Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3185 opinii

1.47 / 5

  • Oferta
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.50
  • Cena/Jakość
    1.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były klient / 2024-12-19 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, moim zdaniem oszukują klientów. Nie będę się rozpisywał może z Plusa się wypowiedzą sami.Po świętach przenoszę jeden numer do innej sieci,A w przyszłym roku rezygnuję z drugiego numeru i telewizji.Nie stety tak Plus dba o klientów. Czekam aż pani Wioletta z Plusa się wypowie co dzisiaj mówiła do telefonu?Pamiętajcie pazerny dwa razy więcej traci. Nie pozdrawiam oczywiście Plusa
  • ~kalinu / 2024-12-18 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałem umowę w PLUS na światłowód i przeniosłem 3 numeru telefonów dnia 8 -12-2024 i po przeczytaniu opinii zastanawiam sie, czy tej umowy szybko nie wypowiedzieć! Technik - instalator światłowodu ma się pojawić dopiero 31/12 a przecież już od 08/12 naliczają opłatę za usługę (której nie mam?) ! To jest pełne trzy tygodnie bez usługi bo poprzedni internet LTE już mi wyłączyli !
    Czy w tym plusie to pracują jacyś inżynierowie, czy tylko laski w różowych miniówkach ? Bo mam wrażenie, że jakieś bezmózgi , no jak można wyłączyć internet klientowi nie włączając nowej usługi ! Trzeci świat !
    Jeszcze nie jestem ich klientem , a już na nich jadę!
    Ponieważ w usłudze wykupiłem najwyższe opcje, tj. internetu + abonament łączony 750gb + nowe telefony, które już posiadam to teraz nie wiem, czy mogę zrezygnować z umowy pomimo, że nie minęło jeszcze 2 tygodnie od jej podpisania???
    ZaletyUmiejętność PRACOWNIC SALONÓW zachęcania Klientów do zakupu produktów, których się nie chciało. Przyszedłem po internet mobilny 5G, A WYSZEDŁEM ZE "ŚWIATŁOWODEM" , czterema telefonami, i przeniesionymi numerami telefonów od innego operatora
    WadyDopiero po trzech tygodniach od podpisania umowy nastąpi instalacja modemu. O jakości usługi nie wypowiadam się bo jeszcze jej nie mam...Będzie UPDATE
  • ~Marlena / 2024-12-18 11:20
    Ocena: 2.67 / 5
    3 miesiące bez internetu nie mogą zoorganizowac montażu porażka
  • ~Asi / 2024-12-16 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z zasięgiem i internetem. Co zgłaszam problem słyszę że nie mają problemów w tej okolicy i jestem pierwszym zgłaszającym nawet jeśli tego samego dnia zadzwonię ponowienie to i tak zgłaszam pierwszy raz utrudnienie… Nie jestem w stanie 1 GB zużyć przez miesiąc bo nigdy nie działa internet …
    ZaletyBrak
    WadyZasięg internet
  • ~Paweł / 2024-12-14 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra jakaś. Wszystko O.K. do momenty podpisania umowy. Po wyjściu z salonu zmienia się podejście do klienta. Podpisałeś na dwa lata to płać.
    Zmiana z internetu mobilnego na światłowodowy - nikt w salonie nie powiedział że za ostatnie 3 miesiące będzie trzeba płacić karę, a przecież przechodzę na droższą opcję i podpisuję na kolejne 2 lata więc za co kara??? Potem do matki dzwoni jakaś kobieta, straszy że nie tylko trzeba zapłacić za ostatnie miesiące ale jeszcze duża kara za rozwiązanie umowy będzie??? Matka przerażona! Przyjeżdża technik, w ogóle nie w ustalonym terminie tylko dwa dni później, zakłada jakiś modem Vectra??? stary, używany, na istniejącym dwudziestoletnim kablu koncentrycznym (antenowym) od kablówki i mówi że to światłowód... Zalogować się do strony konfiguracyjnej nie można bo diabeł wie jaki login i hasło, więc nazwy sieci i hasła do niej zmienić się nie da, a może wcześniej ten modem pracował w jakimś hotelu chociażby... obsługa techniczna nie widzi problemu, dzwoń se zdrów. Umowa podpisana, termin na wypowiedzenie umowy upłynął.
    Ach, po 2 tygodniach od podpisania umowy zamontowany internet, ale faktura jest od dnia podpisania umowy.
    Gratuluję firmie Plus, jeden wielki minus, już nigdy więcej. TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA!!!!
    ZaletyMiło do podpisania umowy. Prędkość internetu dla pobierania zgodnie z umową, wysyłania już słabo.
    WadyPo podpisaniu spadaj na szczaw. Montują stary (4-ro letni) modem używany. Brak instrukcji obsługi. Szybkość ok, ale pingi słabsze niż dla internetu mobilnego. W obsłudze klienta nie widzą problemu, wszystko super. Płać!
  • ~Maja / 2024-12-14 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam trzymać się od Plusa z daleka!!! Traktują człowieka jak śmiecia, oczywiście już po podpisaniu umowy,nie przed.
    Problem techniczny, ta sama sytuacja miała miejsce u nas3 razy w przeciągu 1roku.
    Umówiony jest technik i katastrofa rozgrywa się dokładnie według tego samego scenariusza. Przedział pojawienia się technika zawsze określony jest w widełkach 3godzin. Klient czeka w domu. 10 minut przed upłynięciem wyznaczonego czasu przychodzi sms, że z powodów korków na mieście trochę się spóźnią. Za chwilę przychodzi kolejny sms, z informacją, że już dojeżdżają. Po upływie 5 minut przychodzi sms, że nikogo nie było w domu!
    Zawsze byłam w domu, domofon działa bez zarzutów, klient nie ma możliwości oddzwonić, ani odpisać na smsa. To co pozostaje to olbrzymia wściekłość, frustracja, bezsilność i niedowierzanie! Za trzecim razem już nie ma niedowierzania, bo to jakby oglądać ten sam film po raz trzeci.
    Banda chujów, do tego doprowadza sytuacja quazi monopolistyczna na rynku! jeśli masz inną opcję, nie pakuj się we współpracę z tą firmą!
    WadyFatalna obsługa klienta, okropne życiowe doświadczenie.
  • ~SZCZERAOPINIANATENTEMAT / 2024-12-09 17:42
    Ocena: 1.33 / 5
    wziełam strasznie dużo internetu z plusa i internet jest okropny, tak samo jak telefony... jak macie coś kupować to napewno nie z splusa
    Zaletyżadne!
    WadyJuż wymieniłam w Mojej opini!
  • ~Krzysztof / 2024-12-02 17:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza siec jaka może być. Oferują pakiety bez limitu a po miesiącu wylanczaja bo za dużo sms jest wysyłane. Określenie pakietu bez limitu mija się z prawdą i jest ro jawne oszukiwanie klientów. A co najśmieszniejsze wylanczaja to zaraz po doładowaniu. Nie polecam klienta mają za nic .
    WadyOSZUKIWANIEN I NACIĄGANIE KLijentow
  • ~azia / 2024-11-27 10:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam numer w mix plus od ponad 18 lat, blisko 19 lat. Mam 6 zasileń do końca umowy (zawsze ok tego okresu była już opcja przedłużenia umowy z wzięciem nowego telefonu). Wczoraj przyszedł sms, że przygotowano dla mnie ofertę. Do zaznajomienia z ową oferta zalogować się nie da, nie przychodzą kody sms do zalogowania. Na czasie konsultanci odpowiadają, że obecni klienci mogą przedłużyć umowę a mix dla nowych klientów już nie istnieje. Natomiast BOK odpisuje (po czasie, gdy nawiązało się inny kontakt bo nie odpowiadali) że nie ma możliwości przedłużenia mix nie istnieje można przejść na kartę lub abonament. Nie było żadnej wiadomości, że nie będzie już można tego kontynuować w takiej formie jak do tej pory. Warunki są gorsze choćby o to że abonament + rata za telefon to więcej niż zasilenie to w kwestii przejścia na abonament, zaś kwestia przejścia na kartę sprawia że nie można co jakiś czas wymienić telefonu w promocji a trzeba go kupić za 100% na własną rękę a nie w ramach umowy w promocji. Do tego ten sms, że przygotowano ofertę, która tak naprawdę nie istnieje bo nie ma możliwości już przedłużenia umowy.
  • ~Katarzyna / 2024-11-25 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to kompletna porażka, mój żółw chodzi szybciej. Cena do jakości oferowanych usług mija się z celem. Kompetencja i znajomość sprzedawanych usług znikoma. A przy pierwszej Fv totalny szok. Nie polecam kompletna porażka.
  • ~Janesak32x / 2024-11-24 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet mozliwy, nigdy nie spotkalem sie z gorszym internetem. Po prostu do niczego sie to nie nadaje. Juz lepiej nie miec internetu niz uzywac ten. Same nerwy, zero zmian na plus. Totalna porazka i strata czasu oraz marnowanie pieniedzy
    ZaletyBrak
    WadyZero zasiegu, 0.20kb/s pobierania, przy dobrych wiatrach troche wiecej
  • ~Lady644 / 2024-11-23 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to jedna wielka pomyłka
    Nie ma zasiegu
    Dramatyczne oferty
    Interner dramat nigdzie go nie ma zacina itp
    Nie polecam
    Lepiej chyba nie miec nic bo szkoda kasy..
