmowa z Panią jakby siedziała za karę, nie miła i zamiast pomóc tylko straciłam przez nią czas nic nie załatwiając. ZaletyBrakWadyBrak odpowiednich konsultantów -
~Tadźiks / 2022-04-16 20:38
Nie polecam mam na telefonie 4G pokazuje 3mb/s na speed teście a tymczasem gdy pobieram grę na telefonie 300kb/s. Cieszę się że mam Play na kompie, bo bym nie wytrzymał. ZaletyBezWadyWszytsko -
~Tomasz / 2025-01-04 20:26
Tragedia...40 minut oczekiwania na połączenie z konsultantem i już nie miałem ochoty czekać dalej....żenada ZaletyŻadnychWadyJak wyżej w opinii
strona 22 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »