Internet działa dobrze, szybkość to około 120 Mb/s pobierania i około 9 mb/s wysyłania
ZaletyCena-jakość
Pobieranie
WadyDość wolne wysyłanie
~Klien / 2023-11-28 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Z pakietem z nielimitowanymi rozmowami i SMS, oraz z internetem mobilnym 100gb za cenę ,która płacę z rodziną na 3 osoby opłara która wynosi 84,99 miesięcznie ceny często co miesiąc skaczą a to 90,95, 110,140 a nawet 200 zł.
Unikać tą firmę
ZaletyŻadne
WadyKłamią
Doliczają do faktury dziwne ceny
~Pistoń / 2023-11-25 09:40
Ocena: 2.33 / 5
3G plusowskie nie nadaje się do internetu w przypadku gdy nie ma zasięgu LTE. Co chwilę zmienia się symbol z H+ na 3G i internet zatrzymuje się. Co za beznadzieja.
Wadywszystko co związane z zasięgiem
~Szczepan / 2023-11-24 23:54
Ocena: 2.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: witaj w klubie. W pobliskim Radzyminie to samo. W bloku tylko 2G i to na kilkuletnim osiedlu (takie jak na Białołęce).
WadyZasięg to dno. Plus dba o centra miast
~Krzysztof.P / 2023-11-24 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi ,chwaląc się najlepszym zasięgiem ,zgłaszałem kilka razy reklamację na brak zasięgu o Internecie można zapomnieć , dodam że nie mieszkam w Bieszczadach tylko na Białołęce w Warszawie, żeby porozmawiać muszę na balkon wychodzić bo tam jest minimalny zasięg
Oszuści!!!!!’
Zmieniłem sieć na T-Mobile i mam 5G nawet w mieszkaniu ,nie muszę na balkon wychodzić
Jak oni tak będą te elektrownie budować to nie wróżę nam przyszłości
Nie polecam , zostałem olany po trzech zgłoszeniach reklamacji ,21 wiek , samochody w kosmos wysyłamy a ja musialem na balkonie zasięgu szukać w stolicy kraju
ZaletyZalet zero !
WadyOszuści, naciągają ludzi obiecując najlepszy zasięg w Polsce
~JAROSŁAW SOBOLEWSKI / 2023-11-24 21:54
Ocena: 1.33 / 5
Wprowadzają ludzi w błąd. Robią wyliczenia co do rachunków a przychodzi do zapłaty i jest rachunek dużo większy. Prędkość internetu to jest jakiś dramat. Nigdy więcej nie przedłużę umowy w plusie. A jestem w plusie bardzo długo. Jak się dzwoni na infolinię to niby naprawiają a w rzeczywistości jest bez zmian. Kłamcy i oszuści.
WadyKłamcy
~Ula / 2023-11-24 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Plus reklamuje się że ma największy zasięg a to jest kompletna bzdura. Jestem w centrum miasta i ledwo łapie jedna kreskę zero LTE internet nie istnieje. Czemu nikt ich nie ukarze za to okłamywanie ludzi. Co za Kraj
ZaletyOmijać szerokim łukiem
WadyIstnieje
~Waldi / 2023-11-24 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Okłamują ludzi i wprowadzają w błąd do tego nie spełniają norm które obiecywali dlamnie jest to firma która łamie przepisy uważajcie
~Adam / 2023-11-24 05:49
Ocena: 1.00 / 5
Karolinę Piechówka ,Angelikę Piechówka i Patrycję Papież zamknijcie w psychiatryku bo obrażają celowo ludzi!!!
ZaletyDużo
~Copa / 2023-11-22 21:48
Ocena: 3.00 / 5
Tak się kończy oszczędność na BOK. Przyjmuje się byle kogo za nędzne pieniądze, a potem wychodzi taki pasztet. To dotyczy wszystkich operatorów.
~Nieważne / 2023-11-22 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Dostałam rachunek z kosmosu, na 450zl gdzie do zapłaty do miesiąc mam niecałe 200. Złożyłam reklamację, którą uznano. Po czym poinformowano mnie, że kolejna faktura będzie również skorygowana i kazano zapłacić stałą kwotę. Faktura która miała być skorygowana wynosiła niecałe 340zl. Zapłaciłam te 200, dostałam telefon z działu windykacji o niedopłacie, przekierowano mnie do działu obsługi klienta gdzie opisałam sytuację o korekcie, a oni nic o żadnej korekcie nie wiedzą :) Nadmienie że dwa dni temu dzwoniąc do obsługi klienta z zapytaniem gdzie jest ta korekta powiedziano mi że pojawi się po 21 listopada:) a dziś dzwonią z działu windykacji i prawdopodobnie nie odzyskam tych pieniędzy bo zapłaciłam 140zl po terminie. Czuję się okradziona i okłamana. Zdecydowanie nie polecam i z pewnością zmienię operatora.
