Wadyzasięg wewnątrz budynków to TRAGEDIA
strona 11 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Kamerdyner / 2025-04-22 18:51Ocena: 2.67 / 5
Z Plusa dobrze korzysta się (w 100%) na dworze. Tylko co zrobić zimą? -
-
~Pan Bogdan z kutna / 2025-04-17 12:56Ocena: 1.00 / 5
gówno siec, bardzo mi się nie podoba ta gówno sieć, ponieważ mają co chwile awarie nadajników i generalnie to gówno sieć. Zaletynie ma zaletWadybrak zasięgu. -
~nie powiem / 2025-04-12 12:36Ocena: 1.00 / 5
oszuści którzy nie odpierają na infolini i internet mi nie działa od tiklku tygodni a oni przedłużają internet na 2 lata DEBILE ZaletynicWadyco to ma być -
~Wytrzeszcz / 2025-04-12 09:19Ocena: 2.33 / 5
Godziny wieczorne LTE zapchane tak, że nie można z www korzystać. Mijają lata i wszystko stoi jak kij w błocie. Zaletywymarły jak dinozauryWadyza mało miejsca aby pomieścić -
~Daniel / 2025-04-11 14:24Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu przez dwa dni jakoś usług na poziomie niższym niż zero ZaletyPoprawcie sięWadyBrak zasięgu i brak internetu -
~Zbigniew / 2025-04-09 22:05Ocena: 2.67 / 5
Tragedia! Od trzech tygodni próbujemy uzyskać pomoc na infolinii w sprawie połączenia boxa z drugim dekoderem w opcji multiroom – bezskutecznie. Telewizji nie da się oglądać, bo cały czas zrywa połączenie z dekoderem. Jedyne „porady”, jakie otrzymaliśmy, to wymiana karty, a potem routera – oczywiście nic nie pomogło. Brak jakiejkolwiek realnej pomocy technicznej, brak możliwości wizyty serwisanta, tylko gadanie bzdur przez telefon przez osoby, które nie mają pojęcia o tym, co robią.
Na dodatek pani z infolinii wprowadziła nas w błąd, mówiąc, że nie da się odstąpić od umowy przez internet, a w punkcie stacjonarnym usłyszeliśmy, że oczywiście można i to bez żadnych komplikacji. Zero spójności, zero kompetencji. Klient zostaje sam z problemem – żenada! -
~Sroka / 2025-04-01 00:02Ocena: 5.00 / 5
Cenię Plusa za bardzo dobry zasięg 2G i 3G. 4G i 5G nie są mi potrzebne, a zresztą i tak prawie noe ma tego zasięgu na wsi. Zaletynajlepszy zasięg 2G i 3G w Polsce -
~Beata / 2025-03-29 12:02Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,omijać szerokim łukiem żałosne podejście do klienta i nieudolność pracowników w uruchomieniu internetu szkoda czasu i pieniędzy. ZaletyBrakWadyCałokształt -
-
~Bożena / 2025-03-25 10:57Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zawierać umowy przez telefon, konsultant wprowadza w błąd, obiecuje dużo niższy abonament, a finalnie abonament jest wyższy. Czuję się oszukana, nikomu nie polecam tej firmy! -
~Użytkownik plusa / 2025-03-23 15:59Ocena: 1.00 / 5
Plus nie polecam dwa tygodnie walczyłem z plusem nie wiem czy można dać im minus 10 gwiazdek. Telewizja nadal nie działa jak powinna. ZaletyJakie zalety dno totalne.WadyNie za to zapłaciłem nic nie dziala -
~Nick / 2025-03-23 13:29Ocena: 1.00 / 5
Zlodziej we wszystkim. Fatalna obsluga i jeszcze gorsze rozliczanie, zwlaszcza na koncu umowy. Logowanie sie jrst zmieniane aby utrudniac obsluge, brak niejednokrotnie faktur na maila itd. Zasieg beznadziejny, ilosc internetu mniejsza niz w zalozeniach. ZaletyZadnychWadyOd wszysykiego az sie roi. -
~Anba / 2025-03-22 16:31Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Kiepski zasięg. W miejscu zamieszkania w Krakowie brak zasięgu. Plus nie zgadza się na rozwiązanie umowy mimo że nie mogę korzystać z usługi. ZaletyBrakWadySame -
~Maria / 2025-03-19 21:18Ocena: 1.00 / 5
Fajnie się tu Yebieta że tak to sobie ujmę.
Miałem Plusa, trzy tygodnie wytrzymałem mając kilka Mbps w LTE, prawie kompletny brak 5G a gdy było to transfery były na poziomie LTE ale ze znaczkiem LTE+.
A za miastem tradycyjnie 3G po całości. Mowa o Mławie.i okolicach.
Tak, to prawda, są to złodzieje i naciągacze. Pomimo wypowiedzenia usługi na kartę do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy pozostałych na sim. Sprawa wylądowała w Sądzie Rejeonowym w Mławie. Trochę to potrwa albowiem kurewsssski Plus nie pociąga siebie do odpowiedzialności i dostarczenie mi internetu LTE o prędkości od 0.5 do 2Mbps nazwał wywiązaniem się z umowy.
Po prostu operator oszust i złodziej.
A dlaczego oszust?
Zobaczcie, jak działa konkurencja:
speedtest.pl/wynik/436603226
337 Mbps kontra 2 mówi za siebie.
Plus to najgorsza sieć pod względem ilości stacji bazowych, zasięgu i usług. Po prostu dno.WadyTa sieć to dno, złodzieje, oszuści -
~marek / 2025-03-19 10:25Ocena: 1.00 / 5
UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA OSZUŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam operator plus to jest jakaś kpina. przedłużyłem umowę ponieważ sieć ta miała w swojej ofercie pakiet streamingowy za 25 zł. zamiast pakietu otrzymałem dwa pakiety ochrony internetu . za łączny kosz plus 70zł do faktury . infolinia milczy nie są w stanie w żaden sposób udzielić pomocy już od miesiąca. to jest jakiś żart!ZaletybrakWadywszystkie jakie są możliwe to plus -
~BeDe / 2025-03-17 13:51Ocena: 5.00 / 5
Pani Katarzyna Stankiewicz jest bardzo sprawnym i profesjonalnym doradcą, godną polecenia (Punkt Sprzedaży Plusa, Kraków, ul. Królewska 57) -
~Robert / 2025-03-16 22:24Ocena: 1.00 / 5
Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup routera czy anteny w salonie Plus absolutnie odradzam. Zestaw router+antena w salonie Plus 819:00 zł. Dokładnie taki sam zestaw w sklepie internetowym 499,00 zł. Na pytanie dlaczego jest taka różnica odpowiadają....takie mamy ceny. Uważajcie na inne urządzenia kupowane przez salony Plus. Zapewne ceny z kosmosu. -
-
~Malachit / 2025-03-14 13:52Ocena: 1.67 / 5
Plus kiedyś miał dobrą jakość. Nagrody były,teraz to dno kradną pieniądze od ludzi, którzy kupili SIM na kartę. A potem obsługa klienta w salonie nie da się nawet reklamacji zrobić. ZaletyByła jakość kiedysWadyZła obsługa klienta, czasami brak zasięgu. -
~Gaga / 2025-03-14 12:14Ocena: 5.00 / 5
Wysłałam Pani Alicji Przybylskiej podziękowanie za jej pomoc o obsługę pomyliłam imię proszę wybaczyć i napisałam Agnieszka ,piszę więc by sprostować i przeprosić, wiek ma tu swoje prawa../uśmiech/,tak czy inaczej Pani Alicja zasługuje na moją wdzięczność i tym samym sprostowanie imienia, reszta sie już zgadza, salon PLUSA w Płocku w Galerii Wisła ,pozdrawiam Panią Alicję i cały zespół Plusa, Grażyna Tucholska ZaletyFachowość, szacunek dla klienta -
~Gaga / 2025-03-14 10:37Ocena: 5.00 / 5
Pani Agnieszka Przybylska oraz zespół Salonu Plusa w Płocku, Galeria Wisła, zasługują ba uznanie i wdzięczność moją i męża za fachową i bardzo grzeczna obsługę, wykraczającą poza normy zwyczajowe tego typu usług, jesteśmy seniorami, korzystaliśmy z pomocy w obsłudze usługi Plusa, miło zaskoczeni wszechstronną pomocą Pani Agnieszki oraz Jej kolegów w salonie w lutym tego roku, proszę operatora Plusa aby takie osoby były zawsze ba stanowisku Biura Obsługi Klienta, bo wtedy wuzyta w salonie nie jest udręką, tylko przyjemnością ZaletyFachowość, szacunek dla starszych klientów -
~Gaga / 2025-03-14 10:21Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani Alicji za fachową obsługę i pomoc ponad obowiązkową przy załatwianiu formalności usługi telefonicznej Plusa, osoba kompetentna z szacunkiem dla klientki seniorki, co jest tak rzadkie w usługach ,tego typu, Pani Alicja ,pracuje w salonie Plusa w Galerii Wisła w Płocku, gdzue gestem klientką, zasługuje na Wyróżnienie w obsłudze Klienta, ta drogą Jej dziękuję Grażyna Tucholska z Płocka tel.506813247, wraz z mężem Mirkiem ZaletyFachowiec w swoim zawodzie
strona 11 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
