Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3067 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2019-05-03 09:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Niewiele błędów popełniłem w życiu. Przejście do Plusa jest jednym z największych. Nie polecam.
    Zostałem namówiony na przejście do Plusa - skuszony niby dobrą ofertą. Od samego początku - już podczas ustalania warunków i podpisywania umowy były problemy. Niestety prawdziwe zaczęły się kiedy przenoszone numery zostały odłączone od starej sieci i nie przyłączone do nowej. Niby mają na to 24 godziny a trwa to już 3 dzień i powiedziano mi, że potrwa conajmniej 7. Wytłumaczenie ze strony Plusa: Zadania są realizowane w kolejności zgłoszeń. Tragedia. Nic nie robią sobie nawet z reklamacji zgłaszanych z tego powodu. Regulamin przewiduje 1/30 abonamentu za każdy dzień zwłoki. Czyli dla nich to ok 1zł dziennie a dla mnie jako biznesowego klienta niewyobrażalne straty. Nigdy więcej! A to dopiero początek - już się boję co będzie dalej.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt.
    Czas realizacji zgłoszenia
    Tragiczna postawa do klienta
  • ~Mirosław / 2019-05-02 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam telefon w waszej sieci ponad 10 lat na kartę z doładowaniem 50 zł m-c i ciekawa sprawa jest ze doładowuje 24.04 a 01.05 brak jest internetu bardzo to jest ciekawe myslę ze jak się skończy moja umowa z wami przejdę do innej sieci bo chyba juz za długo jest z wami.
    Pozdrawiam zawiedziony klient
    Mirosław S.
  • ~siwy666 / 2019-04-26 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    no w sumie dostrzegam ostatnio wzrosty cen u operatorów również jeśli chodzi o doładowania, ale plus moim zdaniem delikatnie przegina ,coraz dłuższe zobowiązania w mixie i coraz słabsze smartfony nawet za dopłatą 200 zł, doładowania za 30 zł mies plus średniopółkowe urządzenie to zobowiązanie na 48 doładowań przeważnie , pakiety internetowe w ramach doładowania jak na dzisiejsze standardy poniżej oczekiewą
  • ~RENIUSIA / 2019-04-26 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA NA BARDZO NISKIM POZIOMIE NIE POLECAM SERDECZNIE PANI AGNIESZKI KOSELI. OSOBA TA JEST BARDZO NIE MIŁA I NIE DOSTĘPNA. NASTĘPNYM RAZEM GDY USŁYSZĘ W SŁUCHAWCE TO NAZWISKO TO POROSTU SIĘ ROZŁĄCZĘ... MYŚLĘ, ŻE PRZEZ TAKIE OSOBY KTÓRE OBSŁUGUJĄ KLIENTÓW JAK P. AGNIESZKA FIRMA PLUS TRACI DUŻO KLIENTÓW.... SAMA SIĘ NAD TYM ZASTANAWIAM... W DZISIEJSZYCH CZASACH NIE TYLKO NISKIE CENY SĄ ATUTEM, ALE TAKŻE MIŁA I RZETELNA OBSŁUGA. POZDRAWIAM
  • ~mrtn / 2019-04-26 01:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam. Posiadając Nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich i internet 2GB na miesiąc z telefonem Huawei Y7 Prime 2018 płace jedyne 61zł. Internet działa bez zarzutów. Brak jakichkolwiek problemów. Wszystko działa bez zarzutów. Polecam.
    Zalety- Dobra cena
    - Wszystko działa jak należy.
    WadyBrak
  • ~Oszukany / 2019-04-20 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Abonament bez limitu, a tu kolejny miesiąc dodatkowe opłaty naliczane i reklamacje nie uwzględniane. Co miesiąc ekstra do rachunku 20-30% za połączenia z „ kosmosem”.
    WadyDodatkowe opłaty.
