Plus to masakra.
Byłem z wami 7 lat , mix , abonamenty.
Mix jeszcze ok ale abonament mialem placic 79zl a przez 7 lat na różnych taryfach było doliczane miesiecznie od 30zl wzwyż. Oszusci i zlodzieje.
Teraz zrezygnowałem z tego syfu i mam na karte bez zadnych umów , tez plus bo zasieg macie wszedzie. Poza tym same wady
ZaletyZasięg prawie wszędzie tylko w garażu i kiblu go nie mam
WadyNaliczane dodatkowe oplaty co miesiąc
Infolinia nie potrafi wytłumaczyć za co to , dzwoniąc na infolinie mozna smialo sie wyspac bo czas oczekiwania jest taki dlugi jak kolejka do szmatka po wymianie ciuchów
~Wkurw / 2020-04-20 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Mamy rok 2020, szybkość internetu z lat 90-tych 0,5mb/s. To są jakieś jaja!
Plus to złodzieje, banda złodziei.
~Wkurwiony / 2022-09-26 06:11
Ocena: 1.00 / 5
Dno słaby zasięg inernet 04k prętkość absurdalnie wolna obsługa techniczna dno bełkot techniczny zawsze winny klijent cena jak za tak dennną usługe dno nie polecam po umowie ide do konkurencji
ZaletyŻadne
WadyBardzo wiele oszustwo klientuw
~Wkurwiony / 2022-10-11 18:04
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA brak zaśięgu na trasie pobiedziska Gniezno internet lte chyba tylko z nazwy płace abonament wszystkie rachunki płacone na czas ale to już ostatni raz konieć z tym badziewiem nigdy więcej w plusie infolinia pracownicy niekompetentni kitomani i bajkopisarze dno nie polecam
ZaletyBrak żadnych
WadyBardzo wiele niekompetencja infolini po pracowników salonu żeczywistość inna niż obiecują
~Wkurwiony klient / 2022-02-24 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Hujowy internet nadaje się do bombasu i tyle gówno węgiel
ZaletyBrak standard
WadyWszystko
~Wkurwiony klient / 2022-03-24 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Najchujowszy internet na świecie jest na poziomie 0 nie widziałem takiego gówna nigdy
ZaletyNic
WadyWszystko
~Wkurzona / 2018-09-14 21:56
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY WIĘCEJ!!!
Obsługa w tej sieci bardzo niekompetentna, nieprzyjemna wręcz chamska.Przed podpisaniem umowy zupełnie inne warunki podają, deklarują, że rozwiążą umowę z poprzednim operatorem, a tego nie robią.Wprowadzają w błąd klienta i jeszcze się głupio tłumaczą. Umowa jest tak skonstruowana, abyś niewiele z niej wyczytał. Jednym słowem oszuści!!! Odradzam wszystkich tą sieć. Omijać szerokim łukiem.
Zaletyoczywiście żadnych
Wadysame!!! za mało miejsca, aby wypisać wszystkie!!!
~Wkurzona / 2023-07-28 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza siec jaka Teraz obecnie jest kiedyś miałam było ok teraz totalne gówno nikomu tego nie polecam i jeszcze mam nr.w plus ale wszystkie zmieniam nie chce mieć nic wspólnego z tym szambem spóźnisz się z rachunkiem niby mówią że trzy nie opłacone rachunki wyłącza nr.ja miałam jeden wyłączyli mi nr. I mimo zapłacenia rachunku przypisali mój nr. Komuś innemu chore nr. Miałam podany dosłownie wszędzie u lekarza i innych paranoja banda idiotów według tego co mówią nic się nie zgadza
ZaletyBrak
WadyWszystko coozliwe
~WkurzonaUżytkowniczka / 2022-04-07 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej gówniana sieć ever. NIGDY nie miałam takich problemów z internetem, jak podczas umowy z playem. Po wielu próbach zgładzania problemów - u nich zawsze wszystko w porządku heh.
Jeśli ktokolwiek zastanawia się nad tą siecią… nie tykaj gówna, bo śmierdzi.
Pozdrawiam
Zaletyabsolutnie ŻADNYCH
WadyNie starczy miejsca od wymieniania…. Szkoda pisac
~Wkurzony klient / 2020-01-06 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Jedna gwiazdka to za dużo.
