Wadyoferta
strona 13 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Tomek / 2019-09-18 14:22
Żyją raczej z operatorów wirtualnych niż z sensownej, nowoczesnej oferty dla stałych klientów. -
-
~Torres / 2023-10-04 01:13
Zaniednana sieć mobilna. W jednym miejscu na LTE 100 mega, a w drugim lagi i na LTE 1 mega. To cholernie męczące. Nie polecam. Wadyniestabilny mobilny internet i zasięg -
~TrzcinQ / 2023-11-19 15:20
Jestem w Plusie od 20 lat. Mix/karta/ abonament. Nie jest źle. Od pewnego czasu jednak zauważyłem obniżkę jakości obsługi klienta w salonach ale to szczegół. Info linia ok. poza uporczywym pitoleniem które trzeba przejść by w końcu połączyć się z konsultantem. Zasięg itp ok. bez uwag. Niebawem kończy mi się umowa i chciałem przedłużyć. Po tym co zaoferowali mi (a mam 4 numery w sieci) to dramat i kpina z klienta. Jesteście zalosni a nawet bezczelni z racji tych propozycji przedłużenia umowy. Na pewno przeniose swe numery ZaletySieć jest ok.WadyW 4 literach mają stałych klientów -
~Waldemar / 2019-11-26 18:24
Patrząc na adres siedziby ,nie dziwi mnie ,że zatrudnione w Polkomtelu "słoiki" nie umieją czytać pism ,a w szczególności umów.Nie chce mi się tłuc z głąbami o 10zl dlatego odpuszczam. Pewnie dostaną premię -to będzie za co napełnić słoiki na Podlasiu -
~Wieloletni i zawiedziony klient / 2023-08-22 22:34
Internet w telefonie czy w domu brak słów, 21 wiek a szkoda gadać. Nigdy więcej ZaletyBrakWadyZasięg, spowalniane przesyłu im bliżej zapłaty rachunku. -
~Wojtek / 2021-02-23 15:47
Przeszedłem do Plusa z T-Mobile ponieważ oferta dostosowana do moich potrzeb była korzystniejsza na papierze (większy pakiet Internetu w Polsce i za granicą). Niestety zalety Plusa na papierze się kończą. Internet jest odczuwalnie powolniejszy tam, gdzie jest zasięg LTE (max jaki osiągnąłem to 60 Mbps przy LTE+, ale to był wyjątkowy wynik). Poza miastem zasięg jest słaby, albo go nie ma. W porównaniu do T-Mobile, jest masakra. O ile w górach jeszcze jest OK to na byle wiosce albo w lesie jest Edge albo i nie. Zwykle to ja udostępniałem innym wifi w trudnych miejscach, a teraz sam się muszę o to prosić. Nie polecam. ZaletyDarmowe minuty do UE
Rozmiar pakietu internetowego w wyższych planach
Rozmiar pakietu internetowego w UEWadySłaby zasięg poza miastem
Powolny Internet mobilny -
~Wulkan / 2023-05-12 13:29
Umowę zawiera się telefonicznie, a naliczenia fakturach są podwyżone, ni zgodnie zawartą umową, trzeba bez przerwy reklamować, uważam to za oszustwo. Zdecydowanie nie polecam tej sieci ZaletyWładysław CiesielkaWadyNie uczciwość -
~Zetor / 2024-10-11 10:27
Do poniższej wypowiedzi: korzystasz z zewnętrznych pośredników przy płatnościach za usługi w Plusie i masz pretensje do Plusa, że hajs nie dotarł. OCZADZIAŁAŚ??? -
-
~1virion / 2019-08-28 13:08
Zasięg w miarę znośny czy to fona czy neta rachunki jak na razie ok
Obsługa klienta...hmmm.to ciekawostka,loteria- trafisz na konsultanta - jest wszydtko świetnie,trafisz na jakiegoś nieuka i chama, TRAGEDIA
A największą żenada...faktycznie działania niezgodne z prawem!!!!
Zaczynając od żądania w pewnym przypadku ksera dowodu!!!!(jeszcze babina chamsko mnie zwyzywała id nieuków którzy nie wiedzą że ONI mają prawo(?) Po jakieś zupełnie niezrozumiałe "brłkoty” pseudo doradców klienta -
~A / 2020-11-17 15:09
Fatalna obsluga kienta. Arogancja i pokrzykiwania na petenta. Lekceważenie, brak pomocnych informacji, ignorancja. -
~Aga / 2021-08-23 18:51
Mam abonament w Plush. Poza miastem z internetu w dzień nie da się korzystać. Poprawia się wieczorem. Ewentualnie wcześnie rano jeszcze pociągnie, ale jeśli potrzebujecie korzystać z internetu w czasie pracy to nie z Plush. Jakość rozmów też kiepska. Trzeba wyjść z budynku. W tym samym miejscu Orange i Tmobile z roamingu z Playa działają w miarę poprawnie.
W dużym mieście trochę lepiej ale szału nie ma.ZaletyUmowa na czas nieokreślony.
Z obsługi klienta skorzystałam raz i było ok.Wadyw małych miejscowościach brak internetu w dzień, działa tylko od wieczora do wczesnego ranka
żeby porozmawiać trzeba wyjść z budynku -
~Aleks / 2019-10-08 11:35
Witam!
Rozpoczynamy lot Plus - TNT - klient. Zapnijcie pasy, czeka nas szalona jazda.
Przenoszę numer do Plusa z telefonem w abonamencie.
Pierwsza próba dostarczenia paczki miała być 27/9 uniemożliwiona przez "warunki drogowe", ale to nie problem, sama zmieniłam wcześniej datę dostawy na 30/9. Niestety tego dnia, poza gorączkowym (i jedynym) telefonem z Plusa o statusie mojej przesyłki i sprzeczną informacją ze strony infolinii TNT, nic się nie wydarzyło. Brzmi już dziwnie, nieprawdaż? Ale czego się spodziewać po firmie kurierskiej która ma ocenę 1,1 :D.
1/10 nastąpiła pierwsza i jedyna próba doręczenia przesyłki. Jedyny kurier, który nie miał problemu do mnie zadzwonić, zmieniliśmy adres dostawy na miejsce mojej pracy. Wszystko pięknie!
No niestety, od 2 do 8 października nastał rytuał codziennego telefonowania do TNT. Nie wiem jak Będę bez tego żyć.
Każdego dnia sprawdzałam status przesyłki, dzwoniłam upewnić się czy jest dobry adres, konsultując zmiany w statusie przesyłki, poznałam chyba połowę pracowników TNT.
Jednego z tych pięknych dni (4/10) dostałam nowy status paczki! Poczułam się jakby w moim Pokemon Go ewoluował mi zwierzak! Aplikacja TNT zakrzyknęła: "ODBIORCA ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI". Ciekawe, prawda? Kurier nie dzwonił, oznaczył tak sobie paczkę, czemu nie? Może nigdy jej nie miał? Kto to wie. Informacja o odmówieniu przeze mnie odebrania przesyłki pojawiła się w aplikacji, kiedy byłam w wyznaczonym miejscu i czekałam na nią.
Kolejny telefon na infolinię, przeprosiny, skrucha, obietnica poprawy. Paczka dotrze jak najszybciej.
7/10, telefon na infolinię około 7 rano, no oczyyywiiiście że paczka dotrze dzisiaj, to nic ze według informacji widniejącej w systemie nie wyszła z magazynu. Jak się nie domyśliliście, nie przyszła.
I w końcu mamy dzisiaj 8 października, lekkie zachmurzenie i przymrozki. Jak co dzień, do kawy w pracy otwieram aplikację mojej numer jeden firmy kurierskiej. A tu!? A tu informacja gotująca krew w żyłach. "ZGODNIE Z USTALENIAMI ZWRÓCONO DO NADAWCY". Jakimi ustaleniami, ja się pytam? Tymi, które od tygodnia robię z firmą TNT? Moi koledzy z infolinii postanowili zrobić mi żarcik!?
No niestety nie. Że paczkę próbowano dwukrotnie doręczyć bez skutku, to wraca do Plusa. Jest tylko jeden mały problem. Nie wiem jak państwo, ale ja nie widzę we wcześniejszym tekście dwóch prób. Widzę jedna próbę i jeden błąd/kaprys/lenistwo kuriera. I oczywiście dwa dni zapewnień, że po "wpadce" kurier dotrze do mnie. TNT umyło ręce, odsyłając do Plusa.
Infolinia Plusa za to zrobiła wszystko, żebym poczuła się jak idiotka. Właściwie pierwsze pytanie Pani po "w czym mogę pomóc" to: "Dlaczego w takim razie nie odebrała Pani paczki?".
NO RACJA! JAKIE TO CZYWISTE! CZEMU JA O TYM NIE POMYŚLAŁAM!? PRZECIEŻ MOGE JĄ PO PROSTU ODEBRAĆ! G-E-N-I-A-L-N-E.
Pani pokazała świetnie jak jej firmie zależy na kliencie. Nie zapytała mnie ani o numer przesyłki, ani o imię i nazwisko, PESEL, numer umowy. NIC.
