strona 18 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~arfru / 2020-06-23 12:29
Wyczerpałem limit internetu, zgodnie z Umową prędkość spadła do 32 kb/s czyli taka która nie załaduje żadnej strony. Trochę to niepoważne. -
-
~Asia / 2019-07-28 20:32
Odwiedziłam ostatnio kila salonów Plusa w Bydgoszczy, chcąc uzyskać informacje na temat internetu za granicą. W każdym punkcie uzyskiwałam inne informacje. Najbardziej utkwił mi w pamięci salon, który musiałam odwiedzić, aż trzy razy, ponieważ Pani pracująca jako konsultant nie potrafiła rozwiązać mojego problemu ani odpowiedzieć mi na moje pytania. Kosnultantka nie posiadała odpowiedniej wiedzy i była wyraźnie niezadowolona z faktu, że ktoś przychodzi z jakimś zapytaniem. Polecam, aby na przyszłość salony Plusa postawiły na wyszkolenie pracowników z zakresu oferty którą plus oferuje. Zalety-brakWady-niemiła obsługa
-brak kompetencji pracowników -
~Bartosz / 2022-06-25 10:13
Nie dziwią mnie opinie poniżej. My mieliśmy, a raczej mamy inny problem i zastrzeżenia. Kupiliśmy kilka lat temu abonamenty dla całej rodziny. Cztery miesiące temu daliśmy się namówić na ich internet w połączeniu z internetową tv z Polsat. Druga usługa jest w 100% zależna od neta. Dostaliśmy także router na raty i dzięki "uprzejmości" osób zajmujących się naszą umową, nieświadomie otrzymaliśmy trzy różne konta do wpłat. Na głównym koncie ogromną nadpłata, a pozostałe debet i zaskoczenie skąd wiadomości o nieopłaconych rachunkach. Dzwonię. Efektem rozmowy staje się konsolidacja kont tak, żebyśmy mogli wysyłać jeden przelew za wszystko. Ponad to, podnieśliśmy transfer danych ponad dwukrotnie, bo ten, o którym pracownik nas zapewniał, że będzie wystarczający, po prostu nie byl. Ok. Limit odnawialny 21 każdego miesiąca. 2206, a my nie mamy ani neta, ani - co za tym idzie- tv. I tutaj jest hicior. Dzwonię do bok i łącze się z panią Beatą, która już w pierwszym zdaniu daje mi pewność, że nie będzie to miła ani prosta rozmowa. Ta trwa przez ponad godzinę, gdzie na moje żale, że płacimy dodatkowe pieniądze za lepsza usługę, w odpowiedzi jestem na każdym kroku upewniany, że tak ma być, a ja jestem debilem (wynikało to ze sposobu, w jaki tą baba rozmawiała, a nie, że takie słowo zostało użyte). To ja podpisałem aneks, który od teraz daje mi nie 120mg, a 2mg. 2mg! Moi drodzy, na nic tu elokwencja i logika, tą babeczka do samego końca zapewnia mnie, że to mój nowy kontrakt. Dosłownie w ostatnim argumencie zgadza się ze mną, że być może wina leży po ich stronie i ona napisze reklamację. Rozmowa zamknięta.
Nie ufam jej i dzwonię tam znowu następnego dnia. Odbiera już całkiem przyjemny facet i w przeciągu kilku minut zauważa trywialny błąd. Ktoś źle wpisał dane naszego rachunku do aneksu i skopiowano nam tzw plan 0 od klienta, który już z plusa nie korzysta. Ten miły facio sprawdza też reklamację i mówi, że nie tak powinna zostać napisana. W przypadku błędu operatora, wyniku którego nie mamy usługi, pisana jest tzw interwencja, która rozpatrywana jest w przeciągu 24h. Jest różnica? Jest! Ale to nie koniec haha. Wracam z pracy na 3 dzień i co? Neta jak było, tak nie ma. Więc dzwonię, a kolejna rozmówczyni, też miła, przeprasza za kolegę z wczoraj. Dlaczego? Bo też wprowadził mnie w błąd. Nie 24, a 15 dni potrzeba, żeby taką formę reklamacji uwzględnić. Kompletna amatorka, a ja nie mam pojęcia kto z nich ma rację, a kto nie. Jednak nie to mnie najbardziej rozczarowuje. Od kilku dni żyję bez neta czy tv, co w tych czasach nie jest ani proste, ani normalne. Wina jest ewidentnie po ich stronie, ale zamiast narzucić wysoki priorytet mojej sprawie, każą czekać dwa tygodnie. W sumie spoko, gdyby nie fakt, że w wypadku braku wpłaty na ich rachunek należności (przyp.aut. - w wyniku ich błędu) info pojawia się w mgnieniu oka. Czy polecam plusa? Odpowiedź zdaje się być zbędna.
Pozdrawiam serdecznie towarzyszy niedoli, oby do końca kontraktu, a wtedy nie zatrzyma nas żadne mydlenie i obietnice.ZaletyHahahaWadyHahaha -
~Bebo / 2022-02-20 16:50
Net jak zwykle na LTE bez agregacji pasma strasznie muli. Nawet 3 g u konkurencji leci szybciej. Jestem bardzo rozczarowany. Wczoraj było do 15 Mbit , dziś do 1 Mbit. Mam dużą paczkę. Dla abo nie decydujecie się nigdy na przeniesienie numeru bo przeżyjecie załamanie nerwowe. Tak dużo moich sąsiadów zmieniło sieć liczyłem że będzie szybciej ale tak nie jest. Net super chodzi tylko w nocy tak koło 2 do 5 rano. ZaletyBędzie ciężko coś napisać. Może tylko za wszystko bez limitu 25 zł.WadyNet, net net. Żeby cały dzień chociaż było 10 Mbit to bym pochwalił. Nie stety -
~Błażej I. / 2021-06-16 02:10
Zapłaciłem za Internet 10 (czerwca) i jak Internet nie ma tak nie ma, a jest już 16 (czerwiec). Ludzie nie radzę wam nic brać z tej firmy żadnych OFERT czy cokolwiek innego co jest z tym związane. Dlaczego ? Robią ludzi w wała i to dosłownie firma która zarobki szacowane ma ponad grube 500 mln. nic z tym nie robi TOTALNIE. Płacisz za Internet którego nie masz to raz. Dwa kłamią w żywe oczy ludziom przy ofertach kupicie Internet nw. np.: 200GB. pakietu na cały miesiąc macie w grach np.: 70ms przez pierwszy tydzień, a później 85ms lub 90ms co to jest ja się pytam ? Internet 21 wieku ? No chyba raczej nie. Tak po prostu samo z siebie się zwiększają ms. ciekawa teoria itd. Nie warto tej firmie ufać ! No i to by było na wszystko miłej nocy życzę ;) Zalety-Złodziej
-Kłamcy
-Debile i Idioci
-ManipulanciWadyOd urodzenia -
~Brzeziński / 2022-11-08 16:42
Mam LTL modem w Plus jeśli w dużych miastach Internet działa poprawnie To w małych miejscowościach gdzie mieszkam Piechowice woj. Dolnośląskie miedzy Szklarska Poręba a Jelenia Góra do nadajnika mam 400 metrów Internet to dramat na poziomie modemu Neostrady dawniej Gdybym nie zamontował wzmacniacz zasięgu GSM To polaczenie by rwało jak cygan gruszki A tłumaczenie sie ze czas przejść na 5G mnie nie przekonuje bo to sie wiąże ze zmiana sprzętu Telefon nie obsługuje 5G a wymiana na nowy model nie wchodzi w grę Ten co mam ma 2 lata I już mam zmieniać? ZaletyŻadneWadyMale miejscowości to wąskie gardło LTL -
~ci3ply / 2022-02-19 12:43
Poza miastem sieć w ogóle nie istnieje. Nie ma nigdzie zasiegu albo jest to prędkość z pogranicza lat 90tych. Nie biorą na poważnie uwag zgłaszanych przez użytkowników z prośbami o modernizację sieci, wzmocnienie sygnału. Dla mnie najslabsza z sieci. -
~Damian / 2021-01-07 21:30
Plus chwali się 5g A podstawowy transfer coraz gorszy . Zasięg Słaby i coraz więcej dziur ZaletyBrakWadyZasięg -
-
~Daniel / 2023-07-07 09:35
Mam 6 numerow z PLUSA. Zasięg dramat. PLAY/ ORANGE ma dużo lepszy zasieg, nie mówiąc o T-Mobile! Mam duże doswiadczenie jeśli chodzi o użytkowanie tel kom i powiem tak PLUS to najgorsza siec w Polsce ZaletybrakWadyzasieg -
~Dawid / 2021-01-23 17:06
Człowiek płaci duże pieniądze za abonament .
Ok fajnie , smartfon , nielimitowane rozmowy/SMS .
Dużo internetu . Dużo , ale co z tego ? Najwolniejszy jaki jest .
Ciągłe problemy z zasięgiem . Płacisz za LTE , korzystasz z EDGE . Czuje się jakbym miał starą Nokię . -
~Dlugopis / 2022-08-05 13:38
W salonach obsługi Plusa zależy im tylko na podpisaniu umowy. Później traktują abonenta jak intruza. Nawet po zgłoszeniu opini o złej obsludze. Zamiatają pod dywan skargi. Nie usłyszałem słowa przepraszam. Żałuję że podpisałem umowę z plusem. Najpierw trzeba przejść na kartę sprawdzić a później ewentualnie podpisywać umowę na abonament ZaletyBrakWadyInternet słabo chodzi fatalna obsługa -
~Dominik / 2020-07-09 14:55
Brak zasięgu wszędzie, internet najwolniejszy z wszystkich operatorów a jakość połączeń beznadziejna. WadyWSZYSTKO -
~Ela / 2023-02-21 10:59
Tragedia INTERNET, ale zawsze w punkcie mam bardzo dobry zasieg !!! Nawet namówili mnie na dodatkową antenę do internetu za którą będę płacić rok dłużej niżeli umowa na internet !!!! Niestety internet jak był kiepski tak jest nawet z dodatkową anteną !!!! -
~Emilia / 2021-09-27 10:09
Drogi Plusie,jestem z Wami od lat ale ze względu na swój wiek i male obeznanie się z nowoczesnością dotychczas korzystałam z pomocy konsultantów z infolinii.To byli zawsze sympatyczni i pomocni ludzie.Dzisiaj natomiast miałam nieszczęście natknąć się na aroganckiego,nie mającego czasu człowieka.Kazał mi przechodzić do meritum nie dając mi szans na zrozumienie tego o co mnie pyta.Taki konsultant,który w teorii ma być życzliwy i pomocny to totalna porażka.Nie wiem teraz czy w razie potrzeby informacji mam (nie patrząc na swoje lata i covid)stać w kolejce do punktu w mieście czy po prostu zmienić operatora .Czy faktycznie mają państwo zbyt wielu klientów i części z nich chcecie się pozbyć?
Zaletyw tej chwili nie widzę żadnychWadyodpychająca obsługa na infolinii -
~Fisz. / 2024-04-10 20:01
Porażka ,co miesiąc nie mam co najmniej 1,5 dnia internetu , jak się zadzwoni że coś się dzieje, to bla bla że coś z tym robią a trwa to 1,5 dnia , nie kiedy nawet dłużej i nie obchodzi ich to że telewizję mam tylko przez internet i żyje przez dwa dni jak w średniowieczu . Kończę z nimi umowę ,nie polecam . WadyStałe problemy z odbiorem internetu. -
~gaweł / 2022-07-04 16:35
Tak niskiego transferu nie spotkałem poza plusem, dno. ZaletybrakWadyBardzo wolne wysyłanie plus nie to tragedia nawet strony banków się nie chcą otwierać. -
-
~GIENIO / 2021-06-29 22:27
żenada brak zasięgu rachunki nie wiadomo za co i o 50 procent wyższe niż spodziewane.
Zenada żenada uważajcie nie wpadnijcie w to bagno.Zalety00000000000000WadyWszystko do dupy a obsługa klijenta po podpisaniu umowy MAMY CIE PŁACZ I PŁAĆ -
~Gosia / 2019-06-12 20:06
CHAMSKA infolinia, myślą, że są nie wiadomo kim a klienta, który spóźnił się DWA dni z wpłatą traktują jak najgorszego złodzieja. może warto popracować nad kulturą wśród konsultantów. -
~Gosia / 2023-04-20 08:50
Czesto sa problemy. Obsluga w biurze - dramat. Nie chca pomagac z utrudnieniami. Ibternet sie zawiesza nie mozna z nigo korzystac ZaletyBrakWadyTrudnosci z kontaktem, niemila obsluga -
~Gremzeg1234 / 2019-10-16 15:59
Witam wszystkich użytkowników plusa,mam ta główniana umowę już ponad 10 lat,ale powiedziałem dość,zasięg totalna lipa, zgłaszanie problemu wygląda jak by rozmawiali z manekinem,nie ogarnięci nic, kompletne,mamy dwa telefony, ostatnio wpłaciłem później za abonament,zablokowali numery obydwa,ja byłam w tenczas za granicą, w Polsce odblokowali,za granicą byłam cały czas zablokowana,nie potrafili odblokować po godzinach spędzonych na czacie z konsultantem, powiedziałem dość,mają mi zwracać za koszty tam poniesione
NiepolecamZaletyNiepolecamWadyNiepolecam
strona 18 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »