Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2994 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Martin / 2019-05-22 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zostałem potraktowany bardzo źle gdy dzwoniłem no biura obsługi klienta, także dzisiaj kawki już pić nie muszę :)
  • ~kurdemakaron / 2019-05-16 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    po tym, jak moi rodzice kupili internet+tv(ale to nie sprawa z tv) to wszystko było ok. po miesiącu prędkość spadła do ~50kb/s. okazało się, że był limit 40GB, gdzie podczas podpisywania umowy nie było o tym mowy.
    Zaletycena.. i guess?
    Wady-oszukaństwo
    -prędkość
    -ciągłe awarie
    -infolinia jak by nie miała chęci do życia
  • ~Zdnerwowana rodzinka / 2019-05-15 21:30
    Ocena: 2.67 / 5
    W plusie mam telewizję, internet i 3 telefony. Do telefonów i telewizji nie można mieć zastrzeżeń. Jednak internet to osobna sprawa. Drugi raz w przeciągu miesiąca nie działa on kompletnie. Nie jest to sytuacji która trwa dzień, ostatnio internet nie działał przez cały tydzień, a teraz już drugi dzień. Na infolinii powiedziano mi za pierwszym razem, że to dlatego, że dużo osób korzysta z jednego nadajnika, dopiero w punkcie powiedziano nam, że jest jego awaria. Za drugim razem od razu powiedziano, że jest to kolejna awaria, która zdarzyła się po tygodniu, jednak reklamację rozpatrują negatywnie, tłumacząc się faktem, że nie mają na to wpływu. Z naprawą się również nie spieszą, co zresztą widać po opisanej sytuacji. Na infolinii nawet nie potrafią podać przybliżonego czasu usunięcia problemu, nie wiedzą co to, a jak się pyta o rozwiązanie umowy, to pierwsze co mówią to kary jakie trzeba będzie ponieść.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyNie rozwiązywanie problemów w przypadku awarii, niedoinformowanie pracowników działających na infolinii.
  • ~Paweł / 2019-05-15 20:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam telefon w Plusie na kartę i powiem wam jestem zadowolony. Zasięg w moim mieszkaniu jest znakomity , nie tnie , nie jest powolny , łatwo jest dodzwonić się do znajomych. Jednym minusem jest to , że Internet jak jestem na dworze to nie chce się włączyć piszę , że muszę skontaktować się z BOK.
    ZaletyZASIĘG
    WadyINTERNET
  • ~Małgorzata / 2019-05-15 17:22
    Ocena: 3.33 / 5
    Gdyby Plus usuwał awarie tak szybko, jaj żąda opłaty za wszystko, byłby wymarzoną opcja dla każdego, kto szuka dobrego operatora. Mamy ich internet domowy od 3 lat i 3 miesięcy; przez pierwsze 3 lata zero uwag - wszystko grało i trąbiło. I nagle od ok. miesiąca wciąż są problemy z siecią u nas lokalnie. Nie tylko na tym internecie, ale z internetem na każdym numerze. Wszystko zgłaszane. ale doczekać się usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia nie można. Jak tak dalej pójdzie, to nie widzę dalszej współpracy w jasnych barwach. a szkoda, bo pasuje nam oferta.
    Zaletyzasięg, smartfony bez abonamentu
    Wadyopieszałość w naprawie awarii
  • ~Maja / 2019-05-09 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem dlaczego każą mi płacić za coś, czego nie wiem. Nigdy nie byłam u tego operatora, a ja wciąż jestem nękana rzekomą opłatą. To już czwarty raz.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo, nękanie
  • ~To ja Gosia / 2019-05-08 15:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Dobry zasięg - w tym internetu.

    Ostatnio fajny pomysł smartfony na raty bez kosztów abonamentu, o ile nie korzysta się z dołączonego do danego telefonu numeru. Gdyby dołączyli tu tablety, byłoby naprawdę super.

    Obłsługa znacznie bardziej kompetentna w salonach - na infolinii co druga osoba niechętna do pomocy, ale co druga próbuje pomóc, więc jest rosyjska ruletka.

    Opieszałość w naprawach zgłaszanych usterek, jeśli sprawa dotyczy np. konkretnego nadajnika - jak po drodze są święta, długie weekendy itd można sobie czekać i czekać - strach pomyśleć, gdyby z jakiegoś powodu było 10 dni pod rząd wolnych od pracy... Na r=szczęście aż takie problemy zdarzają się naprawdę sporadycznie,

    Ogólnie może być
    Zalety- zasięg!
    - oferta smartfonów bez kosztów abonamentu
    - niezła obsługa w salonach
    Wady- co druga osoba na infolinii nie za bardzo stara się pomóc
    - brak koordynacji informacyjnej m/y salonami i infolinią - infolinia nie ma wglądu np. w to, czy jest problem z konkretnym nadajnikiem.
    - jak jest sporo dni wolnych pod rząd, to nikt nie naprawia większych usterek - bywa więc, że spora grupa odbiorców zostaje bez danej usługi przez wiele dni pod rząd mimo wielu zgłoszeń od różnych ludzi
  • ~Beata / 2019-05-06 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje .Salon w Gliwicach na Forum CHG , cała trójka pracowników do zwolnienia .Chamstwo.Nie chcieli od mnie przyjąć rezygnacji z multir.dodatkowy dekoder mówiąc , że nie mogę.Po tel który wykonałam na infolinię okazało się , że mogę .To później zrobili mi łaskę i nie chcieli pomóc w napisaniu rezygnacji .Poczólam siè jak jakiś wyrzutek.A cierpię na depresję lekową .Chamstwo i ignoranci .Siedzą tam jak roboty i tylko do tego żeby zbyć człowieka .
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~niezadowolonaklientka / 2019-05-05 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM BARDZO zmianę operatora na PLUS, ponieważ w kwietniu złożyłam wniosek o zmianę operatora z T-Mobil na PLUS z terminem przeniesienia mojego aktualnego numeru i automatycznego rozpoczęcia usługi w sieci PLUS od 02 maja 2019 r. Pomimo dwukrotnych wizyt w salonach PLUS i zapewnień ze strony ich kierowników mój numer telefonu nadal pozostaje niewłączony w związku z czym zmuszona jestem do korzystania z numeru zastępczego, którego nikt nie zna. Z uwagi na to, że pracuję w systemie sprzedaży bezpośredniej mój numer telefonu jest mi bardzo potrzebny, a opóźnienia przy jego włączaniu już spowodowały duże niezadowolenie ze strony moich klientów, którzy nie mogli się do mnie dodzwonić. Do tej pory nie mam włączonej usługi jak również nie mam żadnej informacji ze strony PLUS kiedy mój numer telefonu naprawdę i w pełni zostanie aktywowany w sieci PLUS. ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK PRZENOSZENIE NUMERU TELEFONU DO TEJ SIECI.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość wprowadzania usług
    Personel, który wprowadza w błąd odnośnie terminów aktywacji usług
    Brak poszanowania klienta
  • ~Michał / 2019-05-03 09:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Niewiele błędów popełniłem w życiu. Przejście do Plusa jest jednym z największych. Nie polecam.
    Zostałem namówiony na przejście do Plusa - skuszony niby dobrą ofertą. Od samego początku - już podczas ustalania warunków i podpisywania umowy były problemy. Niestety prawdziwe zaczęły się kiedy przenoszone numery zostały odłączone od starej sieci i nie przyłączone do nowej. Niby mają na to 24 godziny a trwa to już 3 dzień i powiedziano mi, że potrwa conajmniej 7. Wytłumaczenie ze strony Plusa: Zadania są realizowane w kolejności zgłoszeń. Tragedia. Nic nie robią sobie nawet z reklamacji zgłaszanych z tego powodu. Regulamin przewiduje 1/30 abonamentu za każdy dzień zwłoki. Czyli dla nich to ok 1zł dziennie a dla mnie jako biznesowego klienta niewyobrażalne straty. Nigdy więcej! A to dopiero początek - już się boję co będzie dalej.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt.
    Czas realizacji zgłoszenia
    Tragiczna postawa do klienta
  • ~Mirosław / 2019-05-02 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam telefon w waszej sieci ponad 10 lat na kartę z doładowaniem 50 zł m-c i ciekawa sprawa jest ze doładowuje 24.04 a 01.05 brak jest internetu bardzo to jest ciekawe myslę ze jak się skończy moja umowa z wami przejdę do innej sieci bo chyba juz za długo jest z wami.
    Pozdrawiam zawiedziony klient
    Mirosław S.
  • ~siwy666 / 2019-04-26 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    no w sumie dostrzegam ostatnio wzrosty cen u operatorów również jeśli chodzi o doładowania, ale plus moim zdaniem delikatnie przegina ,coraz dłuższe zobowiązania w mixie i coraz słabsze smartfony nawet za dopłatą 200 zł, doładowania za 30 zł mies plus średniopółkowe urządzenie to zobowiązanie na 48 doładowań przeważnie , pakiety internetowe w ramach doładowania jak na dzisiejsze standardy poniżej oczekiewą
  • ~RENIUSIA / 2019-04-26 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA NA BARDZO NISKIM POZIOMIE NIE POLECAM SERDECZNIE PANI AGNIESZKI KOSELI. OSOBA TA JEST BARDZO NIE MIŁA I NIE DOSTĘPNA. NASTĘPNYM RAZEM GDY USŁYSZĘ W SŁUCHAWCE TO NAZWISKO TO POROSTU SIĘ ROZŁĄCZĘ... MYŚLĘ, ŻE PRZEZ TAKIE OSOBY KTÓRE OBSŁUGUJĄ KLIENTÓW JAK P. AGNIESZKA FIRMA PLUS TRACI DUŻO KLIENTÓW.... SAMA SIĘ NAD TYM ZASTANAWIAM... W DZISIEJSZYCH CZASACH NIE TYLKO NISKIE CENY SĄ ATUTEM, ALE TAKŻE MIŁA I RZETELNA OBSŁUGA. POZDRAWIAM
  • ~mrtn / 2019-04-26 01:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam. Posiadając Nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich i internet 2GB na miesiąc z telefonem Huawei Y7 Prime 2018 płace jedyne 61zł. Internet działa bez zarzutów. Brak jakichkolwiek problemów. Wszystko działa bez zarzutów. Polecam.
    Zalety- Dobra cena
    - Wszystko działa jak należy.
    WadyBrak
  • ~Oszukany / 2019-04-20 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Abonament bez limitu, a tu kolejny miesiąc dodatkowe opłaty naliczane i reklamacje nie uwzględniane. Co miesiąc ekstra do rachunku 20-30% za połączenia z „ kosmosem”.
    WadyDodatkowe opłaty.
  • ~Witold / 2019-04-12 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem pełen podziwu dla "dokonań" Plusa - oczywiście w sensie negatywnym.Podpisując umowę z Plusem na świadczenie usług, Przedstawiciel Polkomtela zachęcił mnie do przedłużenia umów a tym samym utrzymaniu w Plusie 3 numerów telefonów ,ponadto zaufałem bezgranicznie Plusowi i zawarłem także umowę na telewizję polsat oraz internet.Zachęcili mnie do związania się z Nimi rabatami które obiecywali utrzymywać do końca trwania umowy i korzystania z wielu produktów w programie SmartDom.Jak pokazuje życie i moje zgłoszenia reklamacyjne, Plus oszukał mnie i moją Rodzinę, tym samym zrobili wszystko co mogli aby zniechęcić mnie do przedłużania kolejnych umów na wszystkie produkty Plusa i Cyfrowego Polsatu.Program SmartDOM jest pułapką dla wszystkich którzy mają nadzieję na pewne oszczędności w budżecie domowym, powiem więcej : przenosząc wszystkie usługi multimedialne do jednego Operatora stałem się Jego zakładnikiem i obecnie płacę więcej niż w czasach kiedy byłem u różnych operatorów.Zwróćcie uwagę na fakt, że każda umowa jest na inny okres i są powiązane ze sobą w taki sposób aby trzymać w "niewoli" Klienta jak najdłużej wysysając z Niego jak najwięcej pieniędzy. Opisuję całą zaistniałą sytuację aby można było samodzielnie "wyrobić" sobie zdanie na podejście Plusa do stałych Klientów , mam nadzieję że ustrzeże to wszystkich przed podjęciem pochopnych decyzji odnośnie korzystania z usług Plusa i Cyfrowego Polsatu.
    ZaletyBRAK !!!
    WadyTylko wady
  • ~Klient / 2019-04-05 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem dostać duplikat faktury na maila. Dowiedziałem się że mam jakąś zaległość w płatności, chociaż Pani nie wie co to, ale poda mi numer konta i kwotę żebym przelał..... Oczywiście na pytanie z jakiej FV jest ta zaległość się nie dowiedziałem. Infolinia to totalna porażka, nic nie wiedzą, nie potrafią udzielić konkretnej informacji. Dzwoniłem dziś z 5 razy za każdym razem inna informacja i brak rozwiązania problemu, w kółko przelaczaja do innych osób. Odsylaja albo do punktu plusa, albo do opiekuna klienta chociaż nie potrafią powiedzieć kto jest opiekunem. Z salonu plusa odesłał mnie na infolinię, dzwoniąc pod numer 601 102 601 na infolini kazali zadzwonić ku mojemu zaskoczeniu pod ten sam numer 601 102 601 ???? później na numer 8585 który jest nieobslugiwany. Na prośbę o kontakt do osoby kompetentnej Pani powiedziała że może prośbę przekazać do kierownika ale on i tak nie oddzwoni.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~misiek / 2019-04-05 10:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja opowiem moja historię. 1 kwietnia 2019 przedluzalem umowę. Wybrałem ofertę z urządzeniem. Dziś tj 5 kwietnia miała byś dostawa. Dzwoniłem 5 razy na infolinię żeby uzyskać nr listu przewozowego. Bez rezulatu. Każdy konsultant mówi co innego i każdy zapewnia ze pączka dziś będzie u mnie Ale nr listu mi nie poda bo niema....To jakieś wolne żarty
  • ~Rafał / 2019-04-04 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja zostałem oszukany w następujący sposób.: miałem ofertę przedłużenia w mixie zamówiłem z telefonem przez sklep plusa internetowy z telefonem. Przesyłkę Wysłano ale musiałem wyjechać do pracy nagle i kurier odesłał przesyłkę do plusa. Dzwoniłem na infolinię operatora tam powiedziano że jak wróci przesyłka to wróci moja stara taryfa a ja znów będę mógł dokonać przedłużenia. Teraz zjadlo mi wszystkie środki z konta a miałem sporo i mogę przedłużyć ale bez telefonu !!! Co dzwonie mówią że mam poczekać 48 godzin i wróci do normy później z moim cyklem rozliczeniowym wróci do normy i co... i nic dalej nie mogę skorzystać z poprzedniego zamówienia niby że mam teraz zaległość w jaki sposób jak mam konto ważne do 1.08.2019 środki na koncie są ale jestem niewiarygodny klientem. Tak właśnie traktowani są klienci plusa. OSZUŚCI OSZUŚCI OSZUSCI
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Ziemniaczek / 2019-04-03 23:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Zasięg w tej sieci to jakaś paranoja, mieszkam w dużym mieście a zdarza się że w niektórych mieszkaniach nie mam ani jednej kreski zasięgu! Podczas gdy znajomi z innych sieci mają full zasięg LTE. Zasięg często się przerywa, jeśli zależy ci na dobrym zasięgu w miarę wszystkich miejscach, to omijaj tą sieć szerokim łukiem
    ZaletyNiedrogi abonament
    WadyDrogie pakiety internetowe na kartę,
    Fatalny zasięg.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1052
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186