Macie telepatę w zespole. I wiem tylko tyle, Że mam czekać. Mam czekać na telefon od państwa, ale czy mam na niego czekać tak jak na przesyłkę od państwa?
Dla tych, którzy wytrwali w doczytaniu historii do końca, dodam ze nie zamówiłam w Plusie pakietu mix za 19,99. Przenoszę numer i zdecydowałam się na abonament za blisko 200 zł miesięcznie z wizją rozszerzenia go i zaopatrzenia się w inne produkty.
I na koniec. Ode mnie.
Oceniam Plusa na 5☆. Bawię się przednio, zawsze marzyłam o płakaniu o 7 rano tylko dlatego, że Pani z waszej infolinii postanowiła przelać czarę goryczy, mając mnie po całej linii w dupie. Lubię takie życie na krawędzi wkurwienia i świetnie czuje się będąc codziennie zmuszona do tłumaczenia obcym ludziom ze są debilami.
Chcesz atak paniki? Przenieś numer do Plusa!
ZaletyNajkorzystniejsza oferta na moje potrzebyWadyI co z tego skoro nie mam nawet jak podpisac umowy? -
~Angelika / 2024-04-09 18:59
Obsługa klienta to jest jakaś porażka, nie można sie dogadać telefonicznie, z obsługą klienta. Według nich osoby mające nawet po 70 lat powinny byc oblatane w obsludze telefonu, komputera mieć wyrytą obsługę maila, w plusie nie dostanie sie wydrukowanej umowy, bo to zbyt nieopłacalne, żeby dla klienta wydrukować 20 kartek(nawet jeśli klient o to poprosi, ponieważ nie każdy ma możliwość zrobić to w domu). Brak jakiejkolwiek ludzkiej pomocy. WadyDział obsługi klienta, -
~Anna / 2022-04-05 17:39
Co to ma być internet od jakieś starej babci nadaje się bardziej do granie niż to ...tragedia ZaletyNicWadyInternet -
~Bartosz / 2022-11-17 22:22
Tragedia. Dostałem 1 abonament. Chciałem 2 dla córki i nie dostałem. Starogard Gdański ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Bastion / 2022-07-11 14:51
Ta sieć ma bardzo zły internet i zasięg. Inni dostawcy np. orange, play mają zasięg lecz plus nie. Nie polecam internet jest bardzo słaby czasami go w ogóle nie ma. Jakość połączenia w rozmowie jest normalna WadyBardzo słaby internet, słaby zasięg, obietnice które się nie sprawdzają -
-
~Bbhy / 2020-03-24 10:18
Konsultantki nie idzie się porozumieć. Nie mają wiedzy. Nie wiedzy czym się zajmują -
~Bebelebe / 2021-06-18 08:10
W telefonie mam dwie karty orange i plus internet w plusie porażka w mieście 150tys. mieszkańców do 8 mb gdzie orange ma 120 mb. Na tym samym telefonie. Plud rwie filmy strony ładują się mega dlugo. Po wybraniu numeru telefony czekam dlugo bez żadnego sygnału aż ktoś po drugiej stronie się odezwie. nie polecam plusa. A narzekałem na orange to sobie polepszyłem Co dla mnie najgorszego przekierowanie połączeń w plusie okazało się płatne nawet na numer w tej samej sieci i na tym samym koncie. ZaletyNie ma Aleksa jak dzwonisz do BOKWadyInternet tragedia
Rozmowy słabe
Łączenie przy wybieraniu numeru tragedia
Bywa że zmieniają numer telefonu na niemiecki jak wysyłasz sms do Niemiec. -
~Big Man / 2024-11-04 13:38
Jeśli kogoś rajcuje prędkość pobierania 2 mega to fakt Plus jest dla tego kogoś odpowiednim miejscem. Tak dla porównania 2 mega to ja miałem w tv kablowej UPC przed 2008 rokiem więc zobaczcie jakim fatalnym usługodawcą jest sieć Plus żeby "rozkoszować" się takim internetem w 2024 roku. Każdy inny operator komórkowy jest lepszy niż ten trzymany pod kroplówką skansen. Pozdrowienia dla myślących. -
~Bob / 2024-04-10 16:45
Właśnie odbyłem rozmowę z pracownikiem infolinii, który miał do mnie pretensje że zostawiłem swój numer do kontaktu. Co za kawał złamasa! Na bank łapserdak! ZaletySpoko ceny za telefonyWadyChamska obsługa klienta
strona 13 z 152
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »