Jeszcze raz o plusie. Tym razem z kalkulatorem w ręku. Wracając. Podkreślam wracając!! do plusa ubzdurałem sobie, że jest to najwspanialsza sieć telefoniczna w Polsce. I tyle chwalenia. Podpisałem umowę i "dostałem" zabawkę pod tytułem Samsung J7. Umowa ma obowiązywać przez 36 miesięcy w czasie których miesiąc w miesiąc płacę za to samsungowe cudeńko 30 złotych. Idźmy dalej w wolnej sprzedaży ten Samsung to wydatek 1149 złotych. Domniemywam, że gdy plus kupował ten model kupił go w takiej ilości, że dostał solidny rabat (co jest oczywiste w handlu. Ale... Moja zabawka będzie mnie kosztować 1080 złotych czyli nawet w przypadku klienta, który musi tkwić w tej sieci przez 36 miesięcy zarabiacie drodzy plusiarze 69 złotych, niby mało. To fakt, ale miesiąc w miesiąc prócz tych rat płacę również abonament za możliwość rozmów i smsowania, bo reszta czyli rożne dodatki są płatne dodatkowo. Wiem, wiem. Zaraz powiecie, że nic za darmo. To prawda. Drożej od opłat plusa płacę wyłącznie za swoją głupotę związaną ze zmianą operatora. Gdy zaczynaliście w latach 90-tych pamiętaliście nawet o świętach użytkowników. Po latach tak się rozbudowaliście i zawładnęliście przestrzenią, że abonenta macie w..... wielkim poważaniu.
Zaletyzero
Wadyopłaty
~Wojciech / 2018-01-15 23:38
Główny kłopot z Plusem to jednostronne ustalenia dotyczące terminów płatności. Może wyjaśnię na moim przykładzie. A więc:
Postanowiłem (ku swemu rozczarowaniu) wrócić do plusa . Błąd? Oczywiście. Umowę zawarłem na poczatku grudnia dokładnie 7.XII. Termin uruchomienia usługi 10 stycznia br. Pierwszy rachunek dostałem z terminem płatności jeszcze na grudzień ur. Kolejny, najnowszy z terminem płatności na 24 stycznia. W czym problem? Proszę zwrócić uwagę na daty. Tak według Polsatu wyglądają MIESIĘCZNE terminy płatności. Ten sam problem dotyczy zresztą i TV Polsat. Ustalają jakieś swoje terminy nie mające żadnego związku z miesięcznymi terminami. Wracając do TVPolsat. Prosiłem o zmianę terminu ( by dopasować opłaty do terminów wpłat moich poborów). Raz, Drugi i kolejne. Cały czas odpowiedź prosta, aż prymitywna. "Nie ma takiej możliwości". Po długiej korespondenci cyfrowy polsat wymyślił rozwiązanie. Jeden miesiąc dostałem w prezencie bym mógł później płacić w ich terminie. Odnoszę wrażenie, że z plusem też się zaczną przepychanki. A tak prawdę mówiąc już dziś żałuję, ze wróciłem do plusa. A! Jeszcze jedno. Wpadłem na pomysł wykupienia pakietu usług TV tel + internet. Otóż ten internet miał prędkość umierającego żółwia. Pomny reklamowych pisemek zadzwoniłem do nich i proszę sobie wyobrazić, że pracownik mi odpowiedział, że oni nie sprzedają żadnej "prędkości". Oni dostarczają internet, ...a jesli coś się panu nie podoba to zawsze może pan zrezygnować....
ZaletyIluzoryczne. Polsat się tak rozbudował, że przestał zauważać klienta.
WadyWyłącznie. Mimo nazwy żadnego plusa nie dostrzegłem.
~Autumn81702 / 2017-12-07 01:06
Ocena: 3.00 / 5
A jednak w czerwcu zdecydowałem się na pozostanie w Plusie. Miałem się przenosić, jednak się okazało że operator do którego planowałem przenieść numer nie oferuje nic atrakcyjnego... a osoba z rodziny która się przeniosła do konkurencji, teraz narzeka i twierdzi że nawet wolałaby wrócić do Plusa...
Plusa mogę aktualnie ocenić na zasadzie "źle nie jest, szału jednak nie ma". Ofertę wybrałem taką jaka mnie interesuje, abonament niewiele większy od poprzedniego (nie liczę raty za telefon) a jednak jest znaczna różnica w porównaniu do starej oferty którą miałem. Z obsługi klienta póki co nie korzystałem...
Zobaczę jak to dalej będzie.
ZaletyPóki co wszystko działa jak trzeba, póki co nie miałem problemów w typie "nagłej utraty zasięgu" czy coś w ten deseń.
WadyDział windykacyjny - minęły 2-3 dni od terminu płatności i już ciekawscy zadzwonili i się zapytali kiedy będzie spłata... nigdy takiej szybkiej reakcji nie mieli ;-].
~Zbychoo / 2017-11-30 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Ja już jestem po tym koszmarze który nazywa się Polkomtel. Najgorsza sieć nie tylko w Polsce, ale chyba na świecie. Pół roku pisałem do UKE że Polkomtel okrada swoich klientów i nic. Udowodniłem przed UKE że wprowadzili złodziejskie "Notki SMS" by kraść środki z kont swoich klientów za niewykonane połączenia telefoniczne, i... NIC! Nawet słowa przepraszam nie napisali, a okradli mnie na ponad 400zł, może to nie są jakieś bardzo duże pieniądze, ale nigdy żaden operator mnie w ten sposób nie okradł (poza oczywiście plusem). Nigdy nie wrócę do tej sieci i nikomu jej nie polecę. Mojej mamie kończy się za parę miesięcy umowa i już oczywiście trzymam rękę na pulsie by jakiś złodziej z plusa nie próbował jej wrobić w kolejne 2 lata. Każdemu odradzam tą sieć bo złodzieje zostaną złodziejami i raczej się nie zmienią.
~mloda / 2017-11-13 16:34
Ocena: 1.33 / 5
oplacilam rachunek 25.10.17 za internet i jak narazie do dnia dzisiejszego nie ma nowego limitu . brak slow
Zaletybrak
Wadybardzo szybko konczy sie limit a na nowy trzeba czekac jak na zbawienie
korzystam od roku zaplacilam 53zl
~Agata / 2017-11-06 15:21
Ocena: 5.00 / 5
Oferty są dobierane według potrzeb klienta , jestem zadowolona z abonametu w Plus jaki i internetu , konsultanci zawsze pomocni
ZaletyZadowalające oferty dla stałych klientów, internet prędkość 144m/s
korzystam 2 lata z usług plus
~Jotka / 2017-09-30 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Klientem sieci Plus jestem od ponad 14 lat. Zawsze wszystko przebiegało bez większych przeszkód, wiec gdy dwa lata temu zadzwonił do mnie konsultant z nowa oferta absolutnie nic sobie przy tym nie pomyślałam. Zawarłam telefonicznie kolejna umowę, konsultant potwierdził, ze zawieram umowę na 25 miesięcy. Umowa dostarczona przez kuriera, podpisana na kolanie bo: "pani sie pospieszy". Mój błąd. Nie przeczytałam umowy, zawierzyłam konsultantowi. Jak wszyscy wiemy jakość usług Plusa zeszła mocno na psy. W Krakowie nie mam zasięgu, zrywa polaczenia, internet sie wiesza. Gdy nadszedł upragniony koniec umowy, zmieniłam operatora. I tutaj zaczęły sie schody...telefon z BOK z zapytaniem czy otrzymałam od nich pismo, gdzie narzucają mi kare 600 zł za...przedterminowe zerwanie umowy...tak właśnie dowiedziałam sie, ze dwa lata wcześniej pan konsultant zapomniał mnie poinformować ze mój abonament został zawarty na 25 miesięcy plus 6 miesięcy pozostałe z poprzedniej umowy...i uwaga! uwaga! Co zrobił konsultant dziś? Zaproponował mi zerwanie umowy z przyszłym operatorem...zażądałam polaczenia z działem reklamacji, w końcu BOK sam do mnie dzwoni, wiec wykorzystam ich. O ja naiwna! Zostałam połączona, pani zaczęła nawet spisywać reklamacja ale nagle po drugiej stronie ktoś odłożył słuchawkę.
Tak, ze milo było Plusie ale właśnie straciliście klienta. Nawet kosztem zapłaty owej kary...
Zaletybrak
Wadybrak rzetelności i fachowej obsługi klienta
od 14 lat
Telefon:Samsung J7
~Autumn81702 / 2017-03-14 01:39
Ocena: 1.00 / 5
Z Plusem rodzina jest powiązana bardzo długo - początki pamiętają końcówkę lat 90-tych (czasy Polkomtela), a zatem jest to długi okres współpracy z tą siecią.
Mój obecny numer jest aktywny u nich ponad dekadę. W końcu podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do innego operatora.
Abonament za 7 dych, do tego muzodajnia (której nie używam, i która - pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywacyjnych oraz żądania wyłączenia usługi - dalej jest aktywna; pochłania toto 8 złotych) i brak limitu na stacjonarne (pochłania 7 złotych). Łącznie wychodzi ~85 zeta.
Padnie pytanie "Po co narzekać" - nie narzekam, tylko stwierdzam fakt że w ramach tego abonamentu jest też internet LTE. W mojej ocenie jednak ta oferta - dla stałego klienta - to nic innego jak zwykła parodia. Internet ten cechuje się bowiem bardo dużym pakietem - aż 550 MB!!! Wystarczy akurat na jeden film na YouTube, no może 2 jeżeli będziesz mieć farta :-).
Skończy się? Plus przygotował "bardzo" atrakcyjne oferty dodatkowego transferu: 7 zł/300 MB, 9 zł/500 MB, 15 zł/1 GB oraz 30 zł/3 GB.
Niedawno zadzwonił konsultant i próbował wcisnąć mi "atrakcyjną" ofertę: brak limitu na stacjonarne, 150 MB/120 jednostek w ramach roamingu, nowy telefon oraz internet 11 GB. Wszystko w tej samej cenie w ramach "promocji", znów 3 lata.
Jakież było jego zdziwienie, kiedy spotkał się z moją odmową. Ponadto ośmieliłem się zażądać od konsultanta, aby więcej nie dzwonili do mnie z ofertami przedłużenia umowy.
Nawet się zaciekawił do jakiej sieci mam zamiar przejść - moja odpowiedź zabrzmiała "to jeszcze do ustalenia", wszak jest wiele sieci komórkowych na rynku do sprawdzenia która wypada najkorzystniej.
Oczywiście powód musi być - jak powiedziałem, że nie jestem zadowolony z oferty chociażby ze względu na ilość pakietu internetowego - konsultant stwierdził że tyle to jest "na rozgrzewkę". A to, że ta rozgrzewka trwa 3 lata, to już inna kwestia ;-).
Bardzo się cieszę, że umowa dobiega końca! W mojej ocenie Plus klienta "z ulicy" raczy najlepszymi ofertami, podczas kiedy stary abonent - legitymujący się wieloletnim stażem - dostaje oferty, które można uznać za nic innego jak zwykłą obrazę.
Reasumując: drogi czytelniku. Jeżeli rozważasz dołączyć do okrętu "Plus" - ZASTANÓW SIĘ DOBRZE ZANIM TO ZROBISZ! Przemyśl sobie to, co opisuję ja - stary klient - który po wielu latach pobytu w Plusie podjął decyzję o odejściu stąd.
Zresztą nie tylko ja - jest wielu niezadowolonych starych klientów tejże sieci. Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
ZaletyDobre czasy skończyły się dawno. W związku z tym zalet nie widzę.
WadyKompletnie nieatrakcyjne oferty. Muzodajnia aktywna pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywujących oraz żądania wyłączenia usługi.
Gdzieś z 85 złotych. Pierwsze powiązanie z siecią - prawie 20 lat temu.
Telefon:Samsung Galaxy J3
~Nick / 2017-02-19 16:09
Ocena: 3.67 / 5
Zmieniłem na inną sieć po tym jak pracownica wprowadziła mnie w błąd (chyba na szkoleniu nie była), a PLUS uznał w końcu reklamację, po ... pół roku, bo miałem nagranie i chciałem do UKE z tym iść.
Na koniec zrobili mi kawał. Zgodnie z prawem, ale do końca przetrzymali numer czyli była długa przerwa w działaniu numeru.
Telefon:swojego
~Greg / 2016-12-12 18:34
Ocena: 2.00 / 5
Telefon na abonament w PLUS miałem od kilkunastu lat. Było różnie, raczej działało dobrze, ale potem było już tylko gorzej. Firma jak stawała się coraz większa to coraz mniej pamiętała o klientach i o nich już nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji. Arogancja pracowników obsługi klienta firmy Polkomtel spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę.
Wieloletni i lojalny firmie klient nie jest w ogóle szanowany, natomiast nowy tzw. "z ulicy" jest mile widziany. Chore, ale prawdziwe!
Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
Zalety???
WadyArogancja!!!
16 lat
Telefon:LG KE800
~magdalena / 2016-06-23 00:00
Ocena: 4.33 / 5
przy abonamencie 69,99 dość słabe telefony dają. zasięg w warszawie super lecz 70 km od warszawy ginie on. A tak jest ok.
Wadynie ma zasięgu 70 km od warszawy
Telefon:Sony Xperia z1 Compact
~Andrzej / 2016-05-31 21:47
Ocena: 3.67 / 5
Mocno przereklamowana oferta. Nie dotrzymują warunków umowy.
ZaletyBrak
2 lata 50 zł, Częstochowa
Telefon:Apple iPhone 5
~Agata / 2016-05-31 13:06
Ocena: 3.00 / 5
Ceny dla stałych klientów mogłyby być bardziej konkurencyjne.
~Łukasz / 2016-05-31 12:59
Ocena: 4.67 / 5
Plus zawsze stał na wysokim poziomie. Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to plus jest. I to chyba wystarczy za opinie. W górach niezastąpiony - w końcu sponsorzy gopru. :)
korzystam od 4 lat
Telefon:Samsung Galaxy A3 LTE
~Blazej13 / 2015-12-03 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Witam serdecznie. Moja historia z PLUSem jest dosc dluga wiec postaram sie ja podac w pigulce - moze komus pomoze podjac dobra decyzje. Dawno temu [2010] mialem u nich 3 numery - zaczely sie jakies cyrki z fakturami i postanowilem z nich zrezygnowac - przed czasem - wiec z karami umownymi. Kwota ta wyniosla 3400. przez 2 lata - roznie bylo z praca splacilem ponad 4000... .W czerwcy 15r postanowilem sie przypomniec- czyli spytac czy jestesmy kwita - miesiac zabralo im stwierdzenie ze jestem im winny jeszcze 2000PLn. Oczywiscie nie napisali skad ta kwota, po prostu plac i placz... Uznalem ze lepiej zaplacic a pozniej sie bujac.. wiec po miesiacu zaplacilem... ale on po 3 dniach o informacji do mnie o kwocie 2000 skierowali sprawe do komornika - ale nie na 2000PLN a na 3600 plus koszty co dalo lacznie 6200!. Komornik zajjakl mi 2 konta plus wynagrodzenie - lacznie grubo ponad 10.000PLN. Oczywiscie pracownicy PLUSa nie raczyli nic wyjasnic i kazali mi spadac do komornika, co tez uczynilem i udpwodnilem komornikowi ze wszystko zostalo splacone zanim zajal mi konto. Co radzicie mi zrobic - przez 30 dni mialem zablokowane srodki zas moje kadry dopytuja sie o co chodzi, a mi sie nie chce tlumaczyc ze jakas potluczona osoba skierowala sprawe do komornika - wtedy kiedy sprawy juz nie bylo. Jesli znacie jakiegos chetnego prawnika - mam oczywiscie cala dokumentacja wraz z ich idiotycznymi odpowiedziami - to prosze o kontakt.
ZaletyNIe mam z nimi juz nic wspolnego
WadyNadal istnieja i oszukuja ludzi
za dluo, zbyt drogo
~Krzysztof / 2015-10-28 03:59
Ocena: 2.33 / 5
Oszuści i naciągacze. Trzeba bardzo uważać aby nie dać się wydoić. Nie można liczyć na obsługę klienta.
ZaletyStandart
WadyDużo
15 lat
~M :) / 2015-08-12 11:47
Ocena: 1.33 / 5
jedna wielka ściem - drogo - mało - nieopłacalnie.. zawsze największe opłaty, najgorszy telefon, najmniej minut..drogie SMSy..uciekłem do T Od zawsze kiepskie telefony, dopłata za rozpoznanie nr była tylko u nich.. chyba najgorsza sieć jeśli chodzi o.. wszystko razem... oszuści obiecywali że kolejne umowy będą lepsze tel a tu inni dawali więcej za mniej i uciekłem..
Zaletybrak
Wadydrogo
3-4 lata
~lasandra / 2015-05-12 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na oszustów z PLUSA!!! Obłudna polityka mająca na celu oszukiwanie klienta a co gorsza nie można się od niej uwolnić. PLUS bezczelnie odrzucił wniosek o rozwiązanie umowy i dezaktywację numeru nawet w wyniku śmierci abonenta. Nawet po dopełnieniu formalności i przekazaniu aktu zgonu mają czelność wystawiać kolejne faktury!!! Sprawa do Rzecznika Prawa Konsumentów.
Wadysame!!!
~krakjola / 2015-03-03 16:13
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie nie polecam sieci plus. Oszuści, przeniosłam numer z innej sieci i nie dostałam 6 m-cy gratis - jeden wielki bajer. Mam jeszcze 2 inne numery ponad 15 lat i stwierdzam, że z dawnej marki PLUS został tylko plus. Wybierajcie lepszych operatorów.