strona 143 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »
-
~JJ / 2018-11-15 13:40
Jestem w Plusie od 21 lat. Trzy numery na abonament. Wczoraj będąc za granicą (Holandia) dostałem sms, żę jutro wyłączą połączenia wychodzące(nie zapłacona faktura). Dzwonie do obsługi klienta, czekałem na infolinii 28 minut na połączenie z konsultantem !!!!! Okazało sie ,że mam niezapłaconą jedną fakturę na kwotę 112zł i jest 8 dni po terminie.
Proszę o nie wyłączenie telefonu i że z 3 dni będę w kraju to zapłacę. W odpowiedz usłyszałem że nie ma takiej opcji, że faktury trzeba płacić w terminie. Przez 21 lat zostawiłem w tej sieci grubo ponad 100 000zł. Po powrocie rozwiązuje umowe z tą siecią. Tak się dba w dzisiejszych czasach o klienta w sieci Plus. -
-
~Radzik / 2018-11-14 21:48
Problem z usterką podczas rozmowy rozłącza. Zgłoszone w dziale obsługi klienta, mija już 2 miesiące, po rozmowach z konsultantem nie potrafią odpowiedz kiedy zostanie rozwiązany problem! -
~Radzik / 2018-11-14 21:47
Problem z usterką podczas rozmowy rozłącza. Zgłoszone w dziale obsługi klienta, mija już 2 miesiące, po rozmowach z konsultantem nie potrafią odpowiedz kiedy zostanie rozwiązany problem! -
~pankracy / 2018-11-11 19:46
jedyny operator, którego zasięg mam w domu, więc nie ma opcji, wykupiłem pakiet atlantycki będąc w USA, ostatniego dnia pobytu w USA dostałem sms , że blokują roaming bo koszty faktury wynoszą już 1700zł, fakturę otrzymałem napisałem reklamacje, iż nie otrzymałem informacji, że pakiet wykorzystałem oraz nie wyraziłem zgody na dalszy przesył danych, reklamacja uznana, zwrot pieniędzy dość długi, ale zażądałem odsetek i takowe otrzymałem, podobnie miała moja żona będac w Japonii kwota 800zł, zwrot pieniędzy równie długi, odsetki początkowo usłyszała, iż PLUS to nie bank żeby dawać odsetki ale po ponownej reklamacji odsetki równiez otrzymała, generalnie działa to wszystko nawet sprawnie tylko uwaga na pakiety zagraniczne ZaletydziałaWadyuwaga na pakiety atlantycki i orientalny -
~Justyna / 2018-11-08 21:03
Zasięg internetu słaby, niewywiązywanie się w warunków umowy, obsługa fatalna, nikt nic nie wie czemu tak jest, na infolinię nie da się dodzwonić, bardzo często nie da się połączyć modemu z innym urządzeniem. Nie polecam! -
~Janek / 2018-11-06 09:10
Jestem w Plus (na kartę) od 15 lat. Dość długo. Obsługa klienta w Szczecinie w salonie na Wojska Polskiego beznadzieja. Oferta na kartę beznadzieja. Posiadałem u nich dwa numery telefonów. Kolejnych zasileń za 5o zł na 90 dni już nie będzie. Idę do Nju na kartę. Pa pa Plusiku. Nigdy nie wrócę. ZaletyDość dobry zasięg prawie tak dobry jak w Orange.WadyDrogo !, Personel w salonie niesympatyczny. -
~Eric / 2018-11-05 14:09
Nie doinformowana obsługa nie znająca ofert i wprowadzająca w błąd , narażając na wysokie koszta... z dala od Plus'a! -
~Aa / 2018-10-31 22:43
Ciągle znikają środki z konta mimo setnych reklamacji a efektów brak. Nie mam transmisji danych ani żadnych pakietów a mimo to środki znikają. Nie przychodzą koszty rozmowy. Brak jakiej kolwiek możliwości kontrolowania swoich pieniędzy. ZaletyBrakWadyNie da rady ich wypisać bo km świata nie wystarczy -
-
~Edek / 2018-10-30 17:19
Brak słów. Infolinia porażka nic nie można ustalić. Odradzam ta sieć choć bylem ich klientem od 10 lat. Same problemy. ZaletyBrakWadySame wady -
~Mariusz / 2018-10-25 20:20
DAjcie sobie ludzie spokój z ta siecią, byłem u nich abonentem przez 2 lata i śmiało mogę powiedzieć, że ta sieć to syf jakich mało. Obsługa klienta na żenujacym poziomie. Mają własne niezrozumiałe, nawet dla nich samych reguły. Utrudniają ludziom życie na każdym kroku! Zatem jedno mogę o koch powiedzie NIGDY WIĘCEJ PLUSA!! ZaletyBrakWadyZabraknie mi miejsca, żeby wszystkie wymienić -
~Marian / 2018-10-17 16:16
Różne nr widziałem od operatora Plusa i Cyfry ale czegoś takiego to nie życzę nikomu , Otusz mam 140 minut do wszystkich jak wykorzystywałem mało to było okej a jak trochę dzwoniłem to nie tylko skasowano minuty do zera ale sklejoną połączenie na ponad 6,godzin
Zaletyniby tani operator ale szukają możliwości oskubaniaWadyzawsze szukają dziury w całym -
~Marshall / 2018-10-06 12:13
Ten plus to tragedia. Tylko buforowanie buforowanie. Problem z zasięgiem prawie wszedzie. ZaletyLikwidacja plusa i oddanie klientom pieniedzyWadyWszystko -
~Wanda / 2018-10-04 17:30
Dobry zasięg w mieście i górach. Zawsze dobre połączenie i szybkość. ZaletyZawsze dostępnyWadyBrak -
~Andrzej / 2018-10-03 13:55
Ciągle problemy z przeniesieniem numeru chociaż termin końca umowy jest mniejszy niż 120 dni. Po rozmowie z biurem obsługi pracownik zajmujący się takimi problemami powiedział że nie wie co zrobić. Byłem w plusie 4 lata płaciłem regularnie abonament transfer internetu 5gb kończył się po kilku dniach użytkowania.... Pieniądze wyrzucone w błoto..
. Nie polecam nikomu tej sieci -
~Magda / 2018-10-02 09:01
Rachunki płace regularnie a ciagle mam doliczane odsetki (tel) to są małe kwoty 3gr, 10gr ale jednak tak jest co miesiąc. Nikt mi konkretnie nie umie powiedziec za co. Abonament mam wszystko bez limitu, rachunki płace w terminie a "odsetki" czy jak to nazwac sa mi naliczane. -
~Adrianek / 2018-09-30 15:02
Odkąd pamiętam korzystam z plusa ale z biegiem czasu zauważam że są to po prostu sknery czy masz umowę czy nie i tak dostajesz od nich lichy układ mało internetu nawet w ich ofercie na kartę znajdziesz lepszy układ niż za pomocą umowy dla stałych klientów zero zachęty lepiej wybierz coś innego ZaletyDobry zasięg to trzeba przyznaćWadyNajdroższy dostawca chyba się nie mylę -
-
~Kgosik / 2018-09-28 16:08
Nie polecam 0 zasięg, obsługa-5. Podczas puby kontaktu ze względu na zasięg 3 raz dostałem to samo pismo tylko ktoś inny podpisany ale to scan, przy przedłużeniu umowy tydzień czekam na kuriera a plus pomimo telefonów co się dzieje ma w d. -
~ruda / 2018-09-19 01:17
Jestem od 1998r w Plusie i nie narzekam. Oferta jest OK, ale trochę droga. Na obsługę także nie można narzekać, choć przyznaję, że wolę korzystać z salonów stacjonarnych.
Denerwujące jest wymaganie, aby za każdym razem wchodzić w abonament nie tańszy do poprzedniego, co jest dla mnie mankamentem po 20 latach w PlusieZaletyBardzo zróżnicowana oferta skierowana do szerokiego grona klientów, miła obsługaWadyZbyt wysokie ceny -
~Paweł / 2018-09-17 20:28
Internet domowy LTE niestety w mojej miejscowości nie funkcjonuje prawidłowo ze względu na przeciążenie nadajnika. w godzinach popołudniowych i wieczornych prędkość około 1-2 Mbps. Dwukrotnie reklamowane telefonicznie, raz przez formularz na stronie Plus'a. za każdym razem totalna olewka Klienta. Z ich strony jest wszystko ok i na tym koniec problemu po ich stronie. -
~Wkurzona / 2018-09-14 21:56
NIGDY WIĘCEJ!!!
Obsługa w tej sieci bardzo niekompetentna, nieprzyjemna wręcz chamska.Przed podpisaniem umowy zupełnie inne warunki podają, deklarują, że rozwiążą umowę z poprzednim operatorem, a tego nie robią.Wprowadzają w błąd klienta i jeszcze się głupio tłumaczą. Umowa jest tak skonstruowana, abyś niewiele z niej wyczytał. Jednym słowem oszuści!!! Odradzam wszystkich tą sieć. Omijać szerokim łukiem.Zaletyoczywiście żadnychWadysame!!! za mało miejsca, aby wypisać wszystkie!!!
strona 143 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »