Zostałem namówiony na przejście do Plusa - skuszony niby dobrą ofertą. Od samego początku - już podczas ustalania warunków i podpisywania umowy były problemy. Niestety prawdziwe zaczęły się kiedy przenoszone numery zostały odłączone od starej sieci i nie przyłączone do nowej. Niby mają na to 24 godziny a trwa to już 3 dzień i powiedziano mi, że potrwa conajmniej 7. Wytłumaczenie ze strony Plusa: Zadania są realizowane w kolejności zgłoszeń. Tragedia. Nic nie robią sobie nawet z reklamacji zgłaszanych z tego powodu. Regulamin przewiduje 1/30 abonamentu za każdy dzień zwłoki. Czyli dla nich to ok 1zł dziennie a dla mnie jako biznesowego klienta niewyobrażalne straty. Nigdy więcej! A to dopiero początek - już się boję co będzie dalej.
ZaletyBrak
WadyKontakt.
Czas realizacji zgłoszenia
Tragiczna postawa do klienta
Czas realizacji zgłoszenia
Tragiczna postawa do klienta