strona 143 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »
-
~Anonim / 2019-08-10 11:12Ocena: 1.33 / 5
Internet jest po prostu beznadziejny... Korzystając z usługi internet bez limitu w połowie miesiąca dostaje SMS że wykorzystano pakiet. Na dodatek internet jest bardzo wolny, nie polecam. -
-
~Argon / 2019-08-09 03:12Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina mam internet "bez limitu" a po tygodniu kożystania z danych dostaję wiadomość wykożystano 100% pakietu ...
Posiadam plush na kartęZaletyHahaha co to za pole :DWady-oszuści
-DROGO
-Obsługa klienta nie istnieje -
~Syt / 2019-08-07 10:28Ocena: 1.00 / 5
Gówno totalne internet mam dane komórkowe i oglądam youtube i w 480p mi zacina -
~Maruder / 2019-08-06 21:39Ocena: 3.00 / 5
Ostatnio kupiłem u nich telefon. Zepsuty telefon. Zalety-- -
~Niunia / 2019-08-05 17:19Ocena: 1.00 / 5
Mam w ofercie ubezpieczenie wyświetlacza pech chciał że telefon upadł przez przypadkowego gościa i musiałam skorzystać z tej opcji maja 14dni ma naprawe plus po 2 dni na dostarczenie i zwrot urządzenia 4 dni temu zadzwoniłam do firmy która zajmuje się naprawa i powiedziała mi pani że został zamówiony kurier który odda mi telefon po tym jak miesiąc był w naprawie zadzwoniłam znowu gdyż telefon nadal nie dotarł i usłyszałam iż jeszcze nie naprawili mi urządzenia ponieważ czekają na sporządzenie mi kosztorysu. To są jakieś jaja nie szanują klienta ktoś jeszcze miał taki przypadek -
~Małgorzata / 2019-08-03 21:39Ocena: 5.00 / 5
W tej chwili ratują sytuację mojej rodziny; tu gdzie mieszkamy pozostali duzi operatorzy przestali sobie radzić. A Plus ma u nas zasięg. ZaletyzasięgWadyczasem ceny niektórych usług i telefonów, nie wszystkie telefony dostępne na abonament są też dostępne w mix i na raty bez abonamentu -
~Asia / 2019-07-28 20:32Ocena: 2.33 / 5
Odwiedziłam ostatnio kila salonów Plusa w Bydgoszczy, chcąc uzyskać informacje na temat internetu za granicą. W każdym punkcie uzyskiwałam inne informacje. Najbardziej utkwił mi w pamięci salon, który musiałam odwiedzić, aż trzy razy, ponieważ Pani pracująca jako konsultant nie potrafiła rozwiązać mojego problemu ani odpowiedzieć mi na moje pytania. Kosnultantka nie posiadała odpowiedniej wiedzy i była wyraźnie niezadowolona z faktu, że ktoś przychodzi z jakimś zapytaniem. Polecam, aby na przyszłość salony Plusa postawiły na wyszkolenie pracowników z zakresu oferty którą plus oferuje. Zalety-brakWady-niemiła obsługa
-brak kompetencji pracowników -
~miroN / 2019-07-27 17:11Ocena: 1.00 / 5
Oj słabo, pół roku używania i mogę z cała pewnością powiedzieć że słabo bardzo. Wady- niejasne zasady z wieloma pułapkami
- dodatkowe ekstra ukryte koszty
- w podróży słabo z zasięgiem
- problemy z obsługą klienta
- tragiczna aplikacja
- ... -
-
~Kustoszini / 2019-07-26 22:37Ocena: 1.00 / 5
Moim skromnym zdaniem internet działa na prawdę słabo jak za tą cenę, pan na infolinii nie posiada wystarczającej wiedzy by pomóc w problemie, nie polecam tfu na plusa. Kustoszini aka Lutek ZaletyFajna dupa w punkcieWadyDrogo
Niemiły typ na infolinii
Słaby internet -
~JP / 2019-07-26 22:31Ocena: 1.00 / 5
Internet od niech chodzi jak najwieksze gówno wszytsko ładuje sie po 5 minut. Pani na infolinia jest niemiła a jak spytałem sie czemu mi nie dziala to kazala mi odłaczyc ruter z kataktu i podlaczyc gdy juz to zrobiłem i nie działało to powiedziała że nie wie czemu tak jest i sie rozłaczyła. NIE POLECAM BRAĆ OD NIECH ŻADNYCH USŁUG TYLKO GADAJĄ ŻE OOO WSZYSTKO NAJSZYBSZE I TANIE GÓWNOOO PRAWDA PŁACE ZA INTERNET 60ZŁ I WOGOLE NIC NIE DZIAŁA !!!!!!! ZaletybrakkkWadySŁABY INTERNET
NIEMIŁA OBSŁUGA
DROGO -
~Joanna / 2019-07-24 19:37Ocena: 1.33 / 5
Pani udzielająca odpowiedzi bardzo opryskliwa , wszystkie informacje przekazane z wielkimi nerwami.Opryakliwa i nieuprzejma.Chyba pracuje tam za kare ZaletyŻadnych zaletWadyCiągły brak zasięgu .Rozmowy z biurem obslugi na fatalnym poziomie. -
~Bbw29 / 2019-07-22 21:02Ocena: 1.00 / 5
Od dłuższego czasu miałam problem z usługą nielimitowany Lte. Umowę zawarła w 2016 i wtedy aktywowałam usługę. W między czasie przedłużyłam umowę. Dostałam informację że usługa będzie nadal aktywna. Ostatnio po przekroczeniu podstawowego limitu internet działał bardzo słabo. Zgłosiłam reklamację. W odpowiedzi dostałam info ze w ogóle nie powinnam mieć trj usługi bo nie jest dostępna dla mojej taryfy I TAK PO PROSTU SAMI MI JĄ WYŁĄCZYLI!! Obecnie przy abonamencie 50zl mam 2,8gb netu i koniec! Totalna pomyłka. Szukam innej sieci WadyObsługa
Internet
Cena -
~Czesława / 2019-07-22 09:51Ocena: 1.00 / 5
w dniu 18.07.2019 r padły mi 3 telefony w Plusie bark dostępu sieci.W dniu 19.07.2019 r zgłosiłam problem na infolinie- odpowiedzi brak. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinie konsultantka poleciła mi wyjąc kartę sim i ponownie uruchomić telefon, tłumaczyłam, że to nie działa (była nie miła)..
Po kolejnych telefonach do infolinii dowiedziałam sie od konsultanta, że mój telefon nie musi działać w miejscu zamieszkania i w domu niech Pani sobie poczyta umowę polecił. Taka odpowiedź zwaliła mnie z nóg. Dzisiaj rano po telefonie do Plusa poinformowano mnie ,jest awaria i nie wiadomo kiedy będzie usunięta. Kto pracuje w Biurze Obsługi Klienta pytam. Nie polem tej firmy -
~Mariusz / 2019-07-20 19:41Ocena: 2.67 / 5
Nie dzala mi internet lte w domu nie ma zasiegu bo zrezygnuje z naszej firmy i huj szczeli pobelki bo jak wpadne do wazej szedziby w warszewie to nie racze za siebie bedziecie chodzi jak w zegarku ZaletyNie ma zadnich zaletWadyInternet -
~Coldfeel / 2019-07-19 21:05Ocena: 1.00 / 5
Internet komórkowy to tragedia ciągły brak zasięgu słaba prędkość domowy jeszcze gorszy nawet facebooka na tym nie odpalicie a co dopiero by w coś pograć Plus to jedno wielkie dno nie polecam ZaletyBrakWadyPlus jest jedną wielką wadą -
~Aktualny użytkownik / 2019-07-17 23:24Ocena: 3.00 / 5
Bardzo, bardzo żałujemy z mężem przejscia z Playa do Plusa. Internet jest wolny, malo co się otwiera, wiele się zawiesza, coś strasznego. Na działce 30 km od Warszawy nie ma zasięgu i internetu. A umowa była inna. Dno, po prostu dno. LUDZIE, NIE ZAWIERAJCIE Z NIM UMOWY!!!!!! -
-
~janusz / 2019-07-13 08:54Ocena: 1.00 / 5
ta telefonia komórkowa to jest dno jeżeli obraziłem dno to przepraszam. ZaletyżadnychWady5 dzień nie mam swojego numeru jest to skandal jeszcze tak dziadowskiej firmy nie widziałem dno jeszcze raz dno :(
teraz zastawiam się że dałem się namówić na zmianę operatora dzieciom będę przesztrzegał każdego przed tą firmą -
~Aleks / 2019-07-10 18:30Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to jakaś pomyłka, nie aktualizują ofert na Internecie przez co wprowadzają ludzi w błąd. Wciskają ludzią gruchoty za ceny z kosmosu I jeszcze ten słaby Internet. Obsługa bezczelna. ZaletyBrakWadyTa cała sieć to wada -
~Kaya 3017 / 2019-07-09 14:04Ocena: 3.00 / 5
Jeśli chodzi o internet z modemem to prędkość jest fatalna,chodzi jakby chciał a nie mógł!.Gdy prędkość netu spowalnia trzeba doładować konto a z tym wiążą się dodatkowe koszty na fakturze oprócz abonamentu,im więcej doładujesz tym więcej zapłacisz.Nawet filmu nie da się normalnie obejrzeć bo zatrzymuje się co chwile w trakcie oglądania-MASAKRA! a w weekendy to już w ogóle nie ma szans żeby coś obejrzeć w internecie bo jest za duże obciążenie. ZaletyMobilny internet z modemem iplusa nie ma żadnych zalet prędkość jest do niczego.Nie polecam.WadyBardzo wolno chodzi, często przerywa w trakcie oglądania filmu i wyższe rachunki na fakturze po doładowaniu. -
~Klient X / 2019-07-09 13:48Ocena: 1.00 / 5
A więc nim odniosę się do danej sytuacji chciałbym poinformować , że zawieranie Umowy z Punktami obsługi Plus jest jednym wielkim nie porozumieniem i błędem . Wybierając sieć najpierw trzeba bardzo przemyśleć czy warto.
Sytuacja miała miejsce tego Roku 2019 - przy zawieraniu UMOWY podejście sprzedającego - ( miłe , wyrozumiałe , zachowanie chcące pokazać - Klient Nasz Pan ) . A więc została zawarta umowa na taryfie Plan Zero - ( sama oferta mówi za siebie - zero ubezpieczeń , zero gwarancji na sprzęt , Naprawa we własnym zakresie Wyświetlacza jak i uszkodzeń Mechanicznych ) - po zawarciu umowy i nie poinformowaniu w rozmowie , że nie przysługują żadne podkreślam żadne ubezpieczenia z tytułu Planu Taryfy - Wprowadzenie klienta w błąd . I tu się zaczyna walka z czasem , nerwami - jak to w praktyce każdy używa telefonu komórkowego do celów służbowych jak i prywatnych więc zdarzają się tak zwane - Nieszczęśliwe wypadki ( zalanie telefonu , wytrącenie z ręki przez osobę trzecią i wiele innych ) . W moim wypadku była to wina osoby trzeciej , gdyż wytrącając mi telefon z ręki został uszkodzony . Jak przysługuje każdemu klientowi powinna obowiązywać gwarancja sprzętowa - udając się do Salonu Plus - Miła sprzedawczyni w dziele przyjęła Reklamację opisując usterki i zabierając telefon do wysyłki wszystko zgodnie z prawem wystawiono papier podpisano postawiono pieczątkę Firmową - czyli sprawa jasna . Po 2 tygodniach oczekiwania - brak informacji o stanie telefonu , brak kontaktu z serwisu oraz z punktu Plus jedynie przysłanie pisma , że jak powyżej wspomniałem Plan zero nie obejmują żadne ubezpieczenia a więc rozpatrzenie reklamacji jest negatywne . Po 3 tygodniach czekania i braku odpowiedzi czas przyszedł by odebrać swoją własność . Po pojawieniu się w Salonie Sprzedawca który zawierał z tobą umowę na telefon okazuje się Kierownikiem Salonu Plus - i tu zaczynają się problemy więc informując mnie , że pracownica która składała w moim imieniu reklamacje już nie pracuje po czym usłyszenie , że nie obejmują mnie ubezpieczenia i nic nie mogą zrobić - poproszenie o oddanie własności . Odpowiedzi jest wiele gdzie jest telefon ? co z nim ? i kiedy go dostanę ? - więc kierując do mnie swoje podejście ( aroganckie , niestosowne , bezczelne oraz niewytłumaczalne ) - że sprzętu nie dostane bo go jeszcze nie mają , inne pracownice mówiły , że nie wiedzą nawet gdzie on jest . Chamskie odpowiedzi - ( nie narysuje ci telefonu , mamy przepięcia w firmie i , że moja własność w tej chwili nie zostanie zwrócona ) - pozostaje czekać , gdyż jesteśmy bezsilni w tym momencie nie możemy nic zrobić . Moja własność na ten moment została mi skradziona i przetrzymywana w dniu zakończenia Reklamacji nie zostało mi zwrócone do rąk własnych . z Pozdrowieniami dla Pani Joanny Ś ......... !!!! Nie polecam zawierania umów jak i korzystania z ich obsługi !!!!Plus !!!!!!ZaletyNie posiadają Państwo żadnych zalet !!!!!!!!!!!!!! Kłamstwo na każdym kroku!!!!!!!!!!WadyNie informowanie o dodatkowych ubezpieczeniach , wprowadzanie klienta w błąd na każdym kroku , nie docenienie klienta , brak szacunku ze strony sprzedającego , nie doinformowanie o danej umowie .
strona 143 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- nastepna »