ZaletyŻadne.
WadyDezorganizacja na infolinii.
~84724 / 2023-11-21 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet nie ma sensu. Nie da się nawet do gry dołączyć i gdybym teraz był podłączony do internetu z plusa to bym nie napisał tej opinii.
ZaletyNie ma zalet
WadyCena, brak internetu
~Klijent / 2023-11-21 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klijentów kiepska. Nie potrafią nawed danych z dowodu osobistego wpisać poprawnie. Imię i nazwisko źle wpisali to jeszcze adres wymyślili. Zasięg słaby. To tego wszystkiego jeszcze mają często jakieś awarii. Mało tego, Router beż ładowarki w ogóle nie działa, nawet na ładowaniu potrafi wyłączyć się. Tragedia. To jest najgorsza sieć w całej Polsce.
ZaletyNie ma
WadyCała ta sieć to totalna wada
~Asica / 2023-11-20 11:52
Ocena: 3.00 / 5
Dodzwonić się na infolinię- trzeba mieć stalowe nerwy. Proces identyfikacji- żenada!!! Mając nr na kartę muszę sobie zapisać czy najpierw zrobiłam doładowanie za 5 zł, czy może za 20 zł, bo nie daj Boże się pomylę i źle powiem i proces identyfikacji .uj strzeli.... Jeszcze koniecznie muszą dodać pytanie o numer buta...
Zero poszanowania dla wieloletnich klientów.
~Tiko / 2023-11-19 20:28
Ocena: 2.67 / 5
Pamiętam jak pracowałem w biurowcu na warszawskim Mordorze (Mokotów). Po wejściu do biurowca kompletne technologiczne odcięcie czyli brak LTE, 3G i tylko uwaga GSM ale w standardzie GPRS! Wszyscy z innych sieci lecieli na normalnym LTE, a ja na GPRS-ie. Co za wstyd. Oczywiście numer przeniosłem. Sami oceńcie.
Wadyzasięg to już nie wada ale totalny upadek sieci
~TrzcinQ / 2023-11-19 15:20
Ocena: 3.00 / 5
Jestem w Plusie od 20 lat. Mix/karta/ abonament. Nie jest źle. Od pewnego czasu jednak zauważyłem obniżkę jakości obsługi klienta w salonach ale to szczegół. Info linia ok. poza uporczywym pitoleniem które trzeba przejść by w końcu połączyć się z konsultantem. Zasięg itp ok. bez uwag. Niebawem kończy mi się umowa i chciałem przedłużyć. Po tym co zaoferowali mi (a mam 4 numery w sieci) to dramat i kpina z klienta. Jesteście zalosni a nawet bezczelni z racji tych propozycji przedłużenia umowy. Na pewno przeniose swe numery
ZaletySieć jest ok.
WadyW 4 literach mają stałych klientów
~Halina / 2023-11-18 11:23
Ocena: 5.00 / 5
Wczoraj byłam w salonie Plus w Lublinie w CH VIVO między 10.00-11.00, niestety nie znam imienia Pana, który mnie obsługiwał.
Od lipca czekam na podłączenie internetu, wielokrotnie zgłaszałam osobiście i telefonicznie, że wciąż przesuwana jest data montażu.
Wczoraj udałam się do salonu Plus z zamiarem rezygnacji z usług. Pan, który mnie obsługiwał profesjonalnie poszedł do tematu. Zgłosił problem telefonicznie i pisemnie. Tego samego dnia otrzymałam informację od operatora w sprawie podłączenia internetu. W poniedziałek przyjdzie monter i ostatecznie podłączy mi internet. Dziękuję Panu z Plus w VIVO za skuteczną interwencję.
~Tomeklll100 / 2023-11-18 10:32
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo słaby internet i opsuga klientów na najniższym poziomie nie pozdrawia.
~Anna / 2023-11-16 21:09
Ocena: 5.00 / 5
Wczoraj odwiedziłam salon w Grudziądz
U ul.Wybickiego.Bardzo miła obsługa szczególnie Pan Piotr i Pani Agnieszka.Profesjonalni ludzie.Należy IM się premia.Jakość bardzo wysoka.Anna
~Moniaaa / 2023-11-16 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Pomimo tego że byłam klientem sieci kilkanaście lat i byłam zadowolona tak teraz nie polecam plusa.
Koniec umowy na internet rozwiązanie zgodnie z umową internet powinien działać jeszcze miesiąc a on już nie działa.
Działał lepiej jak transfer danych się skończył niż teraz gdy powinien jeszcze śmigać.
Nie wiem co porobiło się z tą siecią zamiast szanować swoich stałych wieloletnich klientów oni skupiają się nowych