Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3065 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Buba / 2019-10-08 23:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągle korekty z winy PLK, nie kompetencja na najwyższym poziomie
    ZaletyBrak
    WadyNie rozwijają sieci
  • ~Aleks / 2019-10-08 11:35
    Ocena: 2.67 / 5

    Witam!

    Rozpoczynamy lot Plus - TNT - klient. Zapnijcie pasy, czeka nas szalona jazda.

    Przenoszę numer do Plusa z telefonem w abonamencie.

    Pierwsza próba dostarczenia paczki miała być 27/9 uniemożliwiona przez "warunki drogowe", ale to nie problem, sama zmieniłam wcześniej datę dostawy na 30/9. Niestety tego dnia, poza gorączkowym (i jedynym) telefonem z Plusa o statusie mojej przesyłki i sprzeczną informacją ze strony infolinii TNT, nic się nie wydarzyło. Brzmi już dziwnie, nieprawdaż? Ale czego się spodziewać po firmie kurierskiej która ma ocenę 1,1 :D.

    1/10 nastąpiła pierwsza i jedyna próba doręczenia przesyłki. Jedyny kurier, który nie miał problemu do mnie zadzwonić, zmieniliśmy adres dostawy na miejsce mojej pracy. Wszystko pięknie!

    No niestety, od 2 do 8 października nastał rytuał codziennego telefonowania do TNT. Nie wiem jak Będę bez tego żyć.

    Każdego dnia sprawdzałam status przesyłki, dzwoniłam upewnić się czy jest dobry adres, konsultując zmiany w statusie przesyłki, poznałam chyba połowę pracowników TNT.

    Jednego z tych pięknych dni (4/10) dostałam nowy status paczki! Poczułam się jakby w moim Pokemon Go ewoluował mi zwierzak! Aplikacja TNT zakrzyknęła: "ODBIORCA ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI". Ciekawe, prawda? Kurier nie dzwonił, oznaczył tak sobie paczkę, czemu nie? Może nigdy jej nie miał? Kto to wie. Informacja o odmówieniu przeze mnie odebrania przesyłki pojawiła się w aplikacji, kiedy byłam w wyznaczonym miejscu i czekałam na nią.

    Kolejny telefon na infolinię, przeprosiny, skrucha, obietnica poprawy. Paczka dotrze jak najszybciej.

    7/10, telefon na infolinię około 7 rano, no oczyyywiiiście że paczka dotrze dzisiaj, to nic ze według informacji widniejącej w systemie nie wyszła z magazynu. Jak się nie domyśliliście, nie przyszła.

    I w końcu mamy dzisiaj 8 października, lekkie zachmurzenie i przymrozki. Jak co dzień, do kawy w pracy otwieram aplikację mojej numer jeden firmy kurierskiej. A tu!? A tu informacja gotująca krew w żyłach. "ZGODNIE Z USTALENIAMI ZWRÓCONO DO NADAWCY". Jakimi ustaleniami, ja się pytam? Tymi, które od tygodnia robię z firmą TNT? Moi koledzy z infolinii postanowili zrobić mi żarcik!?

    No niestety nie. Że paczkę próbowano dwukrotnie doręczyć bez skutku, to wraca do Plusa. Jest tylko jeden mały problem. Nie wiem jak państwo, ale ja nie widzę we wcześniejszym tekście dwóch prób. Widzę jedna próbę i jeden błąd/kaprys/lenistwo kuriera. I oczywiście dwa dni zapewnień, że po "wpadce" kurier dotrze do mnie. TNT umyło ręce, odsyłając do Plusa.

    Infolinia Plusa za to zrobiła wszystko, żebym poczuła się jak idiotka. Właściwie pierwsze pytanie Pani po "w czym mogę pomóc" to: "Dlaczego w takim razie nie odebrała Pani paczki?".

    NO RACJA! JAKIE TO CZYWISTE! CZEMU JA O TYM NIE POMYŚLAŁAM!? PRZECIEŻ MOGE JĄ PO PROSTU ODEBRAĆ! G-E-N-I-A-L-N-E.

    Pani pokazała świetnie jak jej firmie zależy na kliencie. Nie zapytała mnie ani o numer przesyłki, ani o imię i nazwisko, PESEL, numer umowy. NIC.

    Macie telepatę w zespole. I wiem tylko tyle, Że mam czekać. Mam czekać na telefon od państwa, ale czy mam na niego czekać tak jak na przesyłkę od państwa?

    Dla tych, którzy wytrwali w doczytaniu historii do końca, dodam ze nie zamówiłam w Plusie pakietu mix za 19,99. Przenoszę numer i zdecydowałam się na abonament za blisko 200 zł miesięcznie z wizją rozszerzenia go i zaopatrzenia się w inne produkty.

    I na koniec. Ode mnie.

    Oceniam Plusa na 5☆. Bawię się przednio, zawsze marzyłam o płakaniu o 7 rano tylko dlatego, że Pani z waszej infolinii postanowiła przelać czarę goryczy, mając mnie po całej linii w dupie. Lubię takie życie na krawędzi wkurwienia i świetnie czuje się będąc codziennie zmuszona do tłumaczenia obcym ludziom ze są debilami.

    Chcesz atak paniki? Przenieś numer do Plusa!

    ZaletyNajkorzystniejsza oferta na moje potrzeby
    WadyI co z tego skoro nie mam nawet jak podpisac umowy?
  • ~WERIX / 2019-10-07 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet wolny jak ślimak na wojnie. Wciskają milion ofert.. Rachunki przychodzą 10 razy większe.. Internet prawie nie działa
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, oszukiwanie z rachunkami
  • ~Franesos / 2019-10-07 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mojego dziadka wciskając my najgorszy telefon z przyciskami za 1000 zl
    WadyStarta pieniędzy
  • ~Benedykt / 2019-10-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni internet plusa pełza spadł poniżej 1Mb/s, a chwilami nie ma w ogóle dostępu.
    Nie rozumiem za co operator plusa pobiera opłaty, skoro praktycznie nie da się już kolejny dzień korzystać z internetu. Do zmarnowanego czasu mam jeszcze dopłacać. Na szczęście kończy się umowa i jeśli się nic nie zmieni to będę miał dobrą okazję, żeby się z plusem pożegnać.
    ZaletyNie ma.
    WadyJest bardzo wolny, a chwilami nie działa kompletnie!
  • ~Długo letni klient / 2019-10-06 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Przy przedłużeniu umowy oszukują że umowa się skończyła i wszystko jest na zero. Nie mówi że raty za telefon jeszcze zostały bo to jest w innym pliku i nie wiedzą.Punkt w Tesco w Częstochowie i paniom w okularach omijajcie szeroki kołem bo to jest dramat . Śmieją się w twarz.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady.
  • ~Ja / 2019-10-05 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, działają, bo nikt nie ma ani pieniędzy, ani chęci by wytoczyć im sprawę ;)
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia, nie działające pakiety, ukrócone granice państw (gdzie roaming naliczają do kilkunastu km od granicy!).
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2019-10-02 19:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Chcac zainstalować Internet+telewizję internetową dowiedziałem się,ze wzgl.na przeciążenie światłowodu jest to niemożliwe!! Mieszam poza miastem/kilka kilometrów od centrum Bydgoszczy/Szok !!
    Szanowny Plusie! Mniej pary w gwizdek/czytaj:reklamy/,a więcej w inwestycje!
  • ~Tomi / 2019-10-01 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Do was to się dodzwonić jak do prezydenta, czekam 8 min i mam potem doliczane do faktury biuro obsługi fatalne
    WadyDługi czas na połączenie z konsultantem...
  • ~Maciej / 2019-09-29 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Maciej
    Wracam do poprzednich tematow.przedluzenie umowy.u mnie skutkuje tym ze otrzymałem dzisiaj fakture na 600zl za nie dotrzymanie umowy...i teraz mam pytanie...czy przedłużenie umowy na nastepne 2 lata . w plusie pracownicy odbieraja to ...ze chce zerwac...najgorsze ze mam 3 abonamenty i 1 firmowy.czyli teraz nie bede mial zadnego moze numeru...a moze tam pracowników nie maja. I jest problem z zrozumieniem . numery posiadam okolo 3lat
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~Mariox15 / 2019-09-28 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa bardzo wolno nie pokrywa się z umową. Sieć często traci zasięg nie zależnie od miejsca pobytu. Obsługa nie tłumaczy jasno ofert i często kłamią co do szczegółów oferty byle tylko klient zgodził się na podpisanie umowy. Telefony mają zawyżone ceny dużo powyżej cen rynkowych. Podczas oddawania urządzenia na gwarancę często są z tym problemy według serwisu wszystkie uszkodzenia są z winy użytkownika i serwis nie poczuwa się do naprawy urządzenia w ramach gwarancji. A nawet jeśli zostanie uznana gwarancja naprawa trwa bardzo długo. Z całego serca nie polecam tej sieci
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Zasięg sieci
    Serwis
    Zasięg internetu
    Prędkość internetu
    Internet mobilny
    Ceny smartfonów
  • ~Magda / 2019-09-28 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką miałam do czynienia. Chwała, że wzięłam sobie sam abonament bez żadnych telefonów i innych pierdół.... Nielimitowane rozmowy i smsy, tylko zasięgu brak wszędzie i zawsze :/
  • ~Nn / 2019-09-27 13:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten Internet ktory macie to chyba najgorszy bo nie dziala jak trzeba nie chwalcie go
    ZaletyZłe
    WadySlaby Internet
  • ~Klijent / 2019-09-26 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują przy sprzedaży, Nie działają ich usługi.
    Po zrezygnowania z umowy trzeba płacić za aktywację.
    To jest zwykłe naciągane,i okradanie w świetle prawa.
  • ~JarekB / 2019-09-25 15:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Firma której pracownicy nie panują nad działaniem sieci. Nie mogą nic poradzić gdy bez powodu znikną środki z konta (karta prepaid) a pakiet usług nie przedłuży się na kolejny miesiąc. Odpowiedzią ich na taką sytuację (osobiście tego dzisiaj doświadczyłem) jest to, żeby ponownie zasilić konto. Pracownicy nie są w stanie odzyskać utraconych środków. Na sugestię że to przecież błąd ich sieci i niech zasilą to konto kwotą która gdzieś przepadła odpowiadają że nie są w stanie tego zrobić (!!!!!!!). Technologia pokonała człowieka? A może jednak brak kompetentnych pracowników?
    ZaletyRzadko zdarzają się takie sytuacje. Moja znajoma miała taką samą sytuację.
  • ~leszek / 2019-09-24 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie nie bierzcie internetu z plusa mega porażka!!!!!!!!!!!!
  • ~Hexu / 2019-09-24 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas rozmowy z konsultantem na temat zawarcia umowy powiedzial że umowa bedzie na 26 miesiecy gdy przyszedl laptop ktory zamowiłem z umową okazalo się ze umowa jest na 36 miesiecy. Teraz musze oddac moj długo wyczekiwanyclaptop przez dziecinna obsluge
    WadyDziecinna obsługa
  • ~Sprawek / 2019-09-23 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mogą zmienic spokojnie domenę na ż
    al.pl... zerozasięgu.pl... beznadziejna obsługa.pl
    ZaletyKończy mi się umowa
    WadyZero zalet
  • ~123 / 2019-09-22 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    wady wadywadywadywadywadywadywadywadywadywadywadywady
    Wadywszystko
  • ~Helena / 2019-09-21 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam i szczególnie odradzam. Wieczne problemy z kartami numerami itd. Bardzo nie fachowe zachowanie pracowników. Pracownicy popełniają wiele błędów.
    Bardzo ale to BARDZO NIE POLECAM
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187