Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 3026 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2020-01-21 22:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Plus promocja duety/rodzina,smart dom to teraz wielka porażka-łapanka klienta na kłamstwa i oszustwa.
    Zachęcili mnie nie mówiąc wszystkiego do przedłużenia umowy na mój nr.żony i dziecka miał być 1płatny100% każdy kolejny ze zniżką 50% po czym za miesiąc może dwa stwierdzili że promocja odwołana i płace za każdy po 100%.Poczekam do końca trwania umowy i jak najdalej od tej sieci-internet i te 3numery zabieram do innego operatora tylko raz dam się zrobić a dodam że byłem ich klientam ok.20lat.
    ZaletyŻadnych prócz zasięgu.
    WadyZa dużo by je opisywać.
  • ~Jan / 2023-08-30 11:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Coraz wolniej pracuje . Niby test internetu pokazuje że chodzi szybko , a filmy na YouTube się tną.
    Napewno zmieniam i przechodzę do konkurencji
  • ~Jeden z wielu / 2021-04-27 09:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Piszę, aby przestrzec innych. Moja Mama zmarła, więc trzeba było dopełnić formalności związanych z telefonem. W przypadku większości spraw/firm wszystko można załatwić przesyłając skany a do Plusa trzeba się wybrać. Niby nic. W BOK-u w Gdańsku poinformowali o konieczności spłacenia rat za telefon. Nie powiedzieli ile, za co, ani i gdzie przesłać pieniądze. Nie mieli takiej możliwości, więc informacja miała przyjść do skrzynki. Pogrzeb, wszystko inne na głowie, więc można było poczekać. Nic nie przyszło. Znowu osobiście trzeba było się kontaktować, żeby tym razem usłyszeć o konieczności przedstawienia aktu dziedziczenia. Oczywiście cała ta zwłoka sprawiła, że powstały zaległości. Polkomtelu oczywiście nie obchodzi, że to oni nie dopełnili obowiązku i kasa się należy. Przestrzegam przed tą firmą.
  • ~kalinu / 2024-12-18 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałem umowę w PLUS na światłowód i przeniosłem 3 numeru telefonów dnia 8 -12-2024 i po przeczytaniu opinii zastanawiam sie, czy tej umowy szybko nie wypowiedzieć! Technik - instalator światłowodu ma się pojawić dopiero 31/12 a przecież już od 08/12 naliczają opłatę za usługę (której nie mam?) ! To jest pełne trzy tygodnie bez usługi bo poprzedni internet LTE już mi wyłączyli !
    Czy w tym plusie to pracują jacyś inżynierowie, czy tylko laski w różowych miniówkach ? Bo mam wrażenie, że jakieś bezmózgi , no jak można wyłączyć internet klientowi nie włączając nowej usługi ! Trzeci świat !
    Jeszcze nie jestem ich klientem , a już na nich jadę!
    Ponieważ w usłudze wykupiłem najwyższe opcje, tj. internetu + abonament łączony 750gb + nowe telefony, które już posiadam to teraz nie wiem, czy mogę zrezygnować z umowy pomimo, że nie minęło jeszcze 2 tygodnie od jej podpisania???
    ZaletyUmiejętność PRACOWNIC SALONÓW zachęcania Klientów do zakupu produktów, których się nie chciało. Przyszedłem po internet mobilny 5G, A WYSZEDŁEM ZE "ŚWIATŁOWODEM" , czterema telefonami, i przeniesionymi numerami telefonów od innego operatora
    WadyDopiero po trzech tygodniach od podpisania umowy nastąpi instalacja modemu. O jakości usługi nie wypowiadam się bo jeszcze jej nie mam...Będzie UPDATE
  • ~Kaya 3017 / 2019-07-09 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o internet z modemem to prędkość jest fatalna,chodzi jakby chciał a nie mógł!.Gdy prędkość netu spowalnia trzeba doładować konto a z tym wiążą się dodatkowe koszty na fakturze oprócz abonamentu,im więcej doładujesz tym więcej zapłacisz.Nawet filmu nie da się normalnie obejrzeć bo zatrzymuje się co chwile w trakcie oglądania-MASAKRA! a w weekendy to już w ogóle nie ma szans żeby coś obejrzeć w internecie bo jest za duże obciążenie.
    ZaletyMobilny internet z modemem iplusa nie ma żadnych zalet prędkość jest do niczego.Nie polecam.
    WadyBardzo wolno chodzi, często przerywa w trakcie oglądania filmu i wyższe rachunki na fakturze po doładowaniu.
  • ~Kodi / 2019-10-30 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno dna i metr mułu, internet w tej sieci to porażka, albo nie działa albo chodzi z prędkościami takimi że to śmiechu warte. Zasięgu w budynkach nie uświadczysz. Jestem z nimi miesiąc po migracji z T-Mobile i z tego miejsca chciałem przeprosić T-Mobile mają też słaby net ale Plus ich bije o kilka rzędów wielkości w tym jak złe usługi można świadczyć. Powiat wołomiński.
    ZaletyNie widzę.
    WadyInternet
  • ~Koks / 2024-05-06 07:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Najmniejszą ilość nadajników Plusa widać już w dwóch przypadkach: słabszy zasięg nowszych technologii, głównie 4G/5G wewnątrz budynków oraz ogólnie gorszy zasięg poza dużymi miastami tj. głównie zasięg 3G lub LTE 900, a nawet 2G. Wyższe pasma tj. LTE 1800, 2100, 2600, 5G 2600 to wyspowe kropki na mapie zasięgu.
    Wadyzasięg, zasięg i jeszcze raz zasięg, a co za tym idzie jakość internetu mobilnego w szczególności poza miastami
  • ~Kosa / 2025-01-12 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Marian to, że dałeś się wyd...ać to już twój ból. Nie obwiniaj danej firmy z powodu braku inteligencji u siebie. Trzeba było uważać na lekcjach matematyki.
  • ~Kosa / 2025-03-04 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższego wpisu: to po co wybierałeś umowę w Plusie? Byłeś pijany, naćpany???
  • ~Leon / 2024-01-03 08:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Ludzie po co się pchacie w umowy abonamentowe. Nie dość, że macie zazwyczaj kaganiec na 2 lata, drogie raty kredytu za telefon, topór zablokowania telefonu (IMEI). Oferta na kartę Was wyzwoli, a sprzęt na wolnym rynku i to TANIEJ. Jak dany operator nie wyrabia, to wniosek MNP do innego (z ofertą na kartę). Czy myślenie AŻ TAK BOLI?
  • ~Litwor / 2024-01-12 19:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: wymuś konkretne pasmo dla LTE lub 5G w routerze. Jeśli tego nie masz, to twój sprzęt to szrot.
  • ~LukasKox / 2021-07-08 12:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Okropna obsługa klienta, która próbuje wcisnąć telefony i internet na siłę, telefon który dostałem w abonamencie nie działa prawidłowo, ponieważ nie słychać mnie przy połączeniach, nawet po naprawie. Błąd ten jest już od samego początku korzystania z telefonu, a taki został mi polecony. Obsługa klienta przy połączeniach telefonowych nie wiem o czym mówi, i każe ciągle jechać do punktu plusa, gdzie pewnie powiedzieliby mi to samo. Oferują internet, którego zawsze jest mało, i w dodatku z mojego doświadczenia wiem że jest wolny. Ogólnie nie polecam, najgorsza sieć w Polsce, z pewnością się przeniosę na inną.
    ZaletyCena abonamentu
  • ~Łukasz / 2022-07-10 07:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Jedna wielka porażka z internetem i zasięgiem w plusie masakra
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu, bardzo słaby internet
  • ~Magda / 2022-06-02 20:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa jest bezczelna ,wyniosła ,chamska ,brak chęci pomocy .
    A do tego plus oszukuje mówiąc że daje 4 miesiące gratis po czym wysyła faktury do zapalcenia .Reklamacje ,przepychanki ,srednio polecam
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo żeby opisywać
  • ~Magdalena / 2022-09-11 19:47
    Ocena: 3.00 / 5
    obsługa klienta wybitnie nie kompetentna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoczyści
  • ~Małgorzata / 2020-08-27 11:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem u nich, bo tylko oni mają u mnie zasięg. Pobrałam numery dla rodziny + internet, kilka urządzeń. Póki płaciłam wszystko zgodnie z fakturami, było OK.

    Problem zaczął się, jak napisałam e-mail , że za konkretny telefon (napisany model) chce spłacić 12 rat. dostaję fakturę o ponad 200 zł większa, niż powinnam z tymi ratami,co chciałam płacić. Osoby wystawiające faktury nie wczytują się w treść maili,o który telefon chodzi, wystawiają sobie coś po swojemu, nawet nie oddzwaniając, czy nie pisząc do klienta, czy to co napisali jest zgodne ze stanem faktycznym.
    Zaletyzasięg
    Wadyobsługa klienta, zatrudnieni analfabeci
  • ~marcin / 2024-01-05 19:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Umowa podpisana w sierpniu na cztery telefony dwa w abonamencie 69pln
    i dwa następne abonament po 29pln+karta na internet za 30pln razem rachunek miał być 157pln.Żadna faktura nie została wystawiona na kwotę ustaloną ,umowy wszystkie dużo wyższe niż powinny być. Trzy reklamację pisemne rozpatrzone nie pozytywnie korekty do faktur wyssane z palca.Została wysłana reklamacja o rozwiązanie wszystkich umów nie z mojej winy, najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia omijać szerokim łukiem oszustów. Najgorsze w tym wszystkim jest to że nie potrafią powiedzieć zwyklego przepraszam i naprawić swojego błędu dramat jeszcze raz przestrzegam przed podpisywanie jakich kolwiek umów z tą siecią PLUS.
  • ~Maruder / 2019-08-06 21:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio kupiłem u nich telefon. Zepsuty telefon.
    Zalety--
  • ~me / 2021-01-04 19:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet domowy lte , ujdzie w tłumie, szału nie ma, mieszkam na wsi więc nie ma za dużego wyboru, a światłowodów brak, zasięg na poziomie 3 kresek, ping 28 , prędkość zależy od poru dnia, od 7 mb/s do 48 mb/s pobierania, wysyłanie ma dobre zawsze na poziomie 20 mb/s ,
    Zalety+
    +
    Wady-
    -
  • ~Michal / 2021-10-09 21:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Minusy to wolny internet w kujawski pomorskim region Włocławek o ja cię wale
    Ping skacze jak chory internet nie jest stały na wykresie nie polecam same minusy
    WadyInternęt skacze na wykresie Ping jest taki ze nie jest tointerenet do grania ani przeglądania internetu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2617
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186