Zasięg Tragedia !!!!! Nie polecam
W budynkach brak zasięgu, zdarza się ze jest a powinno być odwrotnie
ZaletyKontak dobry, ale brak zasięgu
WadyBrak zasięgu
~Papaj / 2025-06-25 22:50
Ocena: 3.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: zakładam się o swoją wypłatę, że w regulaminie twojej promocji jest zapis o lejku lub prawa do zablokowania. Dalej będziesz trollować tylko dlatego, że nie doczytałeś umowy???
~Paul / 2021-08-06 22:30
Ocena: 3.00 / 5
Porównując z innym operatorami najsłabszy zasięg i jakość połączeń. Pozytywnie można ocenić tylko połączenia w większych miastach i miasteczkach , w mniejszych miejscowościach słaby bądź Paul zasięgu. Finansowo na trzy numery plus modem/internet najlepsza oferta. Jakość totalne dno. Czekam na koniec umowy i przenoszę wszystkie usługi. Nigdy więcej Plusa.
~PAULINA / 2021-07-17 12:05
Ocena: 3.00 / 5
Byłam w Play,ale mąż nie miał zasięgu w pracy.Przeszlismy do Plusa gdyż zawsze miał dobre zasięgi. Niestety ja nie jestem zadowolona nie wspomnę o Internecie gdzie będąc normalnie na sklepie go nie mam,ale też nie mam zasięgu sieci komórkowej co naprawdę mnie mega irytuje. Także nie polecam. Mąż ma zasięg doskonały więc w przyszłosci będziemy w dwóch różnych sieciach.
WadyBrak internetu w normalnych miejscach na powierzchni
Brak zasięgu sieci
~Pogromca lemingów / 2024-01-09 20:21
Ocena: 3.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: cwaniaczku bankowi też tak byś pyskował?
~RAGUSIA2 / 2022-11-07 15:49
Ocena: 3.00 / 5
NO CÓZ , OFERTA FAJNA ,CENY JAK CIE MOGĘ ALE KLIENTA TO MAJĄ CENTRALNIE W DUPIE. OSTATNIO Z NOGĄ W GIPSIE ZOSTAŁAM BEZ TELEFONU PRZEZ TYDZIEŃ BO JAKIŚ NIEUDACZNIK KONSULTANT NIE UMIE ZAŁATWIĆ SPRAWY PRZEJSCIA Z KARTY NA ABONAMENT !!!! DEBILI TAM TRZYMAJĄ BO SĄ TAŃSI ? NIBY NAGRYWAJĄ ROZMOWY A JAK TRZEBA ODSŁUCHAĆ TO AKURAT SIĘ NIE NAGRAŁO ...SZKODA SZE SZEF TYCH KONSULTANTÓ TEZ MA TO W DUIE I NIE KONTROUJE CO JEGO NIEUDACZNICY ROBIĄ ... OBSUGA KONSULTANCKA TO JEDNA WIELKA ZENADA !!!!!!!!!!!!!!!
~Rudi / 2025-08-10 11:37
Ocena: 3.00 / 5
Badziew. Jak jest dobrze to jest dobrze. Jak światło choćby mrugnie to cała sieć pada. I internet, i komórki.
ZaletyTransfer
WadySłaby ping, bez prądu komórki od razu padają
~Rudy / 2024-01-24 00:32
Ocena: 3.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: jeżeli nabyłeś lub przedłużyłeś umowę wiedząc, że masz słaby zasięg, to ośmieszyłeś się przed całą Polską. Jeśli jednak zasięg pogorszył się to z pewnością zgłosiłeś to w formie reklamacji. I tu rodzi się pytanie: jaką odpowiedź otrzymałeś? Trzeba też pamiętać, że telefon telefonowi nie jest równy czyli jeden ma 1 kreskę zasięgu, a po przełożeniu sim do drugiego modelu zaprezentuje nam 3 kreski zasięgu.
~Slotar / 2024-02-25 16:29
Ocena: 3.00 / 5
Nie mam pojęcia jak można wpaść na pomysł aby grać online przez sieć komórkową. Pozdrowienia dla domowych lamusów.
~Sote / 2025-02-23 11:35
Ocena: 3.00 / 5
Poniższa wypowiedź to kolejny troll majaczący o wydarzeniach sprzed 25 lat! Ćpuny, chlejusy i tzw. porobieńcy coraz częściej tu piszą. Gościu porobiłeś się tak, że Plusa pomyliłeś z Orange (wtedy Idea, a dokładniej Telekomunikacją Polską). Przypadek?
~Stonka / 2024-11-18 00:41
Ocena: 3.00 / 5
Tak kończy się BRAK CZYTANIA TEGO CO SIĘ PODPISUJE. Lepiej nie chodź do banku po jakikolwiek kredyt.
~Sztos / 2025-06-21 13:23
Ocena: 3.00 / 5
"Nie w długo, a w długą podróż!" Po drugie jak mają Ci konslultanci pomóc??? Co mają ustawić dodatkowe bts-y tam gdzie będziesz jechać? Widziały gały co brały no chyba, że podpisujesz umowy na ładne oczy młodych lasek-konsultantek w salonie? Co pies na baby trafił kulą w płot???
~Sztos / 2025-06-22 22:52
Ocena: 3.00 / 5
To nie pisz jak dzieciak, że BOK nie chce pomóc bo niby jak??? Zamiast żalić się przenieś numer i po zawodach. Ile masz lat do cholery? A jak miałbyś trochę oleju w głowie, to byś kupił 3 startery (każdy po 5 zł) i testował na trasach. A jak jesteś frajer, to masz na co zasługujesz.
~Sztyl / 2024-09-18 16:14
Ocena: 3.00 / 5
Kupiłeś sprzęt w Plusie i nawet nie sprawdziłeś jego stanu??? A gdyby w pudełku zamiast telefonu była psia kupa, to co byś zrobił? Tak podnieciłeś się, że rozum poszedł spać, a teraz żal do kogo co???
~Teresa / 2023-03-24 10:02
Ocena: 3.00 / 5
Od miesiąca grudnia problem z zasięgiem internetu. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam informację, że pracują nad moim problemem. W trakcie kolejnej interwencji telegonicznej otrzymałam propozycję zakupu nowego modemu w Plus .
Takich reklamacji z mojej okolicy już w trakcie pobytu w punkcie obsługi było 3. Na dzień dzisiejszy niewiele sie zmieniło. W dalszym ciągu mam zabawę w kotka i myszkę. Nawet mam problem z telefonem, który ma odrębny numer.
Ciekawe,że po zawarciu umowy wszystko działało prawidłowo przez dwa miesiące. Teraz sąproblemy i na razie nie widać ich końca.Muszę wytrzymać do końca ummowy i zastanowić się nad zmianą operatora.
ZaletyByły ale się przynajmniej u mnie skończyły
WadyNowe promocje tylko dla nowych klientów a stałych traktuje się po macoszemu.
~Timek / 2020-09-03 21:24
Ocena: 3.00 / 5
Najgorsza siec w jakiej bylem jestem z pol roku i juz chce wiac, przerywa rozmowy, wyjedziesz na wies pod Wwa i nie ma zasiegu, sprawdzilem w dwoch lokalizacjach pod Piasecznem i pod Mszczonowem, internet sie rozpedza dlugo, nawet na iphonie. Lepiej sie zastanow nim skorzystasz, popytaj znajomych jak przerwie rozmowe powiedza Ci ze masz telefon w plusie
~Tomasz / 2021-01-04 07:23
Ocena: 3.00 / 5
Jestem bardzo NIEZADOWOLONY z sieci plus (plush) a konkretnie z zasięgu. To jest jakieś fatalne nieporozumienie. Jeszcze pół roku męki w tym dziadostwie i uciekam od tej żenady.
ZaletyOferta (25 zł za wszystko nielimitowane)
WadyZasięg..FATALNY
~Tomek / 2019-09-18 14:22
Ocena: 3.00 / 5
Żyją raczej z operatorów wirtualnych niż z sensownej, nowoczesnej oferty dla stałych klientów.
Wadyoferta
~Torres / 2023-10-04 01:13
Ocena: 3.00 / 5
Zaniednana sieć mobilna. W jednym miejscu na LTE 100 mega, a w drugim lagi i na LTE 1 mega. To cholernie męczące. Nie polecam.
Wadyniestabilny mobilny internet i zasięg
~TrzcinQ / 2023-11-19 15:20
Ocena: 3.00 / 5
Jestem w Plusie od 20 lat. Mix/karta/ abonament. Nie jest źle. Od pewnego czasu jednak zauważyłem obniżkę jakości obsługi klienta w salonach ale to szczegół. Info linia ok. poza uporczywym pitoleniem które trzeba przejść by w końcu połączyć się z konsultantem. Zasięg itp ok. bez uwag. Niebawem kończy mi się umowa i chciałem przedłużyć. Po tym co zaoferowali mi (a mam 4 numery w sieci) to dramat i kpina z klienta. Jesteście zalosni a nawet bezczelni z racji tych propozycji przedłużenia umowy. Na pewno przeniose swe numery