Wady0internet muli
strona 131 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Metys / 2020-03-28 19:58
Złodzieje i oszuści za 5 miesięcy nie chcą mi zaliczyc nadpłaty w kwocie 500zł i jeszcze daniel każą za te miesiące 2 raz mi płacić abonamęt .walczę z nimi do dzisiaj złożyłem 8 reklamacji i dalej nic .robią z ludzi debili .uciekajcie z tej sieci ona powinna nie istnieć chcemy i złodzieje -
-
~Elnisto / 2020-03-28 13:29
Internet tragicznej jakości!!
Po wykorzystaniu limitu wg obsługi klienta (nawet 4-krotnie !!! przy limicie 50GB co w mojej sytuacji jest niemożliwe), internet zamula do magicznej prędkości 0,5Mb/s.
Za taki internet cena powinna być maksymalnie 2zł/mies. Dobrze że umowa mi się na internet kończy więc, już szukam innego dostawcy.
SERDECZNIE, NIKOMU GO NIE POLECĘ!!!!ZaletyPrzez 2 lata użytkowania nie znalazłem takichWadySłaby internet
Modem i router są często używane, mimo że są opisane jako nowe
Limit magicznie szybko się kończy
Kwota zbyt duża do tego "internetu" -
~Bardzo niezadowolony klient / 2020-03-28 07:14
Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz wyzysk. Dziękuję miłego dnia wszystkim ZaletyBrakWadyZbyt dużo -
~Paweł / 2020-03-27 20:48
Witam nie bierzcie ludzie wcale internetu ani telefonow w tym plusie od 5 dni prubuje sie skontaktować z działem obsługi pani cały czas przełącza tam połączenia są 30 minut czekania można czekać nikt nie odbiera po prostu nabija ludzi w butelkę nie polecam nikomu tego ZaletyBrakWadyWsparcie techniczne -
~Laura / 2020-03-27 16:28
Cała oferta to tak na prawdę jedno wielkie gówno w papierku. Predkosc internetu to jakiś zart, niczym z baraków, konsultanci bez jakiejkolwiek wiedzy technicznej, można usłyszeć jedynie głupie tłumaczenia, robienie z klienta idioty i przeprosiny bez żadnych dalszych prób pomocy. ESSSSA ZaletybrakWadycałe stado -
~Maniek / 2020-03-26 21:39
Dramat ten wasz Internet , w du** sobie go wsadzcie ZaletyŻadnychWadyChodzi jakby 1kb/s -
~Kovalsky / 2020-03-26 01:03
Naliczaja oplaty za czas przed uruchomieniem uslug. Ta siec to jakis żart. -
~bezkomentarzarazytysiac / 2020-03-26 00:49
konsultanci,to lenie.. zeby cos zalatwic waznego, np. reklamacje, to niekompetentni strasznie. jak przychodzi czas na oplate rachunku, to wiadomosci leca, aby uiscic to w terminie, ale jak trzeba ogarnac cos, co wymaga szybkiej reakcji z ich str., to trzeba sie nadzwonic, etc. mam wrazenie, ze pracujace tam osoby, to dzieci z gimnazjum. jestem OGROMNIE ROZCZAROWANA. oczywiscie bede rezygnowala z tej problematycznej firmy. Wady... -
-
~Boxhead13 / 2020-03-25 20:15
Obsługa klienta jest do kitu, czekałem na linii połączenia chyba około 50 min i mimo wszystko pomocy nie otrzymałem. Ponad to internet jest potrafi działać przez okres jednego dnia a następnie bardzo spowolnić na okres nawet do dwóch tygodni.Szczerzę nie polecam. -
~Bbhy / 2020-03-24 10:18
Konsultantki nie idzie się porozumieć. Nie mają wiedzy. Nie wiedzy czym się zajmują -
~rafpix / 2020-03-24 09:29
jeszcze się nie spotkał z tak perfidnym oszukiwaniem na fakturach jak w plusie płacisz za nie wiadomo co za każdym razem jestem oszukiwany na parę złoty i nie wiem za co wyłączyłem już wszystkie pakiety jakie się dało a oni dalej mnie okradają na każdym rachunku ZaletyniemaWadyoszusci -
~Zbys67 / 2020-03-23 16:40
Dlaczego na stronie plusa niema informacji o zamknietych punktach sprzedazy????? a tez ktore sa otwarte.W rozmowie z konsultantem skierowal mnie doNIECZYNNeGo punktu w Tesko przy Gorczewskiej, GRANDA.…. WadyBrak informacji -
~JAN / 2020-03-23 15:22
Internet 44 KB/s najgorszy internet jaki miałem ZaletyZalety Brak -
~Klientka / 2020-03-22 12:02
Zadzwoniłam na infolinię, ponieważ chciałam wyjaśnić sprawę w stanie konta, a Pani zamiast mnie wysłuchać to proponuje mi abonament, kiedy już doszłam do słowa i opowiedziałam o swoim problemie ze znikającymi pieniędzmi po doładowaniu Pani nie chciała mi pomóc wyjaśnić tej sytuacji w kółko mówiła to samo i to z pretensjami, kiedy ją poprosiłam o sprawdzenie stanu konta mówiła, że coś przerywa ( jednak nic nie przerywało bo ja ją bardzo dobrze słyszałam) po czym rozłączyła się nagle. ZaletybrakWadybardzo niemiła Pani na infolinii w dniu 22.03.2020 o godzinie 10:03 -
~ron / 2020-03-21 20:16
Jestem w plusie od lat ale to co se dzieje od kilku miesięcy to jakaś paranoja płacić za max 1gb predkosc internetu praktycznie w centrum katowic ?Zasieg na routerze prawie caly LTE filmy sie tną nie mówiąc juz o TV online.Zmienialem router i resetowałem urządzenie,w końcu stwierdzili ze jest duże natężenie (kur wa od dwóch miesiecy w kilku lokalizacjach miasta???)z ich strony jest wszystko ok.Nie polecam nikomu uciekajcie od tej sieci ZaletyKIedys to byłoWadyDoooPa -
~Pppppp / 2020-03-21 16:05
Dramat!!! To jedno słowo a znaczy tak wiele. Pod każdym względem. Zasięg a raczej jego permanentny brak to wizytówka tej sieci. Cała reszta, jak przesył danych, obsługa w Bok zostawiają wiele do życzenia. Jeżeli mogę tylko komuś doradzić- jak najdalej od tej sieci, dla mnie żenada w największym wydaniu. -
-
~ppppppp / 2020-03-21 15:03
żenujący transfer LTE poniżej 1Mb/s. BOK twierdzi bo właśnie w mojej okolicy teraz jest dużo użytkowników ale w czerwcu maja zbudować nowy nadajnik i będzie e super. Takie czcze gadanie i obiecanki cacanki. Jak ma się słaba infrastrukturę to nie sprzedaje się abonamentów. Pazerni oszuści. ZaletybrakWadywyłącznie same wady -
~Ojciec60 / 2020-03-21 09:26
Przy okazji akcji "zostań w domu" związanej z koronawirusem, dostałem smsao dodatkowych 12gb internetu. Ale za 15 PLN!!!! Orange w którym mam służbowy telefon dał mi 10gb ZA DARMO!!! Pazerność Solorza nie zna granic!!!
-
~Anonim / 2020-03-20 22:17
Prędkość mojego internatu LTE wynosi średnio 100 kb/s.
Bardzo mnie to denerwuje.
-
~Plus to gówno / 2020-03-20 17:35
Plus to najgorsza sieć możliwa (nie polecam) a lepszy orange
strona 131 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »