Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3027 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiesław / 2019-03-21 14:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Bez przerwy są problemy, zmieniam sieć na bardziej przychylną dla ludzi.
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~.. / 2021-08-06 21:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Na początku wszystko działało normalnie ale od momentu 5g to im serwery padną to coś innego i zasięgu nie ma przez kilka godzin, internet też nie lepszy wcale nie. A jak się zgłasza to nie mają czasu na zrobienie

  • ~7to / 2020-07-15 20:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Zasięg... Są hotspoty, gdzie mam wszystkie kreski i LTE. Natomiast zdecydowanie więcej jest miejsc, gdzie zasięg wyrzuca, zwłaszcza jak się jedzie lasem. Znajomi często mówią, że nie można się do mnie dodzwonić. W domu jedynie przed domem i przy oknie w pokoju po kilku minutach uda się wysłać SMS-a. Ogólnie klęska
    ZaletySpoko oferta
    WadyZasięg
  • ~Adam / 2022-11-05 16:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Mi się przeniósł 20 lat temu Internet do dupy szczegóły takie że brak internetu film się ładuje 15 minut to idzie już usnąć więc za co to w ogóle się płaci powinno to w ogóle się gówno zamknąć
    ZaletyŻadnej zalety irytacja
    WadyBrak internetu ładuje się pół godziny biuro klienta to trzeba czekać na święte krowy
  • ~Adam1268 / 2021-04-06 13:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat z zasięgiem i internetem, czasami bywa ok ale w większości przypadków brak zasięgu lub bardzo słaby a internet jakbym go nie miał w ogóle
  • ~adi / 2021-02-01 14:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet jest bardzo wolny są dni że zwykła strona nie chce się załadować .Nie polecam
    WadyCiągły brak internetu
    Słaby zasięg
  • ~Agata baron / 2021-06-20 22:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam jeśli chodzi o internet ,dramat nie da się nic na nim zrobić. Musze się męczyć teraz 2 lata . Najgorsza siec w PL
    ZaletyPrzystępna cena
    WadyInternet dramat
  • ~Agaton / 2020-08-22 22:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet na terenie mniejszych miejscowości tragedia. Zamiast w tych miejscach stawiać nowe nadajniki, poprawiają dobry zasięg wymyślają 5g , żenada. Spiewki że się wywiązują, żenada. Nie polecam, nie, nie, nie....
    ZaletyObsługa w punkcie stacjonarnym, do którego trafiłam, na 6 z plusem.
    WadyWszystko......
  • ~Agnieszka / 2023-02-12 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Założyłam i aktywowałam konto plus.pl logowanie wymagało dodatkowej weryfikacji ehasłem lub pluskodem aby wygenerować pluskod musiałam kilka razy dzwonić na infolinię z której zostałam przełączana do automatu w którym miałam wpisać 5-cio cyfrowy kod, za każdym razem po kolejnym wprowadzeniu cyfr mówiło mi że numer się różni, i tak trzy razy z rzędu co wymagało ponownego dzwonienia na infolinię. W konsekwencji dalej nie mam kodu i dostępu do swojego konta w Plus. Myślałam że to Tauron jest mistrzem w utrudnianiu życia ale Plus bije ich na głowę. Wydaje mi się że to nie tylko moja opinia bo konsultanci z którymi rozmawiałam byli bardzo poirytowani na wstępie więc pewnie nie tylko ja wydzwaniam tam po raz setny z tą samą sprawą nie mogąc uzyskać pomocy. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyBrak
    WadyUtrudnianie każdej najprostszej czynności.
  • ~Ala / 2021-08-09 21:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie wolny internet, gdzie nie pojade wieczny brak zasięgu, w jakim bym mieście, na wsi nie była strasznie przerywa rozmowy, internet. Wszyscy sa w innych sieciach to smieja sie ze mnie, mam umowe jeszcze 3 lata i jestem przerażona , moj mąż to samo wrobiliśmy sie w plusa,płace wysoki abonament , nie polecam
    ZaletyPolsat
    WadyBrak internetu, przerywa rozmowy
  • ~Aleksander / 2023-04-11 14:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Jasno i konkretnie. Najbardziej frajerska i policyjna sieć w Polsce.
  • ~Alicja / 2020-01-29 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Połączenie z konsultantem - 30 minut na infolinii bez rezultatu. Beznadzieja :(
  • ~Andrzej / 2020-04-21 18:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem klientem plusa z 15 lat. Ostatnio po raz kolejny raz przedłużałem umowę i usłyszałem żart. 1 GB więceh internetu (12 zamiast 11) oraz parę złoty taniej abonament (50 zamiast 55).... Szok.
    Teraz w konkurencji mam 3 razy lepzse warunki za mniejsze pięniądze.
    Zalety+ za zasięg/internet w terenach pozamiejskich
    Wadycena, oferta, nie dbanie o stałych klientów
  • ~Andrzej / 2021-01-05 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Bida z nędzą. Zanadto zajęli się rozwojem 5G, zapominając o użytkownikach którzy mają gdzieś 5G.
    ZaletyKiedyś mieli jedną zaletę. Zasięg mieli tam, gdzie inne sieci nie docierały.
    WadyCzęsty zanik sieci.
  • ~Andrzej / 2022-11-10 21:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Lekceważą klienta na infolinię. Nie dostarczanie na czas faktur. W poniedziałek przenoszę numer gdzie indziej. Wszystkim radzę to samo. Dziadostwo. Po rozmowie z infolinię nie mogę dojść do siebie . Chamstwo..
    ZaletyBrak
    WadyNie przysyłają faktur na czas,a potem mają pretensję
  • ~Anka2426 / 2020-05-28 22:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry,

    Chciałam pokazać moją frustrację siecią PLUS. Jestem z plusem już od bardzo dawna jeśli się nie mylę to od ponad 12 lat. Byłam z niego bardzo zadowolona i go wszystkim chwaliłam. Ale od jakiegoś czasu (ja miałam osobiście z tym styczność około 3/2,5 lat temu), usługi jakie są przez nich prowadzone i informacje które są przekazywane nie są poprawne i nie zawierają wszystkich informacje. Jednym słowem czułam się oszukana. Sama oferta plusa jak ceny różnych ofert uważam, że są w porządku podobnie jak u innych operatorów (chociaż kiedyś były chyba korzystniejsze oferty). Natomiast obsługa, jak i wiedza ludzi zajmujących się obsługą klienta to już całkiem inna sprawa (oczywiście też nie każdy). Natomiast jeśli są ludzie od zapoznania cię z ofertą, wyjaśnienia ci wszystkiego co z nią związane i odpowiadanie ze szczerą wiedzą i prawdą na zadane pytania, to jest najważniejsze.

    Na początku posiadałam tylko ofertę na telefon na kartę w której regularnie robiłam doładowania. W końcu przeniosłam się pierwszy raz na umowę z abonamentem który wzięłam z telefonem. Kiedy powoli umowa zaczęła mi wygasać, dostałam informację (żeby nie skłamać) chyba sms o możliwości przedłużenia umowy wcześniej. Pomyślałam, że to nie jest zły pomysł więc poszłam przedłużyć umowę wcześniej, o parę miesięcy, zanim miała wygasnąć mi moja aktualna umowa. Pewnego dnia miała trochę czasu więc poszłam do salonu PLUS. Po paru minutach czekania Pani mnie przyjęła, grzecznie zapytała na czym mi zależy. Do tego co jest przedstawiłam podała mi ofertę (trochę jej to zajęła i wyszła na trochę). Ja oczywiście w czasie czekania w kolejce przeglądnęłam różne ulotki z ofertami żeby zobaczyć co mniej więcej proponują. Kiedy wróciła jej oferta nie za bardzo mi odpowiadała więc dalej szukałyśmy innych opcji. Po pewnym czasie wybrałam telefon i nową umowę na abonament. Załatwiłyśmy formalności i wyszłam zadowolona z telefonem w ręce.

    Problem polega na tym że w całej tej naszej rozmowie zadałam dużo pytań. Zawsze staram się wszystko wypytać i sprawdzić, żeby oczywiście nie było problemów później. Zaczęłam od tego: "Czy tak po prostu mogę przedłużyć umowę wcześniej?? Nic się z tym nie wiąże??. odpowiedź: "tak oczywiście. Stara umowa zostanie zakończona/wygaśnie i dostanie pani nową." - tylko, że już nie wspomniała o tym, że nowa umowa zostanie przedłużona o te parę miesięcy które zostały ze starej, oraz że raty za telefon ze starej umowy zostaną doliczone dodatkowo do nowych bieżących faktur.

    Następna sprawa:
    Dostałam pytanie: "W jakiej kwocie miesięcznie chce się pani zmieścić?" - to było standardowe pytanie, bo na tym ogólnie opierała swoje szukanie oferty dla mnie. Ja na to, że tak max do 70 zł ze wszystkimi możliwymi opłatami, jeśli dało by radę (wiem, wydaje się to dla nie których i tak dużo za płacenie miesięcznie za telefon ale był mi potrzebny większy internet/dane komórkowe bo zmieniałam pracę i potrzebowałam przenośny internet). Zastanawiałam się też za ofertą oddzielnego zaopatrzenia się w internet przenośny ale pani mnie przekonała, że będzie miała dla mnie ofertę z internetem wystarczającym. Wtedy wchodziło to LTE - to była ta super nowość co większość się zachwycała. Udało nam się znaleźć telefon (nie najnowszy ale mi odpowiadający) internet na 10GB plus po zużyciu nieograniczony postęp przez LTE -który jak się raz okazało, (bo tylko raz mi zabrakło) nie chodził chyba że ktoś ma czas i cierpliwość by czekać 5 lub więcej minut na załadowanie się jednej strony, jeśli w ogóle by się załadowała. Oczywiście informowała mnie, że zwolni ale nie tak, że nie będzie można niczego wyszukać - a o to też się pytałam (bo oczywiści nie mówię tu o oglądaniu filmów tylko znalezienie szybko informacji w wyszukiwarce lub korzystaniu z nawigacji w samochodzie). Skończyło się na tym że miało wyjść 70 parę złoty. Powiedziałam też, że nie potrzebują faktury papierkowej więc 10 złoty miesięcznie będzie odliczane (czyli tak naprawdę byłą na 80 parę złoty).

    Kiedy już mi wyjaśniła, (jeśli się nie mylę) że muszę po 3 miesiącach wyłączyć usługi (chyba to były dwie) wysyłając dany kod na dany numer, jeśli chcę z tych usług zrezygnować, bo po tym czasie były płatne. A ja oczywiście ich nie potrzebowałam i nie chciałam więcej płacić (oczywiści nie mogłam z nich zrezygnować od razu, bo były one jakby w pakiecie i dopiero po wygaśnięciu bezpłatnej usługi możliwa była ich dezaktywacja - co też jest trochę śmieszne i nie na rękę przyszłym klientom ale oczywiście każdy ma prawo mieć swoje zasady i ofertę). Pięknie pokazała mi gdzie te informacje znajdują się w umowie, podkreśliła je i dopisała mi datę bym nie zapomniała. Wracając, zapytałam się jej co to za oferta, że 10 zł mniej na fakturze telefonu. jeśli założysz konto w Banku Plusa. Dostałam od niej informacje, że jeśli założę konto i będę robiła płatności kartą (i tak w większości wszędzie płacę kartą) to zostanie mi obniżona faktura przez pół roku o 10 zł. Ja od razu złapałam, że czemu by nie i dopytałam się o sprawy związane z kontem. Czy są jakieś opłaty?? Może jakieś zobowiązania?? Płatność za kartę?? itd. Ona mów że nic takiego nie ma. Że możemy złożyć wniosek i dane do konta oraz karta przyjdą do mnie pocztą, a kiedy zacznę używać karty i zapłacę nią w miesiącu odpowiednią kwotę (to było chyba 500 zł) to automatycznie 10 złoty zostanie mi odliczone i że liczy się to od pierwszego użycia. Ja se myślę, to czemu by nie i zakładam wniosek. Byłam już tam dosyć długo ale jeszcze miałam chwilkę. Pani powiedziała, że to szybka sprawa. Jeszcze raz się spytałam czy na pewno żadnych opłat nie ma. Odpowiedź oczywiście była: że nie ma żadnych opłat. Podpisałam co trzeba. Rzuciłam okiem na umowę . Stwierdziłam że wszystko jest okej i wyszłam zadowolona z salony.

    Tak jak już mówiłam wcześniej byłam w trakcie zmieniania pracy więc nie miałam za dużo czasu na sprawdzanie różnych rzeczy. Jak się okazała po pierwszej fakturze (właściwie drugiej) bo ta pierwsza była jeszcze jakby starą za miesiąc kiedy byłam zobowiązana starą umową (płace za miesiąc w tył, nie z góry) co mnie miło zdziwiło że jest tak niska. Natomiast druga już przyszła na około 90 zł, nie pamiętam teraz dokładnie ile. Okazało się, że miałam jeszcze parę miesięcy rat za stary telefon które były regularnie doliczane do faktur. To pierwsza sprawa. Nic, zadzwoniłam, dopytałam się, nic poradzić nie mogłam bo było to legalne. To, że mi o tym nie powiedziano przy składaniu nowej umowy - to trudno. Pogodziłam się, zostało chyba 5 rat albo 6 mówię nic nie poradzę, płacę ile trzeba.

    Karta i dane do banku przyszły ale jakoś nie miała czasu by to zobaczyć aktywować i tak dalej... odłożyłam to na bok. Potem zaczęło się robić cieplej dużo się działo i całkiem o tym zapomniałam do czasu kiedy... No jak nic dostaje telefon z oddziału Banku Plusa że jestem im winna pieniądze. Ja se myślę o co im chodzi??? Konta nawet nie ruszyłam, karty nie aktywowałam, a ja im jestem coś winna?? Okazało się że jeśli nie wydasz tych 500 zł przy płatności kartą to opłata za konto w baku wynosi prawie 10 zł (bez paru groszy) miesięcznie. A że na początku była to mała kwota to do mnie nie zadzwonili. Dopiero zadzwonili z tą informacją jak się już naliczyło za 5 miesięcy. czyli prawie 50 zł.
    Myślę sobie, super. Rozmawiam z panią która do mnie dzwoniła. Wyjaśniam sytuację, mówię co i jak, a ona mi mówi, że to ja muszę z tym iść do salonu w którym podpisywałam umowę i tam to załatwić. Na moje nieszczęście przeniosłam się prawie na drugi koniec Polski i nie za bardzo miałam jak to zrobić. Zadzwoniłam na infolinię, tam mi mówią, że nie mogą mi pomóc. Poszłam do salonu w moim mieście, którym aktualnie mieszkałam. Pani mówi że nic z tego, nie pomoże. W końcu udało mi się tam pojechać - do salonu w którym podpisywałam nową umowę (to było już z dwa miesiące później) z powodu pracy nie mogłam wcześniej (Oczywiście mogłam to olać zapłacić te 50 zł, zamknąć konto i mieć to gdzieś ale byłam już dosyć zła na Plusa i nie chciałam odpuścić). Tam mi mówią, że oni nie są w stanie nic zrobić bo oni są tylko pośrednikiem dającym ofertę Banku, a sami jakby żadnej możliwości ani działań nie mogą robić z rzeczami i usługami związanymi z bankiem. Wysłali mnie więc do Placówki Banku, których było mało (przynajmniej jeszcze wtedy), nie mówiąc o tym że już na początku powinni mi powiedzieć że to trzeba do banku iść (nie mówiąc o tym że z doradcą z banku na samym początku rozmawiałam). Wtedy bank był już zamknięty, a ja musiałam wracać. Starałam się telefonicznie załatwić sprawę, więc zadzwoniłam do Banku Plusa. Tam dostałam tylko odpowiedź, że nie mogą nic z tym zrobić i żeby spróbowała w banku stacjonarnym. Ja już miałam dość, zła byłam bardzo. Po jeszcze paru miesiącach pojechałam w moje rodzinne strony do mamy na wakacje. Tam mnie coś natchnęło żeby wejść do salonu Plusa i spytać się co oni mi powiedzą (było pusto więc nie musiałam czekać). Tam w końcu doinformowana Pani powiedziała, że trzeba złożyć reklamacje, dodać i dopisać wszystkie szczegóły. Wysłać do biura głównego i tam zobaczyć co powiedzą. Mają miesiąc na odpowiedź i zobaczyć co dalej. Ile ja się nachodziłam, a okazało się, że to takie proste. Zrobiłabym to od ręki ale nic przy sobie nie miałam, a były mi potrzebne dokumenty, umowa itd.

    Następna rzecz która mnie już całkowicie zniechęciła do plusa to problemy z telefonem. Dawałam go na gwarancję trzy razy (oczywiście z każdym razem przyjęli). Za każdym razem coś zrobili ale i tak nie chodził super tak jak powinien. Wymienili prawie cały środek, skasowali mi wszystkie dane dwa razy, a kiedy w końcu powiedziałam, że chce nowy bo nadal nie jest wszystko git, dali mi odpowiedź że nie zrobią tego, za to mogą go nadal serwisować i naprawiać. Gwarancja się w końcu skończyła a telefon do dnia dzisiejszego nie chodzi tak jakbym tego oczekiwała. Zła i sfrustrowana myślałam już nad zerwaniem umowy, patrzą na te wszystkie nie dogodności ale był z tym też problem ponieważ abonament był wzięty z telefon i to wszystko komplikowało. Starałam się dopytać prawnika co mogłabym zrobić ale dał mi do zrozumienia, że lepiej dać sobie spokój. Bo nawet jeśli mogłabym zerwać umowę bez konsekwencji to prawdopodobnie wezmą mi telefon i gotówkę którą by mi prawdopodobnie zwrócili, nie będzie opcjonalna do jego wartości i tego co już na niego zapłaciłam/wydałam.
    Zajęcia się zaczęły czasu miałam mało więc dałam sobie już z tym spokój. Ale jestem bardzo i to bardzo rozczarowana tym jak to wszystko się stało, a głównie tym jak informacje są przekazywane. Na zakończenie w salonie PLUSa znajdującym się w moim rodzinnym mieście, w którym byłam, był Pan, który był tak zdziwiony tym wszystkim kiedy mu powiedziałam o tych problemach (byłam się jeszcze dopytać o sprawy związane z możliwością zerwania umowy). Okazało się, że było jeszcze więcej niedopatrzeń przy podpisywaniu przedłużenia umowy. Panu się coś nie zgadzało z pieniędzmi, które płaciłam za faktury. Ja już nie chciałam się w to wdrażać bo i tak byłam mocno zniesmaczona tym wszystkim.
    Wiele lat byłam w plusie i miałam masę znajomych którzy ciągle narzekali na inne sieci a ja zawsze sobie chwaliłam PLUSa. Zawsze łatwo rozwiązywali problemy, doradztwo było dobre, zasięg sieci mieli bardzo dobry i ofert była super.

    Na zakończenie dodam, że chciałam odejść z plusa i przenieść numer na moją siostrę by potem przejść do innej sieci i z tym też, nie wszystko było w porządku. Wiec tak jak widzicie osobiście nie polecam plusa. Gdzieś z kimś rozmawiałam i jest możliwość, że zarząd się zmienił od jakiegoś czasu, a jak zarząd nie za bardzo się nadaję to reszta też pada i poziom i jakość spada.

    Ania
    Wadydezinformacja (chociaż to może trochę za mocne słowo) - brak wiedzy osób pracujących w obsłudze
    spadem poziomu i jakości obsługi
  • ~Anna / 2020-12-11 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisałam umowę w 2017 roku, na 36 miesięcy (tyle rat za sprzęt). Niestety, wraz z rozliczeniem ostatniej raty nie kończy się umowa. Ona trwa jeszcze 7 miesięcy. Czyli prawie 4 lata. Po podpisaniu umowy była promocja typu pół roku bez abonamentu. Ale tak naprawdę to nie. Ponieważ ja te pół roku, a nawet 7 miesięcy muszę płacić już po rozliczeniu sprzętu. Oddać to z czego byłam zwolniona. Gdyby konsultant uczciwie informował o tym jak ta umowa wygląda nikt przy zdrowych zmysłach by jej nie podpisał. Ale wiadomo, różne techniki sprzedażowe i język korzyści. Dałam się złapać. Ponadto, 40 zł za 5GB internetu brzmi teraz jak żart. Za 30 zł mam 30 GB u konkurencji. Zasięg sieci w okolicach Borów Tucholskich praktycznie nie istnieje, nawet przy wzmacniaczu sygnału. Nie polecam.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
  • ~Anonim / 2020-05-24 13:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Plus ostatnimi czasy to tragadedia. Mam w tej sieci dwa telefony i internet domowy na żadnym urządzeniu nie można plynnie przeglądać internetu. Raz że zanika zasięg który wcześniej w tym samym miejscu był na max. Kolejny problem że przy zasięgu LTE i trzech kreskach na cztery możliwe w moim telefonie na aplikacjach typu allegro czy olx występuję problem z połączeniem internetowym. Na infolini po którymś telefonie i po kilku nie miłych i gburowatych Pań z obsługi które totalnie nie znają się na rozwiązaniu problemów trafiłem na Pana który znał się bardzo dobrze na tym co robi wytłumaczył mi że mają przeciążoną sieć i anteny są nie wydajne przez korona świrusa bo wszyscy siedzą w domu i kożystają z internetu. Czyli sieć plus w prawie 40 mln. kraju oferuje njlepszy internet a tu się okazuje że jest nie wydajny a przecież nie każdy obywatel kożysta z ich usług.
  • ~Antix1239 / 2020-12-03 14:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam, mam wifi/internet( karty sim) z plusa. Wifi mam od 4 lat niby nielimitowane a prawda jest taka że niedość jak jest jeszcze nie wykorzystany limit to szybkość to niecałe 10mb/s. Po wyczerpaniu limitu internet nie działa ponieważ jego prędkość to jedyne 600kbs/s. Z kartami sim jest tak samo, rozmowy sms są genialne ale internet LTE w telefonie to jest masakra zwalania tak samo jak wifi. NIE POLECAM PLUSA
    ZaletyRozmowy i wiadomości
    Wadypowyżej
  • ~apm / 2019-12-24 08:50
    Ocena: 2.33 / 5
    sygnał LTE Od 0,5 do 7 M w porywach 14 oferta lepsza dla nowych klientów niż dla starych
    Zaletybrak zalet
    Wadynie stabilny sygnał
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186