  • ~Witold / 2019-04-12 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem pełen podziwu dla "dokonań" Plusa - oczywiście w sensie negatywnym.Podpisując umowę z Plusem na świadczenie usług, Przedstawiciel Polkomtela zachęcił mnie do przedłużenia umów a tym samym utrzymaniu w Plusie 3 numerów telefonów ,ponadto zaufałem bezgranicznie Plusowi i zawarłem także umowę na telewizję polsat oraz internet.Zachęcili mnie do związania się z Nimi rabatami które obiecywali utrzymywać do końca trwania umowy i korzystania z wielu produktów w programie SmartDom.Jak pokazuje życie i moje zgłoszenia reklamacyjne, Plus oszukał mnie i moją Rodzinę, tym samym zrobili wszystko co mogli aby zniechęcić mnie do przedłużania kolejnych umów na wszystkie produkty Plusa i Cyfrowego Polsatu.Program SmartDOM jest pułapką dla wszystkich którzy mają nadzieję na pewne oszczędności w budżecie domowym, powiem więcej : przenosząc wszystkie usługi multimedialne do jednego Operatora stałem się Jego zakładnikiem i obecnie płacę więcej niż w czasach kiedy byłem u różnych operatorów.Zwróćcie uwagę na fakt, że każda umowa jest na inny okres i są powiązane ze sobą w taki sposób aby trzymać w "niewoli" Klienta jak najdłużej wysysając z Niego jak najwięcej pieniędzy. Opisuję całą zaistniałą sytuację aby można było samodzielnie "wyrobić" sobie zdanie na podejście Plusa do stałych Klientów , mam nadzieję że ustrzeże to wszystkich przed podjęciem pochopnych decyzji odnośnie korzystania z usług Plusa i Cyfrowego Polsatu.
    ZaletyBRAK !!!
    WadyTylko wady
  • ~Klient / 2019-04-05 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem dostać duplikat faktury na maila. Dowiedziałem się że mam jakąś zaległość w płatności, chociaż Pani nie wie co to, ale poda mi numer konta i kwotę żebym przelał..... Oczywiście na pytanie z jakiej FV jest ta zaległość się nie dowiedziałem. Infolinia to totalna porażka, nic nie wiedzą, nie potrafią udzielić konkretnej informacji. Dzwoniłem dziś z 5 razy za każdym razem inna informacja i brak rozwiązania problemu, w kółko przelaczaja do innych osób. Odsylaja albo do punktu plusa, albo do opiekuna klienta chociaż nie potrafią powiedzieć kto jest opiekunem. Z salonu plusa odesłał mnie na infolinię, dzwoniąc pod numer 601 102 601 na infolini kazali zadzwonić ku mojemu zaskoczeniu pod ten sam numer 601 102 601 ???? później na numer 8585 który jest nieobslugiwany. Na prośbę o kontakt do osoby kompetentnej Pani powiedziała że może prośbę przekazać do kierownika ale on i tak nie oddzwoni.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~misiek / 2019-04-05 10:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja opowiem moja historię. 1 kwietnia 2019 przedluzalem umowę. Wybrałem ofertę z urządzeniem. Dziś tj 5 kwietnia miała byś dostawa. Dzwoniłem 5 razy na infolinię żeby uzyskać nr listu przewozowego. Bez rezulatu. Każdy konsultant mówi co innego i każdy zapewnia ze pączka dziś będzie u mnie Ale nr listu mi nie poda bo niema....To jakieś wolne żarty
  • ~Rafał / 2019-04-04 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja zostałem oszukany w następujący sposób.: miałem ofertę przedłużenia w mixie zamówiłem z telefonem przez sklep plusa internetowy z telefonem. Przesyłkę Wysłano ale musiałem wyjechać do pracy nagle i kurier odesłał przesyłkę do plusa. Dzwoniłem na infolinię operatora tam powiedziano że jak wróci przesyłka to wróci moja stara taryfa a ja znów będę mógł dokonać przedłużenia. Teraz zjadlo mi wszystkie środki z konta a miałem sporo i mogę przedłużyć ale bez telefonu !!! Co dzwonie mówią że mam poczekać 48 godzin i wróci do normy później z moim cyklem rozliczeniowym wróci do normy i co... i nic dalej nie mogę skorzystać z poprzedniego zamówienia niby że mam teraz zaległość w jaki sposób jak mam konto ważne do 1.08.2019 środki na koncie są ale jestem niewiarygodny klientem. Tak właśnie traktowani są klienci plusa. OSZUŚCI OSZUŚCI OSZUSCI
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Ziemniaczek / 2019-04-03 23:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Zasięg w tej sieci to jakaś paranoja, mieszkam w dużym mieście a zdarza się że w niektórych mieszkaniach nie mam ani jednej kreski zasięgu! Podczas gdy znajomi z innych sieci mają full zasięg LTE. Zasięg często się przerywa, jeśli zależy ci na dobrym zasięgu w miarę wszystkich miejscach, to omijaj tą sieć szerokim łukiem
    ZaletyNiedrogi abonament
    WadyDrogie pakiety internetowe na kartę,
    Fatalny zasięg.
  • ~Eliz / 2019-03-22 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodatkowe ukryte opłaty. Masz iPhona, płacisz ekstra za autoryzacje usług apple, niezależnie od naszej woli telefon łączy się z serwerem Apple i PLUS ściąga dodatkowe opłaty co miesiąc za to. Masz abo no limit i płacisz ekstra hajs do rachunku. Inne sieci mają za free, plus bierze kasę. Jak komuś przyjdzie dopłata 15zł, 50zł czy 100zł do abonamentu to niech się nie zdziwi! A ile przyjdzie nie wiemy, bo może być tak, że raz ściągnie dodatkowo 10zł, a raz ściągnie 100zł.
    Wadyukryte opłaty do abonamentu, problem z wypowiedzeniem umowy, dodatkowy płatny numer tymczasowy
  • ~Wiesław / 2019-03-21 14:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Bez przerwy są problemy, zmieniam sieć na bardziej przychylną dla ludzi.
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~Zero / 2019-03-21 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuje w Obsłudze klienta od 10 lat, dlatego wiem jak ważne jest byc Miłym klienta czy to podczas rozmowy telefonicznej czy też bezposrednio. Niestety jestem zbulwersowana rozmową z jedną z Pań w dziale Obsługi Klienta w dziale należności która zajmuje sie m.in.blokadą połączeń. Pani była niestety niemiła i opryskliwa, uwazam iż jesli ktoś rozmawia z klientem na siłe i ma podniesiony a raczej opryskliwy to rozmowy, to nie powinna pracować z klientem.
  • ~Mariooo / 2019-03-19 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Słabo, jakieś ukryte opłaty. Na początek za numer którego nie używasz - tymczasowy. Przy przenoszeniu numeru czekasz ale już płacisz mimo że jeszcze używasz starej sieci. A do tego jeśli używasz iPhona to okazuje się, że telefon łącząc sie z serwerami apple wysyła ukryte sms autoryzacyjne. Inne sieci nie naliczają za to opłat ale nie Plus! Płacisz dodatkowo ekstra kasę do faktury za używanie appla. Wiec co miesiąc kilka lub nawet kilkanaście złotych ekstra bo masz iPhona. Nawet jak masz wszystko za free w ramach abonamentu to te smsy i tak doliczają do faktury.
    ZaletyOK zasięg
    WadyDodatkowe ukryte opłaty za numer tymczasowy, opłaty dodatkowe do abonamentu za używanie iPhone.
  • ~Dawid / 2019-03-16 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię na informacje z 20 razy i nic nie jestem zadowolony zmienię na t mobile
    ZaletyNie. Ma
    Wady
  • ~Klient nabity w butelkę / 2019-03-10 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka. Byłem abonentem sieci Sferia. W związku z likwidacją firmy zaproponowali przeniesienie numeru do Plusa na promocyjnych warunkach. Od początku same problemy. Abonament miał być 13zł brutto w tym 250minut do stacjonarnych i na komórkowe w Polsce. Co kilkanaście dni przesyłają korekty faktur do dopłaty z sumami wziętymi z sufitu nie wiadomo za co. Połączenie z infolinią. graniczy z cudem i oczywiście nikt nic nie może. Ogólnie gówniana firma. Od kilku miesięcy żałuję że korzystam z ich usług.ODRADZAM WSZYSTKIM
  • ~Klient / 2019-03-09 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet lte bez limitu to kpina wykorzystałem tylko 10 GB więcej niż płacę w abonamencie i już lejek nie mogę nawet strony www otworzyć to jakaś kpina.
    ZaletyBrak
    WadySa tylko same wady brakło by miejsca na opis.
  • ~Klaudia / 2019-03-06 18:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta nie jest najgorsza ale nie podoba mi się sposób w jaki traktują klientów na lini.
  • ~Luki / 2019-03-06 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam miałem dostać internet szybki a dostałem wolny reklamacja nic nie dała nie szanuja klientów.Nigdy więcej w tej sieci
    ZaletyNie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187