Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2994 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MACIEJ / 2019-06-27 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepszy zasięg, internet lte, super oferty - powinni was zamknąć!!!. Dostałem odpowiedz od jakiejś tam baby!! Ze mam szukać sam zasiegu kpina k...a !!!
    ZaletyOd 16lat w jednej sieci zalet zero
    WadyZasieg, ceny, obsługa Tragedia!!
  • ~Pati12 / 2019-06-25 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Żadnej gwarancji sprawnej komunikacji. Całą ciążę zastanawiałam, czy jak zacznę rodzić to dodzwonię się do męża. Sieć nie wysyła mi wiadomości sms bez wyraźnej przyczyny, w różnych momentach, do różnych numerów i za każdego NIEWYSŁANEGO sma-a pobierają 62 grosze. Połączenia również - raz mogą się odbyć, a innym razem nie, mam pod opieką noworodka i dzwoniąc do męża słyszę "wybrany numer jest niedostępny" - loteria jakaś!

    Reklamowałam kilka razy, zwracali mi śmieszne 5 zł, kazali zapisać numery w pamięci telefonu (co nie pomogło, tak samo jak wymiana karty na nową) i problem nie znikał. Nadal jest aktualny. Na innych aparatach sytuacja powtarza się. Sugerują, że może to być wina telefonu (taaak, pewnie przez zepsuty aparat giną i pieniądze z konta).

    Ostatnio też wyłączyli mi umowny pakiet kompletny, bo spóźniłam się dzień z doładowaniem konta - akurat byłam w szpitalu, kiedy zorientowałam się ze 40 zł, które miało być na opłacenie pakietu kompletnego się skończyło i konto mam zablokowane. Świetna sprawa, leżeć w szpitalu i nie móc doładować, bez kontaktu z nikim. Aby pakiet włączyli musiałam pisać reklamację przez salon plusa (polecam po porodzie śmigać do salonu!).

    Podsumowując - kradną pieniądze, nie potrafią rozwiązać problemu i żadnej gwarancji, że dodzwonię się tam gdzie chcę.
    Wiele lat współpracowałam z Plusem, ale po tym odnowieniu umowy nie podejmę takiego ryzyka. Kosztuje to za dużo stresu. Czekam tylko aż minie okres obowiązywania umowy aby nie płacić kary i rezygnuję.
  • ~rootek35 / 2019-06-22 01:45
    Ocena: 4.00 / 5
    kontakt z biurem klienta które nie ma zielonego pojęcia o co chodzi pakiety po 200300 min gdy inne sieci proponują darmowe całodobowe rozmowy w abonamęcie nie polecam plusa prędzej tmobile ci jak usłyszeli ofertę plusa dali drobniaki !!!
  • ~Dorota / 2019-06-20 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem plusa od samego początku czyli ponad 10 lat. Niestety podczas tegorocznych wakacji moje zdanie o sieci sięgnęło dna jak tylko skończy mi się umowa,to pozegnam się z siecią. Zasięg na terenie Węgier i częściowo w Rumunii tylka dla nr alarmowych. Mąż ma telefon w T-Mobile i gdziekolwiek byśmy nie byli i Internet i sieć działała bez zarzutu, Play tak samo. Więc żegnam Genia, świat się zmienia. A tak się reklamują..... Żenada
  • ~Uzytkownik z SmartDom / 2019-06-20 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od wielu lat tv CP. Od listopada ubr przeniaslem nr telefonu z iinej sieci. Zgodnie z oferta powinien miec 6 miesieczne zwolnienie z oplat a po 7miesiacach abonament pomniejszony o zielona fakture i SmartDom o 10zl.niejsza oplata. Od 2 miesiecy pisze i zero kontaktu i zlodziejstwo sciagania nienaleznej oplaty. Szambo a nie opertotor
    ZaletyNiewielkie
    Wady0 kontaktu
    Internet lte w telefonie z predkoscia poboru 1 Mb
    Okradanie
  • ~Manfix / 2019-06-19 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet mobilny i jestem bardzo zadowolony działa wszędzie gdzie ja jestem
    ZaletyDziała wszędzie tam gdzie ja jestem
    WadyNie ma dobry kontakt z biurem obsługi
  • ~turysta / 2019-06-19 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno cokolwiek dobrego powiedzieć. Jak już w ogóle jest zasięg mimo odległości od BTS-a może 600 metrów, to nawet działa. Niestety w tym krótkim czasie ciężko ocenić jakość.
    ZaletyDzięki sporadycznemu zasięgowi duża oszczędność w finansach.
    WadyCierpią właściciele i klienci sklepów w okolicy, bo terminale działają w tej sieci, a zapłacić kartą się nie da.
  • ~Maciej / 2019-06-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    1 Mb/s w 2019 roku i nazywanie to LTE? Nawet przy pełnym zasięgu nie wykracza poza tą prędkość w dodatku zasięg jest tak beznadziejny, że rzadko kiedy wykracza poza 2-3 kreski.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anonim / 2019-06-18 12:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet LTE nie działa ma problem z przekroczeniem 1 mb/s
    WadyBardzo słaby internet podczas całego dnia
  • ~Paweł / 2019-06-16 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    przekręty i złodzieje zatrudniają pedałów żeby was oszukać NIE POLECAM LEPSZA KAŻDA INNA FIRMA KOMÓRKOWA CZEKAM TYLKO KIEDY UMOWA SIE SKONCZY I WIĘCEJ Z TYM SYFEM NIE MAM ZAMIARU MIEĆ NIC DO CZYNIENIA
    ZaletyNIC
    Wadysyf
  • ~Rafal / 2019-06-14 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo kiepska obsługa na infolinii i to w dziale sprzedaży, tym bardziej że zadzwoniłem z chęcią zakupu, a po 30sekundach rozmowy zrezygnowalem z Plusa. Marketing to nie tylko reklama, ale i obsługa.

    Pozdrawiam
  • ~Gosia / 2019-06-12 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    CHAMSKA infolinia, myślą, że są nie wiadomo kim a klienta, który spóźnił się DWA dni z wpłatą traktują jak najgorszego złodzieja. może warto popracować nad kulturą wśród konsultantów.
  • ~Katarzyna / 2019-06-11 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługujący Pan na infolini, nie był w stanie wytłumaczyć mi dlaczego pomimo wybranego pakietu 120 min. połączeń w roamingu - naliczane są mi opłaty dodatkowe do każdego połączenia przychodzącego jak i wychodzącego w krajach UE!!!!(pomimo ich nie wykorzystania w danym miesiącu)
    Stwierdził, że nie ma mi już nic do powiedzenia, i zakończył rozmowę!!
    Skandal!
    Nawet nie zapropoował rozwiązania
    NIE POLECAM - zasłaniają się dyrektywą, ale podczas podpisywania umowy, pomimo że widzą na bilingach gdzie wykonuje się rozmowy, proponują takie taryfy, aby trzeba było płacić dodatkową kasę!!!
  • ~Bambik / 2019-06-10 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka po 22 nie da się z niego korzystać. Pobieranie to max 10mb/s 1gb pobiera min 30 min.
    P o r a ż k a
    ZaletyN
    I
    E

    M
    A
    WadyCała firma
  • ~Ania / 2019-06-05 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszemu wrogowi nie życzę podpisywania z nimi umowy ja po 6 latach rezygnuje z nich niedawno podpisałem z nimi nową umowę miało być 40 zł miesięcznie jest 80 nie wiem nawet za co infolinia to jakieś kpiny z człowieka nikt nic nie wie warczą dogadają masakra przy zamówieniu tej nowej umowy były już problemy z kurierem miał być miedzy 13 a 17 a on zjawiał się o 8 jak nikogo nie było i do tego dopisywali że ja nie odbierałem efekt zrezygnowałem z tej sieci i mam wreszcie spokój odradzam szczerze
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko od oferty po umowy i obsługi
  • ~Tylko nie plus / 2019-06-04 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i kłamcy oferują pakiety których w rzeczywistości nie ma i walcz z wiatrakami.
    Szczerze mówiąc nie polecam. Obsługa klienta to jakaś kpina .
  • ~399a1 / 2019-06-04 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Z roku na rok z zasięgiem jest coraz gorzej. Plus nic z tym nie robi pomimo zgłoszeń na infolinie. Nie polecam. Kończy mi się umowa w tym roku i przechodzę do konkurencji.
  • ~Ela / 2019-05-27 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę za 30 zł miesięcznie, w tym pakiet 200 minut do wszystkich , 2 giga internet i darmowe smsy. Po roku trwania umowy. Muszę te pakiety do kupować po 15 zł co daje mi dodatkowo 45 zł razem 75 zł miesięcznie. SMS o pakietach przychodzą co 20 dni tzn że nie dają tych pakietów na pełen miesiąc. Mam już telefon doładowany kilka miesięcy do przodu a i tak dostaje SMS od plusa o obowiązku doładowania i informacje że : koniec ważności pakietu średnio raz na 20 dni.
    ZaletySzybka umowa i telefon z dolnej półki za złotówkę.
    WadyOszustwo i nawet w umowie bo miała być na 24 miesiące a jest na 36 , moja wina że nie przeczytałam. Nie polecam tej sieci. Muszę się męczyć jeszcze rok.
  • ~Ola / 2019-05-26 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zostałam oszukana przez konsultanta. Podczas zawierania nowej umowy konsultant zapewniał mnie, że nie stracę 50% rabatu i faktycznie rabat na pierwszej fakturze był. Na kolejnej jednak zamiast 50% widniało 10 zł, chociaż o tej zmianie konsultant się nie zająknął. Obawiam się, że wprowadzanie konsumentów w błąd jest celową taktyką stosowaną przez tę firmę. Z całego serca, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość
  • ~1987AA / 2019-05-22 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie szanują klienta. Obsługa klienta jest bardzo nie miła. Robią wszystko żeby pozbyć się klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1052
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186