Mam nielimitowany internet LTe a plus po przekroczeniu 10 GB ogranicza mi transfer do 32 KB /s kpina a nie internet bez limitu.
Odradzam wszystkim co planują zakupić u nich internet.
ZaletyBrak
WadyNieuczciwe podejście do klientów
~Wkurzony użytkownik plusa / 2024-01-11 01:08
Ocena: 1.00 / 5
Plus RACZEJ Minus,
Chciałem doładować telefon ale jak wiadomo plus ma to w d*e podałem numer (zarejestrowany w plusie) dałem emaila i...
Nic, bo plus ma wywalone w numery telefonów istniejących klijętów
Ba! Nawet aplikacja nie działa poprawnie. telefon nie doładowany
WIOCHA PLUS
ZaletyBRAK
WadyJakość i szybkość
~Wlado / 2021-05-15 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet z plusa wielki dramat , przesył w umowie miał być dużo lepszy . sprawdzam co jakiś czas, jest na poziomie 0,8 , gdy zadzwonię do biura obsługi , to zwiększą na jakiś czas , i po kilku dniach jest to samo , nikomu nie radzę zawierać umowy , bo wielki oszustwo na co dzień , pierwszy i ostatni raz podpisałem z nimi umowę
Zaletysame wady
Wadysame wady
~Włodzimierz / 2024-06-27 14:11
Ocena: 1.00 / 5
To chora firma. Dyrekcja zabarykadowała sie a na infolnii to sami kretyni pracują, nachalni .Odstąpiłem od umowy na odległość po 11 dniach . Przyjete , a oni mi kary naliczaja i faktury przysyłają. Nik nic nie wie . Balagan totalny . Dyrekcja to nienormalni ludzie , zero kontaktu . Co innego mówią a co innego w umowie .Oszuści.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Wnerwionypolakpl / 2023-04-08 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Jestem wieloletnim klientem i od paru miesięcy coś się zepsuło zauważyłem że płacę więcej za trzy abonamenty niż miałem do tego pomniejszona jest ilość internetu na jedynym numerze jest przegięcie 95 zł za 120 giga sami zmienili cenę za wszystkie usługi droższe abonamenty mniej internetu na każdym dla mnie jest to OSZUSTWO!!!
ZaletyNa razie brak !!!
WadyWszystko
~Wojciech / 2019-02-28 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Witam,nie polecam.złożyłem miesięczne wypowiedzenie na telefon z zastrzeżeniem ze numer zostanie przeniesiony na karte do nieznanego jeszcze operatora...minął miesiąc...chcę przenieść numer a tu zonk....numer nieaktywny i nie jest mozliwe przeniesienie....wszystkie moje operacje są powiązane z TYM numerem.Nawet nie moge zadzwonić i zrąbać.....żałosne
Zaletybrak
~Wojciech / 2020-04-06 18:57
Ocena: 1.00 / 5
PROBLEM Z POŁĄCZENIAMI! Od ponad trzech tygodni doświadczam regularnych problemów zarówno z wykonywaniem połączeń telefonicznych, jak i ich odbieraniem (zasięg zawsze jest w tym czasie, smsy można przesyłać). Pomimo kilkukrotnych zgłoszeń, infolinia nie udziela żadnych informacji. Jedyną drogą jaką - deklarują - posiadają, to zgłosić do działu technicznego, który jednocześnie nie ma ŻADNEGO terminu do rozpatrzenia problemu.
Czyli z tego co mnie informują na BOK - mają prawo mieć w głębokim poważaniu klienta, nie udzielać mu żadnych informacji nawet na temat przybliżonego terminu poprawy sytuacji, nie mają żadnego terminu naprawy problemu, a od klienta żądają jednocześnie wnoszenia pełnej opłaty pod groźbą kary. Problem jednocześnie może być rozwiązany, lub nie, kiedykolwiek. Jak w moim przypadku - trwa to już 3 tygodnie i dalej nie ma żadnych informacji w tym temacie. Żadne interwencje mailowe nie przynoszą żadnego skutku, bo zwyczajnie w świecie na nie nie odpowiadają.
Dodatkowo KŁAMIĄ, ponieważ informują mnie na BOK o tym, że nie ma podobnych zgłoszeń, gdy jednocześnie widzę w internecie, że takie są.
O rzetelności firmy świadczy choćby to, że usunęli możliwość zostawiania jakichkolwiek opinii na temat firmy zarówno na ich stronie (poprzez Google) oraz na facebooku.
Zdecydowanie ODRADZAM wszystkim jakikolwiek kontakt z tą siecią, żeby zaoszczędzić sobie dużo nerwów.
WadyBrak możliwości wykonywania połączeń od ponad 3 tygodni, brak informacji, brak jakichkolwiek działań naprawczych, okłamywanie i zbywanie klienta
~Wojciech / 2020-05-25 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma specjalizuje się w naciąganiu ludzi. Domaaga się zapłaty za rachunki które są zapłacone i nie obchodzi ich nadpłata. Poprostu jak najdalej od tej firmy
Zaletybrak
WadyNęanie klientów, złe księgowanie rachunków i naciąganie na powtórne płatności
~Wojciech / 2020-11-26 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słów jestem już klientem od 15 lat a traktują gorzej jak nowego nie można się nic dogadać aplikacje robił chyba jakiś Krzyś z podstawówki a do tego jeszcze internet raz sobie działa raz nie szok gdyby więcej przeznaczali funduszy na obsługę klientów itp a nie na reklamy to może było by lepiej
ZaletyBrak
WadyNie zmieszczą się tutaj
~Wojciech / 2021-01-09 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Na start chciałbym poinformować, żeby łączyć się tylko i wyłącznie z Joanną Wójcik.
Po pierwsze, ciężka komunikacja.
Po drugie, problemy z siecią.
Po trzecie, zapętlanie rozmów.
Po czwarte, po rozmowach z konsultantami z jednym się da, a z drugim się nie da.
Po piąte, szydercze podejście obsługi klienta, gdy chciałaby się rozwiązać jakoś problem bo się nie da, kolejny telefon się da...
Po szóste, płacąc nadwyżkę kilka miesięcy, podczas rezygnacji jednak się udało zaproponować i znaleźć super ofertę, a w pytaniach, gdy było naliczane bardzo dużo pieniędzy już nie.
Po siódme szkoda mi czasu na kolejne 10 pkt.
~Wojciech / 2022-03-11 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Promocja "zimowa premia"
Skorzystałem z promocji plusa zimowa premia przy zakupie samsuga s 21 fe w systemie ratalnym ze zwrotem 400 zł. 15.02.2022 wysłałem SMS zgodnie z instrukcją widniejącą na stronie operatora. Natychmiast otrzymałem smsa zwrotnego z informacja że zgłoszenie zostało zaakceptowane. Aby się upewnić że wszystko jest jak należy zadzwoniłem na infolinię ale kobieta za bardzo nie wiedziała o co chodzi więc udałem się do punktu stacjonarnego i na miejscu usłyszałem że wszystko jest ok. W dniu 09.03.2022 otrzymuje smsa że moje zgłoszenie zostało odrzucone. Nie za bardzo rozumiejąc o co chodzi zadzwoniłem na infolinię a tam kobieta po dogłębnym zbadaniu sprawy mówi mi że nie zakceptowali mojego zgłoszenia ponieważ zgłoszenie wysłałem że swojej karty sim zamiast z karty którą miałem wysłaną razem z telefonem. Najsmieszniejsze jest to że promocja trwała do 06.03.2022 a te mendy wysyłają mi odmowę 09.03.2005. Trzy tygodnie zero informacji że coś jest nie tak i raptownie tuż po promocji dostaję smsa że nie otrzymam zwrotu. Jawne oszustwo. Po długiej wymianie maili wypieli się na mnie i napisali że na przyszłość postarają się poprawić. Jestem klientem plusa od ponad 20 lat i posiadam u nich 4 numery w abonamecie i co mam o nich teraz pomyśleć. Zachęcają ludzi po przez takie promocje a później robią w ch..a. Gratuluję właśnie straciliście długoletniego klienta i parę stówek miesięcznie