Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3027 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2020-10-31 18:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Przy przejściu od innego operatora zasięg wszędzie idealny. Po dwóch tygodniach w mieszkaniu zerowy. Porazka
    ZaletyBrak
    WadyTakże brak, ale zasiegu
  • ~robertsaxon / 2022-08-23 16:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam internet mobilny porażka wciskają kit a okazuje się że kłamią
    ZaletyMoże kilka
    WadyInfolinia kłamie
  • ~Robson / 2023-12-10 17:49
    Ocena: 2.67 / 5
    W Plusie to norma, że po wejściu do większych kompleksów biurowych i handlowych, znika zasięg LTE i 3G.
    Wadyfatalny zasięg LTE, a jeśli jest to działa jak 2G
  • ~Ryba / 2024-07-05 15:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Godzina 18: pobieranie LTE 0,89 Mbps, wysyłanie 0,20 Mbps. Kontakt i zgłoszenie do BOK. Odpowiedź zbyt duża ilość użytkowników i tak od 5 lat. Karta internetowa sim wylądowała w końcu w koszu. Za dwa miesiące koniec umowy na szczęście.
    Zaletyniska cena i dużo GB
    Wadysieć Plusa to dno dna
  • ~Sikor / 2023-11-07 23:47
    Ocena: 2.67 / 5
    W godzinach szczytu czyli wieczorem internet w Plusie jest tylko z nazwy. Szkoda nerw.
  • ~siwy666 / 2018-12-15 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Jest to dość przeciętny operator.Jeśli chodzi o telefon to nie odpowiadał mi częsty brak zasięgu, internet lte to porażka ,ogólnie polecam tylko ludziom o mocnych nerwach cena 100kb transferu to rozbój jak na 2018.CHoć czasem rozmowy mają tanie na umowę ,ale dla starszych stażem klientów atrakcyjnych ofert brak.
    Zaletyniektóre oferty i czasami dobre telefony za 1 zł w umowie na 3 lata
    Wadyzasięg ,internet lte słaby,
  • ~sloniu / 2021-06-02 08:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 3 miesięcy próbuję przeksięgować nadpłatę z jednego konta na drugie. Otrzymałem 2 potwierdzenia od konsultanta, że sprawa będzie załatwiona. Masakra. Nie polacam. NAJGORSZA obługa! 2-krotnie przedłużałem umowę i za każdym razem przez kolejne 6 miesięcy musiałem korygować źle wystawione faktury. Strata czasu, są inni operatorzy. NIE POLECAM!
    ZaletyJak wystawiają poprawne faktury, to jest OK
    WadyCiągłe błędy w fakturowaniu, najgorsza obsługa...
  • ~Stalovy / 2024-02-13 15:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Centrum Handlowe Targówek przy Głębokiej. Po wejściu do budynku 1 kreska LTE i internet dosłownie zawiesił się. Drugi przypadek Centrum Handlowe Renova na Rembielińskiej: jestem w Rossmann, a tam 1 kreska 2G!. I ostatni najbardziej hardcore: wchodzę do Żabki w centrum Radzymina i chcę zapłacić ich aplikacją za punkty, a na telefonie EDGE (2G) i zero reakcji w aplikacji bo prędkości poniżej 100 kbps. Masakra!!!!!
  • ~Stary / 2022-01-17 20:35
    Ocena: 2.67 / 5
    To firma z dobra ofertą bez kompetentnej obsługi wiecznie kolejki Gdy rezygnujesz potrafią być mściwi.
    ZaletySa.
    WadyKolejki w punktach po rezygnacji nakładają jakieś kary.
  • ~Syty / 2023-12-04 18:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Bo Plus działa dobrze głównie w dużych miastach. Im dalej w prowincję tym gorzej. Poniższy wpis to dowód na to.
  • ~Takamakakakak / 2023-09-14 10:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet w ogóle nie działa od 6 miesięcy nie da się nic zrobić w dodatku jak się dzwoni na infolinie mówią że wina leży po mojej stronie bo u nich wszystko jest dobrze. Nie polecam tego dostawcy Internetu.
    WadyWolny Internet
    Brak pomocy na infolinii
  • ~Tiko / 2023-11-19 20:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Pamiętam jak pracowałem w biurowcu na warszawskim Mordorze (Mokotów). Po wejściu do biurowca kompletne technologiczne odcięcie czyli brak LTE, 3G i tylko uwaga GSM ale w standardzie GPRS! Wszyscy z innych sieci lecieli na normalnym LTE, a ja na GPRS-ie. Co za wstyd. Oczywiście numer przeniosłem. Sami oceńcie.
    Wadyzasięg to już nie wada ale totalny upadek sieci
  • ~tyqs1a / 2023-09-12 22:41
    Ocena: 2.67 / 5
    W ostatnim czasie w okolicach Torunia psuje się internet. Nagle zanika, jak i zasięg. Po zadzwonieniu na infolinię dopytanie się o co chodzi, konsultant odpowiedział "nie ma ogólnie" po czym się rozłączył. Żadnych dokładnych informacji, by klient dowiedział się o co chodzi i dlaczego nie działa usługa za, która płaci. Żenada.
  • ~ujmianka / 2025-02-17 22:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Kosa,ty uważałeś na lekcjach matematyki i nadal jesteś cymbałem.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
  • ~Wąsek / 2024-02-01 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Plus ma wszystkie technologie jak pozostali operatorzy komórkowi ale niestety zasięg tych technologii, a w szczególności LTE i 5G to TRAGEDIA. Są też takie miejsca gdzie wewnątrz budynków brakuje także 2G/3G.
  • ~weada / 2020-09-13 10:12
    Ocena: 2.67 / 5
    internet czasem jest dobry mozna bez zaciec korzystac z niego a czasem nie da sie uruchomic strony na przegladarce (mam internet bezlimitu wiec nie powinno sie cos takiego dziac)
  • ~Zbigniew / 2025-04-09 22:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia! Od trzech tygodni próbujemy uzyskać pomoc na infolinii w sprawie połączenia boxa z drugim dekoderem w opcji multiroom – bezskutecznie. Telewizji nie da się oglądać, bo cały czas zrywa połączenie z dekoderem. Jedyne „porady”, jakie otrzymaliśmy, to wymiana karty, a potem routera – oczywiście nic nie pomogło. Brak jakiejkolwiek realnej pomocy technicznej, brak możliwości wizyty serwisanta, tylko gadanie bzdur przez telefon przez osoby, które nie mają pojęcia o tym, co robią.
    Na dodatek pani z infolinii wprowadziła nas w błąd, mówiąc, że nie da się odstąpić od umowy przez internet, a w punkcie stacjonarnym usłyszeliśmy, że oczywiście można i to bez żadnych komplikacji. Zero spójności, zero kompetencji. Klient zostaje sam z problemem – żenada!
  • ~Zdnerwowana rodzinka / 2019-05-15 21:30
    Ocena: 2.67 / 5
    W plusie mam telewizję, internet i 3 telefony. Do telefonów i telewizji nie można mieć zastrzeżeń. Jednak internet to osobna sprawa. Drugi raz w przeciągu miesiąca nie działa on kompletnie. Nie jest to sytuacji która trwa dzień, ostatnio internet nie działał przez cały tydzień, a teraz już drugi dzień. Na infolinii powiedziano mi za pierwszym razem, że to dlatego, że dużo osób korzysta z jednego nadajnika, dopiero w punkcie powiedziano nam, że jest jego awaria. Za drugim razem od razu powiedziano, że jest to kolejna awaria, która zdarzyła się po tygodniu, jednak reklamację rozpatrują negatywnie, tłumacząc się faktem, że nie mają na to wpływu. Z naprawą się również nie spieszą, co zresztą widać po opisanej sytuacji. Na infolinii nawet nie potrafią podać przybliżonego czasu usunięcia problemu, nie wiedzą co to, a jak się pyta o rozwiązanie umowy, to pierwsze co mówią to kary jakie trzeba będzie ponieść.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyNie rozwiązywanie problemów w przypadku awarii, niedoinformowanie pracowników działających na infolinii.
  • ~Daniel / 2019-12-24 21:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo zła jakość usług ciągle wina jest płatnika za to że płaci
    ZaletyZła
    WadyBrak zrozumienia
  • ~Piotr / 2022-11-30 20:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet od tego operatora jest nie stabilny. Często niska szybkość pobierania 0.5Mb, podczas gdy zazwyczaj (70% czasu) - 30Mb. Nie polecam internetu od tego operatora
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186