strona 115 z 150
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Paola / 2019-10-15 13:26
Ten operator to porażka. Brak zasięgu który parę lat wcześniej był bardzo dobry. W odpowiedzi na zgłoszenia do działu technicznego dostałam informację że najprawdopodobniej zakończyła się umowa dzierżawy na przekaźnik i nic nie zamierzają z tym zrobić. A jak powiedziałam że chce w takim razie rozwiązania umowy to zostanę obarczona kara. I to się nazywa dbanie o klienta -
-
~pascuda / 2020-12-01 03:04
Identyfikator wyniku 10510189081
PING ms
24
POBIERANIE Mbps
0.36
PRZESYŁANIE Mbps
0.35
Połączenia
Wiele
NETIA S.A.
Warsaw
Zmień serwer
Plus
5.172.236.16takie super wyniki w plusie lte bez limitu i to już na samym początku okresu rozliczeniowegoZaletyzielony kolor w logoWadynie mam tyle czasy żeby wypisywać -
~Patrycja / 2022-07-16 08:17
Nie polecam nikomu. Żałuję podpisania umowy, z niecierpliwością czekam na jej koniec. Zostałam przy podpisaniu umowy wprowadzona w błąd. Raty za telefon wyższe po czym usłyszałam od sprzedawcy w Plusie "a faktycznie, przepraszam to przez moją nieuwagę". Brak zainteresowania problemem, ciągły problem z zasięgiem, brak internetu a jeśli jest to działa tak wolno, że nie da się go użytkować. Ostatni raz umowa w Plusie. Zawsze z nimi są problemy, nie da się rozwiązać żadnego problemu z nimi. WadyInternet
Sieć
Kontakt i pomoc
Wprowadzanie w błąd -
~Patrycja / 2022-08-12 08:28
Najgorsza sieć jaka może być. Połączenie z konsultantem tragedia. Mimo braku umowy i korzystania z usług przychodzą kolejne rachunki. Zasięgu brak. -
~Patrycja / 2024-01-26 11:50
Beznadzieja. Samoistnie podnoszący się abonament w trakcie trwania umowy. Mimo tego, że byłam wieloletnim uzytkowniem tej sieci, dziś na maksa odradzam. Miał być abonament za 90zl ze zniżkami za Cyfrowy Polsat i inne numery, końcowa kwota miała wynosić 60 zł miesięcznie. Myślę, że z raz przyszedł tako rachunek. Później były rachunki po 75/90 zł, w zależności od miesiąca. Była składana reklamacja, reklamację niby uznali, ale zwrotu środków nie było, abonament znowu na chwilę był niższy. Ostatnie trzy miesiące nagle abonament ponad 100 zł. Nie wiadomo skąd, żadnego maila, żadnego listu, nic. Ja oczywiście bym to rozumiała, gdybym na przykład za granicę dzwoniła lub wysyłała SMS do radia nałogowo. Ale ja siedzę w domu z małym dzieckiem, nawet pakietu internetu nie zużywam, nie mówiąc o przekroczeniach. -
~Patryk / 2019-12-19 16:06
Internet miał być 10 mb na sekunde jest 10 kb nic nie da się zrobić ZaletyNie maWadyNie spełniają wymagań -
~Patryk / 2021-08-22 20:16
Nie polecam nikomu byle do końca umowy zasieg i internet nigdy go nie ma czy go miasto czy wies telefon mój to galaxy s10 plus także to nie wina telefonu po prostu plus nadaje się do d*y ZaletyNie maWadyWszystko -
~Patryk / 2021-12-11 14:10
Internet zawsze był do użytkowania teraz z normalnego 1mb/s zeszło do nawet 1kb/s moim zdaniem plus jest jedną z najgorszych sieci z internetem WadySłaba obsługa klienta kłamanie klientowi bardzo słaby zasięg -
-
~Patryk / 2022-02-12 19:09
ten internet to jest jakis syf chcesz zagrac po 12 nie masz 500 pingu nie możesz nawet fb przejzec zróbcie cos z tym bo zmienie operatora Zaletynie maWadyten internet -
~Patryk / 2022-12-27 23:29
Najgorsza sieć.