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie jakie mogą być
  • ~xAsA123123 / 2024-11-21 18:56
    Ocena: 1.33 / 5
    zacina się zawsze oferta jest bardzo słaba jedynie co mam po tym internecie to że jest 0.01 przesyłania i pobierania nie polecam
  • ~Magda / 2024-11-20 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to istny dramat. Niedziałający wiecznie internet. Zero kompetencji ze strony pracowników w salonach stacjonarnych, żenująco niski poziom na infolinii.
  • ~Stonka / 2024-11-18 00:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak kończy się BRAK CZYTANIA TEGO CO SIĘ PODPISUJE. Lepiej nie chodź do banku po jakikolwiek kredyt.
  • ~Elik / 2024-11-15 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana przez pracownice ale niestety nie mogę się wycofać z umowy pracownicy plusa wsierakowicach to zwykli naciągacze
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~CraCen91 / 2024-11-11 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że zmieniałem operatora na ,,PLUSA", bo to wielki ,,MINUS".. Oferty które proponują to oszukiwanie ludzi. Czekam tylko na koniec umowy z tymi złodziejami..Nie polecam
    ZaletyBRAK!
    WadyWszystko
  • ~ANDRZEJ / 2024-11-09 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem plusa nieprzerwanie od 19 lat i zachęcony licznymi sms-ami z propozycjami super korzyści poszedłem do salonu przedłużyć dobrą zawartą w 2019r umowę smartdom (od ponad 2 lat była już na czas nieokreślony i dziś najbardziej żałuję, że jej nie wypowiedziałem!!!) Te patałachy udając chojnych do bólu zaproponowały mi połowę dotychczasowych kanałów tv za tą samą kwotę i abonament na telefon w wyższej cenie. Nie dostałem nowych dekoderów, obecne mają już ponad 5 lat, umowa na 24 m-ce z wszystkimi kruczkami drobnym druczkiem została wyświetlona na tablecie i wysłana na maila. Zaraz po powrocie do domu zorientowałem się, że zostałem oszukany, ponieważ nie otrzymałem żadnych korzyści, którymi mnie wabiono od miesięcy. Był to początek sierpnia i każdemu z ulicy przysługiwały tzw. "wakacje od abonamentu przez 3m-ce". Na dodatek otrzymałem przy obowiązującej nowej umowie zawyżoną fakturę, której postanowiłem nie opłacać. Odpowiedzi na składane wielokrotnie reklamacje były ogólnikowe i nie dotyczyły w ogóle mojej sprawy. Finalnie 14.10.2024 zablokowano mi połączenia wychodzące i dostąp do sieci internetowej, czyniąc telefon bezużytecznym. Operator mimo, że zaprzestał świadczenia usług w momencie gdy byłem rzekomo winien 25zł, to nadal bezczelnie wystawia faktury miesięczne a na reklamacje daje sobie 30 dni. Szanowni Państwo, którzy to czytacie potraktujcie mój przykład jako ostrzeżenie i szukajcie innego usługodawcy, bo tylko stracicie czas, nerwy i pieniądze nic nie zyskując.
    Zaletyna ten moment całkowity brak
    Wadywszystkie możliwe, powinno być zero gwiazdek
  • ~Łukasz / 2024-11-07 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Mniej niż zero... Ludzie uciekajcie od nich jak najdalej to czyste złodziejstwo. Z każdą sprawa jest problem. I z ofertą, i reklamacja i teraz z tyłka faktura na 200 zł. Nawet nie chcę mi się pisać za dużo o wszystkim bo szkoda nerwów. Ale naprawdę niestety polskie gówno oszukujących Polaków.. powinniście za takiego akcję iść siedzieć..
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Łukasz / 2024-11-07 18:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Mniej niż zero... Ludzie uciekajcie od nich jak najdalej to czyste złodziejstwo. Z każdą sprawa jest problem. I z ofertą, i reklamacja i teraz z tyłka faktura na 200 zł. Nawet nie chcę mi się pisać za dużo o wszystkim bo szkoda nerwów. Ale naprawdę niestety polskie gówno oszukujących Polaków.. powinniście za takiego akcję iść siedzieć..
    ZaletyŻadna
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4958
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1351
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1195