Brak zasięgu, nic z tym nie chcą zrobić. Nie da się dodzwonić do nikogo. Nie można odstąpić, od umowy bez kary. Nikomu nie polecam.ZaletyBrak -
~PATRYK / 2024-01-01 15:09
CO TA MA BYĆ? PŁACE ZA NIC. INTERNET JEST OPUŹNIONY STRASZNIE. WOGULĘ NIE DA SIE GRAC ONLINE, GDYZ SCAMPLUS NIE NADĄŻA. SIEĆ DO USHNIĘCIA. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyWSZYTSKO -
~Patryk Pu**ka / 2020-01-16 11:01
Ponieważ nie miałem w czerwcu środków na koncie gdy co tydzień doładowywałem pieniądze oni je pobierali (100%) tego co doładowywałem I nie mogłem zrobić zupełnie nic dlatego odchodzę do PLAY. A w obsłudze kobieta odmówiła mi pomocy, czyli olewający stosunek do klienta. Nie polecam. ZaletyBrak -
~Patrykyota / 2020-02-21 11:08
Witam fatalna obsługa i nieznajomość oferty własnej firmy konsultant wcisnął mi ofertę z telefonem Huawei p 30 lite 36 rat po 41 zł (1460zł) wartość rynkowa (950-1000) zł a okazało się że u kuriera miałem zapłacić 699 zł co daje 2159 zł to jakiś żart chyba po kontakcie z biurem obsługi okazało się że w abo na mecie który wybrałem telefon nie kosztuje 1 zł tylko właśnie 699 zł kompletny brak profesjonalizmu nie polecam !!! ZaletyBrakWadySame -
~Paula / 2019-07-02 12:59
Nie polecam jeden wielki skandal, oszustwo, chamstwo i bardzo złe traktowanie klienta, umowy nie do zaakceptowania,trudno oczekiwać egzemplarza umowy w formie pisemnej, gdy zapytałam gdzie są dane zapisy w umowie - odpowiedź była - "trzeba poprosić o o umowę ", w umowie szereg kruczków prawnych i hacztków, bardzo nimiła obsługa - Pani z infolinii uzrugała mnie że nie wiem czy byłam w sklepie plusa czy w salonie. Naliczajaą niesłusznie opłaty ale zapowiedzianej korekty nie można sie doczekać OMIJAĆ FIRMĘ PLIS SZEEEEROKIM ŁUKIEM!!!!!! ZaletyBRAKWadyTYLKO WADY -
~Paula / 2021-09-28 16:44
Nie polecam, doładowałam konto i nadal nie mogę dzwonić, mimo kontaktowania się z infolinią. Dzwoniąc zapewniają że sprawa wyjaśni się w ciągu najbliższych dni ale niestety sprawa trwa już dwa tygodnie i nie ma pozytywnych rezultatów. Brak szacunku dla klientów i niewywiązywanie się z umów. -
~Paula / 2024-03-08 19:20
Mamy z Mężem problemy w połączeniu telefonicznym, obydwa numery w plusie.Zadzwonił do konsultanta- porażka, pierwsze chciał go na mówić na abonament, potem coś mówił o zielonym ładzie, i zamiast skupić się na problemie to stwierdził że napewno ja Męża zablokowałam, jak można ? Zaznaczam że ja też nie mogę się dodzwonić czasami po dziesięć razy, jest pikający sygnał, albo jakąś sekretarka się włącza, masakra.... czy plus coś może zrobić i czy na stanowisku konsultantów mogą być ludzie którzy mają pojęcie o swojej pracy? WadyNie można się połączyć -
-
~paula121@op.pl / 2023-02-24 20:34
Masakra pod względem obsługi i nie doświadczonych pracowników piszesz żeby się skontaktowali z tobą to ktoś dzwoni i się rozłącza i odnotowuje ze dzwonił idziesz do punktu to pani nie może nic sprawdzić dno totalne i nic więcej moja najlepsza podjęta decyzja o rezygnacji i przejścia do innego operatora była podjęta słusznie, widać jak plus dba o klientów po kilku latach ze nowy klient dostaje lesze warunki. Brawo Plus Zaletymasakra -
~Paulina / 2022-03-14 23:47
Przeniosłam się do tej sieci ponieważ w niej jako jedynej działał mi internet w miejscowości z której pochodzę, ale właśnie… tylko w tej właśnie miejscowości działał. Działał bo teraz już bywa różnie..
ponoć najszybszy internet 5G, gdzie? Mimo wykupowania pakietów z internetem 5G, posiadania telefonu obsługującego 5G nigdy nie miałam takiego zasięgu, nawet w Warszawie czy Krakowie (co ponoć te miasta przeszły pozytywnie testy pod tym kątem).
Wielokrotny problem z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem SMS.
Powyższe problemy zgłaszane za każdym razem na infolinie BOK, ale właśnie to już jest osobna historia… podejście konsultantów niekompetentne i olewcze… porażka. Za każdym razie słyszę ze nie mogą nic sprawdzić bo jest „aktualizacja”. 24/24?
Nie polecam nikomu tej sieci..
można by książkę napisać o wadach i podejściu do klientów… -
~Paulina / 2023-07-18 10:11
Brak internetu od kilku miesięcy. Porażka, płacisz za coś czego nie używasz -
~Paulo / 2020-10-23 08:56
Witam we wrześniu przeniosłem numer do plusa włączyłem taryfe 3m-ce za darmo rozmowy smsy mmsy oraz 15 gb internetu. 24 października już nie mam internetu w telefonie gdyż jak twierdzą konsultanci wykorzystałem limit. Dzisiaj tj 24 października miałem dostać nowy limit ale niestety mogę sobie pomarzyć. Byłe miesiąc w plusie i nie chce mieć nic wspólnego z dziadami oraz kłamcami . ZaletybrakWadyBardzo niska jakość obsługi klienta
strona 115 z 150
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »